آزمایش در منزل فردیس
خانه
مقالات
آزمایش در منزل فردیس

آزمایش در منزل فردیس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/07
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه‌ی خدمات آزمایشگاهی، تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی قابل انجام است.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
صفر تا صد آزمایش در منزل با هومکا.
اگر می‌خواهید برای انجام آزمایش از منزل خارج شوید، کمی دست نگه دارید. با مطالعه مقاله زیر با خدمت آزمایش در منزل فردیس آشنا خواهید شد. به استفاده از این خدمت دیگر لازم نیست به مراکز درمانی مراجعه کنید. هومکا از نمونه‌گیری تا ارائه و تفسیر آزمایش در کنار شما خواهد بود.

 آیا ساکن منطقه‌ی فردیس تهران هستید و نیاز به دریافت خدمات پزشکی در منزل را دارید؟ ما به شما انتخاب یکی از خدمات مجموعه‌ی هومکا، یعنی آزمایش در منزل را پیشنهاد می‌کنیم. ‏اگر ساکن فردیس هستید و به آزمایشات در منزل فردیس احتیاج دارید، می‌‌‌توانید روی هومکا حساب کنید. کافیست با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.

آزمایش در منزل

 

آزمایش در منزل فردیس در چه شرایطی توصیه می‌شود؟

آزمایش در منزل فردیس برای افراد در سنین مختلف پیشنهاد می‌شود. انجام آزمایشات به صورت دوره‌ای برای سالمندان ‏اهمیت بیشتری دارد و آن‌ها باید بیشتر به سلامتی‌شان اهمیت دهند و باید کاملاً تحت نظر پزشک قرار داشته باشند. ‏عده‌ای از افراد به علت شرایط خاص توانایی مراجعه به آزمایشگاه را ندارند؛ به عنوان مثال بیماران، سالمندان، کودکان یا زنان باردار، تحمل انتظار در صف طولانی آزمایشگاه‌ها را ندارند. به همین علت این افراد بهتر است از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنند. اگر ساکن منطقه‌ی فردیس تهران هستید، توجه داشته باشید که هومکا خدمات آزمایش در منزل را در اسرع وقت به ساکنین این منطقه ارائه می‌دهد. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست آزمایش در منزل بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

مزایای آزمایش در منزل فردیس

محیط سالم: آزمایشگاه‌ها به علت مراجعه‌ی افراد با بیماری‌های مختلف محیط‌هایی آلوده هستند. افراد زیادی به آزمایشگاه ها مراجعه می‌کنند و ممکن است بیماری واگیردار داشته باشند و مهمتر از ‏همه حامل ویروس کرونا باشند. محیط آزمایشگاه که محل رفت و آمد بسیاری از افراد است، دارای انواع میکروب‌ها و ویروس‌ها است که ‏می‌تواند از محیط به فرد انتقال پیدا کند. اگر سیستم ایمنی ضعیفی دارید، با انجام آزمایش در منزل فردیس می‌توانید در محیط تمیز و سالم منزل خودتان بدون نگرانی آزمایشات را انجام دهید‎.‎ شما میتوانید به وبسایت هوم کا مراجعه کرده و بعد از طی کردن ‏مراحل پذیرش آنلاین، آزمایش را در منزلخودتان انجام دهید. ‏ 

صرفه جویی در زمان:  یکی از دغدغه‌های افراد، شلوغی آزمایشگاه‌ها است که باعث انتظار در صف‌های طولانی، معطل شدن و از دست ‏رفتن زمان می‌شود. اگر ساکن منطقه‌ی فردیس تهران هستید برای انجام آزمایش در آزمایشگاه با ترافیک زیاد مواجه خواهید شد؛ ترافیک باعث از دست دادن زمان زیادی می‌شود که با انجام آزمایش در منزل می‌توانید این مشکل را ‏حل کنید. 

صرفه جویی در هزینه: از مزایای مهم این روش، مقرون به صرفه بودن است. به این دلیل که لازم نیست از منزل ‏خارج شوید و انجام آزمایشات مختلف با هزینه کمتر درمنزلتان صورت می‌گیرد.‏

جهت ثبت درخواست آزمایش در منزل فردیس بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

انواع آزمایش در منزل فردیس

خدمات نمونه گیری در منزل توسط هوم کا طیف وسیعی از آزمایش‌ها را شامل می‌شود. این آزمایشات شامل آزمایش خون، آزمایش تیروئید، آزمایش ‏بارداری، آزمایش اوره خون، چربی خون، آزمایشات هورمونی، قند خون، آزمایش ادرار، کلسترول خون، و آزمایش باردای، ژنتیک، آزمایش هورمون رشد کودکان و چکاپ در منزل است.

آزمایش قند خون: آزمایش قند خون برای این انجام میشود که مشخص شود سطح قند خون‌تان در محدوده سالم قرار دارد یا نه. این آزمایش ‏برای غربالگری و تشخیص دیابت و نظارت بر پروسه‌ی درمان قند خون بالا یا پایین صورت می‌گیرد. آزمایش ‏قند ادرار هم به منظور بررسی میزان قند موجود در ادرار انجام می‌شود. ‏

تست اوره خون: آزمایشی است که برای بررسی میزان مواد زائد طبیعی در خون استفاده می‌شود. آزمایش اوره خون میتواند ‏یک آزمایش مهم برای تشخیص نقرس و سنگ کلیه باشد. ‏

آزمایش ادرار: آنالیز ادرار یک آزمایش متداول است که برای تجزیه و تحلیل ‏محتوا و ترکیبات شیمیایی ادرار استفاده می‌شود. تست ادرار، یکی از مهم‌ترین آزمایشاتی که برای ارزیابی سلامت بدن ‏بخصوص کلیه‌ها و مجاری ادراری نقش مهمی دارد. ‏

آزمایش تیروئید: آزمایش تیروئید یکی از متداول‌ترین آزمایشات لازم است. اگر علائمی مانند کاهش یا افزایش ناگهانی وزن، ریزش مو، تغییر در خلق و خو، خستگی، یبوست، و خشکی پوست را مشاهده کردید، بهتر است که آزمایش تیروئید انجام دهید.

آزمایش چربی خون: انجام آزمایش مربوط به چربی خون در پیشگیری یا درمان بیماری‌های مربوط به قلب و عروق اهمیت دارد که با انجام به موقع آزمایش و تشخیص زودهنگام می‌توانید از ایجاد سکته قلبی، پلاک‌های آترواسکلروزیس و بیماری‌های قلبی و عروقی دیگر پیشگیری کرنید.

‏آزمایش هپاتیت: بیماری هپاتیت، مشکل التهاب کبدی است که از طریق عفونت ویروسی بوجود می‌آید. وقتی که  ویروس‌هپاتیت‎ ‎‏(‏HCV) وارد جریان خون می‌شود و به کبد حمله می‌کند، سیستم ایمنی بدن برای ‏مبارزه با ویروس پاسخ می‌دهد و در نتیجه التهاب رخ میدهد. اگر التهاب زیاد ادامه داشته باشد و طول بکشد، کبد ممکن است آسیب جدی ببیند یا حتی امکان نابودی سلول‌های کبدی وجود دارد.‏ به منظور تشخیص بیماری هپاتیت از آزمایش خون استفاده می‌شود. حال آزمایش خون هپاتیت چه چیزی را مشخص می‌کند؟ مرکز پزشکی NYU Langone در این رابطه می‌گوید:

نتایج آزمایش خون می تواند نوع هپاتیت ویروسی، شدت عفونت، فعال یا غیرفعال بودن عفونت و اینکه فرد در حال حاضر مسری است یا خیر را نشان دهد. آزمایش خون همچنین می‌تواند حاد بودن ویروس یا مزمن بودن آن را نیز نشان دهد. نتایج آزمایش خون بعد از یک یا دو روز به دست شما می‌رسد و پزشک می‌تواند نتایج را با شما در میان بگذارد و توضیح دهد که چگونه نتایج آزمایش بر روی سلامتی شما تأثیر می‌گذارد و اینکه آیا نیاز به آزمایش یا درمان بیشتر هست یا خیر.


آزمایش هورمونی: آزمایش هورمونی، مربوط به بررسی هورمون تحریک کننده فولیکولی ‎ FSH،هورمون LH، استروژن، تیروئید، پرولاکتین، ‏تستوسترون، هورمون آنتی مولرین ‎ AMHو سایر هورمون‌های مربوط به تخمدان است. این هورمون‌ها از غدد درون ریز ترشح ‏میشوند. بررسی میزان ‏این هورمون‌ها تاثیرات مهمی روی بدن میگذارد و عدم تنظیم این هورمون‌ها باعث بروز اختلالات جدی می‌شود.‏ علائم رایج اختلالات هورمونی زنانه عبارتند از: تنبلی تخمدان، پریود نامنظم، رویش موهای زائد، تغییرات خلق و خو، ‏یائسگی زودرس، ناباروری. انجام آزمایش هورمونی زنانه برای بررسی میزان طبیعی هورمون‌ها در بدن صورت می‌گیرد. ‏

آزمایش بارداری: انجام آزمایش بارداری و تشخیص به موقع بارداری اهمیت زیادی دارد. آزمایشات بارداری در منزل با اطمینان و ایمنی بیشتری ‏صورت می‌گیرند. اگر تمایل به انجام آزمایش بارداری در منزل را دارید، کافیست به وبسایت هوم کا مراجعه کنید تا آزمایشات لازم در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه‌ی مناسب برای شما انجام شوند. انجام آزمایشات قبل، بعد و حین بارداری را به ‏ هوم کا بسپارید، ما بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهیم.‏

آزمایش ژنتیک: آزمایشی که تغییرات ژنها، کروموزوم‌ها یا پروتئین‌ها را معین می‌کند. آزمایش ژنتیک، ‏DNA‏ فرد را با استفاده از روش‌های مختلف مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد. زیر مجموعه‌های آزمایش ژنتیک عبارتند از: آزمایش ژنتیک بارداری، آزمایش ژنتیک ازدواج و آزمایش تعیین جنسیت.

آزمایش هورمون رشد کودکان: اگر پزشک ترید داشته باشد که ممکن است بدن مقدار زیاد یا کمی از هورمون رشد را تولید کند، برای اندازه‌گیری میزان هورمون ‏رشد در خون انجام آزمایش هورمون رشد را تجویز می‌کند. در صورتیکه میزان هورمون رشد کمتر یا بیشتر از حد معمول باشد، مشکلات جدی در کودکان رخ می‌دهد. پزشک برای کودکانی که علائم کمبود هورمون رشد مانند بلوغ دیررس، تاخیر در پروسه‌ی رشد استخوان‌ها، کوتاهی قد کمتر از حالت طبیعی را دارند، آزمایش هورمون رشد ‏تجویز می‌کند. 

آزمایش چکاپ کامل: با افزایش سن، نیاز به بررسی دوره‌ای وضعیت سلامتی بدن بیشتر احساس می‌شود.  آزمایش چکاپ کامل در منزل بیشتر برای افراد بالای ۵۰سال و افرادی که سابقه‌ی بیماری خاص دارند، توصیه می‌شود. چکاپ کامل در منزل شامل آزمایشات مربوط به چربی خون، شمارش سلول‌های خونی، دیابت، کبد، کلیه و ادرار، عملکرد تیروئید و آزمایش‌های مربوط به غربالگری سرطان پروستات یا سرطان دهانه رحم است.

برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست آزمایش در منزل فردیس بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آیا برای انجام آزمایش در منزل فردیس باید نسخه پزشک داشته باشم؟

حتی اگر نسخه پزشک هم نداشته باشید و بخواهید از وضعیت سلامتی‌تان باخبر شوید، با دریافت خدمات درمانی هومکا مانند ویزیت پزشک در منزل می‌توانید در منزل خودتان توسط پزشکان هوم کا ویزیت شوید و در صورت لزوم آزمایشات لازم برای شما تجویز شود. برای درخواست خدمت آزمایش در منزل فردیس کافیست با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید یا بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.

آزمایش در منزل

 

هزینه آزمایش در منزل فردیس

عواملی مانند نوع آزمایش، وسایل لازم برای انجام آزمایش و انتخاب فرد متخصص برای انجام آزمایش، تعیین کننده‌ی هزینه آزمایش در منزل هستند. مجموعه‌ی هوم کا قصد دارد با ارائه‌ی خدمات آزمایش در منزل کار را برای شما راحت کند و با هزینه ی مناسب می‌توانید آزمایشات خود را انجام دهید. به منظور اطلاع از هزینه‌ی آزمایش در منزل فردیس می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

آزمایش در منزل فردیس با هومکا

مرکز خدمات درمانی و مراقبتی هومکا با آزمایشگاه‌های معتبر در تهران قرارداد دارد. هومکا متشکل از تیمی از پرستاران خبره و باتجربه است که نمونه‌ها را از منزل بیماران جمع آوری می‌کنند. چنانچه از ساکنین منطقه‌ی فردیس تهران هستید و قصد انجام آزمایش در منزل خودتان را دارید به وبسایت هومکا مراجعه کنید و درخواست‌تان را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و جزئیاتی را درباره‌ی آزمایش در اختیارتان قرار می‌دهند. با یک تماس تلفنی با هومکا، آزمایشگاه را به منزل‌تان بیاورید. 

مجموعه هومکا آماده ارائه انواع خدات مراقبتی، درمانی و آزمایش در منزل شما می‌باشد. از دیگر خدمات این مجموعه، ویزیت پزشک در منزل است. اگر مرض بد حال دارید که نمی‌خواهید او را جا به جا کنید و به مطب یا مراکز درمانی ببرید و یا نمی‌خواهید که در محیط آلوده این مکان‌ها قرار بگیرد، بهترین گزینه استفاده از خدمات پزشک در منزل مجموعه هومکا است. همچنین می‌توانید برای مراقبت از بیمار از خدمات پرستار در منزل این مجموعه نیز استفاده کنید و خیالتان جمع باشد که هومکا بهترین‌ها را به منزل شما اعزام می‌کند.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آزمایش در منزل فردیس در چه شرایطی توصیه می‌شود؟
آزمایش در منزل فردیس برای افراد در سنین مختلف پیشنهاد می‌شود. انجام آزمایشات به صورت دوره‌ای برای سالمندان ‏اهمیت بیشتری دارد و آن‌ها باید بیشتر به سلامتی‌شان اهمیت دهند و باید کاملاً تحت نظر پزشک قرار داشته باشند. ‏عده‌ای از افراد به علت شرایط خاص توانایی مراجعه به آزمایشگاه را ندارند؛ به عنوان مثال بیماران، سالمندان، کودکان یا زنان باردار، تحمل انتظار در صف طولانی آزمایشگاه‌ها را ندارند. به همین علت این افراد بهتر است از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنند. اگر ساکن منطقه‌ی فردیس تهران هستید، توجه داشته باشید که هوم کا خدمات آزمایش در منزل را در اسرع وقت به ساکنین این منطقه ارائه می‌دهد. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست آزمایش در منزل بر روی آیکون زیر کلیک کنید.
مزایای آزمایش در منزل فردیس کدام‌اند؟
محیط سالم صرفه جویی در زمان صرفه جویی در هزینه
انواع آزمایش در منزل فردیس کدام‌اند؟
/آزمایش قند خون / تست اوره خون / آزمایش ادرار /آزمایش تیروئید / آزمایش چربی خون /‏آزمایش هپاتیت /آزمایش هورمونی /آزمایش بارداری / آزمایش ژنتیک / آزمایش هورمون رشد کودکان /آزمایش چکاپ کامل
آیا برای انجام آزمایش در منزل فردیس باید نسخه پزشک داشته باشم؟
حتی اگر نسخه پزشک هم نداشته باشید و بخواهید از وضعیت سلامتی‌تان باخبر شوید، با دریافت خدمات درمانی هوم کا مانند ویزیت پزشک در منزل می‌توانید در منزل خودتان توسط پزشکان هوم کا ویزیت شوید و در صورت لزوم آزمایشات لازم برای شما تجویز شود. برای درخواست خدمت آزمایش در منزل فردیس کافیست با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.
آیا می‌توانم از خدمت آزمایش در منزل به طور شبانه‌روزی استفاده کنم؟
بله. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل