فیزیوتراپی در منزل پیروزی
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل پیروزی

فیزیوتراپی در منزل پیروزی

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
یک راه‌حل کاربردی برای درمان بیماری‌های مفصلی و عضلانی.
آیا تابحال با افرادی که به بیماری‌هایی مانند ام اس یا پارکینسون مبتلا هستند،‌ مواجه شده‌اید؟ آیا می‌دانید عوارض سکته مغزی تا چه حد می تواند زندگی این بیماران را مختل سازد؟ آیا می‌دانید این بیماری‌ها درمان قطعی نداشته و حالتی پیشرونده دارند؟ خبر خوب این است که به کمک فیزیوتراپی می‌توان تا حدود زیادی عوارض این بیماری‌ها را کاهش داد. مقاله زیر شما را با خدمت فیزیوتراپی در منزل آشنا می‌کند.

 مشکلات و ضعف عضلانی، درد و سوزش در نواحی استخوان و مفاصل و خستگی مفرط از مواردی هستند که فرد را نیازمند به کمک یک فیزیوتراپیست می‌کند. فیزیوتراپی در منزل شرق تهران شامل مجموعه اقداماتی است که یک متخصص برای بهبود عملکرد بدن بیماران و بازیابی قدرت عضلانی و حرکتی آن‌ها انجام می‌دهد. شخصی که به دلیل مشکلاتی که در بالا به آنش اشاره شد، همواره در حالت سکون قرار داشته و قادر به تحرک نمی‌باشد، به شدت دچار افسردگی و بی‌حالی شده و نمی‌تواند از زندگی خود لذت ببرد. اینجاست که متوجه می‌شویم داشتن تحرک چقدر افراد را شاداب و سرزنده نگه می‌دارد. برای گشتن به دنبال یک فیزیوتراپیست ماهر، احتمالا راه دشواری را در پیش دارید. اما نگران نباشید! هومکا با استخدام فیزیوتراپیست‌های حرفه‌ای و دوره‌دیده، بهترین خدمات فیزیوتراپی در منزل پیروزی را برای شما فراهم می‌سازد. بنابراین شما نه تنها از کمک‌های فیزیوتراپی برخوردار خواهید شد، بلکه می‌توانید در خانه پیروزی خودتان توسط یک فیزیوتراپیست ویزیت شوید. برای ثبت رایگان درخواست روی آیکون زیر کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل پیروزی

حالا که بیشتر با مفهوم فیزیوتراپی در منزل پیروزی آشنا شدید، بد نیست نگاهی به مزایای آن بیاندازیم:

✔ برای رفتن به بیمارستان و یا مطب پزشک، زمان بسیار زیادی را در ماندن در ترافیک، پیدا کردن جای پارک، نشستن به انتظار نوبت و ... صرف می کنید. اما با ماندن در خانه پیروزی می توانید از این اوقات تلف شده جلوگیری کرده و به انجام کار های مهم تری بپردازید.

✔ بیمارانی که از ناتوانی های جسمانی مانند ضعف عضلانی، مشکلات استخوانی و مفصلی و ... رنج می برند، مسلما حرکت کردن برای آن ها دشوار بوده و نمی توانند از خانه خارج شوند. در این مواقع آمدن فیزیوتراپیست در خانه پیروزی تنها راه چاره برای این عزیزان می باشد.

✔ چه جایی را امن تر و آرامش بخش تر از محیط خانه خود در پیروزی سراغ دارید؟ مطمئنا بودن در این محیط و در کنار اعضای خانوده، تجربه درمان بهتر و دلپذیر تری را برایتان رقم خواهد زد.

✔ یکی از کار هایی که فیزیوتراپیست ها باید انجام دهند، دقت به حالات نشستن، خوابیدن، کار کردن و ... بیمار است تا اگر صلاح بداند راهکارهای اصلاحی برای پوزیشن های نامناسب ارائه دهد.

فیزیوتراپی در منزل پیروزی

 

فعالیت‌های یک فیزیوتراپیست در منزل پیروزی

درمان‌های فیزیوتراپی طیف گسترده‌ای از تمرینات، ورزش‌ها، طب سوزنی، اطلاحیات و ... را در بر می‌گیرد که با توجه به مشکل و نیاز هر بیمار برای او تجویز می‌شوند. این درمان‌ها گاهی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، و یا گاهی بدون آن‌ها انجام می‌پذیرد. بنابراین فعالیت‌هایی که یک فیزیوتراپیست در خانه پیروزی برای بیماران انجام می‌دهد به دو صورت انجام می‌گردد:

۱. کار بدون ابزار و دستگاه‌های مخصوص، مانند درمان ‌های دستی، اصلاح حرکتی و ...

۲. کار با کمک ابزار و دستگاه‌های خاص، مانند طب سوزنی یا دستگاه الکتروتراپی. این دستگاه‌ها سبک و قابل حمل بوده و فیزیوتراپیست می‌تواند آن را با خود به منزل پیروزی شما آورد. 

همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

خدمات فیزیوتراپی در منزل پیروزی 

هومکا می‌کوشد تا با اعزام فیزیوتراپیست‌های دوره‌دیده و حرفه‌ای به خانه پیروزی، تمامی مشکلات عضلانی و حرکتی را که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید برطرف نماید. نوع درمانی که برای شما انتخاب می‌شود، با توجه به مشکل و عضو آسیب دیده متفاوت می‌باشد. در ادامه می‌توانید توضیحات کامل‌تری را درباره این خدمات مطالعه کنید.

فیزیوتراپی گردن در منزل پیروزی 
به هنگام کار با گوشی، لپ تاپ و انواع دیگری از لوازم دیجیتال، سر مدام رو به پایین بوده و فشار زیادی بر روی گردن اعمال می گردد. این حالت یکسان و غیر استاندارد گردن، مشکلات و درد های زیادی را به همراه دارد. از طرفی افراد برای کاربردهای روزانه مانند خرید، حمل و نقل، سرگرمی و ... از گوشی های خود استفاده می کنند. بنابراین سر و گردن هر روز به این حالت برای مدت طولانی قرار می گیرند. برای رفع چنین مشکلاتی، فیزیوتراپیست‌های هومکا با ارائه خدمت فیزیوتراپی گردن در منزل شما را راهنمایی کرده و تمریناتی را آموزش می‌دهند که با آنها می‌توانید از شر آرتروز گردن، درد و هر گونه آسیب دیگری در این ناحیه خلاص شوید. 

فیزیوتراپی کمر در منزل پیروزی 
عضلات کمر و مهره‌های ستون فقرات به علت نشستن در حالت نامناسب، ایستادن، بلند کردن اجسام سنگین و ... دچار آسیب‌های مختلفی می‌شوند. این آسیب‌ها درد شدید، سوزن سوزن شدن و عدم توانایی حرکتی را به دنبال دارد. با کمک گرفتن از خدمت فیزیوتراپی کمر در منزل پیروزی، تمامی این مشکلات و آسیب‌ها قابل درمان هستند. متخصصان هومکا برای درمان این مشکلات ممکن است با توجه به مشکل بیمار، از روش‌های مختلف مانند ورزش ‌درمانی، درمان‌‌های دستی، تحریک الکتریکی اعصاب، طب سوزنی و ... استفاده کنند. 

فیزیوتراپی زانو در منزل پیروزی
زانو یکی از مهم‌ترین و البته حساس‌ترین اعضای بدن می‌باشد. با کمک زانو می‌توانیم بسیاری از کارهایمان در طول روز را انجام دهیم. به عنوان مثال، راه برویم، بایستیم، بنشینیم و حتی بخوابیم. مشکلاتی که در ناحیه زانو به وجود می‌آید شامل آرتروز، تخریب مفصل زانو، آسیب رباط‌ها و مینیسک‌های زانو، شکستگی‌ها و ... می‌گردد. متخصصان هومکا در خدمت فیزیوتراپی زانو در منزل از روش‌های مختلفی مانند طب سوزنی، گرما و الکتروتراپی و تمرینات طبی بهره می‌برند تا بیماران خود را درمان نمایند.

سایت Web Md در مورد فیزیوتراپی زانو و تعداد جلسات درمان اینطور نوشته است: 

طول مدت درمان با توجه به میزان آسیب‌دیدگی خواهد بود. شاید نیاز داشته باشد در طول شش هفته از تکنیک‌های فیزیوتراپی استفاده کنید. در هر حال شما، فیزیوتراپیست و پزشک متخصص تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

در طی درمان سعی می‌شود درد ماهیچه‌ها و مفاصل کاهش یابد. فیزیوتراپیست ممکن است از روش‌های زیر استفاده کند:  

حرکات و تمرینات  کششی
یخ و گرما درمانی
ماساژ
تحریک الکتریکی عصب یا عضله

فیزیوتراپی در منزل پیروزی

فیزیوتراپی دست در منزل پیروزی
حتما با خود فکر می‌کنید که چه آسیب‌هایی ممکن است به دست‌هایمان وارد شود. دست ها از اصلی‌ترین اعضای حرکتی بدن بوده که انجام اغلب کارها با کمک آن‌ها صورت می‌گیرد. آرتروز، قطع تاندون، شکستگی‌‌ها، درد های شدید و ... همه از مشکلات و آسیب‌هایی هستند که ممکن است به دست‌ها وارد شوند. فیزیوتراپیست‌های هومکا با دقت و توجه بسیار، دست های شما را معاینه کرده و برای درمان آن راه حل‌هایی را ارائه می‌دهند.

فیزیوتراپی لگن در منزل پیروزی
آسیب‌هایی که در ناحیه لگن به وجود می‌آید درد های شدیدی را در ناحیه لگن، دنبالچه، آلت تناسلی، کف لگن و مقعد در پی دارد. هنگام بروز این دردهای شدید، فرد به سختی قادر به حرکت کردن بوده و نمی‌تواند کارهای خود را انجام دهد. راهکارهایی که فیزیوتراپیست‌های هومکا به بیماران خود ارائه می‌دهند، می‌توانند به این عزیزان در کاهش درد و در نهایت بهبودی آن‌ها کمک کنند. 

فیزیوتراپی شانه در منزل پیروزی
در رفتگی، آرتروز و یا التهاب تاندون شانه همه از آسیب‌هایی هستند که ممکن است به ناحیه شانه یک فرد وارد شود. برای حل این مشکلات نیز می‌توانید از فیزیوتراپیست‌های هومکا نیز کمک بگیرید. 

 

هزینه فیزیوتراپی در منزل پیروزی

برای هزینه خدمات فیزیوتراپی هومکا در منزل پیروزی نمی‌توان یک مقدار معین مشخص کرد، چرا که عوامل مختلفی در تعیین هزینه آن دخیل هستند مانند: 
✔ نوع آسیب 
✔ تعداد اندامی که به فیزیوتراپی نیاز دارند 
✔ تعداد جلسات 
✔ روش فیزیوتراپی
اگر می‌خواهید از مقدار دقیق این هزینه مطلع شوید، با مجموعه هومکا تماس گرفته و به سوالاتی که متخصصان ما از شما درباره بیماری و شرایط‌تان می‌‌پرسند با دقت جواب بدهید. بدین ترتیب متخصصان ما می‌توانند هزینه را تعیین کرده و به شما درباره نوع خدمات و شرایط بیمارتان به طور رایگان مشاوره بدهند.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

چرا هومکا را برای فیزیوتراپی در منزل پیروزی انتخاب کنیم؟

اگر شما و یا فردی از اطرافیانتان به مشکلات حرکتی و عضلانی مبتلا شده‌اید، حتما می‌دانید که چقدر در انجام کارها احساس ناتوانی کرده و به سختی می‌توانید از زندگی‌تان لذت ببرید. سلامتی باید در درجه اول زندگی همه ما باشد. بنابراین هر چقدر سریع‌تر برای درمان مشکلات عضلانی و حرکتی خود اقدام کنید، زودتر نیز نتیجه خواهید گرفت. تیم هومکا سعی می‌کند تا هم وطنان خود را در این مورد یاری کرده و نعمت سلامتی را به آنها ببخشد. ویژگی‌هایی که هومکا دارد، دلیلی است که ما با این مجموعه افتخار می‌کنیم و می‌توانیم با اطمینان از سلامتی شما سخن بگوئیم. این ویژگی‌های عبارتند از:

✔ وسواس و دقت زیاد هومکا برای انتخاب فیزیوتراپیست‌ها و همچنین ارزیابی عملکرد آن‌ها به طور مرتب

✔ همکاری هومکا با مراکز درمانی معتبر و تائید شدن از سوی این مراکز

✔ اهمیت داشتن نیازها و خواسته‌های مخاطبان برای هومکا

✔ توجه به اصول و پروتکل‌های بهداشتی و یاد کردن از آن به عنوان یک اصل مهم در مجموعه

✔ دریافت هزینه بسیار مناسب از متقاضیان در ازای ارائه خدمات باکیفیت. 

اگر شما هم در محل پیروزی زندگی می‌کنید، در هر زمان که مایل باشید، می‌توانید از خدمات مجموعه هومکا بهره‌مند شوید. هومکا آماده خدمت رسانی به شما در زمینه فیزیوتراپی و همچنین سایر درمان‌های پزشکی مانند تزریقات، آزمایش، گفتار درمانی و ... می‌باشد. هدف اصلی هومکا بر آوردن نیازها و خواسته‌های مردم ایران در حوزه درمان و پزشکی است. این همان هدفی است که هومکا در آغاز راه خود در سر داشته و برای آن همواره تلاش نموده است. سایر شهرهای ایران مانند اصفهان، شیراز و تبریز مقاصد بعدی هومکا هستند. امید است که در آینده ای نه چندان دور این مجموعه بتواند خدمات خود را در تمام نقاط ایران گسترش دهد. 

درخواست خود را هم اکنون رایگان ثبت کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

اگر خدمات فیزیوتراپی در منزل پیروزی هومکا را برای خود یا فردی در خانواده‌تان مناسب می‌دانید، همین حالا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید و یا در وب سایت رسمی هومکا بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک نمایید. سپس در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود نوع خدمت مورد نظر، تعداد جلسات و زمان و مکان دلخواه‌تان را انتخاب کنید. اگر سوالاتی در زمینه درمان دارید، می‌توانید با متخصصان ما درمیان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنید. 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

فیزیوتراپی در منزل هومکا چه مناطقی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
تهران،‌ کرج و حومه و مشهد از جمله مناطقی هستند که خدمات درمانی،‌مراقبتی و آزمایشگاهی هومکا به ساکنین آنها ارائه می‌شود.
چطور می‌توانم از خدمت فیزیوتراپی در منزل هومکا استفاده کنم؟
برای ثبت رایگان درخواست کافی است به سایت مراجعه کرده و بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.
آیا خدمات فیزیوتراپی برای بیماران مبتلا به سکته مغزی نیز انجام می‌شود؟
بله. تکنیک‌های فیزیوتراپی در کاهش عوارض ناشی از سکته مغزی موثر هستند.
آیا استفاده از تمرینات فیزیوتراپی برای بیماران ام اس توصیه می‌شود؟
بله. برخورداری از تمرینات فیزیوتراپی شدت عوارض بیماری را کاهش خواهد داد.
به چند جلسه درمانی فیزیوتراپی نیاز دارم؟
پاسخ این سوال به طور کامل به شرایط سلامتی شما و تشخیص پزشک بستگی دارد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل