تزریقات در منزل پیروزی
خانه
مقالات
تزریقات در منزل پیروزی

تزریقات در منزل پیروزی

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات در منزل پیروزی با کادری مجرب و متخصص
خدمات تزریقات در منزل یعنی چی؟ چگونه می‌توان از خدمت تزریقات در منزل پیروزی استفاده کرد؟ آیا تزریقات در منزل شامل تزریق انواع واکسن نیز می‌شود؟ آیا امکان تزریقات بانوان در منزل نیز وجود دارد؟ خدمت تزریقات در منزل چه مزایایی دارد؟ مقاله زیر از هومکا به این سوالات پاسخ خواهد داد.

در گذشته مردم برای اینکه بتوانند خدمات درمانی را دریافت کنند، لازم بود به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کرده و به صورت حضوری خدمات مورد نیاز خود از جمله تزریقات را دریافت می‌کردند. در طی چند سال اخیر، برخی از مراکز درمانی در کلان‌شهر‌ها برای راحتی مردم، و کاهش ترافیک و استرس روزانه، بر این بودند تا بتوانند خدمت رسانی به بیماران را در بخش‌های مختلف درمانی به منزل آن‌ها منتقل کنند. در همین راستا نیز،‌ خدمات درمانی مانند تزریقات در منزل، پزشک در منزل،‌ پرستار در منزل و ... در بخش‌های مختلف کلان‌شهر‌ها راه اندازی شد. شهر تهران نیز که پایتخت ایران محسوب می‌شود، از این قاعده مستثنی نبوده و مراکز درمانی آن خدمات درمانی در منزل را ارائه می‌دهند. برای برخورداری از خدمت تزریقات در منزل پیروزی هومکا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.  

 

خدمات تزریقات در منزل پیروزی

یکی از مهم‌ترین خدمات درمانی که مورد نیاز هر بیماری می‌باشد،‌ خدمات تزریقات است و امکان تزریقات در منزل نیز از مزیت‌های این خدمات محسوب می‌شود چرا که بیمار به سختی می‌تواند با حالت بیماری خود برای دریافت خدمات تزریقات و هر چند وقت یکبار به مراکز درمانی مراجعه کند. از این رو نیز امکان خدمات تزریقات در منزل پیروزی تهران برای ساکنین این منطقه و توسط مراکز درمانی اطراف آن فراهم شده است. از آنجایی که خانه،‌ هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ نظافت و تمیزی بهترین مکان برای سپری کردن دوران نقاهت بیماری است،‌ بنابراین بهترین انتخاب برای بیمار، ماندن در خانه و دریافت خدمات تزریقات در منزل است. خدمات تزریقات در منزل علاوه بر اینکه نیاز بیمار در زمینه‌ی انواع تزریفات را فراهم می‌کند، هزینه‌ی مالی و سختی‌های جابجایی بیمار را کاهش داده و این امکان را به پرستار یا پزشک معالج می‌دهد تا با زمان بیشتری مشکلات بیمار و سلامتی او را بررسی کند.

از انواع تزریقاتی که می‌تواند در منزل انجام شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تزریق داخل پوستی (تزریق به لایه‌ی زیر اپیدرم پوست)
  • تزریق عضلانی (تزریق به عمق عضلات و جذب توسط رگ‌های خونی)
  • تزریق زیر جلدی (تزریق به بافت مابین پوست و عضله)
  • تزریق وریدی (تزریق مستقیم به جریان خون)
  • تزریق سرم در منزل (برای رساندن ویتامین‌های لازم به بدن بیمار و یا مواد غذایی مورد نیاز بیمارانی که توان خوردن مواد غذایی را ندارند)
  • تزریق انواع واکسن در منزل (از واکسن کزاز و هپاتیت گرفته تا واکسن مربوط به کودکان و اطفال و در نهایت واکسن کرونا در منزل)

تزریقات در منزل پیروزی

 

تزریقات بانوان در منزل پیروزی

در بسیاری از مواردی که بانوان نیاز به تزریقات پیدا می‌کنند، ممکن توان رفتن به مراکز درمانی را نداشته باشند که از عوامل آن می‌توان به این اشاره کرد که ممکن فرد حامله بوده و یا همسرش در محل کار حضور داشته باشد و خانم نیز نیاز به تزریقات پیدا کند. در این گونه مواقع بهترین روش برای دریافت خدمات تزریقات زنان در منزل پیروزی این است که با مراکز درمانی معتبری که خدمات در منزل ارائه می‌دهند تماس گرفته و درخواست خدمات تزریق در منزل توسط یک خانم را بدهد. از مزیت‌هایی که حضور خانم در منزل برای تزریقات در پیروزی دارد، شامل موارد زیر است:

  • احساس امنیت و راحتی خانم در منزل به علت حضور پرستار خانم جهت انجام تزریقات
  • کاهش هزینه‌های رفت و آمد بیمار به مراکز درمانی
  • صرفه جویی در زمان و معطل نماندن در صفوف انتطار طولانی بیمارستان‌ها و نماندن در ترافیک خیابان‌های تهران
  • بودن در محیط عاری از آلودگی منزل و در امان ماندن از خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی و بیماری کرونا

برای ثبت رایگان سفارش خود در این زمینه بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات شبانه روزی در منزل پیروزی

هنگامی فردی از بیمارستان مرخص می‌شود و یا برای بهبودی از بیماری خود در منزل بستری می‌شود،‌ یکی از خدماتی که باید مورد توجه قرار بگیرد تزریقات شبانه‌روزی در منزل پیروزی است. چرا که بیمار ممکن است در یک لحظه دچار شرایط اورژانسی در منزل شود و زمان زیادی تا رسیدن به بیمارستان و دریافت انواع تزریقات را نداشته باشد. در این حالت، بهترین روش برای اینکه در کمترین زمان ممکن بیمار داروی مورد نظر خود را دریافت کند، این است که از مراکزی کمک بگیرید که خدمات تزریقات شبانه‌روزی در منزل پیروزی را ارائه می‌دهند. علاوه بر آن خدمات تزریقات شبانه روزی در منزل،‌ نگرانی رفت و آمد به مراکز درمانی در پاسی از شب را کاهش داده و آرامش را برای بیمار و خانواده‌اش به ارمغان می‌آورد.

اما پرستاری که تزریقات در منزل پیروزی را انجام می‌دهد باید نکات زیر را در نظر داشته باشد.

  • حتما باید تزریقات در یک اتاق شخصی انجام شود تا بیمار احساس راحتی بیشتری داشته باشد.
  • تست بیمار در مورد حساسیت به دارو یا نوع خاصی از تزریق باید چک شده و توسط پرستار انجام شود.
  • ضد عفونی کردن دست‌های پرستار بعد از رسیدن به منزل ضروری است و طبیعی است که تمام تجهیزات وی نیز باید ضدعفونی شده باشند.
  • پرستار باید با تجهیزات کافی به تزریقات شبانه روزی در منزل پیروزی اعزام شود چرا که در حین تزریقات تهیه کردن لوازم آن به خصوص در شب غیر ممکن است.
  • اگر بیمار به چند نوبت تزریق نیاز داشته باشد،‌ پرستار باید محل تزریق را هر بار عوض کند.
  • پس از اتمام تزریق سر سرنگ را به درستی بسته و آن را در سطل آشغال قرار دهید. به طوری که به حیواناتی که در سطل زباله‌ها دنبال غذا می‌گردند، هرگز آسیب نرساند.
  • در بخش‌هایی از بدن بیمار که متورم شده یا دارای آسیب‌دیدگی است،‌ هرگز نباید تزریق صورت بگیرد. 

سایت اوج سلامتی(Very Well Health ) در رابطه با عوارض تزریقات می‌نویسد: 

تزریقات از رایج‌ترین شیوه‌های درمان است. با این حال برخی بیماران نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند. در بیشتر مواقع افراد عفونت و آلرژی را تجربه خواهند کرد. در هر حال اگر پس از تزریق با عوارضی مانند تب،‌ تورم  و درد در ناحیه تزریق مواجه شدید حتما به پزشک مراجعه نمایید. این عوارض مدت کوتاهی پس تزریق نمایان خواهند شد.

تزریقات در منزل پیروزی

 

قیمت تزریقات در منزل پیروزی

قیمت تزریقات در منزل پیروزی بسته به نوع تزریق و بیماری فرد و همچنین مسیری که پرستار تا منزل بیمار طی می‌کند ممکن است مقداری متفاوت باشد اما آنچه که اهمیت دارد این است که در هر صورت باز‌هم هزینه‌ی تزریقات بسته به زمانی که بصورت حضوری جهت انجام آن به مراکز درمانی مراجعه می‌کنید، کمتر خواهد بود. علت آن هم این است که نه هزینه‌ای بابت رفت و آمد پرداخت خواهید کرد، و نه زمان خود را از دست خواهید داد. علاوه بر کاهش هزینه‌های مالی، تزریقات در منزل پیروزی، آرامش و راحتی را برای شما خواهد داشت و همراهان بیمار نیز می‌توانند در عین رسیدگی به بیمار خود،‌ به کارهای شخصی خودشان نیز رسیدگی کرده و زمان را از دست ندهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان بر روی دکمه زیر کلیک کنید. کارشناسان هومکا به شما پاسخ خواهند داد.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

در کنار خدمت تزریقات در منزل هومکا می‌توانید از دیگر خدمات درمانی این گروه نیز استفاده کنید. از جمله این خدمات می‌توان به روانشناسی در منزل،‌ فیزیوتراپی در منزل، مراقبت‌های دوران بارداری و ... اشاره کرد. 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

کدام تزریقات در منزل انجام می‌شوند؟
طیف وسیعی از تزریقات در منزل قابل اجرا هستند که از رایج‌ترین آنها می‌توان به تزریق عضلانی،‌ وریدی و زیر جلدی اشاره کرد.
آیا تزریقات در منزل عوارض دارد؟
تبم متخصص هوم‌کا قبل از تزریق نسخه،‌ دستور پزشک و وضعیت سلامتی شما را کنترل خواهد کرد. اگر تزریق به درستی انجام شود عارضه خاصی در پی نخواهد داشت.
برای کاهش درد پس از تزریق چکار باید کرد؟
برای این منظور پیشنهاد می‌شود از کمپرس سرد استفاده کنید. سرما شدت جریان خون را کاهش داده و همین امر باعث تسکین درد خواهد شد.
آیا برای تزریقات در منزل نسخه پزشک لازم است؟
برخی داروها جنبه تقویتی داشته و بدون نسخه پزشک تزریق می‌شوند. ویتامین‌ و مسکن‌ها از جمله این داروها هستند.
آیا وصل سرم جزء خدمات تزریقات در منزل است؟
می‌توان گفت وصل سرم نوعی تزریق وریدی است. به همین دلیل جزء خدمات تزریقات در منزل قرار می‌گیرد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل