تست کرونا هواپیمایی ترکیش
خانه
مقالات
تست کرونا هواپیمایی ترکیش

تست کرونا هواپیمایی ترکیش

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
برای چشیدن طعم آزمایش با آرامش، فقط یکبار تجربه کن!
همان‌طور که می‌دانیم، انجام تست کرونا پیش از سفر هوایی با هر کدام از خطوط هوایی، لازم است. نمونه‌گیری را در منزل تجربه کنید و پاسخ تست خود را پس از زمانی کوتاه و از سوی آزمایشگاه‌های معتبر دریافت نمایید.

اگر علائمی مانند سرماخوردگی، سرفه، تب یا از بین رفتن ناگهانی حس بویایی یا چشایی دارید می‌توانید تست کرونا بدهید تا ببینید آیا به این ویروس آلوده هستید یا خیر. این کار به کنترل شیوع بیماری کووید-۱۹ کمک می‌کند و درنتیجه در این صورت می‌توانیم از یکدیگر محافظت کنیم.
از سوی دیگر، اگر می‌خواهید به کشوری دیگر سفر کنید و این سفر از طریق ترکیش ایرلاین انجام می‌شود لازم است به آزمایشگاه‌هایی مراجعه کنید که تست کرونا هواپیمایی ترکیش را انجام می‌دهند. در ادامه با تست کرونا برای پرواز بیشتر آشنا می‌شوید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

قوانین پروازهای خارجی برای تست کرونا

اگر می‌خواهید به سفری خارج از ایران بروید لازم است حداقل ۷۲ ساعت و حداکثر ۹۶ ساعت قبل از پرواز، آزمایش کرونا داده باشید تا پاسخ آزمایش نیز تا ۲۴ یا ۴۸ ساعت بعد به دست شما برسد (توجه داشته باشید که زمان مورد تایید تست کرونا می‌تواند با توجه به قوانین کشور مقصد متفاوت باشد).
همچنین لازم است جواب منفی تست خود را در هنگام گرفتن کارت پرواز به همراه بلیت و پاسپورت خود به کانتر ایرلاین تحویل دهید. شرایط اعتبار تست این است که باید به زبان انگلیسی و با سربرگ و مهر رسمی آزمایشگاه باشد. همچنین جواب تست کرونا حتما باید چاپی باشد. فراموش نکنید که تنها تست مورد تایید ایرلاین‌ها ازجمله تست کرونا هواپیمایی ترکیش، آزمایش PCR است.

تست کرونا برای پرواز

 

قوانین هواپیمایی ترکیش برای ورودبه ترکیه 

مسافرانی که از ایران و مصر سفر می‌کنند بایدحداکثر ۷۲ ساعت قبل از ورود به خاک کشور ترکیه، نتیجه منفی آزمایش PCR یا کارت واکسیناسیون مبنی بر تزریق حداقل دو دوز از هر یک از واکسن‌های تایید شده را  ارائه دهند. با ارائه کارت واکسیناسیون معتبر دیگری نیازی به انجام تست PCR نخواهد بود.  برای واکسن‌های تک دوز  مانندجانسون و جانسون حداقل باید ۱۴ روز از آخرین تزریق  گذشته باشد. 

  • افرادی زیر ۱۲ سال نیازی به ارائه نتیجه منفی تست PCR و گواهینامه واکسیناسیون ندارند. 
  • تکمیل فرم ورود به ترکیه برای کلیه مسافران بالای شش سال اجباری است. این فرم ۷۲ ساعت قبل از پرواز باید بارگذاری شود. ارائه آن از طریق اسکرین شات یا پرینت امکان‌پذیر است. 
  • استفاده از ماسک برای مسافرین اجباری است. 
  • کلیه مسافرین باید کد حس را  ارسال نمایند. 

برای انجام تست کرونا پروازی می‌توانید به هومکا اعتماد کنید. 

ثبت درخواست تست کرونا برای پرواز

 

قوانین هواپیمایی ترکیش برای ورود به ایران 

  • کلیه مسافرینی که بالای ۱۲ سال دارند باید گواهی سلامت را ارائه دهند. 
  • ارائه نتیجه منفی تست PCR در مدت زمان ۷۲ ساعت، باید انجام شود. 
  • نتیجه آزمایش باید به زبان انگلیسی باشد. 
  • فرم خود اظهاری و تعهدنامه باید در فرودگاه مبدا تکمیل شود. 
  • اگر در فرایند غربالگری، مسافری مشکوک به کووید ۱۹ باشد، قوانین قرنطینه اجرا خواهد شد. در این حالت مسافر در مکانی که مورد تایید وزارت بهداشت ایران است، منتقل می‌شود. در صورتیکه مسافر ایرانی باشد، تعهد برای قرنطینه خانگی از او گرفته خواهد شد. 
  • تست PCR کرونا برای مسافرانی که در یکی از کشورهای پرخطر بوده‌اند، مجددا انجام خواهد شد. این کشورها عبارتند از:

هند، پاکستان، فرانسه، بوتسوانی، برزیل، جمهوری چک، استونی، ایرلند، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، اسلوواکی، آفریقای جنوبی و زامبیا. 

قوانین هواپیمایی ترکیش

 

انواع تست کرونا هواپیمایی ترکیش

در حال حاضر، دو نوع تست کرونا در کشور انجام می‌شود که هر کدام هدف متفاوتی دارند. یکی از آن‌ها ابتلا به ویروس در حال حاضر و یکی دیگر ابتلا به ویروس در گذشته را ارزیابی می‌کنند. هردوی این تست‌ها از دقت بالایی برخوردارند که لازم است بدانید انجام تست کرونا هواپیمایی ترکیش توسط هومکا امکان‌پذیر است.

 

تست کرونا هواپیمایی ترکیش برای تشخیص ابتلای فعلی (PCR)

برای انجام این تست کرونا، فرد نمونه گیر به دنبال ویروس در نمونه بزاق یا مخاط شماست. این تست می‌تواند نشان دهد که آیا فرد در روز آزمایش، به ویروس آلوده بوده است. فرد نمونه گیر می‌تواند:

✔ از یک سواب بلند برای گرفتن نمونه از داخل بینی یا پشت گلو استفاده کند؛

✔ به فرد یک ظرف بدهد تا در آن تف یا سرفه کند.

بسته به نوع آزمایش و محل انجام آن، نتایج این تست می‌تواند در همان روز یا بعد از ۲۴-۴۸ ساعت بعد مشخص شود. نتیجه مثبت تست کرونا PCR به این معنی است که فرد به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده است و نتیجه منفی نشان می‌دهد که فرد به این بیماری مبتلا نیست اما گاهی اوقات این نتیجه دقیق نیست. در خصوص دقت این آزمایش سایت معتبر MD Andereson می‌گوید:

روش PCR  مخفف "واکنش زنجیره ای پلیمراز" است و نوع خاصی از آزمایش اسید نوکلئیک است. این ماده به دنبال ردی از مواد ژنتیکی ویروس کرونا است. آزمایش PCR می تواند مقدار بسیار کمی از ویروس کرونا را نیز تشخیص دهد. اما بعضی اوقات اوضاع کمی پیچیده تر می‌شود. دو مسئله اصلی که با آن‌ها روبرو هستیم مربوط به کیفیت نمونه و میزان ویروس کرونا در بدن است.

هنگامی که در معرض کووید-۱۹ قرار می‌گیرید، ویروس در دستگاه تنفسی فوقانی شما شروع به تکثیر می‌کند و هرچه ویروس بیشتر باشد، تشخیص آن آسان تر است. تهیه یک نمونه عالی نیز یک چالش است، زیرا برخی از نمونه‌گیر‌ها تا جایی که لازم است سواب را فرو نمی‌کنند و یا بیماران ممکن است به عقب برگردند. 

نتیجه تست کرونا حتی در صورت ابتلا به ویروس می‌تواند منفی شود. به همین دلیل برخی افراد دو بار تست کرونا می‌دهند. از سوی دیگر، در موارد نادر، نتیجه آزمایش می‌تواند برای فردی که به کووید ۱۹ مبتلا نیست مثبت شود. نتایج نادرست تست کرونا بیشتر زمانی اتفاق می‌افتد که فرد خیلی زود یا خیلی دیر برای بررسی ابتلا اقدام می‌کند. تست کرونا زمانی دقت بیشتری دارد که چند روز از تماس فرد با ویروس و شروع علائم گذشته باشد. 

تست pcr هواپیمایی ترکیش

 

آزمایشگاه های مورد تایید برای تست کرونا هواپیمایی ترکیش

کلیه آزمایشگاه‌هایی که مورد تایید وزارت بهداشت ایران هستند، مورد تایید هواپیمایی ترکیش نیز هستند. این سیاست با هدف جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی اتخاذ شده است. این مراکز در سطح کشور فعالیت دارند تا دسترسی به آنها آسان باشد. با استفاده از خدمات آزمایشگاهی هومکا می‌توانید تست کرونا پروازی را در منزل خود انجام دهید. نتیجه تست در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۴ ساعته در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

call button submit

 

چه مدارکی باید برای انجام تست کرونا پروازی آماده شود؟‌

جهت انجام تست PCR کرونا پروازی در هومکا، مدارک زیر را آماده کنید:‌ 

  • عکس واضح از پاسپورت
  • روز و ساعت پرواز

مدارک مورد نیاز تست کرونی پروازی

 

 واکسن های مورد تایید کشور ترکیه

کشور ترکیه واکسن‌های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی را قبول کرده است.  این واکسن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • فایزر
  • سینوواک   
  • اسپوتینک وی
  • مدرنا
  • آسترازنکا

واکسن های مورد تایید ترکیه

 

هزینه تست کرونا هواپیمایی ترکیش

هومکا این امکان را فراهم کرده است که شهروندان تهران و کرج تست کرونا را در محل یا با مراجعه به آزمایشگاه‌های مورد تایید انجام دهند. تعرفه‌ها و قیمت‌های این خدمات بر اساس زمان آماده شدن نتایج و همچنین نوع تستی که درخواست می‌دهید متفاوت است. برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با درخواست خود را در هومکاثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند. همچنین اگر می‌خواهید تست کرونا هواپیمایی ترکیش برای شما انجام شود می‌توانید در این مورد سوالات خود را از مشاوران بپرسید.

ثبت درخواست تست کرونا برای پرواز

 

تست کرونا هواپیمایی ترکیش با هومکا

هومکا با آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت برای انجام تست کرونا همکاری می‌کند. اگر علائم ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را دارید یا می‌خواهید به سفر بروید و به نتیجه منفی تست به منظور مجوز ورود به کشور مقصد نیازمندید انجام تست کرونا برای شما ضروری است. برای انجام تست کرونا هواپیمایی ترکیش با استفاده از دکمه ثبت رایگان درخواست یا از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید و بقیه‌اش را به ما بسپارید.

در صورتی که جواب تست کرونای شما مثبت شد و برای انجام مراحل درمانی به پزشک نیاز داشتید بهتر است که از در منزل بمانید و از خدمات پزشک در منزل بهره‌مند شوید. همچنین در صورتی که پزشک مربوطه برای شما داروی تزریقاتی تجویز کرد می‌توانید از خدمات تزریقات در منزل تیم حرفه‌ای هوم‌کا بهره‌مند شوید.

پس از طی دوره بیماری برای اطمینان از سلامت کامل خود توصیه می‌کنیم که چکاپ کامل انجام دهید. برای انجام چکاپ کامل می‌توانید از خدمات چکاپ در منزل مجموعه هومکا بهره‌مند شوید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

خدمات هومکا به چه شهرهایی ارائه می‌شود؟‌
کلیه ساکنین استان تهران، کرج و حومه و شهر مشهد می توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.
انجام تست آنتی بادی برای پرواز ضروری است؟
خیر.مسافرت‌های پروازی تنها با ارائه نتیجه منفی تست کرونا انجام خواهد شد.
هزینه تست PCR کرونا پروازی چقدر است؟
هزینه تست با توجه به تعرفه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است، انجام خواهد شد.
نتیجه تست PCR کرونا برای پرواز چگونه در هومکا اعلام می‌شود؟
نتیجه تست به صورت آنلاین در پنل شخصی شما ارائه خواهد شد. همچنین نسخه فیزیکی آن نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.
آیا ارائه نسخه آنلاین تست کرونا برای پرواز کافی است؟‌
خیر. برای مسافرت‌های پروازی لازم است نسخه فیزیکی را ارائه دهید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل