تزریقات در منزل فرمانیه
خانه
مقالات
تزریقات در منزل فرمانیه

تزریقات در منزل فرمانیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات در منزل کار هر کسی نیست! آن را به هومکا بسپارید!
در مورد خدمت تزریقات در منزل چه می‌دانید؟ آیا به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان از این خدمت در محیط امن خانه استفاده کرد؟ مقاله زیر از هومکا به معرفی انواع تزریقات در منزل پرداخته است. مطالعه آن می تواند برای شما مفید باشد.

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‎‌اید که از خدمات تزریقات در منزل بهره ببرید؟ شاید بپرسید چرا باید از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنید، زمانی که می‌‎توانید آن را در کلینیک انجام دهید؟ برای پاسخ به این سوال کافی است کمی شرایط خود یا بیمار را بررسی کنید. برخی از بیماران با محدودیت‌های حرکتی مواجه هستند، برخی دیگر به دلیل نوع بیماری، اجازه حضور در جمع را ندارند، برخی دیگر مانند کودکان از حضور در مراکز درمانی ترس دارند.
در حال حاضر نیز با شیوع بیماری کرونا، باید سعی کرد از حضور در مراکز بهداشتی و درمانی خودداری نمود، چرا که ممکن است تنها به خاطر یک تزریق ساده، به ویروس کووید- ۱۹ مبتلا شویم. به این موارد شلوغی خیابان‎ها را نیز بیفزاید و همچنین به این موضوع فکر کنید که باید برای مدتی در صف بیماران منتظر بمانید. آیا هنوز هم فکر می‌کنید باید تزریقات را در کلینیک انجام داد؟ با استفاده از خدمات تزریقات در منزل فرمانیه، بجای اینکه شما به کلینیک مراجعه کنید، پرستار را در منزل ملاقات خواهید کرد.

همین حالا می‌توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشورت داشته باشید. بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

 دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

خدمات تزریقات در منزل فرمانیه

در طی تزریقات، کادر درمانی سعی می‎‌کند دارو را از طریق سرنگ و سوزن وارد بدن بیمار نماید. در این فرآیند درمانی، درصد جذب دارو به ۹۰ تا ۱۰۰ درصد خواهد رسید. در این روش، دارو وارد جریان خون شده و به همین دلیل بیمار تاثیر آن  را در کوتاه‎‌ترین زمان احساس خواهد کرد. تزریقات زمانی از سوی پزشکان تجویز می‌‎شود که بیمار به کمک فوری نیاز داشته باشد. در این حالت سیستم ایمنی بدن نمی‌‎تواند منتظر داروهای خوراکی شود، چرا که تاثیر آنها به مراتب طولانی‌‎تر از داروهای تزریقی است. داروهای تزریقی، صرفا برای درمان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، برخی از آنها جنبه تقویتی نیز دارند.
استفاده از سرنگ و سوزن در تزریقات بسیار رایج است اما در کنار آن سرم و جت اینجکتور نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. جت اینجکتور، وسیله‌‎ایی است که تزریق را بدون سوزن و سرنگ انجام خواهد داد. افرادی که به بیماری‌های خاص مبتلا بوده و به تزریق‌های دوره‎ایی نیاز دارند، از این ابزار پزشکی استفاده خواهند کرد.

تزریقات در منزل فرمانیه

 

آشنایی با انواع تزریقات در منزل فرمانیه

حتما می‎‌دانید در علم پزشکی تنها یک نوع تزریق وجود ندارد، اینکه شما به کدام نوع از آنها نیاز دارید به بیماری و تشخیص پزشک بستگی خواهد داشت. گاهی اوقات تنها به یکبار تزریق نیاز داشته و زمانی دیگر باید به صورت دوره‌‎ایی از خدمات تزریقات در منزل استفاده نمایید. از انواع تزریقات در منزل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
در تزریق زیر پوستی و یا همان زیر جلدی، از یک سوزن کوتاه برای ورود دارو به بافت چربی زیر پوست استفاده خواهد شد. پزشک زمانی این تزریق را تجویز خواهد کرد که سایر روش‌های درمانی، تاثیری در معالجه بیمار نداشته باشند. در این شرایط، استفاده از تزریق وریدی نیز برای بیمار لازم و ضروری نیست. پس از تزریق زیر جلدی دارو طی مدت ۲۴ ساعت تاثیرات خود را نشان را خواهد داد. معمولا زمانی که دارو در حجم کم مورد استفاده قرار گرفته می‌شود،این روش انتخاب مناسبی است. انسولین، برخی از انواع هورمون‌ها و  داروهای مسکن مانند مرفین به این شیوه به بدن تزریق خواهند شد. در این شرایط معمولا از نواحی اطراف شکم، بازو و ران برای تزریق استفاده می‎‌شود.


در تزریق وریدی، دارو به طور مستقیم وارد رگ خواهد شد. در این حالت در سریع‌ترین زمان ممکن تاثیرات دارو دیده می‎‌شود. زمانی که بیمار در وضعیت خطرناکی قرار گرفته باشد و یا اینکه پزشک بخواهد داور سریع‌تر جذب بدن شود، این روش درمانی را تجویز خواهد کرد. با کلیک بر روی دکمه زیر می‌توانید این خدمت را در کوتاه‌ترین زمان در منزل دریافت کنید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

دیگر تزریقات در منزل فرمانیه

تزریقات عضلانی شاید بیش از انواع دیگر، برای شما آشنا باشد، چرا که از همان دوران نوزادی و کودکی، درد تیز سوزن آن را درک کرده‌‎اید. بسیاری از  واکسن‌‎ها به این شیوه مورد استفاده قرار می‎‌گیرند. در طی آن دارو به اعماق عضلات تزریق خواهد شد، به این ترتیب در مدت زمان کوتاهی جذب بدن شده و اثرات درمانی خود را نشان خواهد داد. جذب دارو در این روش سریع‌تر از تزریق زیر جلدی است، چراکه در بافت عضلانی خون بیشتری نسبت به بافت چربی زیر پوست وجود دارد. از سویی دیگر در این نوع از تزریقات، حجم بیشتری از دارو وارد بدن بیمار می‌شود.  
عضله چهار سر ران،  ناحیه بالایی بازو، ناحیه‌ مفصل ران در لگن و عضلات سرینی، برای این تزریق مناسب هستند. معمولا زمانی که شخص قصد تزریق دارو به خودش را دارد، عضله چهار سران بهترین گزینه خواهد بود. البته برای این امر حتما به آموزش نیاز دارید، در غیر این صورت احتمال بروز آسیب‌های جدی وجود خواهد داشت. برای این منظور می‌‎توانید از خدمات تزریقات در منزل هومکا بهره ببرید.


تزریق اپیدورال نیز از دیگر تزریقاتی است که در شرایط خاص انجام شده  و به عنوان یک مهارت تخصصی از آن یاد می‎‌شود. از این روش معمولا برای بی‌حسی موضعی و کاهش دردهای شدید استفاده خواهد شد. سایت معتبر Web Md در این رابطه می گوید:

تزریق اپیدورال برای کاهش درد می‌تواند بسیار مفید باشد. با این حال همه افراد کاندیدای مناسبی برای آن نیستند. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افرادی که به داروهای بیهوشی آلرژی دارند.
  • افرادی که دارای مشکلات لخته شدن خون هستند.
  • افرادی که به عفونت مبتلا هستند
  • افرادی که دیابت کنترل نشده دارند. 
  • مصرف برخی داروها نیز مانعی برای این تزریق هستند.

با توجه به شرایط شما پزشک از شیوه‌های دیگر تزریق استفاده خواهد کرد. همچنین ممکن است این تزریق در  زمانی دیگر انجام شود. 

برای کاهش دردهای مفصلی شاید نیاز به تزریقات داخل مفصلی داشته باشید. گاهی اوقات شدت آسیب و دردهای مفصلی به حدی است که داروها و درمان‎های فیزیوتراپی، تاثیری در حال بیمار ندارند. در این حالت با استفاده از تزریق مستقیم دارو به محل مفصل، سعی می‌‎شود تا بیمار درد کمتری را تحمل کند.

تزریقات در منزل فرمانیه

 

آیا تزریق سرم در منزل انجام می شود؟

وصل سرم در منزل از جمله تزریقات وریدی به‌‎شمار می‎‌رود که باید با تجویز پزشک و تحت نظر تکنسین انجام شود. این شیوه درمانی زمانی مورد استفاده قرار می‎‌گیرد که بیمار از طریق خوردن غذا نمی‌‎تواند مواد مغذی را برای بدن تامین نماید. برای این منظور لازم است تا برای مدتی کوتاه در محل کلینیک، بستری شوید. در صورتی که از خدمات تزریقات در منزل فرمانیه استفاده کنید، دیگر لازم  نیست در مرکز درمانی معطل شوید. همین حالا بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا سفارش شما به طور رایگان در سایت هومکا ثبت شود. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

برای تزریق واکسن از منزل خارج نشوید. 

تزریق واکسن نیز از جمله خدمات درمانی است که می‌‎توان در منزل از آن بهره برد. این موضوع در شرایط کنونی از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که با خارج شدن از منزل بیش از هر زمان دیگری در معرض ابتلا به کرونا قرار خواهید گرفت.

 

مزایای تزریقات در منزل فرمانیه

با تزریقات در منزل به طور قابل توجهی در زمان و هزینه صرفه‎‌جویی می‌‎شود. این موضوع زمانی ارزش خود را نشان می‌دهد که بیمار با شرایط خاصی مواجه بوده و امکان جابجایی آن وجود ندارد. برای مثال افرادی که دچار شکستگی در ناحیه پا و یا لگن شده باشند، نمی‎‌توانند به راحتی، حرکت کنند. در چنین شرایطی، حرکت دادن آنها شرایط را برای بروز آسیب‌های احتمالی دیگر مهیا خواهد کرد. از سویی دیگر،  باید هزینه زیادی برای جابجایی این بیماران در نظر گرفت.
برخی افراد برای حضور در مراکز درمانی با محدودیت‌های زمانی مواجه هستند. با استفاده این خدمات، تزریقات در زمان و مکانی که شما انتخاب کرده‌‎اید انجام خواهد شد.
حضور در مراکز درمانی برای افراد زیادی دلهره‌آور است، در حالیکه در منزل آرامش روحی و روانی بیشتری خواهند داشت. این موضوع شاید در بین کودکان اهمیت و ارزش خود را بیشتر نشان دهد. آنها به سختی حاضر می‌‎شوند به مراکز درمانی مراجعه کنند  و معمولا بی‌تابی خواهند کرد.
با حضور در منزل، خطر ابتلا به بیماری‌های واگیر مانند کرونا  به حداقل کاهش خواهد یافت. این موضوع باید در مورد گروه‌های پرخطر مانند سالمندان، کودکان و افرادی که به هر دلیلی دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
برای استفاده از خدمات درمانی و پزشکی مانند تزریقات، فیزیوتراپی در منزل، گفتار درمانی در منزل، کار درمانی در منزل و... کافی است سفارش خود را به صورت رایگان در سایت هومکا ثبت کنید یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. بقیه کارها را برعهده  تیم متخصص ما بگذارید. همین حالا کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

چه کسانی تزریقات در منزل فرمانیه را انجام می دهند؟

تزریقات در منزل توسط پرستارانی انجام می‌‎شود که در این زمینه آموزش دیده و تحت شرایط بسیار سختگیرانه جذب شده‌اند. این افرادی دارای مدرک دانشگاهی و سابقه کار مفید در مراکز درمانی هستند.

 

آیا برای تزریقات در منزل فرمانیه به نسخه پزشک نیاز است؟

تزریقات، نوعی شیوه دریافت دارو است، بنابراین برای آن به نسخه پزشک نیاز خواهید داشت. برخی داروها، با هدف تسکین درد و یا تقویت بدن، مورد استفاده قرار می‌‎گیرند. تزریق آنها می‌تواند به درخواست شما انجام شود.

تزریقات در منزل فرمانیه

 

هزینه تزریقات در منزل فرمانیه

هزینه تزریقات در منزل فرمانیه، براساس تعرفه‎‌ایی است که برای آن در نظر گرفته شده است. همانطور که می‌دانید، تزریقات انواع مختلفی دارد، به همین دلیل میزان تعرفه آنها متفاوت بوده و نمی‎‌توان قیمت یکسانی را برای همه آنها عنوان کرد. کارشناسان هومکا، اطلاعات دقیقی در این رابطه در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

تزریقات در منزل فرمانیه با هومکا

هومکا به سلامتی مخاطبانش اهمیت داده و برای این منظور با مراکز معتبر درمانی و متخصصان با تجربه و دوره‌دیده همکاری دارد. برای استفاده از خدمات تزریقات در منزل فرمانیه هومکا کار سختی در پیش نخواهید داشت. کافی است از طریق سایت با شماره تماس با همکاران ما ارتباط برقرار کنید. ما در کوتاه‌ترین زمان در کنار شما خواهیم بود. اگر فکر می‌کنید این متن می‌تواند برای دیگران هم مفید باشد، خوشحال می‌شویم در نشر آن به ما کمک کنید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

کدام تزریقات در منزل انجام می شوند؟
خدمات تزریقات در منزل بسیار گسترده است. از جمله آنها می‌توان به تزریقات عضلانی، وریدی، زیر جلدی، تزریق واکسن و وصل سرم اشاره کرد.
آیا برای تزریق ویتامین در خانه به نسخه پزشک نیاز است؟
خدمت تزریقات در منزل با درخواست شما نیز انجام خواهد شد. تزریق برخی داروها مانند انواع مسکن و تقویتی به نسخه پزشک نیازی ندارد. اما قبل از آن شرایط سلامتی شما توسط کارشناس بررسی می‌شود.
آیا برای تزریقات در منزل باید هزینه زیادی پرداخت کنم؟
قیمت تزریقات در منزل با توجه به تعرفه آن محاسبه می‌شود. قیمت‌ها در هومکا کاملا شفاف هستند. در این زمینه بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید.
آیا تزریق دارو عوارض دارد؟
اگر تزریقات به درستی انجام شوند، عارضه جدی در پی نخواهند داشت.
عوارض شایع تزریق چیست؟
شایع‌ترین عوارض پس از تزریق درد و کبودی در ناحیه تزریق است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل