تزریقات در منزل میرداماد
خانه
مقالات
تزریقات در منزل میرداماد

تزریقات در منزل میرداماد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات در منزل با بالاترین کیفیت ممکن همراه با مجموعه هومکا
برای برخورداری از خدمت تزریقات به دنبال راهی ساده‌تر و البته موثر باشید. با استفاده از خدمت تزریقات در منزل میرداماد شلوغی خیابان‌های تهران و صف انتظار بیماران را پشت سر بگذارید. باور کنید می‌توان در محیط آرام خانه طیف وسیعی از خدمات تزریقات را به راحتی دریافت کرد. مقاله زیر را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری دراین زمینه کسب کنید. هومکا سلامتی و راحتی شما را می خواهد.

با استفاده از خدمت تزریقات در منزل میرداماد دیگر نیازی ندارید برای انجام هر شکلی از تزریق به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی مراجعه کنید. ما می‌دانیم که در بسیاری از شرایط بیماران توانایی مراجعه به مراکز درمانی برای تزریق آمپول را ندارند، از همین جهت تزریقات در منزل میرداماد را برای شما تدارک دیده‌ایم.  کافی است برای مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات در خانه میرداماد

چنانچه ساکن میرداماد هستید و می‌‌خواهید آمپولی تزریق کنید و این توانایی را ندارید که به مراکز درمانی مراجعه کنید، می‌توانید از خدمت تزریقات در منزل میرداماد استفاده کنید. در این خدمت تیم تزریقات در منزل میرداماد همراه با تجهیزات کامل در محلی که شما مشخص می‌کنید، حاضر می‌شوند و خدمات تزریق را انجام می‌دهند. توجه داشته باشید که گرچه تزریق آمپول و سرم در منزل خیلی سریع انجام می‌شود و ظاهرا کار سختی نیست، اما قطعا کار حساس و پیچیده‌‌ای است که نیاز به آگاهی از علم تزریق و تجربه تزریق دارد. بنابراین هرگز این موضوع را بی اهمیت ندانید و از هر کسی برای تزریق آمپول کمک نخواهید. 

تزریقات در منزل میرداماد

 

هزینه تزریقات در منزل میرداماد

وقتی قرار باشد خدمتی در منزل انجام و ارائه شود، مهمترین و معمولا اولین سوال این است که هزینه انجام این خدمت در منزل چه قدر است. این موضوع برای تزریقات در منزل نیز صادق است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه انجام تزریقات در منزل شبانه‌روزی میرداماد بر اساس نوع تزریق و تعداد تزریق مشخص می‌شود. لذا در اینجا نمی‌توانیم بگوییم که دقیقا هزینه انجام این کار چه قدر است. اما اذعان می‌کنیم تلاش خود را کرده‌ایم که با در نظر گرفتن هزینه‌ای منطقی و منصفانه این امکان را فراهم سازیم تا همه افراد بتوانند در عادی‌ترین و در اضطراری‌ترین شرایط بتوانند از این خدمت ویژه استفاده کنند. پیشنهاد ما این است که برای اطلاع از قیمت دقیق تزریقات در منزل تماس بگیرید و به صورت کامل از جزئیات قیمت مطلع شوید. با کلیک بر روی دکمه زیر سفارش شما به طور رایگان ثبت می‌شود. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

منطقه تحت پوشش تزریقات در منزل میرداماد

تمام منطقه و محدوده میرداماد تحت پوشش خدمت ویژه تزریقات در منزل میرداماد است. توجه داشته باشید که همکاران ما محدودیتی برای حضور در منزل شما ندارند. بنابراین در هر شرایطی می‌توانید از این خدمت ویژه استفاده کنید. 

 

مزیت تزریقات در منزل میرداماد

مهمترین و اصلی‌ترین مزیت استفاده از تزریقات در منزل میرداماد این است که نیازی ندارید برای تزریق آمپول از منزل خارج شوید. این مزیت خصوصا برای کسانی که برای تردد و رفت و آمد مشکل دارند و نمی‌توانند به راحتی به مراکز درمانی مراجعه کنند، بسیار مهم و ارزشمند است. در درجه اول استفاده از خدمت تزریقات در منزل میرداماد برای همه افراد مفید و سودمند است و در درجات بعدی برای افرادی که با مشکل و مانع در رفت و آمد و تردد مواجه هستند، یک نعمت و موهبت بسیار بزرگ به شمار می‌آید. 

 

چه کسانی می‌توانند از تزریقات در منزل میرداماد استفاده کنند؟

✔ همه افراد
✔ خانم‌های باردار چه استراحت مطلق باشند و چه نباشند.
✔ سالمندان بیمار و سالمندان سالم
✔ معلولان جسمی و حرکتی و معلولان ذهنی
✔ کودکان و نوزادان

برای برخورداری از خدمات تزریقات در منزل هومکا زمان را از دست ندهید. همین حالا کلیک کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

حساسیت های تزریقات در منزل میرداماد چیست؟

تزریق آمپول در کنار اینکه بسیار سریع و ساده انجام می‌شود، کار بسیار حساس و پر ریسکی است. اگر فرد تزریق کننده به اندازه کافی علم و آگاهی نداشته باشد و با تجربه نباشد و عضله و محل تزریق و آمپولی که قرار است تزریق شود، به خوبی نشناسد، ریسک تزریق آمپول بسیار بالا می‌رود و هر آن احتمال اینکه اتفاق ناگواری رخ دهد، بسیار زیاد است. بنابراین هرگز از کسی که به اندازه کافی تجربه و مهارت و دانش برای تزریق آمپول ندارد، کمک نخواهید. تزریق غیر استاندارد و غیر اصولی آمپول منجر به بروز عوارضی نظیر عفونت و آبسه و درد در محل تزریق، انقباض غیرطبیعی عضلانی‌ـ‌ اسکلتي، شکسته ‌شدن سوزن در داخل بدن، ورود سوزن به داخل استخوان يا عروق اصلي، ورود سوزن به داخل عصب و فلج و ناکارآمدي هميشگي عضو، التهاب ورید و عفونت محل تزریق، خونریزی زیر پوستی، بروز حساسيت‌هاي ناگهاني دارويي و از همه خطرناک‌تر ادم ريوي می‌شود. 

 

روش های تزریقات در منزل میرداماد

هر آمپول و هر دارویی به تناسب ذات و ماهیتی که دارد، باید به روش جداگانه‌ای تزریق شود. کسی که قرار است کار تزریق را انجام دهد، باید بداند که چه آمپولی را به چه روشی تزریق کند. 

✔ تزریقات زیر پوستی
تزریق زیر پوستی، تزریق در لایه چربی زیرین پوست است. داروهایی مانند انسولین، مورفین به شکل زیر پوستی تزریق می‌شوند.

تزریق عضلانی
تقریبا همه افراد از تزریق عضلانی حداقل یک بار خاطره دارند. تزریق در عضله باسن یا بازو و یا ران متداول‌ترین نوع تزریق است که برای آمپول‌های مختلف از جمله پنی‌سیلین یا ویتیامین‌ها، واکسن‌ها و ... کاربرد دارد. 

تزریق داخل پوستی
تزریق به داخل غشای میانی پوست، تزریق پوستی است. تزریق پوستی طولانی‌ترین زمان جذب را در مقایسه با تزریقات زیرپوستی و تزریق عضلانی دارد. از این نوع تزریق برای آزمایش‌های تشخیص حساسیت، مثل آزمایش توبرکولین و آلرژی و بیهوشی موضعی استفاده می‌شود.

تزریقات وریدی
این نوع تزریق توسط یک سوزن یا لوله به طور مستقیم داخل رگ انجام می‌شود. 

تزریقات نخاعی
این نوع تزریق برای یک درمان کامل‌تر تسکین درد یا برای تشخیص علت درد کمر انجام می‌شود.

 

آمپول پنی‌سیلین

در میان تمام آمپول‌هایی که در طول عمر خود تزریق کرده‌ایم یا حداقل نام آن را برای تزریق شنیده‌ایم، آمپول پنی‌سیلین یکی از معروف‌ترین و متداول‌ترین آمپول‌هایی است که معمولا توسط پزشکان تجویز می‌شود. خصوصا در شرایط سرماخوردگی. از پنی سیلین به عنوان یک آنتی بیوتیک برای مبارزه با انواع مختلف عفونت استفاده می‌شود. این آمپول برای برطرف‌سازی عفونت‌های باکتریال کارایی دارد. پنی‌سیلین یک آنتی‌بیوتیک طبیعی است و با متوقف کردن رشد باکتری‌ها به بدن کمک می‌کند تا به وضعیت عادی و ایمن بازگردد. به عبارت تخصصی‌تر پنی‌سیلین‌ها گروهی از داروهای آنتی‌بیوتیک هستند که در برابر ارگانیسم‌های آسیب‌پذیر به خصوص باکتری‌های گرم مثبت به کار می‌روند. پنی‌سیلین‌ها اولین گروه از دسته آنتی‌بیوتیک‌های بتالاکتام هستند.
با توجه به اینکه حدود ۱۰ درصد از مصرف‌کنندگان پنی‌سیلین به آن حساسیت نشان می‌دهند، لذا بررسی بیماران پیش از مصرف برای شناسایی حساسیت ضرورت دارد. حساسیت به پنی‌سیلین به طور تقریبی در ۱ تا ۱۰ درصد بیماران روی می‌دهد. این واکنش‌ها می‌تواند به صورت شوک آنافیلاکسی، بثورات پوستی، کم خونی همولیتیک، نفریت و تب دارویی ظهور کند.
احتمال ایجاد حساسیت به پنی‌ سیلین برای تمام افراد وجود دارد، اما کسانی که به مواد غذایی خاص مانند بادام زمینی یا برخی آجیل‌ها و... حساسیت دارند، بیشتر از بقیه در خطر واکنش حساسیتی و شوک آنافیلاکسی هستند. حساسیت به پنی سیلین زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی بدن اشتباها با دارو به عنوان یک ماده خطرناک واکنش نشان دهد.

خوب است در این رابطه نگاهی به سایت معتبر Web Md نیز بیاندازیم:

تزریق پنی سیلین بدون در نظر گرفتن سابقه بیمار می‌تواند باعث بروز عوارض زیر شود:

  • درد در محل تزریق
  •  حالت تهوع یا استفراغ
  •  اگر  با تشدید یا ماندگاری عوارض مواجه شدید حتما به پزشک مراجعه کنید.
  • عوارض جانبی جدی می تواند شامل موارد زیر شود: 
  • درد مفاصل و عضلات 
  • اختلالات بینایی
  • بروز عفونت‌های جدید که از بین نمی‌روند، مانند گلودرد، تب و لرز
  • کبودی شدید در ناحیه تزریق
  • خونریزی
  • توهم
  • گیجی

تزریقت در منزل میرداماد

 

توصیه‌هایی برای تزریق پنی‌سیلین

پنی‌سیلین یکی از آمپول‌هایی است که تزریق آن به تخصص و مهارت و دقت بالا نیاز دارد. 

✔ تزریق پنی‌سیلین خارج از مراکز درمانی معتبر یا تزریق آن در جایی که پزشک حضور نداشته باشد یا تزریق آن توسط افراد بی تجربه و غیر متخصص کار عاقلانه‌ای نیست. زیرا احتمال بروز عوارض نظیر خارش شدید، کهیر و تنگی نفس وجود دارد.

✔ اگر مدت زمان طولانی (بیش از یک سال) است که پنی‌سیلین نزده‌اید یا سابقه حساسیت به این دارو را دارید، حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید تا تست پنی‌سیلین برای شما انجام شود.

✔ تست پنی‌سیلین برای کسانی که نخستین بار پنی سیلین مصرف می‌کنند، الزامی است.

✔ معمولا تست پنی‌سیلین برای بیمارانی که زیر ۱۲ سال دارند به دلیل احتمال کم ایجاد حساسیت قبلی انجام نمی‌شود. اما باز نظر پزشک مقیاس عمل است.

✔ خانم‌هایی که از روش قرص برای جلوگیری از بارداری استفاده می‌کنند باید بدانند که پنی‌سیلین اثر قرص‌های ضد بارداری را کاهش می‌دهد؛ به همین دلیل احتمال خنثی شدن روش‌های جلوگیری از باروری و حاملگی ناخواسته وجود دارند.

✔ تزریق پنی‌سیلین دقیقا باید به همان شکلی که پزشک تجویز کرده، انجام شود. دوز تزریق و تعداد روزهای تزریق در صورت مشاهده اندکی بهبودی نباید تغییر کند یا فراموش شود. 

✔ از این دارو فقط باید تحت نظر پزشک استفاده کرد. 

با کلیک بر دکمه زیر با خیالی راحت از خدمت تزریقات در منزل استفاده خواهید کرد.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

✔ خانم‌های باردار یا بانوانی که قصد بارداری دارند، باید پیش از تزریق، این موضوع را به پزشک اطلاع دهند.

✔ پنی‌سیلین از طریق شیر مادر قابل انتقال به نوزاد است و می‌تواند عوارضی را در نوزاد ایجاد کند.

✔ مصرف نوشابه گازدار و آب میوه‌های اسیدی جذب پنی سیلین را کاهش می‌دهد.

✔ مصرف بیش از حد پنی‌سیلین می‌تواند موجب حساسیت عصبی - عضلانی و تشنج شود.

پرستار بیمار در منزل باید قبل از تزریق پنی‌سیلین حتما از نبود حساسیت میکروارگانیسم‌های بیماری نسبت به دارو اطمینان حاصل کند.

✔ قبل از آغاز درمان از عدم وجود حساسیت به فرآورده‌های حاوی پنی سیلین و سفالوسپورین ها در بیمار مطمئن شوید.

✔ چنانچه در طولانی مدت از این دارو استفاده شود، لازم است در فواصل منظم آزمایشات بررسی عملکرد کبد، کلیه و هماتولوژیک انجام شود.

✔ پنی‌سیلین خوراکی اگر با دوز بالا مصرف شود، ممکن است در فرد ایجاد حساسیت کند. این نوع حساسیت با حساسیت پنی سیلین تزریقی متفاوت است.

✔ استفاده از داروی بی‌حس کننده برای کاهش درد تزریق پنی‌سیلین، عوارض خاص خود را دارد و بی‌خطر نیست.

تزریقات در منزل میر داماد

 

تزریقات در منزل میرداماد با هومکا

مجموعه هومکا به عنوان یک مجموعه کامل که خدمات مراقبت، درمان و آزمایشگاه را ارائه می‌دهد، برای انجام تزریقات در منزل میرداماد نیز در خدمت شماست. تنها کافی‌ست از طریق دکمه ثبت رایگان درخواست و یا شماره‌تلفن‌ ۰۲۱۶۷۳۷۱ با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را ثبت کنید. این مجموعه تلاش کرده‌ است تا با ارائه خدمات با کیفیت به صورت کاملا شفاف و معتبر، نیاز افراد مختلف را در حوزه مراقبت، درمان و آزمایشگاه تامین کند. 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

پنی سیلین چگونه تزریق می‌شود؟
پنی سیلین با استفاده از تزریق عضلانی انجام می‌شود.
آیا خودم در منزل می‌توانم پنی سیلین تزریق کنم؟
تزریق پنی سیلین حساسیت‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل باید به دستور پزشک و توسط افراد متخصص تزریق شود. قبل از تزریق آن تست حساسیت انجام خواهد شد.
آیا پنی سیلین به صورت وریدی تزریق می‌شود؟
هرگز نباید این دارو به صورت وریدی تزریق شود. در این صورت خطر مرگ وجود دارد.
چگونه می‌توانم از خدمت تزریقات در منزل هومکا استفاده کنم؟
کافی است به سایت مراجعه کرده و سفارش خود را رایگان و آنلاین ثبت نمایید.
هزینه تزریقات در خانه چگونه محاسبه می‌شود؟
قیمت تزریقات در منزل با توجه به تعرفه آن انجام خواهد شد. با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل