تزریقات در منزل پونک
خانه
مقالات
تزریقات در منزل پونک

تزریقات در منزل پونک

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/11
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
ارائه انواع تزریقات در منزل پونک با تیم متخصص
کدام تزریقات در منزل انجام می‌شوند؟ آیا خدمت تزریقات در خانه مقرون‌به‌صرفه است؟ چگونه می‌توان از خدمت تزریقات در منزل پونک استفاده کرد؟ آیا می‌توان از خدمت تزریقات در خانه پونک به طور شبانه‌روزی بهره برد؟ هومکا در مقاله زیر به این سوالات پاسخ خواهد داد.

پونک بخش بزرگی از کلان شهر تهران است که در منقطه‌ی ۵ شهرداری تهران واقع شده و بخشی از آن نیز در منطقه‌ی ۲ پایتخت قرار دارد. این منطقه از محلات اصیل و قدیمی تهران بوده و در شمال غربی پایتخت واقع شده است. خدمات پزشکی در این منطقه به بهترین نحو در مراکز درمانی ارائه می‌شود و برای افرادی که امکان رفتن به مراکز درمانی نداشته باشند، شرایط حضور پزشک یا پرستار در منزل محیا شده است. از جمله‌ی این خدمات می‌توان به تزریقات در منزل پونک اشاره کرد که تمامی خدمات تزریقات مورد نیاز ساکنین پونک، در منزل آن‌ها و تنها با یک تماس با مرکز مورد نظر می‌تواند انجام شود.

کارشناسان هومکا در مورد خدمت تزریقات در منزل به شما مشاوره رایگان خواهند داد. بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات بانوان در منزل پونک

اولین موردی که در تزریقات در منزل مورد توجه قرار می‌گیرد امکان حضور خانم در منزل و تزریقات بانوان در منزل پونک است. علت آن هم این است که افراد خانه می‌توانند احساس راحتی بیشتری نسبت به یک خانم تا یک آقا در منزل داشته باشند. به همین دلیل نیز اکثر مراکز درمانی پونک این امکان را فراهم کرده‌اند تا درخواست افرادی که می‌خواهند خدمات تزریقات آن‌ها توسط خانم صورت بگیرد، به درستی اجابت شود. لازم به ذکر است که بانوان بیشتر برای خانم‌ها در منزل، کودکان و نوزادان و افراد مسن می‌توانند تزریقات انجام بدهند و حضور آن‌ها در منزل شما نیازمند شرایطی است که می‌توانید برای اطلاع از آن، از مرکز مورد نظر خود سوال کنید.
تزریقات زنان در منزل پونک، برای خانم‌های باردار بیشتر از هر فرد دیگری می‌تواند راحتی را فراهم کند.

تزریقات در منزل پونک

 

تزریقات شبانه‌روزی در منزل پونک

اگر امکان تزریقات شبانه‌روزی در منزل پونک از طرف هر کدام از مراکز درمانی فراهم شود، به این معنی خواهد بود که بیماران می‌توانند در هر ساعتی از شب و روز که زمان تزریقات آن‌ها باشد تحت درمان قرا بگیرند. به عنوان مثال ممکن است فردی در روز چند بار نیاز به تزریق سرم داشته باشد و یا اینکه ساعت مشخصی برای تزریق آمپول‌های وی توسط پزشک متخصص تعیین شده باشد. در این صورت است که امکان دریافت خدمات تزریقات شبانه روزی بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار می‌گیرد. از مزیت‌های تزریقات شبانه روزی همین بس که سایر اعضای خانواده نیاز به بردن بیمار به بیمارستان نداشته و بیمار نیز سختی راه برای رسیدن به مراکز درمانی جهت تزریقات را متحمل نخواهد شد.

با کلیک بر روی دکمه زیر درخواست خود را به صورت رایگان در هومکا ثبت کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

خدمات تزریقات در منزل پونک

خدمت تزریقات در منزل پونک لازم است توسط فرد کاملا متخصص صورت بگیرد تا اینکه بعدا برای بیمار مشکلاتی از بابت تزریق نادرست ایجاد نشود. در دانشنامه آزاد ویکی پدیا(wikipedia) در مورد تزریق دارو این چنین آمده است:

تزریقات روشی است که با استفاده از سرنگ  دارو وارد جریان خون می‌شود. به این ترتیب دیگر جذب دارو در دستگاه گوارش انجام نخواهد شد. این امر سبب می‌شود تا دارو در کوتاه‌ترین زمان تاثیرات خود را نشان دهد. تزریق به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود. نامگذاری آن‌ها با توجه به بافت بدن انجام خواهد شد.  

 انواع تزریقاتی که توسط پرستار صورت می‌گیرد شامل:

  • تزریق وریدی
  • تزریق داخل جلدی
  • تزریق داخل عضله
  • تزریق زیر جلدی
  • تزریق سرم
  • تزریق به صورت پانسیون
  • تزریق واکسن

علاوه بر موارد گفته شده، در صورت نیاز، پرستار خدماتی از جمله تعویض پانسمان در منزل، کنترل فشار خون، نمونه گیری جهت انجام آزمایش در منزل، نوار قلب، کشیدن بخیه و سایر خدمات سرپایی مورد نیاز بیمار را می‌تواند با دریافت مقداری هزینه‌ی اضافی انجام دهد.

تزریقات در منزل پونک

 

هزینه‌ی تزریقات در منزل پونک

هزینه‌ی تزریقات در منزل پونک به مواردی وابسته است و به همین دلیل نمیتوان قیمت دقیقی برای آن مشخص کرد از جمله‌ی این‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هزینه‌ی رفت و آمد پرستار به منزل بیمار بسته به مسیر مرکز درمانی مورد نظر تا منزل بیمار (طبیعی است که منزل بیمار هر چقدر به مرکز درمانی مورد نظر نزدیک تر باشد، هزینه‌ی رفت و آمد پرستار پایین تر خواهد بود و بالعکس.)
  • هزینه‌ی خدمات ارائه شده توسط پرستار در منزل
  • هزینه‌ی انواع تزریقات در منزل (هر تزریق بسته به دیگری متفاوت است و تزریقاتی که مهارت بیشتری نیاز دارند و زمان بیشتری می‌گیرند،‌ هزینه‌ی بیشتری نیز خواهند داشت.)
  • هزینه‌های اضافی مانند پانسمان، نمونه گیری، کنتزل فشار خون و موارد مشابه دیگر
  • هزینه‌ی حضور در منزل بیمار خارج از ساعات کاری (از آنجایی که امکان ارائه‌ی خدمات شبانه‌روزی وجود دارد،‌ هزینه برای بیمارانی که در ساعاتی از شب نیاز به تزریق پیدا می‌کنند بسته به افرادی که در روز تزریقات خود را انجام می‌دهند، متفاوت خواهد بود.)
  • دریافت هزینه‌ی جدا بسته به حاد بودن وضعیت بیمار یا واگیردار بودن بیماری (برای مثال هزینه‌ی تزریقات به بیماران کرونایی به خاطر خطر پذیری بیشتر، از سایر بیمارانی که بیماری‌های واگیر ندارند،‌ بیشتر خواهد بود.)

برای ثبت درخواست رایگان فقط باید یک کلیک کنید. 

 

سخن پایانی

چنانچه ساکن پونک در شهر تهران هستید، خیالتان از بابت بیماری که در منزل شما بستری است راحت باشد. مراکزی که در اطراف پونک واقع شده‌اند، برای راحتی و آسایش بیشتر، ساکنین این منطقه، خدمات تزریقات در منزل پونک را فراهم کرده‌اند تا بیماران بتوانند بدون منتظر ماندن در صفوف انتظار مراکز درمانی،‌ و معطل شدن در ترافیک خیابان‌های تهران،‌ خدمات درمانی مورد نیاز خود را در منزل دریافت کنند. 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

چرا باید از خدمت تزریقات در منزل استفاده کرد؟
تزریق سبب می‌شود تا اثرات دارو در کوتاه‌ترین زمان رخ دهد. همچنین برخی داروها باعث ایجاد ناراحتی‌های گوارشی می‌شوند به همین دلیل تزریق آنها توسط پزشک تجویز خواهد شد.
قیمت تزریقات در منزل چقدر است؟
هزینه تزریقات در منزل با توجه به تعرفه‌ایی که برای آن در نظر گرفته شده است انجام خواهد شد. فاکتورهایی مانند نوع دارو،‌ وضعیت بیمار و تعداد مراجعه تکنسین به منزل نیز در تعیین قیمت نهایی موثر هستند.
آیا تزریقات کودکان در منزل انجام می‌شود؟
بله،‌ برای این منظور می‌توانید با کارشناسان ما در هوم‌کا تماس بگیرید.
خدمت تزریقات در منزل هومکا چه مناطقی را شامل می‌شود؟
در حال حاضر هموطنانی که ساکن استان تهران،‌کرج و حومه و مشهد هسنند می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.
چه تزریقاتی توسط تیم هومکا در منزل انجام می‌شود؟
در حال حاضر طیف وسیعی از تزریقات در منزل توسط کارشناسان هومکا انجام می‌شود. با این حال انجام برخی تزریق‌ات مانند مزوتراپی در این مجموعه وجود ندارد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل