تست کرونا فوری
خانه
مقالات
تست کرونا فوری

تست کرونا فوری

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
جواب تست کرونا خود را فوری دریافت کنید!
برخی افراد به دلیل مشغله‌های زیاد یا لزوم حضور در مراکز و مجامع مختلفی که قبل از برگزاری آن از تمام اعضای حاضر در آن تست کرونا می گیرند، نیازمند استفاده از خدمات آزمایش فوری کرونا هستند. اگر شما هم جزء این افراد هستید و برای دریافت نتیجه تست خود عجله دارید ما به شما مجموعه هومکا را معرفی می‌کنیم.

در ابتدای ظهور بیماری کرونا، شاید کسی گمان نمی کرد که این بیماری تا این حد فراگیر شود و تا به این حد بی رحم باشد. افراد بسیاری تاکنون درگیر این بیماری شده اند و افراد بسیاری نیز به علت این بیماری جان خود را از دست داده اند.
بدون شک پس از ظهور بیماری کرونا، کمتر کسی وجود دارد که به علت کوچکترین علائمی از این بیماری در بدن خود، به ابتلای خود به ویروس کرونا شک نکرده باشد. موضوعی که ممکن است بارها تجربه کرده باشیم. به خصوص در فصل سرد سال و زمانی که بیماری های دیگری مانند سرماخوردگی و آنفولانزا نیز شیوع بالایی دارند.
علائم اولیه این سه بیماری یعنی کرونا، آنفولانزای فصلی و سرماخوردگی بسیار مشابه می باشند و فرد دارای علامت نمی تواند متوجه نوع بیماری خود شود و تنها راه به قطعیت رسیدن درباره اینکه آیا علائم مربوط به ابتلا به کرونا می باشد یا سایر بیماری ها، انجام آزمایش یا همان تست کرونا می باشد.
بدون تردید بسیاری از افراد به هر دلیلی نیازمند انجام آزمایش کرونا می باشند. در این میان، افرادی وجود دارند که به دلایل مختلف نیاز دارند تا پاسخ تست کرونای خود را به سرعت دریافت نمایند. این افراد نیازمند انجام تست فوری کرونا می باشند. معمولا افراد با ظهور علائمی مانند سرفه، تب بالا و ضعف عضلانی نیازمند انجام تست فوری کرونا می شوند.
مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا از جمله مجموعه هایی است که تست فوری کرونا را به متقاضیان گرامی این خدمات، ارائه می دهد. تمام افراد این منطقه و سایر مناطق تهران بزرگ و کرج، می توانند از این خدمات استفاده کنند. مجموعه هومکا به کیفیت در خدمات شهره است و برای ارائه خدمات تست کرونا در منزل از پرستاران تحصیل کرده و ماهر در تیم پرستاری خود بهره می برد.

تست کرونا فوری

 

تست کرونا فوری در منزل

همه ما این موضوع را می دانیم که تست های قابل اعتماد برای تشخیص و شناسایی ویروس با هدف کم کردن مقدار شیوع و گسترش آن، امری ضروری محسوب می گردد. زمانی که فردی متوجه ابتلای خود شود، وارد قرنطینه شده و با این کار مانع گسترش بیشتر ویروس می شود.
هر چه تعداد تست کرونا فوری در منزل بیشتر باشد، افراد بیشتری متوجه ابتلا یا عدم ابتلای خود شده و مانع آلوده شدن دیگران می شوند. بهتر است افرادی که علائم خفیفی دارند اما می دانند که در روزهای اخیر در جمعی بوده اند که ممکن است در آنجا ویروس به آن ها منتقل شده باشد نیز از خدمات تست کرونا فوری در منزل استفاده کنند. توصیه می‌شود پیش از انجام، از شرایط تست کرونا آگاهی پیدا کنید.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا از جمله مجموعه های ارائه کننده خدمات تست فوری کرونا در منزل محسوب می شود که یکی از انتظارات متقاضیان گرامی که دریافت سریع پاسخ تست کرونا می باشد را برآورده می نماید.  برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تست فوری کرونا در منزل همین الان بر روی عکس زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

تست کرونا فوری در منزل به روش PCR

یکی از تست های کاربردی ای که در تشخیص ویروس کرونا کاربرد بسیاری دارد، PCR (واکنش زنجیره ای پلیمراز) می باشد. این نوع از تست کرونا فوری در منزل، ابتلا یا عدم ابتلای فرد آزمایش دهنده به ویروس کرونا در حال حاضر را مشخص می کند. در این آزمایش علائم ماده ژنتیکی ویروس کرونا در نمونه فرد آزماش دهنده مورد شناسایی قرار می گیرد. در صورت تشخیص قطعات ویروس، نتیجه تست برای فرد آزمایش دهنده مثبت تلقی می شود و باید در قرنطینه قرار بگیرد. همچنین در این آزمایش دو ژن خاص از SARS-CoV-2 مورد شناسایی قرار می گیرند و برای تایید مثبت بودن نتیجه، می بایست هر دو ژن شناسایی شوند.
نمونه مورد نیاز برای تست کرونا فوری در منزل به روش PCR، مایعات موجود در ته حلق یا مخاط انتهای بینی می باشد. به این دلیل که بر اساس آخرین یافته ها، در محل های مذکور شاهد تجمع ویروس هستیم و بهترین محل برای نمونه گیری در این روش آزمایش، مناطق مذکور می باشند. البته دقت باشید که در برخی از موارد آزمایش CRP در کرونا نیز در کنار آزمایش PCR توسط پزشک تحویز می‌شود.

 

تست کرونا فوری در منزل به روش آنتی بادی

یکی از روش های رایج دیگر برای تشخیص ویروس کرونا، تست کرونا فوری در منزل به روش آنتی بادی می باشد. نام دیگر این روش، روش سرولوژیک است. آنتی بادی ماده ای است که بدن انسان در برابر عفونت ها و عوامل بیماری زا از خود ترشح می کند. آنتی بادی را گلبول های سفید خون تولید می کنند و معمولا بین دو تا چهار هفته زمان برای قابل شناسایی بودن آن نیاز داریم. پیش از این زمان نیز آنتی بادی مورد نظر در خون وجود دارد اما غلظت کم آن باعث می شود که قابل شناسایی نباشد. از آن جایی که آنتی بادی دوام بالایی در خون دارد، اگر فردی یک ماه پیش مبتلا به ویروس شده باشد و حالا آزمایش دهد، نتیجه آنتی بادی مثبت است اما فرد ناقل ویروس نبوده و بار ویروسی ندارد. نمونه مورد نیاز برای تست کرونا فوری در منزل به روش آنتی بادی، نمونه خون است.
افرادی که نیازمند انجام تست فوری کرونا هستند، می توانند روی مجموعه هومکا حساب کنند. این مجموعه، با کمک تیم های تخصصی خود، نیاز افرادی که نیاز به جوابدهی سریع دارند را پاسخ خواهد داد. همچنین برای انجام تست کرونا در فرودگاه نیز می‌توانید از خدمات مجموعه هومکا بهره‌مند شوید.

call button submit

 

افراد واجد شرایط برای دریافت خدمات تست کرونا فوری در منزل

در شرایط کنونی و با توجه به افزایش روزافزون موارد مبتلا به کرونا، تمام افراد مشکوک به ابتلای کرونا می بایست آزمایش دهند تا از سلامت خود مطمئن شوند و در صورت ابتلا به ویروس کرونا، خود را قرنطینه نمایند.
از جمله مهمترین افراد واجد شرایط برای دریافت خدمات تست کرونا فوری در منزل را می توان در موارد زیر عنوان نمود:
- افراد دارای بیماری های زمینه ای: همان گونه که می دانیم، افرادی که بیماری هایی مانند دیابت، آسم و بیماری های کلیوی و قلبی دارند، در صورت ابتلا به ویروس کرونا، شرایط سختی را تجربه خواهند کرد و آمار مرگ و میر بالایی نیز در این گروه ها وجود دارد.
- سالمندان: سالمندان به دلیل کهولت سن و عدم سلامت سیستم ایمنی بدن، توانایی مبارزه با عامل بیماری زایی مانند ویروس کرونا را ندارند. به همین سبب افراد بالای 65 سال از جمله افراد با ریسک بالا در ابتلا به کرونا محسوب می شوند. دریافت خدمات تست کرونا فوری در منزل سبب می شود تا این افراد در صورت اطمینان به موقع، راه‌های درمان کرونا را پیدا کنند.
- کودکان: کودکان از نظر خطر مرگ بر اثر ابتلا به کرونا، جزو گروه های پر خطر محسوب نمی شوند. به این دلیل که درصد مرگ و میر در این گروه بسیار کم است. اما در عین حال اطلاع به موقع از ابتلای کودکان به ویروس کرونا، اهمیت زیادی دارد. چرا که آغاز سریع درمان در بهبودی بسیار موثر است.
- معلولین و جانبازان: دسته دیگر که جزو افراد واجد شرایط برای دریافت خدمات تست کرونا فوری در منزل محسوب می شوند، معلولین و جانبازان عزیز هستند. این افراد به دلیل بیماری و یا ناتوانی در حرکت، برای مراجعه به آزمایشگاه با سختی ها و دردسرهای طاقت فرسایی مواجه خواهند شد.
در حالت کلی، تمام افراد جامعه که نیازمند دریافت سریع پاسخ تست کرونا هستند، می توانند از خدمات تست کرونا فوری در منزل استفاده کنند. ناتوانی افراد در رفتن به آزمایشگاه، تنها دلیل استفاده از این خدمات نیست. دلیل محکم تر، خطرناک بودن محیط های آزمایشگاهی به دلیل تجمع و رفت و آمد بالا در این مراکز می باشد.
مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا نیز به نوبه خود استفاده از خدمات تست فوری کرونا را به تمام افراد متقاضی که دوست دارند در کوتاه ترین زمان ممکن از سلامت خود اطمینان حاصل کنند، پیشنهاد می کند.

تست کرونا فوری

 

قیمت تست کرونا فوری در منزل

همان طور که عنوان شد روش های مختلفی برای تشخیص ویروس کرونا وجود دارند که هر کدام ابزار و تجهیزات مربوط به خود را نیاز دارند. قیمت تست کرونا فوری در منزل در درجه اول به نوع آزمایش وابسته است. تعداد تست نیز پارامتر دیگری می باشد که بر قیمت تاثیرگذار است. تعداد تست بالا معمولا شامل تخفیف مجموعه می شود.
مجموعه هومکا قیمت خدمات ارائه شده را بر اساس مصوبات وزارت بهداشت معین می کند. بدین ترتیب افراد با سطح درآمد معمولی نیز توانایی استفاده از خدمات درمانی و مراقبتی به خصوص تست کرونا فوری در منزل را خواهند داشت. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تست فوری کرونا در منزل همین الان بر روی عکس زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

آزمایش کرونا فوری

همان گونه که گفته شد، برخی از افراد به دلیل مشغله های زیاد یا لزوم حضور در مراکز و مجامع مختلفی که قبل از برگزاری آن از تمام اعضای حاضر در آن تست کرونا می گیرند، نیازمند استفاده از خدمات آزمایش کرونا فوری هستند. این افراد می توانند با استفاده از خدمات تست فوری کرونا از سوی مجموعه هومکا، پاسخ آزمایش خود را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایند. حال اگر جواب تست کرونای شما مثبت شد بهتر است چه کار‌هایی انجام دهید تا سریع‌تر بهبود یابید؟ سایت سلامت ناریانا(Naryana Health) در این رابطه می‌گوید:

برخی از مراحلی که برای تسکین علائم می توانید دنبال کنید عبارتند از:

  • نوشیدن مایعات زیاد
  • استراحت فراوان
  • مصرف داروهای تجویز شده

در صورت بدتر شدن وضعیت و یا مشاهده علائم ذات الریه، باید در بیمارستان بستری شوید. برخی از علائم رایج ذات الریه سرفه شدید، تنفس سخت و تب شدید است.

اگر ویروس کرونا تشخیص داده شد، برای جلوگیری از گسترش عفونت باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • از خانه خارج نشوید
  • همیشه در مکان‌های عمومی یا وقتی که با افراد دیگر هستید ماسک بزنید
  • هیچ مورد شخصی مانند لیوان‌های آشامیدنی، بشقاب غذا، حوله یا سایر وسایل را با کسی به اشتراک نگذارید.
  • همیشه حدود ۲۰ ثانیه دست خود را کاملا بشویید. در صورت در دسترس نبودن آب صابون، می‌توانید از یک ضد عفونی کننده حاوی الکل استفاده کنید که حداقل حاوی ۶۰٪ الکل است.

برای دریافت مشاوره رایگان در رابطه با تست کرونا فوری بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

call button consult

 

خدمات تست کرونا فوری در منزل با مجموعه هومکا

همان گونه که دانستیم، استفاده از خدمات تست کرونا فوری در منزل علاوه بر راحت کردن انجام آزمایش برای هر فردی، مانع حضور آن ها در محیط های آزمایشگاهی پر رفت و آمد و شلوغ می شود. در شرایط کنونی مراکز پر رفت و آمد جزو مهمترین مراکز انتشار ویروس کرونا می باشند. به همین دلیل بسیار ایمن و همراه با آرامش می باشد. همچنین تست فوری کرونا، پاسخ سریعتری را برای متقاضی به ارمغان خواهد آورد.

در دوره بیماری کرونا در صورت نیاز به پزشک بهتر است که از منزل خارج نشوید و در محیط پرریسک مطب‌ها و درمانگاه‌ها قرار نگیرید. توصیه ما به شما استفاده از خدمات پزشک در منزل مجموعه متخصص هومکا می‌باشد. تیم هومکا بهترین پزشکان سطح شهر را به منزل شما اعزام می‌کند. اگر پزشک مربوطه برای شما دارو یا سرم تزریقاتی تجویز کرد به هیچ وجه نگران مراجعه به درمانگاه برای اجام تزریقات نباشید. شما می‌توانید تنها با یک تماس با مجموعه هومکا در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات تزریقات در منزل بهره‌مند شوید. 

بسیاری از بیماران مبتلا به نوع کرونا از نوع وخیم آن پس از طی دوره بیماری دیگر توان قبلی خود را ندارند. این مورد به خصوص در سالمندان بیشتر مشاهده می‌شود. در صورتی که شما یا عزیزانتان نیاز به دریافت خدمات فیزیوتراپی داشتید در منزل بمانید و از مجموعه هومکا توسط حرفه‌ای‌ترین فیزیوتراپیست‌ها خدمات فیزیوتراپی در منزل را دریافت نمایید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

اگر به صورت فوری به تست کرونا در خانه نیاز داشته باشم باید چه کاری انجام بدهم؟
در صورت نیاز فوری به تست کرونا در منزل، می‌توانید با مجموعه هومکا تماس بگیرید و فوریت را مطرح کنید. کارشناسان ما نیز با دریافت اطلاعات اولیه از شما، تلاش می‌کنند تا هماهنگی‌های لازم برای اعزام پرستار در سریع‌ترین زمان ممکن را انجام دهند.
آيا مي توان کووید-۱۹ را از فردي گرفت كه علائمي ندارد؟
راه اصلي شيوع اين بيماري از طريق قطرات تنفسي است كه توسط كسي كه سرفه مي كند ،خارج مي شود. خطر ابتلا به کووید-۱۹ از طرف افراد بدون هيچ علائمي بسيار پايين است. با اين حال ، بسياري از افراد مبتلا به کووید-۱۹ فقط علائم خفيفي را تجربه مي‌كنند. اين امر به ويژه در مراحل اوليه بيماري صادق است. بنابراين گرفتن کووید-۱۹ از كسي كه مثلاً فقط سرفه خفيف داشته باشد و احساس بيماري نداشته باشد، ممكن است.
چرا بايد حداقل ۱ متر(۳ فوت) فاصله بين خود و هر كس كه سرفه يا عطسه مي‌كند را حفظ كنيد؟
هنگامي كه كسي سرفه يا عطسه مي‌كند ، قطرات مايع كوچكي را از بيني يا دهان خود خارج مي‌كند كه ممكن است حاوي ويروس باشد. اگر فاصله شما كمتر از يك متر باشد احتمال آلوده شدن شما به ويروس بيشتر خواهد بود.
چرا باید از لمس چشم ، بيني و دهان خود خودداري كنيم؟
دست‌ها بسياري از سطوح را لمس مي‌كنند و مي‌توانند به ويروس آلوده شوند و پس از آلوده شدن، مي‌توانند ويروس را به چشم، بيني يا دهان منتقل كنند. از آنجا ويروس ميتواند وارد بدن شود و شما را بيمار كند.
در صورت داشتن چه علائمي به پزشك مراجعه كنيم و چه اطلاعاتي را به پزشك مربوطه بدهيم؟
اگر تب، سرفه و تنگي نفس داريد سريعاً به مراكز درماني اعلام شده مراجعه كنيد و یا با مرکز هومکا تماس حاصل فرمایید تا پزشک را به منزل شما اعزام کنیم.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل