آزمایش در منزل غرب تهران
خانه
مقالات
آزمایش در منزل غرب تهران

آزمایش در منزل غرب تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه‌ی خدمات آزمایشگاهی، تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی قابل انجام است.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
انجام آزمایش در منزل با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی!
آیا انجام آزمایش در محیط پرریسک آزمایشگاه‌ها برای شما نیز دغدغه است؟ با وجود ویروس کرونا قرارگیری در محیط درمامگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها بسیار خطرناک است. برای حل این مشکل چه کنیم؟ انجام آزمایش در منزل توسط تیم حرفه‌ای پرستاران هومکا راه حل این مشکل است.

همه ما به اهمیت آزمایش دادن آن هم به صورت منظم و هر چند ماه یکبار واقف هستیم. در دو صورت است که ما آزمایش های مختلف را انجام می دهیم. گاهی در صورتی دچار مسئله یا بیماری به خصوصی شده باشیم، به درخواست پزشک، آزمایش به خصوصی را انجام می دهیم. به کمک آزمایش، پزشک می تواند به تشخیص دقیقی از مسئله رسیده و درمان درست را پیش بگیرد. اما انجام آزمایش یا همان چکاپ کامل حتی اگر مریض نباشیم هم بسیار مهم است. در صورتی که به صورت منظم بدن خود را به وسیله آزمایش بررسی کنید، می توانید از بروز بیماری های احتمالی بعدی جلوگیری نمایید. آزمایش در منزل اگر ساکن محدوده غرب تهران باشید می تواند برایتان به یک تجربه بسیار خوب تبدیل شود، چرا؟ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست آزمایش در منزل بر روی نوار زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

چرا آزمایش در منزل غرب تهران بهتر است؟

همانطور که قبل تر گفتیم، انجام آزمایش دارای اهمیت بسیار بالایی است. اکثر آزمایش ها و نمونه گیری ها نیاز دارند که صبح زود و به صورت ناشتا انجام شوند. بنابراین از شب قبل نباید چیزی بخورید و صبح زود بلافاصله پس از بیدار شدن باید از خانه تان خارج شوید که به آزمایشگاه بروید. اکثر آزمایشگاه های معتبر در چنین ساعاتی بسیار شلوغ هستند و شما باید چند ساعتی را معطل شوید. از مدت زمانی که در ترافیک به سمت آزمایشگاه می آمدید و یا در اطراف آزمایشگاه به دنبال جای پارک می گشتید صرف نظر می کنیم. آزمایش در منزل می تواند تمامی این مسائل را در یک لحظه برای شما برطرف کند. به راحتی می توانید آزمایش در منزل در غرب تهران انجام دهید. در حالی که ساعتتان زنگ می خورد و از خواب بیدار می شوید؛ وقتی که هنوز در تخت خواب هستید، متخصص نمونه گیری در منزل شما حاضر شده و آزمایش را انجام می دهد. تصور کنید با آزمایش در خانه غرب تهران چقدر زمان را برای خودتان ذخیره کرده اید. انجام آزمایش درب منزل غرب تهران می تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد:

۱. اگر از پدر یا مادر سالمند خود نگه داری می کنید حتما می دانید چقدر بردن این عزیزان به آزمایشگاه می تواند سخت باشد، خصوصاً غرب تهران که ترافیک ها بیداد می کنند. با انجام آزمایش سالمندان در خانه می توانید آسایش بیشتری برای این عزیزان و به علاوه برای خودتان به دست آورید.

۲. آزمایش کودکان نیز یکی از کارهای سخت در دنیاست. آدم بزرگ ها هم از آزمایش و آمپول و کارهای مربوط به آن می ترسند؛ چه برسد به کودکان. محیط آزمایشگاه می تواند برای کودک بسیار ترسناک بوده و بر ذهن او تاثیرات منفی ایجاد کند. با آزمایش کودکان در منزل می توانید احساس امنیت خاطر بیشتری برای آن ها فراهم نمایید.

۳. آزمایش کم توان های عزیز نیز در محیط آزمایشگاه بسیار سخت است. متاسفانه سیستم شهری به گونه ای طراحی شده که اگر فردی دچار معلولیت باشد به سختی می تواند تردد عادی در شهر را انجام دهد. فرض کنید که بخواهد ساعت ها در آزمایشگاه منتظر مانده و یا پله ها را بالا برود. به همین علت آزمایش معلولین و کم توانان در خانه می تواند کمک کننده باشد.

۴. برخی بیماران که در بیمارستان نیستند اما امکان انتقال به آزمایشگاه را هم ندارند نیازمند آزمایش در خانه خواهند بود.

از جمله آزمایش‌هایی که می‌توان در منزل انجام داد، آزمایش خون است. این آزمایش انواع فاکتور‌های سلامتی بدن شما را بررسی می‌کند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. توصیه می‌شود در صورتی که مبتلا به بیماری خاصی نیستید و یا داروی خاصی مصرف نمی‌کنید، حداقل سالی یک بار این آزمایش را انجام دهید. در خصوص اهمیت انجام این آزمایش سایت خط سلامتی(Health Line) نیز می‌گوید:

پزشکان معمولاً توصیه می کنند حداقل یک بار در سال، آزمایش خون را انجام دهید. اما این حداقل میزان آن است و به دلایل زیر بهتر است که این آزمایش را بیش‌تر از یکبار در سال انجام دهید:

علائم غیرمعمولی را به طور مداوم  تجربه می‌کنید. این علائم می‌تواند شامل خستگی، افزایش وزن غیرطبیعی و یا درد جدیدی در بدن باشد.
می‌خواهید سلامتی خود را به طور مرتب بررسی کنید و اقدامات لازم برای سلامتی بیش‌تر و بهتر را انجام دهید. دانستن سطح اجزای مختلف خون، مانند HDL و LDL کلسترول، به شما این امکان را می‌دهد که رژیم غذایی یا برنامه تناسب اندام خود را اصلاح کنید و عادت‌های ناسالم را به حداقل برسانید.
می خواهید خطر بروز بیماری و یا عوارض آن را در خود کاهش دهید. آزمایش‌های منظم خون می‌تواند علائم هشدار دهنده بیماری را نشان دهد. با استفاده از آزمایش خون می‌توان بسیاری از بیماری‌های قلبی، ریوی و کلیوی را تشخیص داد.

دلایل بسیار دیگری هستند که اهمیت آزمایش درب منزل را تثبیت می کنند. با انتخاب یک مجموعه معتبر خدمات درمانی در منزل می توانید با خیال راحت در خانه یا محل کار خود در حالی که وقت و هزینه گزافی پرداخت نکرده اید نمونه گیری و آزمایش خود را انجام دهید. به عنوان مثال، مجموعه هومکا، می تواند یک انتخاب خوب باشد. هومکا، یک تیم مجرب از متخصصین حوزه سلامت است که تمامی این انواع آزمایشات درب منزل انجام داده و به صورت کاملا اقتصادی و به صرفه در این مسیر یاریتان خواهد کرد. چرا صرفه اقتصادی در انجام آزمایش در منزل غرب تهران آن هم در شهری مانند تهران اهمیت دارد؟ اجازه دهید تا برایتان بگوییم.

آزمایش در منزل غرب تهران

 

هزینه آزمایش در منزل غرب تهران چقدر است؟

همه ما می دانیم در ایران، تهران شهری بسیار گران برای زندگی محسوب می شود که هزینه خدماتی آن در مقایسه با دیگر شهرهای کشور بسیار بالاتر می باشد. حوزه خدمات درمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. حال فرض کنید بخواهید چنین خدماتی را در منزل خود دریافت کنید. حتما فکر می کنید انجام کاری مانند آزمایش در منزل غرب تهران یا هر کجای دیگر این شهر بزرگ چقدر می تواند آب بخورد؟ خب کاملاً حق با شماست، انجام نمونه گیری در منزل آن هم اگر بخواهد توسط متخصصین و آزمایشگاه های معتبر انجام شود می تواند بسیار پر هزینه تر از حالت معمول باشد. اما در مجموعه های خدمات درمانی به خصوصی مانند هومکا شما می توانید خدمات پزشک در منزل غرب تهران یا دیگر نقاط این شهر با قیمتی کاملاً منطقی و مقرون به صرفه انجام دهید.

همانطور که قبل تر معرفی کردیم، هومکا مجموعه ای معتبر است که به صورت اینترنتی به خدمت رسانی در حوزه های پزشکی و درمانی می پردازد. آزمایش در منزل هومکا در دو ردیف اقتصادی و استاندارد انجام می شود که در هر دو مدل از انجام آزمایش می توانید به نتیجه دریافتی اعتماد کنید؛ چرا که این مجموعه با تیم بزرگی شامل متخصصان مجرب فعالیت می کند. هزینه آزمایش در منزل تهران در محدوده غرب و ... بسته به نوع آزمایشی که انجام می دهید می تواند متفاوت باشد. برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه های نمونه گیری در خانه در غرب تهران و دریافت مشاوره رایگان در خصوص آزمایش در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

انواع آزمایش در منزل غرب تهران

تا به اینجا در زمینه اهمیت انجام آزمایش، مزیت های آزمایش در منزل و هزینه های آزمایش در منزل غرب تهران و دیگر نقاط این شهر صحبت کرد. سوال بعدی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد، این است که چه آزمایش هایی را می توان در خانه انجام داد؟ اجازه بدهید پاسخ این سوال را صریح بدهیم، تقریبا تمامی آزمایشات را می توان در منزل انجام داد اگر تیم ارائه خدمت درمانی شما به میزان کافی متخصص و معتبر باشد. بگذارید با همان مثال قبلی، هومکا ادامه بدهیم. هومکا، به عنوان یک بستر اینترنتی ارائه خدمت درمانی تمامی آزمایشات زیر را در منزل در تهران انجام می دهد:

۱. چک آپ های ماهانه در خانه مانند آزمایش کامل ویژه سالمندان، آزمایش کامل آقایان، چک آپ کامل ویژه خانم ها، آزمایش بارداری و ...

۲. آزمایش های مخصوص به درخواست پزشک و با توجه به نسخه

۳. آزمایش ژنتیک در منزل

۴. آزمایش اعتیاد در منزل و...

علاوه بر این ها، خدمات دیگری که توسط این مجموعه ارائه می شوند عبارتند از:

۱. تست کرونا در منزل

۲. تزریقات در منزل

۳. پزشک در منزل

۴. فیزیوتراپی در منزل و...

برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست آزمایش در منزل غرب تهران بر روی نوار زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

تمامی آزمایش های انجام شده توسط مجموعه هومکا، با رعایت حداکثر بهداشت و پروتکل های مورد نیاز انجام می شود. سخت گیری های بسیاری در جذب متخصصین در مجموعه هومکا وجود دارد که همین مسئله سبب شده تا به یکی از بهترین ها در حوزه ارائه خدمات درمانی آنلاین تبدیل شود. اگر ساکن غرب تهران هستید و می خواهید در منزل خود آزمایش انجام دهید، پیشنهاد می کنیم جهت مشاوره رایگان با شماره تماس هومکا تماس گرفته و بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. علاوه بر این می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان، درخواست خود را ثبت کرده و منتظر باشید تا تیم پشتیبانی هومکا در کم ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل نماید.

آزمایش در منزل غرب تهران

 

آزمایش در منزل غرب تهران با هومکا

همانطور که تا به حال اشاره کردیم، هومکا یک مجموعه خدمات درمانی است که به صورت اینترنتی فعالیت می کند. این مجموعه از یک تیم بزرگ متخصص تشکیل شده که در حوزه های مختلفی مانند انجام آزمایش در منزل، تزریقات در منزل، پزشک در منزل، پرستار در منزل و... فعالیت می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های برتر هومکا، قیمت های مقرون به صرفه ای است که جهت انجام خدمت مورد نیز ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت ها می توانید به وبسایت هومکا مراجعه کنید و با پر کردن فرم درخواست مشاوره رایگان با پشتیبان ها به صورت شبانه روزی در ارتباط باشید. یا می توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس حاصل نموده از پشتیبان ها در مورد هزینه ها سوال کنید.

جهت تماس با مجموعه هومکا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

هومکا تمامی مناطق تهران و حومه و البرز را پوشش می دهد. پس از اگر در یکی از این دو شهر به عنوان مثال غرب تهران زندگی می کنید، درنگ نکرده و با پشتیبان های مجموعه تماس بگیرید تا بتوانید کیفیت را یکبار برای همیشه در انجام آزمایش در منزل تجربه کنید. هومکا مجموعه ای پاسخگو است که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به تمام افراد می باشد.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

انواع آزمایش در منزل غرب تهران کدام‌اند؟
چکاپ های ماهانه در خانه مانند آزمایش کامل ویژه سالمندان، آزمایش کامل آقایان، چک آپ کامل ویژه خانم ها، آزمایش بارداری و ... / آزمایش های مخصوص به درخواست پزشک و با توجه به نسخه / آزمایش ژنتیک در منزل / آزمایش اعتیاد در منزل و... علاوه بر این ها، خدمات دیگری که توسط این مجموعه ارائه می شوند عبارتند از: / تست کرونا در منزل /تزریقات در منزل /پزشک در منزل / فیزیوتراپی در منزل و...
هزینه آزمایش در منزل غرب تهران چقدر است؟
همه ما می دانیم در ایران، تهران شهری بسیار گران برای زندگی محسوب می شود که هزینه خدماتی آن در مقایسه با دیگر شهرهای کشور بسیار بالاتر می باشد. حوزه خدمات درمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. حال فرض کنید بخواهید چنین خدماتی را در منزل خود دریافت کنید. حتما فکر می کنید انجام کاری مانند آزمایش در منزل غرب تهران یا هر کجای دیگر این شهر بزرگ چقدر می تواند آب بخورد؟ خب کاملاً حق با شماست، انجام نمونه گیری در منزل آن هم اگر بخواهد توسط متخصصین و آزمایشگاه های معتبر انجام شود می تواند بسیار پر هزینه تر از حالت معمول باشد. اما در مجموعه های خدمات درمانی به خصوصی مانند هومکا شما می توانید خدمات پزشک در منزل غرب تهران یا دیگر نقاط این شهر با قیمتی کاملاً منطقی و مقرون به صرفه انجام دهید.
چرا آزمایش در منزل غرب تهران بهتر است؟
اکثر آزمایش ها و نمونه گیری ها نیاز دارند که صبح زود و به صورت ناشتا انجام شوند. بنابراین از شب قبل نباید چیزی بخورید و صبح زود بلافاصله پس از بیدار شدن باید از خانه تان خارج شوید که به آزمایشگاه بروید. اکثر آزمایشگاه های معتبر در چنین ساعاتی بسیار شلوغ هستند و شما باید چند ساعتی را معطل شوید. از مدت زمانی که در ترافیک به سمت آزمایشگاه می آمدید و یا در اطراف آزمایشگاه به دنبال جای پارک می گشتید صرف نظر می کنیم. آزمایش در منزل می تواند تمامی این مسائل را در یک لحظه برای شما برطرف کند. به راحتی می توانید آزمایش در منزل در غرب تهران انجام دهید.
مزایای انجام آزمایش درب منزل غرب تهران کدام‌اند؟
اگر از پدر یا مادر سالمند خود نگه داری می کنید حتما می دانید چقدر بردن این عزیزان به آزمایشگاه می تواند سخت باشد، خصوصاً غرب تهران که ترافیک ها بیداد می کنند. با انجام آزمایش سالمندان در خانه می توانید آسایش بیشتری برای این عزیزان و به علاوه برای خودتان به دست آورید. /آزمایش کودکان نیز یکی از کارهای سخت در دنیاست. آدم بزرگ ها هم از آزمایش و آمپول و کارهای مربوط به آن می ترسند؛ چه برسد به کودکان. محیط آزمایشگاه می تواند برای کودک بسیار ترسناک بوده و بر ذهن او تاثیرات منفی ایجاد کند. با آزمایش کودکان در منزل می توانید احساس امنیت خاطر بیشتری برای آن ها فراهم نمایید. /آزمایش کم توان های عزیز نیز در محیط آزمایشگاه بسیار سخت است. متاسفانه سیستم شهری به گونه ای طراحی شده که اگر فردی دچار معلولیت باشد به سختی می تواند تردد عادی در شهر را انجام دهد. فرض کنید که بخواهد ساعت ها در آزمایشگاه منتظر مانده و یا پله ها را بالا برود. به همین علت آزمایش معلولین و کم توانان در خانه می تواند کمک کننده باشد. / برخی بیماران که در بیمارستان نیستند اما امکان انتقال به آزمایشگاه را هم ندارند نیازمند آ
آیا می‌توان از خدمت آزمایش در منزل در هر ساعت از شبانه‌روز استفاده کرد؟
بله. برای این منظور با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل