تزریقات در منزل هفت تیر
خانه
مقالات
تزریقات در منزل هفت تیر

تزریقات در منزل هفت تیر

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات را به متخصص آن بسپارید!
وقتی صحبت از تزریقات می‌شود به دنبال راهی هستیم تا بسیار راحت‌تر از همیشه آن را انجام دهیم. در ابتدا فکر می‌کنیم کدام مرکز درمانی به منزل ما نزدیکتر است و در عین حال خبری از ازدحام بیماران در آن نیست. همچنین مایل هستیم به مراکزی مراجعه کنیم که با متخصصان باتجربه همکاری داشته باشند. این بار هومکا به شما پیشنهاد می‌کند در منزل بمانید تا متخصصان کارآزموده را در خانه خودتان ملاقات کنید. مقاله زیر در مورد خدمت تزریقات در منزل است. مطالعه آن را از دست ندهید.

بدون شک هر فردی در طول زندگی خود به دلایل مختلف ممکن است بارها به پزشک مراجعه نماید. درمان بیماری ها و ناخوشی های معمول، در بسیاری از اوقات با تزریقات آغاز می شود. انجام تزریقات اثربخش ترین نوع درمان است که دارو را به سرعت به بدن می‌رساند.

شاید در نگاه اول تنها راه انجام تزریقات، مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان باشد. در حالی که امروز این امکان وجود دارد تا فردی که نیازمند انجام تزریقات است، با یک تماس، در اسرع وقت و در محل حضور خود، تزریقات را انجام دهد. همچنین بهره‌گیری از این خدمات در شرایط کنونی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی لازم انجام می‌گیرد. بدون شک در شرایط کنونی و وجود بیماری کرونا، انجام امورات پزشکی مانند تزریقات در منزل هفت تیر بسیار ایمن تر خواهد بود. حضور افراد در مراکز درمانی که بسیار پر رفت و آمد هستند، می‌تواند برای افراد تا حد زیادی پر ریسک و خطرساز باشد. علاوه‌بر‌این، بسیاری از افراد توانایی حضور در مراکز درمانی را ندارند یا به هر دلیلی علاقه‌مند می‌باشند که مسیر درمان خود را در منزل یا محل حضور خویش انجام دهند. بدون شک حضور افراد در منزل و انجام خدمات درمانی در محیط پر آرامش و آرام منزل، تاثیر مثبت بر روند درمان خواهد داشت.

تزریقات در منزل هفت تیر از حضور افراد نیازمند به خدمات تزریقات ساکن در این ناحیه در بیمارستان ها و مراکز درمانی آلوده جلوگیری خواهد کرد. برای انجام خدمات با کیفیت و موثر، انتخاب یک مجموعه خدمات درمانی مناسب و با تجربه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا به عنوان یکی از موسسات ارائه دهنده خدمات درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی این افتخار را دارد تا با در اختیار داشتن تیم قوی و متخصص پرستاری، پاسخی شایسته به اعتماد افراد استفاده کننده از خدمات دهد. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

انواع تزریقات در منزل هفت تیر

همان گونه که مشخص است، تزریقات در حالت کلی یک شیوه درمانی بوده و خود دارای انواع و اقسام مختلفی است. هرکدام از این روش‌ها، برای داروی خاص و نحوه پروتکل درمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه سعی داریم که تعدادی از این روش ها را به طور مختصر مورد بررسی قرار دهیم.

تزریق از نوع عضلانی: در این روش به علت بالا بودن تعداد مویرگ های خونی در عضلات، دارو بسیار سریع به محل مورد نظر می‌رسد.

تزریق از نوع داخل وریدی: در این روش، دارو به صورت مستقیم وارد رگ می شود و به همین جهت از حساسیت بالایی نیز برخوردار است.

تزریق از نوع زیر جلدی: در این روش دارو درون لایه های چربی یا بین لایه چربی و عضله تزریق می‌شود. سایت خط سلامتی(Health Line) در مورد این تزریق می‌گوید: 

در این تزریق ، از یک سوزن کوتاه استفاده می‌شود. دارو به لایه بافتی بین پوست و عضله تزریق خواهد شد. در این روش سرعت جذب دارو کمی دیرتر است. معمولا در طی ۲۴ ساعت اثرات دارو مشخص می‌شود. از این تکنیک برای تزریق دارو در حجم کم بهره برده می‌شود. 

تزریقات در منزل هفت تیر شامل تزریق سرم در منزل و تزریقات عضلانی در منزل نیز می‌گردد و تنها محدود به آمپول و پنی سیلین نیست. بیمارانی که به هر دلیلی نیازمند به تزریق سرم باشند، می توانند از خدمات تزریقات در منزل هفت تیر مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا بهره گیرند و در کمال آرامش و ایمنی فرآیند درمانی خویش را طی کنند.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا با استخدام پرستارهای با تجربه، آموزش دیده و قابل اعتماد، امکان انجام انواع تزریقات در محل حضور متقاضیان گرامی را فراهم آورده است تا به نوبه خود از حضور افراد در مراکز پرخطر جلوگیری نماید. پرستاران این مجموعه تا مدتی پس از انجام تزریقات در کنار بیمار خواهند ماند تا در صورت لزوم اقدامات احتیاطی را انجام دهد.

تزریقات در منزل هفت تیر

 

مزایای انجام تزریقات در منزل هفت تیر

شاید در شرایط کنونی و شیوع روزافزون ویروس کرونا، اصلی ترین مزیت انجام تزریقات در منزل هفت تیر، انجام درمان در محیط ایمن و ایزوله خانه باشد. علاوه بر این موضوع، موارد زیر را می توان جزو مهمترین مزایا و گروه های در اولویت استفاده از تزریقات در محل در نظر گرفت:

✔ صرفه جویی در وقت و هزینه که خود از دیگر مزایای مهم انجام تزریقات در محل است. بسیاری از افراد برای انجام تزریقات ملزم به طی مسیر طولانی برای رساندن خود به درمانگاه هستند. در میان راه، ترافیک بالا می تواند زمان زیادی را از فرد بگیرد. این درحالیست که بسیاری از افراد از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به درمانگاه استفاده می کنند و. علاوه بر حضور در اماکن پرخطر، هزینه تاکسی یا آژانس پرداخت می کنند. با استفاده از خدمات تزریقات در منزل هفت تیر، فرد متقاضی بدون دردسر و در کمال راحتی درمان خود را انجام می دهد.

✔ با توجه به تحقیقات انجام شده، آرامش و آسایشی که افراد در منزل خود دارند، می تواند تاثیر مثبت درمانی بر روی فرد بیمار داشته باشد. بسیاری از افرادی که سالمندان، بیماران و کودکان از مهمترین این گروه ها هستند، از نام مراکز درمانی واهمه دارند و با حضور در این اماکن دچار استرس فراوان می شوند که این موضوع برای سلامتی بسیاری از بیماران و سالمندان مضر خواهد بود.

✔ افراد معلول و کسانی که به هر دلیلی توانایی حرکت کردن ندارند، گروه دیگری هستند که می توانند از مزایای تزریقات در منزل هفت تیر بهره مند شده و بدون نیاز به تحمل سختی ها و قرارگیری در محیط های پر رفت و آمد، درمان خود را انجام دهند.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا، این افتخار را دارد تا به کمک تیم قوی درمانی و پرستاری خود، امکان بهره گیری تمام افراد متقاضی از انجام خدمات تزریقات در محل را فراهم آورد. حساسیت بالا در استخدام سبب شده تا پرستاران مجموعه هومکا دستچینی از گروه های متقاضی باشند و این موضوع از مهمترین نکات قوت مجموعه هومکا می‌باشد. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل شبانه‌روزی هفت تیر بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

شرایط انجام تزریقات در منزل هفت تیر

برخی از افراد به علت ابتلا به بیماری خاص و در طول فرآیند درمان خود نیاز به انجام تزریقات و دارورسانی پیدا می کنند. در عین حال افرادی نیز هستند که از آمپول های تقویتی استفاده می کنند. مجموعه هومکا در هر دو صورت خدمات تزریقات در محل را در اختیار متقاضیان گرامی قرار خواهد داد.

 

تزریقات در محل هفت تیر

افراد زیادی برای انجام تزریقات، منزل و محل حضور خویش را به حضور در اماکن عمومی و صرف هزینه برای رسیدن به آنجا ترجیح می دهند. تزریقات در محل تنها محدود به منزل نمی شود و افراد در محل کار یا هر جای دیگری نیز می توانند از خدمات مجموعه درمانی و مراقبتی هومکا استفاده کنند. همان گونه که گفته شد تزریقات در محل موجب صرفه جویی در هزینه و زمان خواهد شد.

تزریقات در منزل هفت تیر

 

آیا برای انجام تزریقات در منزل هفت تیر باید پول بیشتری بدهیم؟

بدون شک یکی از مهمترین پارامترها در انتخاب و استفاده از انواع خدمات، قیمت آن خواهد بود. هزینه انجام تزریقات در منزل هفت تیر تفاوت چندانی با قیمت انجام همین خدمات در مراکز درمانی ندارد. با این تفاوت که نیازی نیست افراد خود را در موقعیت خطرناک و پر رفت و آمد درمانگاه یا مراکز درمانی قرار دهند.

علاوه بر این، مجموعه هومکا قصد دارد تا امکان استفاده از خدمات درمانی و مراقبتی ایمن و قابل اعتماد را در اختیار همگان قرار دهد. مجموعه هومکا تمام قیمت های خود را بر اساس مصوبات تعیین شده از سوی وزارت بهداشت تعیین کرده و به همین دلیل افراد عادی را نیز توانایی استفاده از این خدمات را خواهند داشت. برای ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

 

نکات مهم تزریقات در منزل هفت تیر

تزریقات شاید در ظاهر کاری آسان به نظر برسد، اما در واقع کاری تخصصی است که نیاز به آموزش دارد. نکته مهم اول این است که تزریقات توسط فردی صورت گیرد که تخصص کافی و مورد نیاز انجام این کار را داشته باشد. در عین حال انجام تزریقات در منزل هفت تیر می بایست بر اساس پروتکل های مشخص موجود انجام شود. از مهمترین کارهایی که فرد تزریق کننده موظف به انجام آن ها می باشد ضد عفونی کردن ابزار و لوازم مورد استفاده در تزریقات است. توجه به حساسیت دارو از دیگر مسائلی است که پرستار باید آن را در نظر بگیرد. برخی از افراد نسبت به بعضی از داروها حساسیت دارند. لذا این موضوع باید توسط پرستار مورد توجه قرار گرفته و دارو با روش های پیش بینی شده بر روی بیمار تست شود.

از این رو، انتخاب مجموعه مناسب برای دسترسی به پرستار مناسب و متخصص الزامی به نظر می رسد. مجموعه هومکا با در اختیار داشتن تیم متخصص و مجهز درمانی، با رعایت پروتکل های موجود، تمامی کارها و اقداماتی که منجر به تزریقات در منزل هفت تیر به بهترین شکل ممکن می شود را به کار می گیرد.

 

تزریقات در محل هفت تیر با مجموعه هومکا

یکی از ویژگی های مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا، دسترسی آسان به خدمات این مجموعه است. تمام افراد متقاضی استفاده از خدمات تزریقات در خانه یا هر خدمت درمانی یا مراقبتی دیگر، می‌توانند از دو روش تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ یا از طریق سایت هومکا اقدام به درخواست خدمت کنند.

کارشناسان مجموعه هومکا در صورت تقاضای شما، اطلاعات و مشاوره های مورد نیاز برای استفاده از خدمات را در اختیار شما قرار می دهند. این مجموعه برای نظارت بر انجام صحیح خدمات، تا پایان پروتکل درمانی بر انجام صحیح آن نظارت خواهند کرد.

تزریقات در منزل هفت تیر

 

تزریقات در منزل هفت تیر در تهران

افراد متقاضی دریافت خدمات تزریقات در منزل از هر جایی در تهران و حومه می توانند از این خدمات استقاده کنند. برای استفاده از خدمات درمانی و مراقبتی مجموعه هومکا، کافیست تا با این مجموعه تماس بگیرید. مجموعه هومکا خدمات خود را در تمام مناطق تهران و شهرک های اطراف، در اختیار افراد متقاضی قرار خواهد داد. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل هفت تیر بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

چه نکاتی برای ایمنی بیشتر تزریقات در منزل باید رعایت شود؟
• شکستن آمپول‌ها با استفاده از پنبه الکل • برداشتن سرپوش فلزی ویال‌ها با استفاده از تیغ اره • پرهیز از گذاشتن درپوش سرسوزن، بعد از تزریق • پرهیز از شکستن یا خم کردن سر سوزن قبل از دفع آن • استفاده از ظرف مخصوص یا جعبه ایمنی در اتاق تزریق و در کنار بیمار، جهت حمل وسایل تیز و برنده و پرهیز از حمل آن‌ها در دست یا جیب • اطمینان از ثابت بودن سرسوزن به سرنگ • ضدعفونی کردن لاستیک درب ویال با الکل ۷۰ % در زمان استفاده و ۳۰ ثانیه صبر کردن جهت خشک شدن محل
منظور از تزریقات در منزل چیست؟
گاهی اوقات برای انجام یک تزریق ساده مجبورید که مسافتی طولانی را با وجود ترافیک‌های سنگین شهری طی کنید تا به یک مرکز درمانی برسید و با اینکه حال نامناسب و نامساعدی دارید باید در یک صف طولانی منتظر بمانید. حتماٌ در این جور مواقع کلافه و بی حوصله می‌شوید و دوست دارید که هر چه سریع‌تر به خانه برگردید و استراحت کنید. پس در مواقعی که شرایط جسمانی خوبی ندارید، کمک از یک شخص ماهر یا یک مرکز مطمئن برای انجام تزریقات در منزل، می‌تواند کار را برای شما بسیار آسان و راحت کند.
آیا خدمات تزریقات در منزل هومکا در روز‌های تعطیل هم برقرار است؟
بله، کادر پرستاری هومکا آماده ارایه خدمات پرستاری در روز‌های تعطیل در زمینه تزریقات و پانسمان وصل سرم و سوند،انژو،تنقیه(انما) ساکشن بیمار توسط کادر با تجربه و متبحر می‌‌باشد.
آیا پرستار اعزام شده برای تزریقات تحصیلات مرتبط را داراست؟
بله، پرستاران هومکا از تمامی آموزش‌ها و مهارت‌های لازم برخوردار هستند و از فیلنر‌های سختگیرانه استخدامی مجموعه هومکا عبور کرده‌اند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل