تزریقات در منزل سید خندان
خانه
مقالات
تزریقات در منزل سید خندان

تزریقات در منزل سید خندان

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات در منزل با بالاترین کیفیت ممکن همراه با مجموعه هومکا
اگر در منطقه سید خندان تهران به دنبال خدمات تزریقات در منزل هستید، ما هومکا را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. این مجموعه با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب به ارائه خدمات درمانی، آزمایشگاهی و مراقبتی در منزل پرداخته است. تزریقات در خانه یکی از خدمات پرکاربرد است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

تزریقات در منزل سید خندان به تمام ساکنان منطقه سید خندان خدماتی با کیفیت و خوب ارائه می‌دهد. اگر به دنبال این هستید که آمپول خود را در منزل تزریق کنید، می‌توانید روی هومکا حساب کنید. کافیست با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا بر روی دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.
خدمت ویژه و پرکاربرد تزریقات در منزل از این جهت راه‌اندازی شده است تا افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند یا نمی‌خواهند برای تزریق آمپول به مراکز درمانی مراجعه کنند، با مشکل و دشواری روبه رو نباشند. کار تزریق کاری ساده و سریعی است، اما همین کار سریع و ساده اگر غیر اصولی و غیر استاندارد انجام شود، عواقب وخیمی خواهد داشت. به همان اندازه که در مراکز درمانی کار تزریق با دقت و با رعایت تمام اصول لازم انجام می‌شود، در منزل نیز باید تمام اصول و استانداردهای لازم تزریق آمپول رعایت شود تا نه بیمار دچار مشکل شود و نه پرستار و تیم پرستاری.

اگر به دنبال تزریق آمپول یا وصل سرم در منزل هستید، حتما باید از مراکز معتبر درخواست کمک کنید. مراکزی که مجوز رسمی و معتبر برای فعالیت دارند و از افراد دوره دیده واقعی و با تجربه برای تزریقات کمک می‌گیرند. به این ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که یک تزریق استاندارد و اصولی برای شما انجام خواهد شد. مشاوران هومکا هم اکنون به سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهند داد. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مزیت استفاده از خدمات تزریقات در منزل سید خندان

اینکه مجبور نیستید برای تزریق یک آمپول از منزل خارج شوید، بهترین و بزرگترین مزیت و حسن تزریقات در منزل سید خندان است. اینکه یک آمپول برای تزریق دارید یا چند آمپول و یا حتی سرم تزریقاتی، برای تیم تزریقات در منزل سید خندان مهم نیست، زیرا پرستاران با تجربه و دوره دیده برای انجام تزریقات در منزل حاضر خواهند شد و بعد از بررسی دقیق آمپول، آن را در محل مناسب تزریق می‌کنند. در هر شرایطی می‌توانید از خدمت تزریقات در منزل شبانه‌روزی استفاده کنید.

تزریقات در منزل سیدخندان

 

چه کسانی می توانند از خدمت‌ تزریقات در منزل سید خندان استفاده کنند؟

✔ بانوان باردار

✔ مادرانی که نوزاد دارند و نمی‌توانند نوزاد را تنها بگذارند یا نمی‌خواهند با نوزاد به مراکز درمانی بروند.

✔ سالمندان؛ اعم از سالمندان سالم یا سالمندانی که به هر دلیل برای رفت و آمد مشکل دارند.

✔ نوزادان و کودکان

✔ افراد با معلولیت‌های مختلف جسمانی یا روانی

تمام افرادی که متقاضی دریافت خدمات تزریقات در خانه هستند، می‌توانند از خدمات تزریقات در منزل سیدخندان استفاده نمایند. بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

محدوده ارائه خدمات تزریقات در منزل سید خندان کجاست؟

تمام منطقه سیدخندان تحت پوشش خدمت تزریقات در منزل هومکا است. بنابراین در هر کجای این محدوده که ساکن باشید، به راحتی می‌توانید از این خدمت استفاده کنید. تفاوت نمی‌کند که فرد متقاضی دریافت خدمات تزریقات در منزل از کدام بخش و منطقه‌ی تهران اقدام به دریافت خدمات می‌نماید. مجموعه‌ی هومکا تمام خدمات خود را در اختیاز متقاضیان گرامی از هر منطقه‌ی تهران بزرگ قرار خواهد داد.

 

چرا ارائه خدمات تزریقات در منزل سیدخندان طرفدار دارد؟

این روزها ارائه خدمات در محل و منزل بسیار پر رونق و پرطرفدار است. با توجه به اینکه در عصر حاضر زندگی هر روز شکل جدیدی از صنعتی شدن را تجربه می‌کند، معمولا افراد فرصت کافی برای دریافت خدمات به صورت حضوری ندارند و ترجیح می‌دهند از خدمات غیر حضوری یا خدمات در منزل و محل استفاده کنند. انجام تزریقات در منزل سید خندان یکی از خدمات در منزلی است که در کنار تامین و تضمین رفاه و آسایش کاربر، کاملا مطمئن هم هست. کمبود وقت، خستگی، کار کردن تا دیر وقت، تنها بودن خصوصا در دوران سالمندی و ناتوانی تعدادی از دلایلی است که افراد را مجبور به استفاده از خدمات در منزل و محل می‌کند. لذا چنانچه نیاز به استفاده از خدمات تزریقات در منزل سید خندان دارید، حتما با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت در محل حاضر شوند و تزریقات را انجام دهند. 

تزریقات در منزل سیدخندان

 

آمپول نوروبیون یکی از انواع تزریقات در منزل سیدخندان

یکی از آمپول‌هایی که این روزها طرفدار زیادی دارد و افراد مختلفی درخواست تزریق آن را دارند، آمپول نوروبیون است. آمپول نوروبیون متشکل از ویتامین‌های ب۱ (تیامین)، ویتامین ب۶ (پروکسیدین) و ویتامین ب۱۲ (سیانوکبالامین)  است. تزریق این آمپول معمولا برای آرتروز، آلزایمر و کم خونی تجویز می‌شود و برای بیماری‌های کلیوی و کبدی توصیه نمی‌شود. نوروبیون برای تقویت نیروی جسمانی و فراهم کردن مقدار مناسبی از ویتامین‌های گروه ب (۱ و ۱۶ و ۱۲) در افراد بالای ۵۰ سال، بیماران مبتلا به کم خونی شدید، ضعف، خستگی شدید و یا کسانی که دوران نقاهت پس از عمل جراحی را می‌گذرانند، مناسب است.
با توجه به اینکه ویتامین‌های ب ۱۱، ب۱۲ و ب۱۶ در حمایت، ترمیم و بازسازی اعصاب نقش مهمی دارند، از این آمپول برای تسکین درد‌ها مخصوصا درد‌های ناحیه کمر، افزایش سرعت انتقال عصبی و بازسازی اعصاب آسیب‌دیده استفاده می‌شود. همچنین بیماران دیابتی و افراد الکلی از این آمپول برای درمان و کنترل بیماری‌های خود استفاده می‌کنند.

 

انواع تزریقات در منزل سیدخندان را بشناسید.

با توجه به اینکه خدمت تزریقات در منزل سید خندان شامل تمام انواع تزریقات می‌شود، بد نیست در مورد انواع روش‌های تزریق آمپول نیز اندک اطلاعاتی به دست آورید تا به صورت جزئی بتوانید مفهوم  اصطلاحات پزشکی و پرستاری را متوجه شوید.

✔ تزریقات زیر پوستی
این نوع تزریق در لایه چربی زیرین پوست انجام می‌شود. تزریق بسیاری از داروها مانند انسولین، مورفین و.. از نوع زیر پوستی است.

✔ تزریق عضلانی
متداول‌ترین شکل تزریق آمپول، تزریق در عضله است. تزریق عضله در عضلات باسن، بازو و یا ران پا انجام می‌‌شود. آمپول‌هایی مانند پنی‌سیلین یا ویتیامین‌ها، واکسن‌ها و ... از نوع تزریق عضلانی هستند.

با کلیک بر دکمه زیر خدمات تزریقات در منزل را به راحتی دریافت خواهید کرد.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

✔ تزریقات اینترادرمال یا تزریق داخل پوستی
این تزریق به داخل غشای میانی پوست وارد می‌شود. این نوع تزریق طولانی‌ترین زمان جذب را در مقایسه با تزریقات زیرپوستی و تزریق عضلانی دارد. از این نوع تزریق برای آزمایش‌های تشخیص حساسیت، مثل آزمایش توبرکولین و آلرژی و بیهوشی موضعی استفاده می‌شود.

✔ تزریقات وریدی
این نوع تزریق توسط یک سوزن یا لوله به طور مستقیم داخل رگ انجام می‌شود.

✔ تزریقات نخاعی (‌اپیدورال)
این نوع تزریق برای یک درمان کامل‌تر تسکین درد یا برای تشخیص علت درد کمر انجام می‌شود. در سایت معتبر Web Md در مورد کاربرد این تزریق اینطور می خوانید: 

در شرایط زیر می توان از تزریق اپیدورال استفاده کرد:

  • عصب نیشگون گرفته
  • درد در ناحیه ستون فقرات
  • فتق دیسک
  • تنگی کانال نخاعی

این روش درمان ممکن است در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام شود. اینکه این تکنیک درمان تا چه روز می تواند باعث تسکین درد شود به بیماری و وضعیت جسمانی فرد بستگی خواهد داشت. گاهی اوقات پزشکان از  تزریق  اپیدورال برای یافتن منبع درد استفاده می‌کنند. در این شرایط تزریق، عصب خاصی را هدف قرار خواهد داد. اگر  هنگام تزریق به درد واکنش نشان دهید پزشک پی خواهد برد که عصب را به درستی انتخاب کرده است.

 

عواقب عدم رعایت اصول تزریقات در منزل سیدخندان

گرچه تزریق آمپول فرصت و زمان زیادی نیاز ندارد و خیلی سریع انجام می‌شود، اما نباید فراموش کرد که به هر حال قرار است جسمی خارجی وارد بخشی از بدن شود. چنانچه این جسم خارجی، غیر اصولی و غیر استاندارد وارد شود و به سرعت تخلیه شود، عوارض متعددی خواهد داشت. عفونت و آبسه و درد در محل تزریق، انقباض غیرطبیعی عضلانی‌ـ‌ اسکلتي، شکسته ‌شدن سوزن در داخل بدن، ورود سوزن به داخل استخوان يا عروق اصلي، ورود سوزن به داخل عصب و فلج و ناکارآمدي هميشگي عضو، التهاب ورید و عفونت محل تزریق، خونریزی زیر پوستی، بروز حساسيت‌هاي ناگهاني دارويي و از همه خطرناک‌تر ادم ريوي از جمله عوارض تزریق غیر اصولی است.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل سیدخندان با هومکا

رسالت مجموعه هومکا تضمین و تامین سلامتی آحاد مختلف جامعه در هر شرایطی است. برای رسیدن به این هدف و رسالت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و همواره برای بهتر شدن و بهتر ارائه دادن خدمات آماده پذیرش انتقادات سازنده هم هست.
تزریقات در منزل سید خندان تنها یک نمونه از خدمات مجموعه هومکا است. هومکا تلاش می‌کند تا در استان تهران، کرج و حومه و مشهد هیچ کسی به هیچ دلیلی از دریافت خدمات پزشکی و درمانی و مراقبتی مانند پزشک در منزل، پرستار بیمار در منزل و...  بی‌نصیب نباشد. تیم هومکا در ارائه خدمات خود وسواس‌گونه عمل می‌کند و از ابتدا تا انتهای کار در کنار کاربر است تا مشکلات احتمالی را رفع و رجوع کند. برای استفاده از خدمات گوناگون هومکا از جمله خدمت تزریقات در منزل سید خندان، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

ساده‌ترین راه برای برخورداری از خدمت تزریقات در منزل چیست؟
برای این منظور کافی است به سایت هومکا مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت رایگان ثبت نمایید.
تزریقات در منزل هومکا توسط چه کسانی انجام می‌شود؟
این مجموعه برای ارائه خدمات خود از کارشناسان و متخصصان بهره می‌برد.
هزینه خدمت تزریقات در خانه چقدر است؟
برای این خدمت تعرفه خاصی تعریف شده است. برخی فاکتورها مانند بعد مسافت، نوع دارو و تزریق در تعیین قیمت نهایی موثر هستند. هومکا در این رابطه قیمت متعادلی را در نظر گرفته است. با کارشناسان ما تماس بگیرید.
از ثبت سفارش تا برخورداری از خدمات هومکا چقدر طول می‌کشد؟
پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.
آیا تزریقات بانوان در منزل نیز انجام می‌شود؟
بله. هومکا با متخصصان خانم در این زمینه همکاری دارد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل