فیزیوتراپی در منزل شهر ری
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل شهر ری

فیزیوتراپی در منزل شهر ری

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
فیزیوتراپی در منزل شما و با به روزترین تجهیزات!
بیمارانی که نیاز به فیزیوتراپی دارند به طور معمول مشکل جا به جایی دارند و گاهی این مشکل به حدی است که از پیگیری جلسات فیزیوتراپی خود در بیمارستان و درمانگاه‌ها صرف نظر می‌کنند. فیزیوتراپی در منزل جایگزینی مناسب برای بهره بردن از این خدمات است. با ما در این مقاله همراه باشید.
مشاوره رایگان
هنوز تصمیم نگرفتید؟ نگران نباشید. می‌توانید اطلاعات خود را بفرستید و مشاوره رایگان بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فیزیوتراپی یکی از مهمترین درمان‌های مراقبتی و بهداشتی است. هدف فیزیوتراپی بهبود تعادل، حرکت و وضعیت جسمی بیمار است. فیزیوتراپی با این هدف در تمامی سنین و برای همه افراد تجویز می‌شود. فیزیواتراپ بیشتر وقت خود را صرف معاینه بیماران از نظر وضعیت حرکتی می‌کند و سعی می‌کند پس از تشخیص دقیق مشکل، برنامه‌ای درمانی برای بیمار تنظیم کند. در طول درمان و رفته رفته عضلات و ماهیچه‌های بیمار قوی‌تر می‌شود و انعطاف پذیری بیشتری پیدا می‌کند. همین طور یکی از ویژگی‌های فیزیوتراپی این است که به کاهش درد در ناحیه آسیب دیده منجر می‌شود.

شما می‌توانید در مراکز مختلفی از جمله بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها خدمات فیزیوتراپی را دریافت کنید اما همان طور که می‌دانید، بیمارانی که نیاز به فیزیوتراپی دارند به طور معمول مشکل جا به جایی دارند و گاهی این مشکل به حدی است که از پیگیری جلسات فیزیوتراپی خود در بیمارستان و درمانگاه‌ها صرف نظر می‌کنند. فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران جایگزینی مناسب برای بهره بردن از این خدمات است. در این متن می‌خواهیم به راه حلی اشاره کنیم که همه این مشکلات را حل کند و آن راه حل، فیزیوتراپی در منزل شهر ری است. در ادامه به نکاتی درباره فیزیوتراپی در منزل شهر ری خواهیم پرداخت. اگر به خدمات فیزیوتراپی در خانه نیاز دارید، فقط کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

نحوه آمادگی در فیزیوتراپی در منزل

بدون شک برای انجام فیزیوتراپی در منزل نیاز است تا مقدماتی فراهم شود. این موضوع می تواند تاثیر زیادی بر روی کیفیت خدمات فیزیوتراپی در منزل داشته باشد. در ادامه چند مورد مهم در خصوص نحوه آمادگی برای فیزیوتراپی در منزل شرح داده شده است.

فیزیوتراپی در منزل شهر ری

 

آماده کردن سوابق پزشکی اولین مرحله خدمات فیزیوتراپی در منزل شهر ری

از اولین نکاتی که فیزیوتراپ باید درباره شما بداند، سوابق پزشکی است. این موضوع مهم است که فیزیوتراپ بداند که تا به حال چه درمان‌هایی را پشت سر گذاشته‌اید. به همین دلیل حتما سوابق پزشکی خود را برای فیزیوتراپ آماده کنید تا بتوانید آن را به او ارائه دهید. این موضوع می تواند در کیفیت ارائه خدمات و افزایش دقت آن بسیار تاثیر گذار باشد.

برای ثبت رایگان سفارش زمان را از دست ندهید. با کلیک بر دکمه زیر می‌توانید از خدماتی مانند فیزیوتراپی تنفسی در منزل،‌ فیزیوتراپی زانو در منزل، فیزیوتراپی شانه یخ زده در منزل و ... بهره ببرید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

آماده کردن اتاق مناسب برای فیزیوتراپی در منزل شهر ری

یکی دیگر از نکاتی که باید در زمینه فیزیوتراپی در منزل شهر ری به آن دقت کنید، آماده کردن اتاق مناسب است. به یاد داشته باشید که اتاق انتخابی شما باید وسعت مناسبی داشته باشد و تا جای ممکن خلوت باشد چرا که ممکن است فیزیوتراپ همراه با خود ابزاری بیاورد که باید به راحتی در فضای انتخابی شما قرار بگیرد. همچنین باید در زمان جلسات فیزیوتراپی در منزل شهر ری تا جای ممکن وسایل بر هم زننده تمرکز را از خود دور کنید. پیشنهاد می‌کنیم که در طول جلسه تلویزیون را خاموش کنید و گوشی خود را در حالت سکوت بگذارید. حتی اگر کودکی دارید که می‌دانید ممکن است جلسه فیزیوتراپی در منزل شهر ری را بر هم بزند، بهتر است او را برای ساعاتی به شخص دیگری بسپارید.

 

لیستی از سوالات خود در خصوص فیزیوتراپی در منزل شهر ری را آماده کنید

حتما شما در زمینه درمان خود سوالاتی دارید و این سوالات ممکن است حتی در بین جلسات نیز افزایش پیدا کند. به هر حال نمی‌توان در زمان پرسیدن سوالات تنها به حافظه اتکا کرد، ممکن است که در زمان آمدن فیزیوتراپ و در طول جلسه فیزیوتراپی در منزل شهر ری سوالات خود را فراموش کنید. در نتیجه بهتر است که همیشه لیستی همراه خود داشته باشید و سوالات خود را در آن بنویسید تا با آمدن فیزیوتراپ بتوانید بدون هیچ مشکلی سوالات خود را بپرسید.
نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، این است که گاهی فیزیوتراپ می‌خواهد برخی از حرکات فیزیوتراپی در منزل شهر ری را در خانه خود تکرار کنید. برای این که این کار را به دقت انجام بدهید و حرکات از یادتان نرود، بهتر است که این حرکات را به دقت یاد داشت کنید. پس در هر صورت بهتر است که کاغذی در کنار خود داشته باشید. همین طور اگر در بین دو جلسه یا در زمان انجام حرکت‌ها دردی را حس می‌کنید، در گفتن آن به فیزیوتراپ درنگ نکنید.

فیزیوتراپی در منزل شهر ری

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل شهر ری

بدون تردید هر فردی که نیازمند خدمات فیزیوتراپی است، در انتخاب بین انجام این خدمات بین مراکز فیزیوتراپی و بهره گیری از آن ها در منزل، به دنبال راهی است که مزایای بیشتر داشته باشد. به همین جهت در ادامه تعدادی از مزایای فیزیوتراپی در منزل شهر ری اشاره خواهیم کرد.

سوالات خود را در مورد انواع خدمت فیزیوتراپی مانند فیزیوتراپی پا در منزل، فیزیوتراپی فک در منزل، فیزیوتراپی سالمندان در منزل و ... با کارشناسان ما مطرح کنید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

در سایت اخبار روز پزشکی(Medical News Today) در مورد فیزیوتراپی پا اینطور نوشته است: 

 افراد زیادی درد پا یا مچ پا را تجربه می‌کنند. قوی نگه داشتن عضلات پا  به کاهش این دردها کمک خواهد کرد. همچنین منجر به بهبود سلامت کلی و انعطاف‌پذیری بدن خواهد شد.

ورزش منظم و کشش پا و مچ پا باعث قوی شدن ماهیچه‌ها در این ناحیه خواهد شد. این تمرینات دامنه حرکتی پاها را افزایش داده و به فعال نگه داشتن فرد تا زمان سالخوردگی نیز کمک خواهند کرد. 

اکثر تمرینات فیزیوتراپی پا ساده هستند. برای انجام آنها  به تجهیزات خاصی نیاز نیست. می‌توانید آنها را در خانه یا در باشگاه در قالب یک برنامه معمولی ورزشی انجام دهید.

 

مدیریت زمان و هزینه با فیزیوتراپی در منزل شهر ری

شما برای رفتن به درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها باید مسافتی را طی کنید و حتما می‌دانید که این موضوع در تهران چه معنایی دارد. شما پیش از هر چیز باید استرس و نگرانی‌های رانندگی در شهر تهران را تحمل کنید. همین طور ممکن است به دلیل وضع هوا یا بارندگی ترافیک سنگینی نیز در خیابان‌ها برقرار باشد و این اتفاق باعث می‌شود که زمان زیادی از دست بدهید یا بدتر از همه دیر به جلسه فیزیوتراپی خود برسید. اگر زمان برای آماده شدن و زمان برای استراحت بعد از جلسه فیزیوتراپی را با هم جمع کنید، متوجه خواهید شد با یک جلسه فیزیوتراپی در درمانگاه کل روز خود را از دست داده‌اید. در حالی که شما می‌توانید با استفاده از فیزیوتراپی در منزل شهر ری می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و گرفتار این میزان اتلاف وقت نشوید.
از طرف دیگر شما با فیزیوتراپی در منزل شهر ری می‌توانید در هزینه‌های مالی هم صرفه جویی کنید. همان طور که می‌دانید جا به جایی در تهران چه با وسیله شخصی و چه با وسیله حمل و نقل عمومی به چه میزان گران است و این هزینه با هزینه جلسه درمانی شما جمع خواهد شد. از طرفی ممکن است که هزینه جلسه فیزیوتراپی را بیمه بپزدازد اما هیچ کسی هزینه حمل و نقل در شهر را به شما پرداخت نمی‌کند.

 

راحتی و آرامش با فیزیوتراپی در منزل شهر ری

همان طور که می‌دانید، محیط بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها تا حدود زیادی استرس زا و شلوغ است و دیدن محیط بیمارستانی می‌تواند بر روی روحیه شما اثر منفی داشته باشد. در حالی که شما در فیزیوتراپی در منزل شهر ری هیچ کدام از این مشکلات را نخواهید داشت و با آرامش کامل می‌توانید بر روی درمان خود تمرکز کنید.
از طرف دیگر جلسه فیزیوتراپی در درمانگاه‌ها کم کیفیت‌تر از فیزیوتراپی در منزل شهر ری است چرا که فیزیوتراپ نمی‌تواند تنها بر روی مشکلات شما تمرکز کند و پس از شما هم بیمارانی خواهد داشت که باید به مشکل آن‌ها نیز فکر کند. در حالی که در فیزیوتراپی در منزل شهر ری، فیزیوتراپ تنها بر روی مشکلات شما تمرکز می‌کند و وقت کافی هم برای شما خواهد گذاشت. همین طور در خانه همه وسایل در اختیار شما است، شما به راحتی می‌توانید لباس خود را در خانه عوض کنید، در حالی که این امکان در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها وجود ندارد.

همین حالا برای ثبت رایگان سفارش خود با ما تماس بگیرید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

حضور خانواده و شخصی تر شدن درمان در فیزیوتراپی در منزل شهر ری

شما در طول روند بهبودی تنها ساعاتی را با فیزیوتراپ می‌گذرانید، در باقی اوقات شما باید به تنهایی حرکات را تکرار کنید. به همین دلیل حضور خانواده در این جا نقش پر رنگی دارد. این خانواده‌ها هستند که باید بیمار را تشویق کنند تا حرکات مورد نیاز خود را انجام بدهد و از آن جایی که از بیرون به بهبودی بیمار نگاه می‌کنند، می‌توانند اطلاعات مفیدی را در اختیار فیزیوتراپ قرار بدهند. حضور خانواده در جلسات فیزیوتراپی درمانگاه‌ها بسیار سخت است اما در فیزیوتراپی در منزل شهر ری خانواده می‌تواند در کنار جلسه درمانی باشد و به بیمار کمک کند.
گاهی ممکن است برای بهبودی بیمار نیاز باشد که وسایل خانه عوض شود یا تغییراتی در آن داده شود. به عنوان مثال نشستن بر روی برخی صندلی‌ها برای بیمار مضر است و باید از آن اجتناب کند. توضیح این مسائل در جلسه فیزیوتراپی در درمانگاه نشدنی به نظر می‌رسد. این مشکل نیز با فیزیوتراپی در منزل شهر ری به راحتی حل می‌شود. در فیزیوتراپی در منزل شهر ری، فیزیوتراپ به خانه شما می‌آید و به راحتی می‌تواند امکانات خانه شما را بررسی کند و در این زمینه هم به شما توصیه‌هایی بکند.

فیزیوتراپی در منزل شهر ری

 

قیمت فیزیوتراپی در منزل شهر ری

در این متن به مزایای مختلف فیزیوتراپی در منزل شهر ری پرداختیم و همین طور گفتیم که باید چگونه برای فیزیوتراپی در منزل شهر ری آماده شوید اما نکته بسیار مهمی می‌ماند که در این بخش می‌خواهیم به آن بپردازیم و آن قیمت فیزیوتراپی در منزل شهر ری است.
در این زمینه باید گفت که نمی‌توان قیمت دقیق فیزیوتراپی در منزل شهر ری را تعیین کرد چرا که به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال فیزیوتراپ باید بداند که شما در کجا زندگی می‌کنید و برای بهبود شما به چه ابزاری و به چند جلسه فیزیوتراپی نیاز است. پس از این سوالات و سوالاتی شبیه به آن، قیمت نهایی فیزیوتراپی در منزل شهر ری مشخص می‌شود.
البته با وجود مجموعه خدماتی و مراقبتی هومکا اصلا نگران این موضوع نباشید. مجموعه هومکا قیمت خدمات خود را به گونه‌ای تعیین می‌کند که اکثر افراد جامعه می‌توانند آن را بپردازند و با آرامش و تمرکز کامل به بهبود خود فکر کنند.

 

فیزیوتراپی در منزل شهر ری با مجموعه هومکا

مجموعه هومکا برای راحتی شما خدمات خود را در کلیه نقاط تهران و کرج ارائه می‌کند، برای استفاده از این خدمات هم تنها کافی است که درخواست خود را ثبت کنید. ثبت درخواست در مجموعه هومکا هم به دو شیوه امکان پذیر است.
در نخستین روش کافی است که به مجموعه ما با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. در صورت استفاده از این روش، کارشناسان ما اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار خواهند داد و شما به راحتی می‌توانید، درخواست خود را ثبت کنید و در نهایت هم فیزیوتراپ به خانه شما فرستاده می‌شود. دومین روش ثبت درخواست در مجموعه هومکا استفاده از سایت ما است. شما به راحتی می‌توانید به آسایت هومکا بروید و در این سایت درخواست خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند. با مجموعه هومکا نگران کرونا نباشید، کارشناسان ما بالاترین سطح پروتکل‌های بهداشتی را اجرا می‌کنند.

دسترسی سریع

سوالات متداول

در فیزیوتراپی از چه روش‌هایی برای درمان استفاده خواهد شد؟
روش‌های فیزیوتراپی متنوع هستند. از جمله رایج‌ترین آنها می‌توان به حرکت درمانی، منوال تراپی، سرما و گرما درمانی و دستگاه‌های الکتروتراپی اشاره کرد.
آیا ماساژ در درمان بیماری‌های مفصلی و ماهیچه‌ایی موثر است؟
ماساژ تکنیک‌های مختلفی دارد و به آزاد سازی گرفتگی‌های عضلانی کمک می‌کند.
از کدام روش فیزیوتراپی برای درمان بیماران سکته مغزی استفاده می‌شود؟
این موضوع به نوع آسیب و شدت آن بستگی خواهد داشت. گاهی اوقات مجموعه‌ایی از تکنیک‌ها برای درمان بیماری استفاده خواهد شد.
فیزیوتراپی تنفسی چیست؟
در این تکنیک سعی می‌شود عضلات تنفسی تقویت شوند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.
آیا تکنیک‌های فیزیوتراپی برای درمان همه بیماری‌ها موثر است؟
شیوه درمان فیزیوتراپی به تشخیص پزشک بستگی دارد. گاهی اوقات انجام اشتباه یک تمرین می‌تواند باعث تشدید آسیب شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L