فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس

فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
این توصیه را برای سلامتی خود جدی بگیرید!
همه ما در پی آن هستیم تا به شیوه‌ایی موثر بیماری را درمان کنیم. به همین دلیل تکنیک‌های مختلف درمانی را به توصیه پزشکان بکار می‌بندیم. فیزیوتراپی یکی از همین روش‌ها است. اگر از دردهای مفصلی و عضلانی رنج می‌برید این تکنیک پزشکی می‌تواند در درمان و کاهش درد بیماری به شما کمک کند. برای انجام تمرینات فیزیوتراپی لازم نیست از خانه خارج شوید، فقط باید با خدمت فیزیوتراپی در منزل آشنا شوید. مطالعه مقاله زیر با همین هدف به شما پیشنهاد می‌شود.

آیا از آسیب‌ها، ناتوانی‌ها، ضعف عضلانی، درد و سوزش در نواحی استخوان و مفاصل رنج برده و نمی‌توانید اندام خود را حرکت دهید؟ ناتوانی‌ها و دردهای شدید قدرت حرکت را از شما گرفته و نمی‌توانید از منزل تهرانپارس خارج شوید؟ برای دردهای عضلانی و استخوانی شدیدتان همین حالا به کمک یک متخصص احتیاج دارید؟ 
با خدمات فیزیوتراپی در منزل شرق تهران هومکا می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید! تمام تلاش این مجموعه این است که نیاز های درمانی و پزشکی شما عزیزان را در داخل خانه تهرانپارس خودتان پاسخ دهد. به همین دلیل، در صورتی که  به کمک‌های یک فیزیوتراپیست برای مشکلات حرکتی‌تان احتیاج دارید، می‌توانید روی خدمات هومکا حساب نمایید. تعریف فیزیوتراپی در ساده ترین حالت ممکن را می‌توان مجموعه اقداماتی بیان کرد که یک فیزیوتراپیست جهت بهبود مشکلات حرکتی و عضلانی بیماران انجام می‌دهد.

اگر فردی برای مدت طولانی در یک حالت بوده و تحرکی نداشته باشد، افسردگی، بی‌حوصلگی به سراغ او آمده و امید خود او را به زندگی سلب می‌کند. به همین خاطر، کار یک فیزیوتراپیست برای از سکون درآوردن بیماران و کمک به تحرک آن‌ها را می‌توان یک امر مهم و زندگی بخش دانست. هومکا با گرد هم آوردن فیزیوتراپیست‌های زبده و دوره‌دیده تلاش می‌کند تا نگرانی‌هایی که بابت یافتن یک فیزیوتراپیست مورد اعتماد وجود دارد را از شما بگیرد و با اعزام آن‌ها به خانه تهرانپارس، شما را در بهبود و درمان مشکلات حرکتی یاری دهد. کارشناسان ما برای ارائه مشاوره رایگان آماده هستند. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس

فیزیوتراپی خود به تنهایی دارای تاثیرات و نتایج فراوانی برای درمان مشکلات عضلانی و استخوانی دارد، اما برخورداری از کمک یک فیزیوتراپیست در محل تهرانپارس این تاثیرات مثبت را چندین برابر می سازد. در ادامه برخی از مزایای فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس هومکا را بررسی می‌نماییم. 

✔ جلوگیری از اتلاف وقتی که در مسیر رفتن به درمانگاه و یا بیمارستان صرف می‌شود، یکی از مزایای انجام فیزیوتراپی در خانه تهرانپارس می‌باشد. بنابراین می‌توانید به جای خارج شدن از منزل تهرانپارس، در خانه مانده و به امور مهم‌تان رسیدگی کنید. 

✔ ماندن در خانه تهرانپارس برای بیمارانی که ناتوانی‌های جسمانی و مشکلات حرکتی‌شان مانع آن‌ها برای بیرون رفتن از محل تهرانپارس می‌شود، بسیار مفید بوده و روند درمانی را سرعت می‌بخشد. بنابراین اگر این افراد در خانه تهرانپارس مانده و فیزیوتراپیست به آن جا بیاید، دیگر لازم نیست دغدغه جا به جایی و حرکت داشته باشند.

✔ محیط آرام و امن خانه تهرانپارس و حضور سایر اعضای خانواده در کنار فرد، آرامش روانی و اطمینان خاطر بسیاری را برای بیماران به ارمغان می‌آورد.

✔ فیزیوتراپیست برای کشف ریشه‌های مشکلات حرکتی بیمار، لازم است تا حرکات و حالات مختلف بیمار را در هنگام انجام کارهای روزمره بررسی کند. بنابراین هنگامی که بیمار بر روی مبل و یا صندلی خود نشسته است، فرد متخصص می تواند به حالات او دقت کند. 

فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس

 

فعالیت های یک فیزیوتراپیست در منزل تهرانپارس

روش‌های درمانی که برای یک فردی که دچار التهاب مفصل زانو است تجویز می‌شود با درمان فردی که از قطع تاندون دست رنج می برد، متفاوت است. تمرینات، ورزش‌ها، طب سوزنی، انواع اصلاحیات و ... همه از راه‌های درمانی مختلف در فیزیوتراپی هستند که ممکن است با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و یا بدون آن‌ها انجام گردند. بنابراین این فعالیت ها را که یک فیزیوتراپیست در خانه تهرانپارس برای بیماران انجام می‌دهد می توان به دو دسته تقسیم نمود:

۱. اعمالی که بدون نیاز به ابزار و دستگاه‌‌های مخصوص انجام می‌شود، مانند درمان‌های دستی، اصلاح حرکتی و ... .

۲. اعمالی که با کمک گرفتن از ابزار و دستگاه‌‌های خاص، مانند  طب سوزنی یا دستگاه الکتروتراپی انجام می گردد.

این ابزار ها سبک بوده و به راحتی قابل حمل می‌باشند. بنابراین فیزیوتراپیست‌های هومکا که مجبور هستند تا به طور دائم این دستگاه‌ها را حمل و نقل کنند، مشکلی از جهت سنگینی آن‌ها نخواهند داشت.

برای ثبت درخواست خود همین حالا کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

خدمات فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس 

اعضایی که ممکن است به دلایل مختلف دچار آسیب و ناراحتی شوند شامل:
✔ گردن
✔ کمر
✔ زانو
✔ دست
✔ لگن
✔ شانه
می گردند. آسیب ها و ناراحتی‌هایی که در این نقاط پیش می‌آید، توسط فیزیوتراپیست‌هایی که هومکا استخدام کرده و به منزل تهرانپارس شما اعزام می‌کند قابل درمان هستند. در ابتدا بیماران توسط این افراد با دقت معاینه می‌شوند. سپس راهکارهای درمانی مناسب برای آن‌ها تجویز شده و درمان آغاز می گردد. در ادامه می‌توانید توضیحات کامل‌تری را درباره این درمان‌ها مطالعه کنید.

فیزیوتراپی گردن در منزل تهرانپارس 
این روز ها در وسایل نقلیه عمومی، افرادی را می‌بینیم که دائم سرشان پایین بوده و با گوشی‌های موبایل خود کار می‌کنند. اما این موضوع فقط در وسایل نقلیه عمومی صدق نمی‌کند. گوشی‌های هوشمند امروزه کاربردهای فراوانی دارند که همه ما در طول روز از آن ها استفاده می‌کنیم. بنابراین سر دائما در یک حالت غیر استاندارد و رو به پایین قرار می‌گیرد و قسمت گردن را دچار آسیب ها و مشکلات فراوان می کند. این آسیب ها باعث به وجود آمدن دردهای فراوان می‌شود که گاهی آنقدر شدید است که زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. برای این که از شر این درد و مشکلات ناحیه گردن خلاص شوید، می توانید از خدمت فیزیوتراپی گردن در منزل بهره‌مند شوید.

فیزیوتراپی کمر در منزل تهرانپارس 
احساس درد فراوان، سوزن سوزن شدن و ناتوانی در حرکت دادن بالا تنه، همگی از آسیب هایی هستند که یک فرد می‌تواند در ناحیه کمر تجربه کند. تمرینات ورزشی مخصوص، درمان‌‌های دستی، تحریک نمودن اعصاب به وسیله الکتریسیته، طب سوزنی و ... راهکارهای مفیدی هستند که در خدمت فیزیوتراپی کمر در منزل به بیمار ارائه می‌شود. 

فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس

فیزیوتراپی زانو در منزل تهرانپارس
ایستادن، راه رفتن، دویدن، نشستن، خوابیدن و ... همه فعالیت هایی هستند که زانو در انجام آن ها نقش بسزایی دارد. اگر زانو های ما دچار مشکل و آسیب شدیدی شود، به سختی قادر به حرکت و انجام کارهای خود خواهیم بود. آرتروز، تخریب مفصل زانو، صدمه به رباط‌ ها و مینیسک ‌های زانو، شکستگی‌ و ... آسیب‌هایی هستند که بر اثر عوامل مختلفی مانند انجام ورزش های سنگین یا غیر استاندارد، سقوط از ارتفاع و ... به وجود می آیند. درمان هایی که برای درمان مشکلات زانو توسط فیزیوتراپیست های هومکا ارائه می شود شامل طب سوزنی، گرما، الکتروتراپی و تمرینات طبی می‌گردد. در سایت اوج سلامتی(Very Well Health) در این مورد بیشتر بخوانید: 

فیزیوتراپیست برای درمان و کاهش درد زانو کل اندام‌های تحتانی از ران تا پای شما را مورد بررسی قرار خواهد داد. متخصص با توجه به وضعیت سلامتی شما، درمان‌های مناسبی را تجویز می‌کند. این درمان می‌تواند شامل تمرین درمانی نیز باشد. زانو درد می‌تواند به دلیل ضربه، فشار و یا آسیب‌های مکرر باشد. حتی گاهی اوقات برای آن دلیل مشخصی وجود ندارد. با بروز درد زانو، با محدودیت‌های عملکردی مواجه خواهید شد. این محدودیت‌ها می‌تواند شامل اختلال در راه رفتن، درد هنگام بلند شدن از حالت نشسته یا بالا و پایین رفتن از پله‌ها باشد. 

فیزیوتراپی دست در منزل تهرانپارس
اگر یک روز دست هایتان را به هم ببندید، در می یابید که انجام کارهایی که در طول روز انجام می دهید، تقریبا غیر ممکن است. بنابراین دست های ما مهم ترین عضو حرکتی بشمار می روند و به همین دلیل هم در معرض آسیب های فراوانی قرار دارند. آرتروز، قطع تاندون، شکستگی‌ ها و درد های شدید از جمله این آسیب ها بوده که ممکن است در اثر ورزش کردن، بلند کردن اجسام سنگین، تصادفات ماشینی و ... پدید آیند. فیزیوتراپیست های هومکا برای مشکلات دستان شما هم راهکارهایی را ارائه می دهند که در بهبود این آسیب ها موثر می باشند.

فیزیوتراپی لگن در منزل تهرانپارس
ناحیه لگن، دنبالچه، آلت تناسلی، کف لگن و مقعد همه تحت تاثیر آسیب‌های لگن بوده و ممکن است که مشکلات در ناحیه لگن، باعث بروز دردهای شدیدی در این نواحی گردد. اتفاقاتی مانند افتادن از ارتفاع، صدمات ورزشی، تصادفات ماشینی، افتادن از روی موتور در حال حرکت و ... از مواردی هستند که فرد را دچار آسیب های جدی در قسمت لگن می‌کند. راهکارهایی که در خدمت فیزیوتراپی لگن در منزل داده می‌شود، در درمان و یا کاهش دردهای شدید موثر می‌باشد.

فیزیوتراپی شانه در منزل تهرانپارس
اگر فردی دچار ناراحتی های مختلف در ناحیه شانه مانند در رفتگی، آرتروز و یا التهاب تاندون شانه باشد، قادر نخواهد بود که دست خود را از ناحیه بالای آرنج حرکت بدهد. برای درمان این مشکل نیز می توانید بر روی کمک فیزیوتراپیست های هومکا حساب کنید. 

برای ثبت درخواست خود همین حالا با ما تماس بگیرید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

هزینه فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس

فاکتورهای مختلفی وجود دارند که در تعیین هزینه خدمات فیزیوتراپی هومکا در منزل تهرانپارس موثر هستند. نوع آسیب، تعداد اندامی که به فیزیوتراپی نیاز دارند، تعداد جلسات و روش فیزیوتراپی از جمله این فاکتورها می باشد. هنگامی که با مجموعه هومکا تماس گرفتید، به سوالاتی که متخصصان ما درباره بیمار و شرایط او می پرسند، با دقت پاسخ دهید. بدین ترتیب متخصصان هومکا می توانند بررسی های لازم را انجام داده و هزینه نهایی را برای شما تعیین کنند. علاوه بر آن می توانید درباره نوع درمانی که برای مشکل شما مناسب است به طور رایگان از متخصصان مشاوره گرفته و سوالات خود را از آن‌ها بپرسید.

 

چرا هومکا را برای فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس انتخاب کنیم؟

تمام آسیب ها و مشکلاتی که در نواحی مختلف به وجود می آید و ما برخی از این موارد را در بالا ذکر کردیم، باعث می شوند که فرد خانه نشین شده و قادر به حرکت کردن نباشد. در این شرایط، با گذشت زمان، افسردگی و مشکلات روحی و روانی گریبان گیر او شده و طعم شیرین زندگی را از او می گیرد. به همین خاطر است که سلامتی باید همیشه اولین اولویت زندگی هر فرد باشد. مجموعه هومکا در قبال سلامتی هم وطنان خود احساس مسئولیت کرده و می کوشد تا با ارائه خدمات درمانی مورد نیاز شما، نعمت سلامتی را به شما هدیه دهد. خصلت های این مجموعه دلیلی است که ما با اطمینان از سلامتی شما سخن بگوئیم و خود از سایر مجموعه ها متمایز بدانیم. بدین صورت که هومکا:

✔ در انتخاب و استخدام فیزیوتراپیست های مجموعه دقت زیادی کرده و آن ها را به روش های سختگیرانه مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

✔ با سایر مراکز درمانی معتبر همکاری می کند و از سوی آن ها نیز تائید می شود.

✔ به خواسته ها و نیازهای مخاطبان توجه کرده و رسیدگی به آن ها را امری مهم می داند.

✔ رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی را به عنوان یک اصل مهم در مجموعه معرفی می کند.

✔ در ازای ارائه خدمات باکیفیت مجموعه، هزینه بسیار مناسب از متقاضیان دریافت می نماید.

فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس

اگر ساکن منطقه تهرانپارس هستید و به کمک یک فیزیوتراپیست احتیاج دارید، همین حالا با مجموعه هومکا تماس بگیرید. تیم هومکا در هر زمان و موقعیتی آماده خدمت رسانی به ساکنان تهرانپارس می‌باشد. هومکا تنها یک هدف مهم و اصلی دارد، آن هم کمک به مردمان این کشور برای بازیابی و نگهداری از سلامتی‌شان می‌باشد. هومکا اکنون در آغاز مسیر خود قرار دارد. این مجموعه در نظر دارد تا در سایر شهرهای ایران مانند مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز خدمات خود را گسترش داده تا در سال‌های آینده بتواند خدمات خود را در تمام نقاط ایران به مردم ارائه دهد.  

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

چنانچه مایل هستید تا از خدمات فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس بهره‌مند گردید، می‌توانید همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و با متخصصان ما در تماس باشید. همچنین می‌توانید به وب سایت رسمی هومکا سر بزنید و بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید تا به صفحه‌ای هدایت شوید که تعداد جلسات و زمان و مکان دلخواهتان را انتخاب می‌کنید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

فیزیوتراپیست در منزل چه خدمتی را انجام می دهد؟
فیزیوتراپیست با استفاده از تکنیک‌هایی مانند حرکت درمانی، منوال تراپی و دستگاه‌های الکتروتراپی به افراد آسیب دیده و بیماران مشاوره خواهد داد.
آیا استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل محدودیت سنی دارد؟
فیزیوتراپی در هر سنی می‌تواند برای بیماران مفید باشد. برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.
خدمات فیزیوتراپی در منزل شامل چه چیزهایی می‌شود؟
خدمات فیزیوتراپی در منزل بسیار گسترده است. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: فیزیوتراپی کمر فیزیوتراپی دست فیزیوتراپی شانه یخ زده فیزیوتراپی لگن فیزیوتراپی سالمندان و ... .
آیا فیزیوتراپی برای بیماران مبتلا به پارکینسون نیز انجام می‌شود؟
بله. متخصصان برای کاهش عوارض این بیماری راهکارهای موثری را در اختیار بیمار قرار خواهند داد.
هزینه فیزیوتراپی در منزل چقدر است؟
قیمت فیزیوتراپی در منزل به عواملی مانند نوع آسیب، اندام آسیب‌دیده، نوع درمان، تعداد جلسات درمان و ... بستگی خواهد داشت. با کارشناسان هومکا تماس بگیرید تا اطلاعات شفافی در این زمینه در اختیار شما قرار گیرد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل