فیزیوتراپی در منزل ورامین
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل ورامین

فیزیوتراپی در منزل ورامین

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
آشنایی با این تکنیک دردهای عضلانی و مفصلی شما را تسکین خواهد داد.
فیزیوتراپی در درمان بسیاری از بیماری‌های اسکلتی، ماهیچه‌ایی و عضلانی می‌تواند موثر باشد. در این روش بدن با کمترین میزان تهاجم مواجه خواهد شد. استفاده از این شیوه درمانی در کاهش عوارض سکته مغزی، ام اس، بیماری پارکینسون و ... می‌تواند بسیار مفید باشد. همچنین تمرینات فیزیوتراپی به سالمندان کمک می‌کند تا توان حرکتی خود را بهبود بخشند. مقاله زیر را مطالعه کنید تا دریابید چگونه می‌توان از خدمت فیزیوتراپی در منزل استفاده کرد.
مشاوره رایگان
هنوز تصمیم نگرفتید؟ نگران نباشید. می‌توانید اطلاعات خود را بفرستید و مشاوره رایگان بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

چنانچه از مشکلات، صدمات، ضعف های عضلانی، درد و سوزش در قسمت استخوان و مفاصل رنج می‌برید و قادر به حرکت کردن نمی‌باشید، به طور حتم به کمک یک فیزیوتراپیست نیاز دارید. به طور کلی فیزیوتراپی را می‌توان مجموعه اقداماتی دانست که موجب بازیابی قدرت عضلات یک فرد شده و او را از حالت سکون و بی حرکتی خارج می‌کند. یک فیزیوتراپیست تمامی این اقدمات را با کمک روش‌های درمانی مختلف مانند ورزش درمانی، تمرینات اصلاحی، طب سوزنی و ... انجام می‌دهد. 
احتمالا شما نیز با وجود مشکلات حرکتی و استخوانی برای خارج شدن از منزل ورامین و مراجعه به مطب پزشک دشواری‌های بسیاری دارید. بنابراین ما به شما خدمات فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران را معرفی می‌کنیم. با استفاده از این نوع خدمات مجموعه، با یک تیر دو نشان بزنید. یعنی در خانه ورامین بمانید و دشواری های مسیر رفتن به درمانگاه را نپذیرید و همچنین از کمک های یک فیزیوتراپیست دوره دیده و زبده برخوردار شوید. اگر برای مدت طولانی فعالیت فیزیکی نداشته باشید و بی‌حرکت بمانید، افسردگی، بی‌حالی و بی‌حوصلگی گریبان‌گیر شما شده و کیفیت زندگی تان را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل توصیه هومکا به شما این است که هر چه سریع تر از یک متخصص کمک گرفته و قوای بدنی خود را بازیابید. هومکا می کوشد تا با خدمات رسانی فوری و با کیفیت به شما سهمی در بهبودی سلامتی‌تان داشته باشد. مشاوران ما آماده ارائه کمک به شما هستند. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل ورامین

حالا که با مفهوم فیزیوتراپی و اهمیت کار یک فیزیوتراپیست آشنا شدید بد نیست نگاهی هم به مزایای انجام فیزیوتراپی در محل ورامین بیاندازیم. 

✔ ماندن در خانه ورامین و ویزیت شدن در همان جا توسط یک فیزیوتراپیست می تواند تا حد زیادی در وقت و هزینه ای که برای رفتن به مطب پزشک صرف می کنید، صرفه جویی کند. 

✔ با وجود داشتن مشکلات حرکتی و عدم توانایی برای جا به جایی، ماندن در بستر خود و آمدن پزشک بر بالین شما نه تنها یک مزیت، بلکه یک ضرورت می باشد.

✔ بودن در محیط خانه ورامین و دیدن اعضای خانواده در کنار خود، از لحاظ روانی برای شما موثر بوده و به روند درمانی سرعت می‌بخشد.

✔ فیزیوتراپیست برای آن که بتواند ریشه مشکلات حرکتی بیمار را دریابد، لازم است تا حرکات و حالات مختلف بیمار را در هنگام انجام کارهای روزمره بررسی کند. بنابراین هنگامی که بیمار بر روی مبل و یا صندلی خود نشسته است، فرد متخصص می‌تواند به حالات او دقت کند. 

فیزیوتراپی در منزل ورامین

 

فعالیت‌های یک فیزیوتراپیست در منزل ورامین

همان‌طور که مشکلات حرکتی گونه‌های متفاوت دارد، روش‌های درمانی متعدد و مختلفی هم برای آن وجود دارد. به عنوان مثال راهکارهای درمانی تجویز شده برای فردی که دچار مشکلاتی در ناحیه کمر می‌باشد، با فردی که از التهاب تاندون شانه رنج می برد فرق دارد. تمرینات، ورزش‌ها، طب سوزنی، انواع اصلاحیات و ... همه از شیوه‌های درمانی مختلف در فیزیوتراپی هستند که با کمک دستگاه‌های مخصوص و یا بدون آن ها انجام می‌گردند. بنابراین این راه‌های درمانی که یک فیزیوتراپیست در خانه ورامین برای بیماران انجام می‌دهد را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد:

۱. راه‌های درمانی که به ابزار و دستگاه‌ های مخصوص نیاز ندارند، مانند درمان‌های دستی، اصلاح حرکتی و ... .

۲. راه‌های درمانی که با کمک گرفتن از ابزار و دستگاه‌‌های مربوطه انجام می‌پذیرند، مانند طب سوزنی یا الکتروتراپی 

از آن جایی که این دستگاه‌ها سبک و قابل حمل هستند، فیزیوتراپیست‌های هومکا می‌توانند آن‌ها را به منزل ورامین شما آورده و از آن‌ها برای انجام درمان‌های مختلف استفاده کنند. همین حالا با کلیک بر دکمه زیر به سادگی درخواست خود را به صورت رایگان ثبت خواهید کرد. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

خدمات فیزیوتراپی در منزل ورامین 

اعضایی که در معرض آسیب و ناراحتی های مختلف می باشند شامل:
✔ گردن
✔ کمر
✔ زانو
✔ دست
✔ لگن
✔ شانه
می گردند. اگر مشکلاتی را در نواحی ذکر شده دارید، می توانید بر روی کمک فیزیوتراپیست های هومکا حساب کنید. این متخصصان نخست به معاینه دقیق بیماران می پردازند. سپس بر اساس مشکلات بیمار، راهکارهای درمانی مناسب تجویز کرده و درمان آغاز می گردد. در ادامه می توانید توضیحات کامل تری را درباره این درمان ها مطالعه کنید.

فیزیوتراپی گردن در منزل ورامین 
گردن یکی از اعضای بسیار پر اهمیت در بدن است که پوزیشن های غیر استاندارد مانند خم بودن دائم سر به هنگام کار با گوشی و لپ تاپ، صدمات متعددی را برای آن به همراه دارد. با وجود کاربرد گسترد گوشی‌های هوشمند برای افراد، سر و گردن به طور مداوم رو به پایین بوده و باعث ایجاد مشکلاتی مانند آرتروز گردن می‌شود. خدمت فیزیوتراپی گردن در منزل به شما در کاهش دردهای مزمن ستون فقرات در ناحیه گردن کمک خواهد کرد. 

فیزیوتراپی در منزل ورامین

فیزیوتراپی کمر در منزل ورامین 
کمر نیز ممکن است در طی نشستن، ایستادن و حتی خوابیدن دچار آسیب‌هایی مانند درد فراوان و سوزن سوزن شده و بنابراین فرد قادر نباشد بالا تنه خود را حرکت دهد. تمرینات ورزشی مخصوص، درمان‌‌های دستی، تحریک نمودن اعصاب به وسیله الکتریسیته، طب سوزنی و ...  راه‌های درمانی هستند که فیزیوتراپیست های هومکا برای درمان مشکلات کمر برای بیماران تجویز می کنند.

فیزیوتراپی زانو در منزل ورامین
در صورتی که زانو های ما در اثر عوامل مختلفی مانند انجام ورزش های سنگین یا غیر استاندارد، سقوط از ارتفاع و ... آسیب ببیند، به سختی قادر خواهیم بود که بسیاری از فعالیت‌ها مانند ایستادن، راه رفتن، دویدن و غیره را انجام دهیم. آسیب‌های زانو بسیار متنوع هستند و از میان آن‌ها می‌توان به آرتروز، تخریب مفصل زانو، صدمه به رباط‌‌ها و مینیسک‌های زانو، شکستگی‌ و ... اشاره کرد. متخصصان هومکا در خدمت فیزیوتراپی زانو در منزل از روش‌های درمانی مخصوص بهره می‌برند تا مشکلات زانوهای شما را برطرف نمایند. این روش ها شامل طب سوزنی، گرما، الکتروتراپی و تمرینات طبی می‌شوند.
شاید بپرسید چه زمانی باید برای درمان درد زانو با پزشک مراجعه کرد؟ سایت اوج سلامتی(very well health) به این سوال پاسخ می‌دهد: 

اگر زانو درد بیش از دو تا سه هفته ادامه داشته باشد، باید برای تشخیص علت درد به پزشک مراجعه نمایید. درد زانو انواع مختلفی دارد که در زیر به آنها اشاره می‌شود: 

درد حاد. در این حالت احتمالا با شدیدترین دردها در این ناحیه مواجه می‌شوید. این دردها معمولا ۱ تا ۷ روز پس از آسیب بروز خواهند کرد. گاهی اوقات دردهای حاد زانو ۲ تا ۶ هفته پس از آسیب رخ خواهند داد.
درد مزمن زانو. در این حالت درد بیش از ۸ تا ۱۲ هفته به طول خواهد انجامید. 

فیزیوتراپی دست در منزل ورامین
مسلم است که بسیاری از کارهایی که ما در طول روز انجام می دهیم بدون کمک گرفتن از دست‌هایمان میسر نیستند. ورزش کردن، بلند کردن اجسام سنگین، تصادفات ماشینی و ... آسیب های شدیدی را به دست وارد می کند که از جمله این آسیب‌ها می‌توان به آرتروز، قطع تاندون، شکستگی‌‌ها و دردهای شدید اشاره کرد. برای برطرف نمودن مشکلات دست‌هایتان نیز می‌توانید روی کمک فیزیوتراپیست‌های حرفه‌ای هومکا حساب کنید. 

فیزیوتراپی لگن در منزل ورامین
افتادن از ارتفاع، صدمات ورزشی، تصادفات ماشینی، افتادن از روی موتور در حال حرکت و ... همه اتفاقاتی هستند که لگن را دچار آسیب و یا شکستگی می‌کنند. دردهای شدیدی که در ناحیه دنبالچه، آلت تناسلی، کف لگن و مقعد احساس می‌کنید می‌تواند ناشی از همین آسیب‌ها در ناحیه لگن باشد. راهکارهای فیزیوتراپیست های هومکا برای بیمارانی با مشکلات ناحیه لگن برای بهبود وضعیت آن‌ها موثر می‌باشد.

فیزیوتراپی شانه در منزل ورامین
اگر فردی دچار ناراحتی های مختلف در ناحیه شانه مانند در رفتگی، آرتروز و یا التهاب تاندون شانه باشد، قادر نخواهد بود که دست خود را از ناحیه بالای آرنج حرکت بدهد. برای درمان این مشکل نیز فیزیوتراپیست های هومکا راهکار‌های درمانی موثری را ارائه می‌دهند. ما آماده ارائه خدمت به شما هستیم. فقط کافی است کلیک کنید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

هزینه فیزیوتراپی در منزل ورامین

نمی توان یک هزینه ثابت را برای خدمات فیزیوتراپی هومکا در منزل ورامین بیان نمود. چرا که این هزینه به عوامل مختلفی مانند: 
✔ نوع آسیب 
✔ تعداد اندامی که به فیزیوتراپی نیاز دارند 
✔ تعداد جلسات 
✔ روش فیزیوتراپی
بستگی دارد. اگر می خواهید به طور دقیق از این هزینه فیزیوتراپی در منزل ورامین آگاهی پیدا کنید، با مجموعه تماس گرفته و به سوالات متخصصان ما با دقت پاسخ دهید تا پس از بررسی موارد لازم، هزینه به شما اعلام گردد. همچنین می‌توانید به طور رایگان از متخصصان هومکا درباره نوع درمان فیزیوتراپی مشاوره بگیرید.

فیزیوتراپی در منزل ورامین

 

چرا هومکا را برای فیزیوتراپی در منزل ورامین انتخاب کنیم؟

سلامتی مهم‌ترین و با ارزش‌ترین دارایی هر فرد می‌باشد. به طوری که اگر کسی از نظر مادی بسیار تامین باشد اما جسم یا روح سالمی نداشته باشد، نمی‌تواند از زندگی خود لذت ببرد. بنابراین مراقبت از سلامتی و رسیدگی فوری به آن در صورت بروز مشکلی باید در اولویت اول زندگی ما قرار بگیرد. اولین و مهم‌ترین هدف مجموعه هومکا، ارتقای کیفیت زندگی و یاری شما عزیزان در به دست آوردن و یا مراقبت از سلامتی‌تان می‌باشد. ویژگی‌هایی که تیم هومکا دارد باعث شده است تا از سایر مجموعه‌ها تمایز یافته و با اطمینان خدمات خود را به مردمان کشورمان معرفی کند. این ویژگی‌ها عبارتند از: 

✔ وسواس و دقت زیادی را در انتخاب و استخدام فیزیوتراپیست های مجموعه به خرج می دهد و تلاش می کند برای بهبود کیفیت هر چه بیشتر خدمات، عملکرد آن ها را مرتبا ارزیابی نماید.

✔ این مجموعه با مراکز درمانی معتبر همکاری داشته و از سمت آن‌ها تائید می‌شود.

✔ خواسته‌ها و نیازهای مخاطبان را در درجه اولِ اهمیت قرار می دهد.

✔ توجه به اصول و پروتکل‌های بهداشتی را به عنوان یک اصل مهم در مجموعه می‌داند.

✔ در ازای ارائه خدمات با کیفیت، هزینه بسیار مناسب از متقاضیان دریافت می‌نماید.

همین حالا برای ثبت رایگان درخواست اقدام کنید.

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

منطقه ورامین از جمله مناطق مورد پوشش هومکا می‌باشد و عزیزانی که در ورامین زندگی می‌کنند می‌توانند در صورت تمایل از خدمات هومکا در هر زمانی که بخواهند برخوردار شوند. هومکا به تازگی شروع به فعالیت کرده است و در نظر دارد تا خدمات خود را علاوه‌بر تهران،‌مشهد و کرج در دیگر شهرهای ایران مانند اصفهان، شیراز و تبریز گسترش دهد تا بتواند در سطح گسترده‌تری به مردمان این کشور خدمت کند. 
اگر فیزیوتراپی در منزل ورامین را برای خود یا فردی از خانواده‌تان  مناسب می‌دانید، همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و با متخصصان ما در تماس باشید. همچنین می‌توانید با سر زدن به وب سایت رسمی هومکا بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید تا به صفحه‌ای هدایت شوید که تعداد جلسات و زمان و مکان دلخواه‌تان را انتخاب می‌کنید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

خدمت فیزیوتراپی در منزل برای به چه کسانی توصیه می‌شود؟
این خدمت برای همه افرادی که از دردهای اسکلتی،‌عضلانی و ماهیچه‌ایی رنج می‌برند می‌تواند مناسب باشد.
آیا فیزیوتراپی برای بیمارانی که به اختلالات مغز و اعصاب مبتلا هستند، مفید است؟
بله. افرادی که دچار عوارض سکته مغزی شده‌اند یا از بیماری‌هایی مانند پارکینسون رنج می‌برند، می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.
آیا تمرینات فیزیوتراپی در درمان اختلالات اسکلتی مادرزادی موثر است؟
بله. بسیاری از اختلالات اسکلتی مادرزادی مانند پا پرانتزی با استفاده از این تکنیک،‌ درمان می‌شوند.
فیزیوتراپی چه اهدافی را دنبال می کند؟
اولین هدف کاهش و متوقف کردن درد است. در مراحل بعدی سعی می‌شود دامنه حرکتی مفصل وعضله بهبود یابد و در عین حال حفظ شود.
هزینه درمان فیزیوتراپی در خانه چقدر است؟
قیمت فیزیوتراپی در خانه به نوع درمان،‌ میزان آسیب و تعداد جلسات درمانی بستگی دارد. با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L