فیزیوتراپی در منزل غرب تهران
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/12
فیزیوتراپی در منزل و بدون ریسک ابتلا به ویروس کرونا!
فیزیوتراپی باید به صورت مرتب انجام شود تا مشکلات حرکتی و جسمانی را درمان کند. رها کردن جلسات درمانی باعث تشدید عوارض بیماری خواهد شد. حضور در جلسات فیزیوتراپی با ترافیک‌های سنگین شهر و به خصوص برای افرادی که دچار مشکل حرکتی و بیماری هستند امری بسیار دشوار است. برای حل این مشکل با ما در این مقاله همراه باشید.
مشاوره رایگان
هنوز تصمیم نگرفتید؟ نگران نباشید. می‌توانید اطلاعات خود را بفرستید و مشاوره رایگان بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فیزیوتراپی یک روش درمانی است که مربوط به توان بخشی افراد پس از آسیب‌های جسمی و مشکلات حرکتی است. در این روش سعی می‌شود، دامنه حرکتی فرد آسیب دیده افزایش پیدا کند و بتواند توان خود را بازیابی کند. همچنین در جلسات فیزیوتراپی سعی می‌شود که دردهای بیمار در ناحیه آسیب دیده کاهش پیدا کند. به طور کلی گستره وسیعی از مشکلات حرکتی با درمان‌های فیزیوتراپی بهبود پیدا می‌کنند. که از آن‌ها می‌توان به شکستگی یا ترک خوردگی، مشکات مفصلی، توانبخشی‌های پس از جراحی، آسیب‌های ستون فقرات، آسیب‌های ورزشی و اختلالات عصبی اشاره کرد.

روش‌های درمانی مختلفی هم برای فیزیوتراپی وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به تمرین‌های ورزشی، ماساژ درمانی و الکتروتراپی و دیگر روش‌هایی از این قبیل اشاره کرد. شاید گمان کنید برای جلسات فیزیوتراپی حتما باید به کلینیک مراجعه کنید، اما اصلا چنین نیست شما می‌توانید از فیزیوتراپی در منزل غرب تهران استفاده کنید. در این متن به موضوعات مختلفی درباره فیزیوتراپی در منزل تهران خواهیم پرداخت. کارشناسان هومکا آماده ثبت سفارش شما در زمینه‌های مختلف فیزیوتراپ مانند فیزیوتراپی سالمندان در منزل، فیزیوتراپی گردن در منزل و ... هستند. کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

با فیزیوتراپی در منزل غرب تهران از آسیب‌های جدی به بدن خود جلوگیری کنید.
زمانی که سن افزایش پیدا می‌کند، قدرت بدنی فرد کاهش پیدا می‌کند و تعادل فرد در زمان راه رفتن به هم می‌خورد. چنین افرادی هر لحظه در معرض افتادن و آسیب‌های جسمی و شکستگی استخوان هستند. مشخص است که جا به جایی چنین بیمارانی کار بسیار سختی است و با استرس و نگرانی زیادی همراه است. شما برای چنین بیمارانی به راحتی می‌توانید درخواست فیزیوتراپی منزل غرب تهران کنید.
فیزیوتراپ در چنین مواردی و بیمارانی که دچار عدم تعادل هستند، نخست توانایی عضلات بیمار را می‌سنجد و با استفاده از تکینیک‌هایی بررسی می‌کند که آیا بیمار می‌تواند به درستی از عضلات خود استفاده کند. پس از فهمیدن مشکل، فیزوتراپ سعی می‌کند با تمرین‌هایی راه صحیح استفاده از عضلات و بازیابی توانایی حرکتی را به بیمار آموزش می‌دهد.

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

 

مدیریت درد در فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

کسانی که از دردهای عضلانی رنج می‌برند، می‌توانند با فیزیوتراپی در منزل غرب تهران به راحتی درد خود را کاهش بدهند. ویژگی فیزیوتراپی در منزل غرب تهران این است که یک درمان تهاجمی نیست. درمان تهاجمی به درمان‌هایی گفته می‌شود که عوارض جانبی برای سلامتی بیمار دارد.
متاسفانه بسیاری از بیمارانی که به راحتی می‌توانند با فیزیوتراپی مشکل خود را حل کنند، سراغ داروهای ضد درد و آرامش بخش می‌روند که ممکن است خطرات بسیاری را برای سلامتی آن‌ها داشته باشد. جالب است که بدانید در همین زمنیه کمپینی در آمریکا شکل گرفته است که از مردم می‌خواهد به جای این که از دارو برای کاهش درد خود استفاده کنند، به درمانی‌های فیزیوتراپی بپردازند.
حتی ممکن است بیماری از ویژگی‌های فیزیوتراپی آگاه باشد اما از آن جایی که برای رفتن به درمانگاه یا بیمارستان باید زمان زیادی صرف کند، از درمان‌های فیزیوتراپی صرف نظر کند. با فیزیوتراپی در منزل غرب تهران دیگر نیاز نیست، نگران زمان و عقب افتادن کارهایتان باشید. شما به راحتی می‌توانید وقت مناسب خود را با فیزویوتراپ هماهنگ کنید و از درمان‌های فیزیوتراپی در منزل غرب تهران استفاده کنید.  همین حالا سفارش خود را به طور رایگان ثبت کنید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

آموزش در فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم فیزیوتراپی در منزل غرب تهران آموزش چگونگی مراقبت از خود است. بعد از جراحی‌های سنگین مهم‌ترین نکته برای بیمار این است که چگونه باید رفتار کند تا توانایی‌های قبل از جراحی را دوباره به دست می‌آید. فیزوتراپ می‌تواند این موضوع را به شما آمورش دهد. در این مسئله همراهان و خانواده بیمار هم نقش مهمی دارند. در زمان که بیمار پس از جراحی توانایی کمی دارد، این همراهان و خانواده هستند که باید به بیمار انگیزه دهند و او را وادار کنند که تمرین‌هایش را انجام دهد. در فیزیوتراپی در منزل غرب تهران، فیزیوتراپ می‌تواند راه و روش مراقبت از بیمار را به خانواده‌ها آموزش دهد. در حالی که در درمانگاه‌ها و بیمارستان زمانی برای این کار وجود ندارد و به نظر هم می‌رسد که به طور کلی غیر ممکن باشد.


از طرف دیگر شما برای مراقبت از بیمار باید فضای خانه را عوض کنید تا بیمار بهبود پیدا کند. به عنوان مثال در برخی از موارد، نوع صندلی با تختی که بیمار از آن استفاده می‌کند، می‌تواند به سلامتی بیمار ضربه بزند. یا ممکن است کف خانه به طوری باشد که امکان لیز خوردن و عدم تعادل در بیمار به وجود بیاید و او آسیب بیشتری ببیند. همه این موارد به دانش یک فیزیوتراپ متخصص نیار دازد. شما می‌توانید به راحتی از فیزیوتراپ درباره این مسائل بپرسید، او نیز حتما به شما راه حل‌هایی را آموزش خواهد داد تا مشکلی از این نظر به وجود نیاید.

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

 

انواع فیزیوتراپی در منزل

در بخش پیشین در زمینه مزایای فیزیوتراپی در منزل غرب تهران گفتیم، حال می‌خواهیم ببینیم که فیزیوتراپی چه انواعی دارد:

فیزیوتراپی کودکان
گاهی اوقات کسی به این موضوع توجه نمی‌کند که می‌توان برای مشکلات حرکتی کودک نیز از فیزوتراپ استقاده کرد. متاسفانه ممکن است که والدین به این مشکلات حرکتی بی توجهی کنند و مشکلی که می‌تواند در کودکی حل شود، در ادامه زندگی هم با کودک می‌ماند. از مزایای فیزیوتراپی برای کودک می‌توان به بهبود مهارت‌های حرکتی، مقابله با ناتوانی‌های مادرزادی، بهبود آسیب‌های جسمی و عادی سازی حرکت اشاره کرد.
 

فیزیوتراپی زنان
یکی دیگر از انواع فیزیوتراپی در منزل غرب تهران فیزیوتراپی زنان است. همان طور که از نام این نوع فیزیوتراپی هم مشخص است. در این فیزیوتراپی به مشکلات حرکتی و جسمی زنان توجه می‌شود. گاهی اوقات زنان در زمان بارداری با مشکلات جسمی و حرکتی مواجه می‌شوند که در این صورت می‌توانند از فیزیوتراپی در منزل غرب تهران استفاده کنند. استفاده از خدمت فیزیوتراپی زانو در منزل، فیزیوتراپی دست در منزل و فیزیوتراپی لگن در منزل در بین بانوان رایج است. 

سایت Web Md به شما می‌گوید که چگونه فیزیوتراپیست به درمان درد زانو کمک خواهد کرد:

روش‌های فیزیوتراپی می‌تواند درد ماهیچ‌ ها و مفاصل را به طور چشمگیری کاهش دهد. فیزیوتراپیست برای این منظور از روش‌های زیر استفاده خواهد کرد: 

حرکات کششی و تمرینات تقویتی
سرما و گرما درمانی
منوال تراپی و ماساژ 
تحریک الکتریکی عصب یا عضله 

در صورتیکه عمل جراحی  انجام داده باشید. به احتمال زیادی پزشک چندین جلسه فیزیوتراپی را به شما پیشنهاد می‌کند. 

سوالات خود را در مورد خدمات متنوع فیزیوتراپی در منزل با کارشناسان هومکا در میان بگذارید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

فیزیوتراپی عصبی
نکته بسیار مهمی که باید به آن دقت کنید، این است که فیزیوتراپی تنها به آسیب‎های جسمی مربوط نمی‌شود و برخی از مواقع مشکلاتی یا بیماری‌هایی در دستگاه عصبی می‌تواند، حرکت فرد را مختل کند. که از آن می‌توان به آسیب‌هایی مثل سکته مغزی یا بیماری‌هایی مثل پارکینسون اشاره کرد. در این نوع از فیزیوتراپی سعی می‌شود تا بیمار بتواند توانایی‌های حرکتی خود را بازیابد. از مزایای فیزیوتراپی در منزل غرب تهران این است که بیمار تعادل حرکتی خود را به دست می‌آورد.
 

فیزیوتراپی اسکلتی و عضلانی
یکی از متداولترین مشکلاتی که به درمان‌های فیزیوتراپی در منزل غرب تهران نیز پیدا می‌کند، آسیب‌هایی است که به استخوان و عصلات فرد وارد می‌شود. سیستم اسکلتی و عضلانی از عضلات، تاندون‌ها، رباط‌ها و مفاصل تشکیل شده است. برای حل این مشکلات نیز از فیزیوتراپی اسکلتی و عضلاتی استفاده می‌شود. به این نوع از فیزویوتراپی، فیزیوتراپی ارتوپدی نیز گفته می‌شود. از مزایای فیزیوتراپی اسکلتی و عضلانی می‌توان به تسکین درد، درمان بافت آسیب دیده اشاره کرد.
 

فیزیوتراپی ورزشی
فیزیوتراپی ورزشی نیز یکی دیگر از انواع فیزیوتراپی منزل در غرب تهران است. فیزیوتراپی ورزشی با ورزشکاران و متخصصان ورزشی سر و کار دارد. فیزیوتراپ‌های ورزشی شناخت بسیار مناسبی از آسیب‌های ورزشی دارند و سعی دارند که با تمرین و روش‌های مختلفی این آسیب‌ها را بهبود دهند یا آن‌ها را کاهش دهد. از مزایای فیزیوتراپی ورزشی نیز می‌توان به جلوگیری از آسیب دیدگی‌ها و کنترل آسیب دیدگی در ورزش اشاره کرد.

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

 

قیمت فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

در این متن سعی کردیم به سوالات مختلف شما درباره فیزیوتراپی در منزل غرب تهران پاسخ دهیم اما نکته بسیار مهمی که در این بخش باید به آن بپردازیم، قیمت فیزیوتراپی در منزل غرب تهران است. در واقع باید گفت که نمی‌توان از قیمت قطعی فیزیوتراپی در منزل غرب تهران حرف زد. قیمت فیزیوتراپی در منزل غرب تهران به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. یکی از معیارهای مهم در تعیین قیمت فیزیوتراپی در منزل غرب تهران این است که شما به چند جلسه درمانی نیاز دارید و به طور کلی خانه شما در چه منطقه‌ای است. همه این عوامل در کنار همدیگر مشخص می‌کنند. قیمت فیزیوتراپی در منزل غرب تهران چه قدر می‌شود.
می‌دانیم که در این روزها با شنیدن قیمت و هزینه فکرتان مغشوش می‌شود اما در این زمینه خیالتان راحت باشد. مجموعه خدماتی و درمانی هومکا در کنار شما است. مجموعه هومکا قیمت فیزیوتراپی در منزل غرب تهران را به طوری تعیین کرده است که اکثر افراد در جامعه بدون نگرانی مالی بتوانند به سلامتی خود فکر کنند.

 

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران با مجموعه هومکا

تمامی کسانی که در کرج، تهران و مشهد زندگی می‌کنند، می‌توانند از خدمات مجموعه هومکا استفاده کنند. برای استفاده از خدمات درمانی و مراقبتی هومکا نخست باید درخواست خود را ثبت کنید. شما می‌توانید درخواست فیزیوتراپی در منزل غرب تهران و دیگر درخواست‌های خود را به دو روش ثبت کند.
روش اول این است که شما می‌توانید به مجموعه با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. در صورت تماس، کارشناسان ما اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می‌‌دهند و شما به راحتی می‌توانید در خواست خود را ثبت کنید و درخواست فیزیوتراپی در منزل غرب تهران دهید.

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

در روش دوم شما می‌توانید درخواست خود را در سایت ما ثبت کنید. در این روش نیز کافی است به سایت هومکا مراجعه کنید. در این سایت شما می‌توانید درخواست فیزیوتراپی در منزل غرب تهران را ثبت کنید. پس از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند و در نهایت فیزیوتراپ به منزل شما فرستاده می‌شود. نگران کرونا هم نباشید به این دلیل که کارشناسان ما بالاترین سطح پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا فیزیوتراپی به درمان آسیب و درد زانو درد کمک می کند؟
در فیزیوتراپی هدف اول کاهش درد است. در مراحل بعدی سعی می‌شود با استفاده از تکنیک‌های متنوع عضلات تقویت شوند و دامنه حرکتی مناسبی داشته باشند. تمرینات فیزیوتراپی اگر به درستی اجرا شوند می‌توانند در کاهش درد زانو بسیار موثر باشند.
آیا فیزیوتراپی برای کودکان نیز انجام می‌شود؟
بله. بسیاری از کودکان به ناهنجاری‌های اسکلتی عضلانی مانند پا پرانتزی مبتلا هستند. تمرینات فیزیوتراپی برای آنها می‌تواند موثر باشد.
هنگام انجام تمرینات فیزیوتراپی درد دارم، آیا این امر طبیعی است؟
نوع درد در زمان انجام حرکات فیزیوتراپی باید توسط متخصص مورد بررسی قرار گیرد. گاهی اوقات انجام دادن اشتباه حرکت منجر به درد در ناحیه آسیب دیده خواهد شد. با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.
آیا فیزیوتراپی می‌تواند باعث تشدید آسیب شود؟
اگر در این زمینه با متخصص مشورت داشته باشید، خطری شما را تهدید نخواهد کرد.
آیا فیزیوتراپی برای بیماران مبتلا به ام اس مفید است؟
بله. تمرینات فیزیوتراپی تا حدود زیادی می‌توانند عوارض این بیماری را کاهش دهند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L