آزمایش در منزل تهرانسر
خانه
مقالات
آزمایش در منزل تهرانسر

آزمایش در منزل تهرانسر

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/04/31
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انواع خدمات آزمایش در منزل را با هومکا تجربه کنید!
اگر پزشک برای شما آزمایش خون یا ادرار را تجویز کرده است، می‌توانید به راحتی آن را در منزل خود انجام دهید. مجموعه هومکا این امکان را برای ساکنان محله تهرانسر فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از شرایط آزمایش در منزل تهرانسر این مقاله را مطالعه کنید.

یکی از راههای اطلاع از سلامتی آزمایش دادن است. اغلب پزشکان برای اینکه از نوع بیماری یا عواملی که منجر به به خطر انداختن سلامتی فرد می شوند، آزمایش تجویز می کنند. ممکن است به دلیل تنبلی، ترافیک و یا ترس قرار گرفتن در محیط های آلوده آزمایشگاهی، انجام آزمایش را به تعویق بیندازیم. از این رو ممکن است سلامتی شما به خطر بیفتد. حالا هومکا آزمایش دادن را برای شما آسان کرده است. برای انجام آزمایش در منزل تهرانسر یا سایر مناطق تهران بزرگ به هیچ وجه نیازی نیست که زمان‌تان را در محیط‌های آلوده آزمایشگاهی و ترافیک تلف کنید. مجموعه هومکا در کنار شماست تا با ارائه خدمات آزمایش در منزل تهرانسر و سایر مناطق به شما خدمت‌رسانی کند.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

انواع آزمایش در منزل تهرانسر کدام‌اند؟

مجموعه هومکا در کنار شماست تا در خانه و به دور از ترافیک و هیاهوی شهری موفق شوید تا آزمایش بدهید و از صحت و سلامت فیزیکی خود اطلاع پیدا کنید. همچنین انواع آزمایش در منزل نظیر آزمایش خون، آزمایش ادرار و حتی چکاپ کامل در منزل توسط مجموعه هومکا انجام خواهد شد.

 بنابراین بدون نیاز به حضور فیزیکی می‌توانید با ما تماس حاصل کنید و از خدمات متنوع ما در منزل استفاده کنید. از این رو با هومکا آزمایشگاه را به خانه خود خواهید آورد و در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد. مهمترین خدمات ارائه آزمایش در منزل‌ ما عبارتند از:

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

آزمایش خون در منزل تهرانسر

آزمایش خون در منزل تهرانسر ، پونک، صادقیه، چیتگر و کلیه مناطق تهران بزرگ هدفی است که هومکا برای آن تلاش کرده است. اگر تا قبل از این مجبور بودید که برای آزمایش خون به آزمایشگاههای مختلفی بروید و زمان و وقت خود را در نوبت های طولانی آزمایشگاه هدر بدهید، اکنون بدون اینکه نیاز باشد از خانه خود خارج شوید می توانید با تماس با مجموعه هومکا از خدمات متنوع آزمایشگاهی در منزل استفاده کنید. متخصصین ماهر هومکا به خانه شما خواهند آمد و نمونه‌گیری را طبق استانداردهای جهانی و تحت بهداشت کامل انجام می‌دهند. سپس نمونه گرفته شده، داخل ظرف‌های مخصوصی به اسم Cool Box به آزمایشگاه‌های معتبر برای بررسی و تفسیر ارسال می‌شود.

 

آزمایش ادرار در منزل تهرانسر

انجام آزمایش ادرار نسبت به آزمایش خون کمی چالش بیشتری دارد. به این دلیل که حتما نیاز دارد فرد ناشتا باشد و باید صبح اول وقت آزمایش گرفته شود. هومکا با اعزام تکنسین‌های خبره خود به درب منزل شما نمونه آزمایشگاهی را دریافت کرده و فوراً به آزمایشگاه‌های طرف قرارداد ارسال خواهد کرد. از این رو می‌توانید خیلی راحت در زمان خود صرفه جویی کنید و همین الان با مجموعه ما تماس بگیرید تا درب منزل و در خانه شما آزمایش انجام شود.

برای انجام آزمایش، بعد از رزرو نوبت، متصدی امور آزمایشات مجموعه با شما برای انجام آزمایش تماس خواهد گرفت و در مورد شرایط انجام آزمایش، روز و نحوه آزمایش اطلاعاتی دریافت خواهد کرد و با شما صحبت می‌کند. در زمان مقرر، متخصص مربوطه برای گرفتن آزمایش ادرار در منزل به محل مورد نظر شما یعنی محدوده تهرانسر اعزام می‌شود تا نمونه ادرار را درب منزل تحویل ‌بگیرد.

دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید. برای انجام آزمایش در منزل کلیک کنید!

 

چگونه تفسیر آزمایش در منزل تهرانسر صورت می‌گیرد؟

طبیعتاً پس از انجام آزمایش، هر فردی نیاز دارد تا بداند که جواب آزمایشش چیست و حاوی چه اطلاعات و داده‌هایی است. از این رو می‌توانید از طریق وبسایت مجموعه تفسیر آزمایش خود را به صورت آنلاین دریافت کرده و نتیجه جواب را به صورت کاملاً اینترنتی مشاهده کنید. به همین دلیل نیاز نیست برای دریافت تفسیر آزمایش خود به صورت فیزیکی به آزمایشگاه رجوع کنید. تنها کافیست وارد وبسایت همکار شوید و با استفاده از کد پیگیری خود تفسیر آزمایش تان را مشاهده کنید.

مراحل دریافت و ارائه تفسیر به این صورت است که ابتدا باید وارد بخش ثبت درخواست سایت شوید، در این قسمت نوع گروه خدمت‌تان را (در اینجا تفسیر آزمایش) مشخص کنید و بعد از آن گزینه تفسیر آزمایش را انتخاب کنید. همچنین این توانایی برای همه کاربران و همراهان عزیز مجموعه هومکا در نظر گرفته شده است تا در زمان تماس و ثبت درخواست توسط پشتیبان، برای ثبت و پیگیری درخواست تفسیر آزمایش‌ در منزل خود اقدام کنند. اگر در زمینه تفسیر آزمایش و دریافت نتیجه آن سوالی برای شما عزیزان پدید آمد با تیم پشتیبانی هومکا تماس بگیرید. 

تفسیر آزمایش

 

هزینه آزمایش در منزل تهرانسر

شاید مشتاق باشید که بدانید هزینه آزمایش در منزل تهرانسر چقدر است! باید گفت کلیه خدمات آزمایشگاهی هومکا با بیمه پایه و تکمیلی انجام می‌شود و تنها هزینه حداقلی اعزام تکنسین از شما دریافت خواهد شد. به همین دلیل باید بدانید که به هیچ وجه نیاز نیست که نگران پرداخت هزینه‌های اضافی برای دریافت این خدمات در منزلتان نباشید.

 

آیا خدمات آزمایش در منزل تهرانسر قابل اطمینان است؟

کلیه خدمات مجموعه هومکا توسط تکنسین‌های ماهر و متخصص انجام میشود همچنین خدمات آزمایشگاهی زیر نظر پزشکان کارآزموده و خبره صورت می پذیرد. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست و می توانید با اطمینان کامل تلفن را بردارید و با پشتیبان‌های ما تماس حاصل کنید. پس از دریافت اطلاعات شما تکنسین به منزلتان اعزام خواهد شد و نمونه های دریافتی را به آزمایشگاه های معتبر ارسال خواهد کرد. پس از بررسی های لازمه ‌می‌توانید تفسیر آزمایش خود را بر روی سایت ما مشاهده کنید.

در هومکا کلیه خدمات طبق استانداردهای بین‌المللی انجام می‌شود و از این رو کیفیت جواب‌دهی و نمونه‌گیری تفاوت خاصی با مراجعه حضوری شما به آزمایشگاه‌های معتبر در سراسر ایران ندارد. پس با اعتماد و رضایت خاطر کامل می‌توانید به دور از اتلاف وقت در آزمایشگاه‌های آلوده و صرف زمان زیاد در ترافیک و هیاهوهای شهری، از خدمات آزمایش در منزل هومکا استفاده کنید.

 

هومکا و انجام آزمایش در منزل تهرانسر

برای انجام آزمایش در منزل تنها نیاز است وارد وبسایت هومکا شوید و درخواست خود را ثبت کنید. بعد از آن پلتفرم هومکا  امکانی را برای شما فراهک خواهد کرد تا آزمایشات خود را در منزل انجام دهید.با شما تماس خواهند گرفت . همچنین هومکا با مجهزترین آزمایشگاه‌های معتبر مثل استان تهران و شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، قزوین، قم و مشهد قرارداد دارد و همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی ارائه می‌دهد.

همچنین اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تهرانسر تحت پوشش بیمه است؟
بله. خدمات آزمایش و چکاپ در منزل تهرانسر هومکا تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی است.
آیا انجام آزمایش در منزل تهرانسر فقط در صورت داشتن نسخه پزشک ممکن می‌باشد؟
خیر. انجام بسیاری از آزمایشاتی که افراد برای اطلاع از سلامتی و سنجش پارامترهایی مانند قند و چربی در نظر دارند، نیازی به داشتن نسخه ندارد. مجموعه هومکا در چنین شرایطی رسید و فاکتور با هدف اقدام برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی، در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
خدمت هومکا چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
کلیه ساکنین استان تهران و سایر شهرهای کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، قزوین، تهرانسر و رشت می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
هومکا چطور نمونه خون را به آزمایشگاه ارسال می‌کند؟
نمونه‌گیر هومکا برای انتقال نمونه خون از cool box استفاده می‌کند. نمونه‌های خون در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل