تزریقات در منزل ستارخان
خانه
مقالات
تزریقات در منزل ستارخان

تزریقات در منزل ستارخان

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات در منزل با مجموعه متخصص هومکا!
آیا برای انجام تزریقات حتما باید به مراکز درمانی مراجعه کرد؟ آیا این امکان وجود دارد که خدمات تزریقات را در منزل دریافت کنیم؟ خدمت تزریقات در منزل چه چیزهایی را در بر می‌گیرد؟ بهترین راه برای برخورداری از این خدمت چیست؟ در این راستا هومکا مطالعه مقاله زیر را به شما پیشنهاد می‌کند.

تزریق آمپول، سرم در منزل و غیره از کارهای بسیار حساس است که برای انجام آن‌ها باید تجربه و مهارت داشت. در بیشتر وقت‌ها اگر با مشکلی مواجه شویم یا بخواهیم دارویی تزریق کنیم، اولین جایی که برای مراجعه به ذهنمان می‌رسد درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها هستند. معمولا افرادی که به تازگی جراحی کرده‌اند یا بیماران، معلولان، خردسالان و اشخاص پیر احتیاج به استراحت بیشتری دارند، بنابراین اگر بخواهند دارویی تزریق کنند جابه‌جایی برای آن‌ها کار آسانی نخواهد بود. امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی دیگر نیاز نیست که برای انجام هر کاری از خانه خارج شویم که این امر درباره تزریق دارو نیز میسر است. شاید این سوال برای شما پیش آید که مزیت این کار چیست؟ ارائه خدمات پزشکی و تزریقات در منزل مزیت‌ زیادی برای افراد به ویژه خردسالان و سالمندان دارد، زیرا ممکن است این اشخاص دشواری بیشتری برای مراجعه به درمانگاه داشته باشند.
در ادامه می‌خواهیم درباره روش تزریق و مشکلات مربوط به آن بپردازیم، همچنین برای آگاهی بیشتر شما درباره مزیت‌های تزریق در منزل مطالبی بیان خواهیم کرد. اگر برای تزریقات در منزل ستارخان یا دیگر مناطق تهران وارد این صفحه شده‌اید، کافی است بر دکمه زیر کلیک کنید تا از مشاوره رایگان کارشناسان ما برخوردار شوید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مشکلات مربوط به تزریقات در منزل ستارخان

✔ بیشتر کودکان به دلیل اینکه پیش‌زمینه‌ای از آمپول زدن ندارند معمولا از انجام تزریق ترس دارند. برای توجیه کردن خردسالان بهتر است با آن‌ها درباره تزریق صحبت شود و مزایای آن را مثل تاثیر در سلامتی و جلوگیری از مبتلا شدن به بعضی بیماری‌ها برایشان شرح دهید. اولین کسی که خردسالان به آن‌ها اعتماد دارند، پدر و مادرشان است، بنابراین شما باید فضایی امن و آرام را برای آن‌ها فراهم کنید و ارتباطی دوستانه بین کودک خود و فردی که قرار است عمل تزریق را انجام دهد ایجاد کنید. خانه امن‌ترین مکان از نظر کودکان است، بنابراین می‌توانید درخواستی برای انجام تزریق واکسن کودک در منزل برای خردسالان ثبت کنید تا بدون ترس واکسن آن‌ها زده شود.

✔ مشکل دیگر برای تزریق مربوط به افراد پیر و ناتوان می‌شود. این افراد به دلیل ضعیف شدن بدن، تحمل کمتری دارند و ممکن است در زمان تزریق بدخلقی کنند. پیدا کردن رگ سالمندان یکی از کارهایی است که فرد برای انجام آن باید مهارت و تجربه زیادی داشته باشد. بهترین روش این است که کار تزریق شخص پیر را یک فرد با تجربه انجام و خوش برخورد انجام دهد. برای راحتی کار در این مورد نیز می‌توانید از روش تزریقات در منزل استفاده کنید.

✔ افراد معلول گروه دیگری هستند که برای انجام تزریق ممکن است با مشکل مواجه شوند. این افراد با توجه به نوع معلولیتی که دارند به سختی می‌توانند به کارهای خود رسیدگی کنند و شاید حتی جابه‌جا شوند. معمولا خانواده‌های معلولان باید زحمت زیادی به خود بدهند تا بتوانند آن‌ها را به محل تزریق بیاورند، بنابراین برای حل این مشکل و راحتی کار می‌توان از خدمات پزشکی و تزریقات در منزل استفاده کرد.
البته توجه داشته باشید همیشه گروه معلولان، سالمندان و خردسالان نیستند که برای تزریق با مشکل مواجه می‌شوند.

تزریقات در منزل ستارخان

✔ بسیاری از افرادی که می‌توانند به انجام کارهای روزانه خود بپردازند ولی از یک بیماری مثل تنگی نفس رنج می‌برند شاید احتیاج به تزریق دارویی داشته باشند که چند مشکل دوباره آن‌ها به ذهن می‌رسد. با پیشرفت صنعت و زیاد شدن خودروهای سواری آلودگی هوا نیز بسیار افزایش یافته است که برای این گروه از بیماران مورد خطرناکی محسوب می‌شود.

✔ در بعضی وقت‌ها برای رسیدن به درمانگاه یا بیمارستان باید مسیر زیادی پیموده شود که افراد علاوه بر هزینه، به دلیل ترافیک خیابان‌ها باید زمان زیادی نیز صرف کنند که در این مدت شاید جان بیمار به خطر افتد. در زمانی که با چنین مشکلاتی مواجه شویم منطقی‌ترین چیزی که به ذهن می‌رسد، درخواست برای حضور فرد با تجربه و متخصص برای انجام عمل تزریق در منزل است.

ارائه خدمات تزریقات در منزل شبانه‌روزی در محیط تمیزتری نسبت به بیمارستان انجام می‌شود و می‌توان با این روش در هر ساعتی از شبانه روز به پرستار دسترسی داشت. برای استفاده از این روش اگر به دنبال یک مرکز خدماتی مطمئن و معتبر می‌گردید، ما به شما مجموعه هومکا را پیشنهاد می‌کنیم. همین حالا سفارش خود را ثبت کنید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

انواع تزریقات در منزل ستارخان

انواع تزریق توسط پرستار در منزل با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که بستگی به نوع دارو دارد. به طور کلی روش‌های اصلی تزریق شامل موارد زیر می‌شوند:

تزریق زیرجلدی (دور نافی): در بازو، ران، کتف و روی شکم انجام می‌شود و در مواردی که دارو باید به آهستگی جذب بدن بیمار شود به کار می‌رود.

تزریق داخل جلدی: معمولا در ناحیه بازو و بالای سینه انجام می‌شود و برای تشخیص نوع آلرژی فرد به کار می‌رود.

تزریق وریدی: به صورت سرم است و برای افرادی که آب بدن خود را از دست داده‌اند یا نمی‌توانند از طریق دهان غذا دریافت کنند به کار می‌رود.

تزریق صفاقی: این نوع تزریق باید برای بیماری‌های خاص مثل سرطان انجام شود.

تزریق داخل عضله: رایج‌ترین نوع تزریق محسوب می‌شود و در مواردی که نمی‌توان دارو را به صورت خوارکی مصرف کرد استفاده می‌شود.

در سایت پزشکی خط سلامتی(Health Line) تزریق عضلانی این چنین تعریف شده است:

تزریق عضلانی تکنیکی است که با استفاده از آن دارو به اعماق عضلات وارد می‌شود. به این ترتیب سرعت جذب دارو افزایش می‌یابد. بسیاری از واکسن‌ها مانند  آنفلوآنزا، به این شیوه تزریق می‌شوند. 

برخی بیماران تزریق عضلانی را خودشان انجام می‌دهند. این افراد معمولا برای درمان باید در محدوده زمانی مشخص از طریق تزریق عضلانی دارو دریافت نمایند.

با کلیک بر دکمه زیر از خدمت تزریقات عضلانی در منزل بهره‌مند خواهید شد. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

با هومکا می‌توانید شاهد یک فعالیت تخصصی با همراهی افراد متخصص باشید که می‌توانند کار تزریقاتی شما را با مهارت کافی و در سریع‌ترین زمان انجام دهند. با هومکا دیگر وقت شما برای تزریقات و خدمات پزشکی تلف نخواهد شد و وقتی در منزل خود در حال استراحت هستید یک پرستار می‌تواند با حضور در محل زندگی شما کار تزریق را با توجه به نیازی که دارید انجام دهد.

تزریقات در منزل ستارخان

 

هزینه تزریقات در منزل ستارخان 

طبیعتا برای فراهم شدن راحتی و آرامش خود یا بیمارتان باید هزینه کنید. مزیت روش تزریقات در منزل ستارخان این است که دیگر لازم نیست ساعت‌های زیادی را در ترافیک بمانید یا وقتتان به دلیل انتظار در داروخانه یا بیمارستان تلف شود. به طور کلی روش انجام تزریقات در منزل هزینه بالاتر و کیفیت بهتری دارد، زیرا به جای بیمار پرستار در ترافیک شهر در حال رفت و آمد است و باید هزینه پرداخت کند.
همچنین با حضور پرستار در منزل شما، دیگر برای جابه‌جایی بیمار خود به زحمت نخواهید افتاد و کار شما راحت‌تر انجام می‌شود. علاوه بر هزینه رفت و آمد پرستار باید توجه داشته باشید که هزینه و قیمت خدمات تزریقات در منزل با توجه به نوع نیاز شما متغیر است. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر از تعرفه‌ها و خدمات می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته هومکا ارتباط داشته باشید و از مشاوره‌های او استفاده کنید، همچنین می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ برای برقراری ارتباط سریع‌تر تماس بگیرید. 

با کلیک بر روی دکمه زیر سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ثبت خواهید کرد. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل ستارخان با هومکا

هومکا اکنون در همه مناطق شهرهای پرجمعیت تهران، کرج و مشهد به ارائه خدمات می‌پردازد. در این شهرها معمولا ترافیک زیادی وجود دارد و به دلیل آلودگی شدید هوا افراد زیادی هستند که نمی‌توانند به دلیل مشکلاتی مثل بیماری تنفسی به راحتی از خانه خارج شوند. هومکا مشکل حضور در ترافیک‌های خسته‌کننده را حل کرده است، هیچ فرقی ندارد که شما در کجای تهران یا کرج زندگی می‌کنید فقط کافی است تا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا از خدمات پزشکی و تزریقات در منزل ستارخان در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده کنید.
حتما توجه داشته باشید که بهتر است قبل از ثبت درخواست، با برقراری تماس با پشتیبانی از قیمت‌ها با توجه به نوع خدماتی که می‌خواهید مطلع شوید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا خدمت تزریقات در منزل به صورت دوره‌ایی و متناوب ارائه می‌شود؟
بله. کافی است در این زمینه با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.
چگونه می‌توانم از خدمات تزریقات در منزل هومکا استفاده کنم؟
از طریق دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست یا تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ با کارشناسان هومکا در ارتباط باشید.
آیا وصل سرم در منزل انجام می‌شود؟
بله. وصل انواع سرم در منزل جزیی از خدمات تزریقات در منزل است.
آیا وصل سرم در منزل ایمن است؟
افرادی که برای این امر به منزل شما اعزام می‌شوند متخصص بوده و به خوبی با کار خود آشنا هستند. بنابراین بدون نگرانی سفارش خود را در هوم‌کا ثبت کنید.
آیا وصل سرم در منزل عوارض دارد؟
به طور کلی وصل سرم در منزل نمی‌تواند عارضه جدی در پی داشته باشد. گاهی اوقات ممکن است پرستار در رگ پیدا کردن دچار مشکل شود.
هزینه وصل سرم در منزل چقدر است؟
قیمت سرم در منزل به تعرفه آن بستگی دارد. با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل