فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
به خودتان برای سالم بودن فرصت دهید!
فیزیوتراپی شیوه درمانی است که روش درست رفتار کردن با عضلات و مفاصل بدن را به شما می‌آموزد. همیشه به یاد داشته باشید بدنتان تنها چیزی است که تا آخرین لحظه عمر در کنار شما خواهد بود. پس باید به فکر سلامتی آن باشید. فیزیوتراپی به شما سبک درست زندگی کردن را یاد می‌دهد. با استفاده از تمرینات فیزیوتراپی می‌آموزید که چگونه می‌توان از بدن در برابر تنش‌های مختلف عصبی و عضلانی جلوگیری کنید یا اینکه آنها را به حداقل برسانید. در مقاله زیر با خدمت فیزیوتراپی درمنزل آشنا خواهید شد.
مشاوره رایگان
هنوز تصمیم نگرفتید؟ نگران نباشید. می‌توانید اطلاعات خود را بفرستید و مشاوره رایگان بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فیزیوتراپی به مجموعه‌ای از درمان‌ها گفته می‌شود که در بازیابی، حفظ و افزایش تحرک جسمی و بدنی و همین طور قدرت و عملکرد به بیمار کمک می کند. این درمان‌ها عبارت از ماساژ درمانی، الکتروتراپی، ورزش درمانی و مواردی از این قبیل است. به طور کلی فیزیوتراپ به بیماری که از مشکلات جسمی و حرکتی رنج می‌برد، کمک می‌کند تا بتواند توانایی خود را دوباره به دست می‌آید. فیزیوتراپ متخصص و حرفه‌ای می‌داند که چگونه باید مشکل حرکتی و جسمی بیمار را تشخیص داد و برای بهبود آن باید چه درمانی را انتخاب کرد. بیمارانی که دچار معلولیت هستند یا در ناحیه زانو، کمر و گردن مشکلاتی دارند، می‌توانند به فیزیوتراپ مراجعه کنند. حتی بیمارانی که از مشکلات دستگاه عصبی مانند پارکینسون، فلج، سکته و مواردی شبیه به این رنج می‌برند، می‌توانند به پیش فیزیوتراپ بروند و مشکلات خود را بهبود دهند.

در این متن سعی داریم، یک راه بسیار مناسب برای مراجعه به فیزیوتراپ را به شما معرفی کنیم. شما به جای این که در این اوضاع به درمانگاه‌ها مراجعه کنید، بهتر است تا خدمت فیزیوتراپی در منزل تهران را تجربه کنید. در این متن سعی داریم به نکات مهم در زمینه فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران بپردازیم. 

برای ثبت رایگان سفارش به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. فقط کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

تاثیر تمرینات در فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

پژوهشگران و دانشمندان ثابت کرده‌اند که تمرینات فیزیوتراپی روشی مفید برای تسریع بهبودی بیمار و جلوگیری از پیشرفت مشکلات ناشی از آسیب‌های جسمی و حرکتی است. فیزیوتراپ‌ها آموزش دیده‌اند تا تمریناتی را برای شما تجویز کنند که به تقویت عضلات و افزایش عملکرد آن کمک کند. یکی از ویژگی‌های درمان‌های فیزیوتراپی و تمرینات فیزیوتراپ این است که درد در ناحیه آسیب دیده کاهش پیدا می‌کند. دردی که برای بیماران بسیار طاقت فرسا است و می‌خواهند هر چه سریعتر تمام شود.
ویژگی دیگر تمرینات فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران این است که غیر تهاجمی است. منظور از غیر تهاجمی این است که در آینده برای سلامت بیمار عوارضی ندارد. علاوه بر این که فیزیوتراپی می‌تواند به بازیابی توان بیمار و بهبود عملکرد حرکتی او کمک کند، در بهبود اعتماد به نفس و روحیه بیمار هم موثر است و از فیزیوتراپی به عنوان یک درمان جامع یاد می‌شود.

سایت معتبر Web Md دلایل مراجعه به فیزیوتراپیست را اینگونه بیان کرده است: 

دلایل زیادی وجود دارد که سبب می‌شود به کمک فیزیوتراپیست نیاز داشته باشید. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

بیماری‌هایی که تعادل و مهارت‌های شما را مختل کرده است.  
بیماری‌های مزمن مانند دیابت که بر تحرک و تعادل تأثیر می‌گذارند. 
پس از جراحی، بلند شدن و حرکت کردن بخش مهمی از روند بهبودی به‌شمار می‌رود. چنانچه قسمتی از بدن مانند دست، پا یا کمر تحت تأثیر قرار بگیرند، فیزیوتراپی به روند بهبود کمک خواهد کرد. 
برخی صدمه‌ها و جراحاتی که منجر  به درد یا اختلال در عملکرد مفصل و عضله می‌شوند. 
 با افزایش سن  تغییراتی در بدن رخ می‌دهد که بواسطه آنها توان حرکتی فرد محدود می‌شود. 
ناراحتی‌های قلبی،، سکته مغزی،، آسیب مغزی و بیماری‌های عصبی که منجر به ایجاد اختلال در توان حرکتی فرد می‌شوند. 
افزایش قدرت بدن و سلامت عمومی. 

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

راحتی با فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران
یکی از ویژگی‌های مهم در فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران راحتی است. تنها فرض کنید که برای جلسات فیزیوتراپی در درمانگاه‌ها باید از چند ساعت قبل آماده شوید و بعد وارد محیط‌های بیمارستانی و درمانی شوید که خود به خود استرس‌زا هستند و با همه این احوال باید بر روی درمانتان تمرکز کنید. در حالی که در خانه بسیار راحت می‌توانید برای جلسات فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران آماده شوید. این راحتی و آرامش بی شک بر روی تسریع بهبودی شما تاثیر خواهد داشت.
 

حمایت و نظارت خانواده با فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران
از ویژگی‌های دیگر فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران می‌توان به نظارت خانواده اشاره کرد. بیماران جسمی و حرکتی همواره به کمک خانواده و همراهانشان نیاز دارند. برای همین خانواده‌ها هم باید بدانند که چگونه باید به بیمار کنند تا روند بهبودش تسریع شود. بهترین راه هم برای ایجاد این آگاهی صحبت با فیزیوتراپ است. در فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران خانواده‌ها می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای با فیزیوتراپ صحبت کنند و در جریان جلسات درمانی قرار بگیرند. باکلیک بر دکمه از خدماتی مانند فیزیوتراپی سالمندان در منزل،‌ فیزیوتراپی پارگی رباط صلیبی در منزل و ... برخوردار خواهید شد. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

نکته بسیار مهم دیگر در این زمینه این است که با وجود آسیب‌های جسمی و حرکتی باید شرایط خانه نیز تا حدودی تغییر کند تا به بیمار آسیب نرسد. به عنوان مثال باید مواظب بود که آیا صندلی یا تخت بیمار استاندارد است یا نه؟ در جلسات فیزیوتراپی در بیمارستان به اندازه‌ای وقت محدود است که خانواده‌ها فراموش می‌کنند که این سوالات خود را از فیزیوتراپ بپرسند یا اگر فراموش هم نکنند، نمی‌توانند به خوبی برای فیزیوتراپ شرایط خانه را توضیح دهند. در فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران این مشکل به راحتی حل می‌شود، به این دلیل که فیزیوتراپ به خانه شما می‌آید و شما می‌توانید صندلی یا تخت بیمار را به او نشان دهید تا اگر مشکلی داشت بتوانید از نوع مطلوب و استاندارد استفاده کنید.

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

مدیریت هزینه‌های مالی و زمانی فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران
مدیریت هزینه‌های مالی و زمانی از مهمترین ویژگی‌های فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران است. اگر شما بخواهید برای فیزیوتراپی به درمانگاه یا بیمارستان مراجعه کنید، علاوه بر هزینه جلسه فیزیوتراپی مبلغی هم باید برای حمل و نقل بپردازید و همین طور هم که می‌دانید این میزان هزینه اصلا کم نیست و از طرفی دیگر بیمه هزینه جلسات فیزیوتراپی را می‌پذیرد اما چه کسی هزینه‌های رفت و آمد شما را قبول می‌کند؟! با فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران از شر هزینه‌های اضافی راحت می‌شوید.
نکته دیگر مدیریت زمان با فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران است. برای رفتن به درمانگاه یا بیمارستان باید زمان زیادی بگذارید. مدتی را برای آماده شدن صرف کنید، مدتی در ترافیک عذاب آور تهران باشید و در انتها با روحیه‌ای خسته به درمانگاه برسد و تازه در آن جا باید تمرینات فیزیوتراپ را انجام دهید. مسیر برگشت هم بهتر از مسیر رفت نیست و شما زمانی که به خانه می‌رسید، تقریبا تمام روز خود را از دست داده‌اید. تازه اگر این روز از روزهای کاری شما هم باشد، ضرر مالی نیز خورده‌اید. متاسفانه بسیاری از بیماران به خاطر این که مجبور هستند، وقت زیادی را برای این موضوع بگذارند، از خیر معالجه خود می‌گذرند و مشکلاتشان روز به روز بدتر می‌شود. در حالی که با فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران دیگر لازم نیست وقت زیادی برای آمادگی خود در جلسه فیزیوتراپی بگذارید.

با کلیک بر آیکون زیر از مشاوره رایگان کارشناسان هومکا بهره‌مند می‌شوید. مشاوره هومکا در زمینه‌های مختلف مانند فیزیوتراپی بیمار ام اس در منزل، فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل و ... انجام خواهد شد.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

آمادگی برای جلسات فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

هر چند که فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران کار را برای شما بسیار راحت می‌کند اما شما هم باید با آماده کردن محیطی مناسب برای جلسات فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران بیشترین بهره را از جلسات فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران ببرید. در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت:
 

انتخاب مکان مناسب
سعی کنید مکان مناسبی را برای جلسات فیزوتراپی در منزل جنوب تهران انتخاب کنید. از نظر وسعت مکان نسبتا بزرگی را برای جلسات فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران انتخاب کنید. تهویه هوای مکان باید مناسب باشد و همین طور نور کافی داشته باشد. سعی کنید، اتاق را تا جای ممکن خلوت کنید چرا که ممکن است پزشک همراه با خود ابزار یا وسیله‌ای ورزشی داشته باشد و شما باید جای کافی برای آن داشته باشید.
 

پوشیدن لباس مناسب
نکته دیگری که باید در زمان جلسات فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران به آن دقت کنید، پوشیدن لباس مناسب است. سعی کنید تا جای ممکن لباس راحتی بپوشید که نرمش کردن و ورزش کردن با آن لباس برای شما راحت باشد. فیزیوتراپ با این تمرین‌ها می‌فهمد که مشکلات شما از کجا ناشی می‌شود، برای همین باید به این موضوع بسیار توجه کنید.
 

صحبت با فیزوتراپ
مشکلات خود را به فیزیوتراپ بگویید. چه در طول جلسه و فاصله بین دو جلسه، مشکلاتتان را با فیزیوتراپ در میان بگذارید. بگویید که در این مدت کجای بدنتان درد بیشتری دارد. فیزیوتراپ بر اساس این گفته‌ها می‌تواند به شما کمک کند و برای جلسات بعدی برنامه ریزی کند.
از اطلاعات دیگری که باید در اختیار فیزیوتراپ بگذارید این است که درد شما چگونه آغاز شده است و چه حسی را تجربه می‌کند و چه مدتی است که آن درد را دارید. در زمینه تمرین‌ها هم با فیزیوتراپ حرف بزنید و اگر از تمرین‌ها احساس ناراحتی می‌کنید با فیزیوتراپ سریعا در میان بگذارید تا اگر مشکلی وجود دارد، فیزیوتراپ درمان دیگری برای شما تجویز کند.

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

 

قیمت فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

احتمالا تا این جای متن این سوال برای شما به وجود آمده است که خدمتی با وجود چنین مزایایی چه هزینه زیادی خواهد داشت؟ باید گفت که نمی‌توان قیمت قطعی برای فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران اعلام کرد. هزینه نهایی به عوامل بسیاری مرتبط است. به عنوان مثال مهم است که فیزیوتراپ بداند که میزان آسیب دیدگی شما در چه حدی است یا خانه شما کجای تهران است یا برای فیزیوتراپی به چه ابزارهایی نیاز دارید. پس از آن که پاسخ تمامی این سوالات نهایی شد، قیمت قطعی فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران مشخص می‌شود.
اما اصلا جای نگرانی نیست چرا که مجموعه خدماتی و مراقبتی هومکا، قیمت خدمات خود را بسیار مناسب تعیین می‌کند به طوری که اکثر افراد در جامعه می‌توانند بدون هیچ دغدغه و نگرانی مالی از این خدمات استفاده کنند. سفارش خود را همین الان رایگان ثبت کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

مناطق تحت پوشش فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

در زیر می‌توانید لیست مناطق مهم جنوب  تهران که خدمات فیزیوتراپی در آن ارائه می‌شود را مشاهده کنید. اگر منطقه‌ی زندگی شما جزو این لیست نیست، نگران نباشید. چرا که تمامی مناطق تهران تحت پوشش این خدمات قرار دارند.

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران با مجموعه هومکا

خدمات مجموعه هومکا در تمامی نقاط کرج و تهران قابل دسترسی است. برای استفاده از این خدمات هم تنها لازم است که درخواست خود را ثبت کنید. برای ثبت درخواست خدمات نیز دو شیوه وجود دارد.
در روش اول کافی است به مجموعه هومکا با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. در صورت تماس کارشناسان ما به شما درباره خدمت فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران اطلاعات مورد نیاز را خواهند داد و شما در نهایت می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و فیزیوتراپ به خانه شما فرستاده می‌شود. دومین روش ثبت درخواست در سایت مجموعه هومکا می‌باشد. پس از ثبت درخواست شما در سایت هومکا کارشناسان ما در حداقل زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند. از آن جایی که کارشناسان ما بالاترین سطح پروتکل‌های کرونا را رعایت می‌کنند، نیاز نیست نگران کرونا هم باشید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا خدمت فیزیوتراپی در منزل بدون نسخه پزشک امکان دارد؟
بله. خدمت فیزیوتراپی با نسخه پزشک و درخواست شما انجام خواهد شد.
برای درمان فیزیوتراپی چقدر زمان لازم است؟
این موضوع به شدت آسیب و وضعیت سلامتی شما بستگی خواهد داشت.
آیا تکنیک‌های فیزیوتراپی در درمان پارکینسون موثر هستند؟
برای پارکینسون درمان قطعی وجود ندارد. روش‌های موجود تنها عوارض بیماری را کنترل خواهند کرد. تمرینات فیزیوتراپی یکی از بهترین شیوه‌های کنترل عوارض این بیماری است.
تمرینات فیزیوتراپی هر چند وقت یکبار باید انجام شوند؟
تعداد جلسات درمانی و مدت زمان انجام تمرینات توسط متخصص مشخص خواهد شد.
آیا تمرینات فیزیوتراپی می تواند باعث آسیب شود؟
اگر اصول آن رعایت نشود، احتمال بروز آسیب وجود دارد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L