آزمایش شبانه روزی در منزل
خانه
مقالات
آزمایش شبانه روزی در منزل

آزمایش شبانه روزی در منزل

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه‌ی خدمات آزمایشگاهی، تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی قابل انجام است.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
درخواست آزمایش شبانه روزی در منزل!
دیگر نیازی نیست تا برای انجام آزمایش خون یا ادرار به آزمایشگاه مراجعه کنید. شما به راحتی می‌توانید برای درخواست خدمات آزمایش در منزل، با هومکا در ارتبطا باشید. همچنین امکان انجام آزمایش در منزل از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ و توسط بهترین تکنسین‌ها برای شما وجود دارد.

ثبت درخواست آزمایش در منزل

بهتر است بدانید که برای انجام خدمات آزمایشگاهی، حتما نیازی نیست تا با صرف زمان خود به آزمایشگاه مراجعه کنید. با خدمات آزمایش در منزل هومکا، می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. همچنین انجام  آزمایش شما از ساعت ۷ تا ۲۳ در منزل و توسط بهترین پرستاران انجام خواهد شد. با این مقاله از هومکا همراه باشید تا با خدمات آزمایش شبانه روزی در منزل بیشتر آشنا شوید. همچنین اگر نسخه آزمایش دارید و وقت کافی برای رفتن به آزمایشگاه را ندارید، کلیک کنید!

 

انواع آزمایش‌های شبانه‌روزی در منزل

شما می‌توانید آزمایش‌های مختلف را از ساعت ۷ صبح الی ۲۳ درخواست دهید. آزمایش‌های مختلفی همچون تست سدیم، پتاسیم، آزمایش پروستات و آزمایشات بیماری‌های مقاربتی جزو این موارد هستند. در این بخش سعی داریم به این موضوع بپردازیم و آزمایش‌های مختلفی را که می‌توانید بصورت شبانه روزی درخواست دهید به شما معرفی می‌شود.

برای درخواست خدمات آزمایش شبانه روزی در منزل، بر روی بنر زیر کلیک کنید!

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

آزمایش شبانه روزی خون در منزل

اگر دقت کرده باشید، انجام بسیاری از آزمایش‌های تشخیصی و چکاپ از طریق دریافت نمونه خون انجام می‌شود. بنابراین اگر امکان نمونه گیری در منزل برای آزمایش خون وجود داشته باشد، حجم بسیار بالایی از چالش‌های بیماران برای آزمایش دادن حل می‌شود. متاسفانه یکی از مشکلاتی که برای انجام آزمایش پیش روی بیماران قرار دارد این است که در این مراکز به علت شلوغی و رفت و آمد بیماران مختلف ریسک ابتلا به انواع بیماری‌های عفونی و ویروسی بالا است.

بنابراین بهتر است که افراد بیمار، ناتوان، نوزادان و سالمندان به این مراکز مراجعه نکنند. اما راه حل چیست؟ پیشنهاد ما این است که بجای مراجعه مستقیم به این مراکز از خدمات شبانه روزی آزمایش در منزل استفاده کنید. شما می‌توانید از این خدمات برای زمان‌هایی که آزمایشگاه‌های دیگر تعطیل هستند نیز استفاده کنید.

پس از رزرو نوع خدمات درخواستی‌تان، تکنسین مربوطه با شما تماس گرفته تا برای انجام آزمایش با شما هماهنگ کند. بعد از نمونه گیری، نمونه خون شما در لوله مخصوص داخل جعبه‌هایی به نام cool box به آزمایشگاه معتبر  ارسال می‌شود.

آزمایش شبانه روزی در منزل

 

آزمایش شبانه روزی ادرار در منزل

انجام آزمایش ادرار دارای چالش های متفاوت‌تری نسبت به نمونه گیری خون است. در نمونه ادرار افرادی که مشکلاتی مانند سنگ کلیه دارند، کریستال‌هایی وجود دارد که اگر به موقع زیر میکروسکوپ بررسی نشوند ممکن است در مایع ادرار حل شود. مزیت استفاده از خدمات آزمایش در منزل این است که هماهنگی برای نمونه گیری در منزل و دریافت نمونه به صورتی انجام می‌شود که زمان طلایی انجام آزمایش از دست نمی‌رود. شما می‌توانید از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ برای انجام آزمایش ادرار در محل مورد نظرتان اقدام کنید.

 

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

مزایای آزمایش شبانه‌روزی در منزل

انجام آزمایش بدون نیاز به مراجعه حضوری با آزمایش شبانه‌روزی در منزل
یکی از مزیت‌های آزمایش شبانه‌روزی در منزل این است که نیاز نیست به آزمایشگاه بروید و زمان زیادی را در  پشت ترافیک صرف کنید. با آزمایش شبانه‌روزی در منزل شما می‌توانید با آرامش در خانه خود منتظر بمانید تا متخصص مربوطه به خانه شما بیاید و نمونه‌گیری مربوط به آزمایش شما را انجام دهد.


انجام آزمایش بدون نیاز به وقت قبلی با آزمایش شبانه‌روزی در منزل
با استفاده از خدمت آزمایش شبانه‌روزی در منزل در ساعت مد نظرتان (در بازه ۷ صبح تا ۱۱ شب) آزمایش بدهید. در این روش هر زمانی که شما درخواست کنید متخصص مربوطه به خانه شما خواهد آمد و نمونه‌گیری شما به راحتی انجام خواهد شد.

 

کاهش احتمال ابتلا به بیماری و عفونت‌های مختلف با آزمایش شبانه‌روزی در منزل
یکی دیگر از ویژگی‌های آزمایش شبانه‌روزی در منزل این است که نیاز نیست نگران ابتلا به بیماری‌های مختلف باشید. همان‌طور که می‌دانید هر روزه افرادی با بیماری‌های مختلف به آزمایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند؛ به همین دلیل فضای آزمایشگاه همواره به بیماری‌های مختلفی آلوده است. شما با آزمایش در منزل این مشکل را نخواهید داشت. به این دلیل که شما در  خانه منتظر می‌مانید و کارشناس مربوطه با کیت و وسایل بهداشتی به خانه شما می‌آید و شما بدون نگرانی در زمینه بهداشتی و سلامت می‌توانید نمونه‌گیری خود را انجام دهید.

مزایای آزمایش شبانه روزی در منزل

 

هزینه آزمایش شبانه‌روزی در منزل

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم، آزمایش شبانه‌روزی مزایای بسیاری دارد و شما می‌توانید علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و زمانی خود، در آرامش منزل نمونه گیری مربوط به آزمایش خود را انجام دهید. اما هزینه آزمایش شبانه‌روزی در منزل چقدر است؟ هزینه انجام آزمایش شبانه روزی در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال مهم است که شما کجا زندگی می‌کنید و این که چه آزمایشی می‌خواهید انجام بدهید. پس از مشخص شدن همه این موارد است که قیمت نهایی آزمایش شبانه‌روزی در منزل مشخص می‌شود.

 

آیا خدمات آزمایش شبانه روزی در منزل تحت پوشش بیمه انجام می‌شود؟

یکی از مزایایی که در خصوص انجام آزمایش شبانه روزی در محل وجود دارد این است که شامل بیمه پایه و تکمیلی می‌شود. بنابراین بدون نگرانی با مراجعه به سایت و مشخص کردن نوع بیمه‌تان، آزمایش‌های مورد نظر خود را ثبت کنید.

برای استفاده از خدمات بیمه پایه و تکمیلی، ابتدا نوع درخواست خود (شامل انجام آزمایش‌ها و تفسیر آنلاین) را در قسمت خدمات سایت ثبت کنید، بعد از آن نسخه پزشک خود را بارگزاری کرده و بعد از روی دفترچه نوع بیمه‌تان را مشاهده کرده و از طریق انتخاب گزینه‌ها، بیمه خود را مشخص کنید. در این روش هزینه‌های دریافتی برای انجام آزمایش از خدمات بیمه‌ای شما کسر خواهد شد.

 

آیا خدمات آزمایش  شبانه روزی در منزل قابل اطمینان است؟

انجام تمامی آزمایش‌ها به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای تعطیل) و در محل مورد نظر شما کاملا مطابق با استانداردهای بین المللی و مشخص شده برای انجام آزمایش انجام می‌شود. نمونه گیری در منزل در شرایط استریل صورت گرفته و پس از آن نمونه جمع آوری شده در آزمایشگاه معتبر با دستگاه‌های مجهز و زیر نظر تکنسین‌های متخصص بررسی می‌شود.

شرایط و فاکتورهای مختلفی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می‌توانید معتبر بودن آزمایشگاه و نتیجه آزمایش خود را بسنجید. این موارد شامل: تخصص و تجربه متخصصان آزمایشگاه، دستگاه و مواد مورد استفاده برای بررسی آزمایش‌ها و شرایط نمونه گیری است. خدمات شبانه روزی آزمایش در منزل با رعایت تمامی موارد، نتایج آزمایش با حداکثر صحت را تحویل متقاضیان می‌دهد.

 

آزمایش شبانه روزی در منزل با هومکا

بهتر است بدانید که برای انجام خدمات آزمایشگاهی، نیازی نیست تا حتما به آزمایشگاه بروید. مجموعه هومکا با همکاری مجهزترین و مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها در استان تهران و سایر شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، قزوین و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی به شما ارائه می‌دهد.

اگر قصد انجام خدمات آزمایش در منزل یا تفسیر آزمایش خون را دارید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید یا با کلیک بر روی بنر زیر، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در اینصورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم جهت انجام آزمایش صورت می‌گیرد. علاوه بر این، جواب آزمایش شما در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا خدمات آزمایش شبانه روزی در منزل تحت پوشش بیمه است؟
بله. انجام خدمات آزمایش در منزل هومکا زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی انجام می‌شود.
هزینه آزمایش شبانه‌روزی در منزل چقدر است؟
آزمایش شبانه‌روزی مزایای بسیاری دارد و شما می‌توانید علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و زمانی خود، در آرامش منزل نمونه گیری مربوط به آزمایش خود را انجام دهید اما نکته‌ای که در این زمینه باقی می‌ماند این است که قیمت آزمایش شبانه‌روزی در منزل به چه میزان است. در این زمینه باید گفت که قیمت آزمایش شبانه‌روزی در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال مهم است که شما کجا زندگی می‌کنید و این که چه آزمایشی می‌خواهید انجام بدهید. پس از مشخص شدن همه این موارد است که قیمت نهایی آزمایش شبانه‌روزی در منزل مشخص می‌شود.
مزایای آزمایش شبانه‌روزی در منزل کدام‌اند؟
با انجام آزمایش درمنزل دیگر نیازی به صرف زمان برای مراجعه حضوری به آزمایشگاه ندارید و همچنین در زمان همه گیری ویروس کرونا، از معرض ویروس در امان خواهید بود.
آیا می‌توان به آزمایش در منزل اعتماد کرد؟
مجموعه هومکا از متخصصانی بهره می‌برد که از نظر علمی و تجربه در حد بالایی قرار دارند. بنابراین مطمئن باشید خدمات آزمایشگاهی، درمانی و مراقبتی هومکا با کیفیتی مطلوب به شما ارائه می‌شود.
نتیجه آزمایش در منزل چگونه ارائه می‌شود؟
نتیجه آزمایش در منزل به صورت آنلاین و در پنل شخصی شما ارائه خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل