فیزیوتراپی در منزل شمال تهران
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
فیزیوتراپی در منزل شما توسط حرفه‌ای‌ترین فیزیوتراپ‌های تهران!
فیزیوتراپی علاوه بر اینکه برای بدست آوردن توان حرکتی و سلامتی پس از بیماری و حادثه انجام می‌شود جهت جلوگیری از بسیاری از درد‌های مفصلی و استخوانی نیزموثر است، اما به علت زمان‌بر بودن رفت و آمد به مراکز فیزیوتراپی بسیاری آن را نادیده می‌گیرند. فیزیوتراپی در منزل راه حل تمامی این مشکلات است.
مشاوره رایگان
هنوز تصمیم نگرفتید؟ نگران نباشید. می‌توانید اطلاعات خود را بفرستید و مشاوره رایگان بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

اگر دچار آسیب‌های جسمی یا مشکلات حرکتی شده‌اید، مجموعه درمان‌های فیزیوتراپی به شما توصیه می‌شود. در فیزیوتراپی سعی می‌شود که مشکل حرکتی و جسمی بیمار پیدا شود و سپس به کمک مجموعه‌ای از تمرین‌ها و روش‌های دیگر مشکلات حرکتی بیمار رفع شود. به طور کلی می‌توان گفت هدف نهایی در تمرین‌های فیزیوتراپی این است که فرد ناتوان توانایی خود را دوباره به دست بیاورد و عضلاتش قوی شود. البته درمان‌های فیزیوتراپی تنها در آسیب‌های جسمی خلاصه نمی‌شود، گاهی ممکن است بیماری‌هایی در سیستم عصبی به وجود بیاید که باعث مشکلات حرکتی شود، در این نوع بیماری‌ها هم روش‌های فیزیوتراپی تجویز می‌شود. همان طور که می‌توان حدس زد، جا به جایی برای چنین بیمارانی بسیار سخت است و رفتن به درمانگاه و بیمارستان برای شرکت در جلسات فیزیوتراپی عذاب آور به نظر می‌رسد اما شما می‌توانید به راحتی این مشکل را حل کنید. بهترین روش برای حل این مشکل، فیزیوتراپی در منزل تهران است. دیگر لازم نیست که درد و رنج حرکت کردن را به خود بدهید، در این روش فیزیوتراپ به خانه شما می‌آید. این روش مزایای دیگری نیز دارد که در این متن سعی داریم به آن بپردازیم.

با کلیک بر دکمه زیر سفارش شما به صورت رایگان ثبت خواهد شد. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

مزایای فیزیوتراپی در منزل شمال تهران را می‌توان از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد. با اندکی تامل در خصوص انجام فیزیوتراپی در منزل شمال تهران و مقایسه آن با فیزیوتراپی در مراکز درمانی، می توان دریافت که انجام فیزیوتراپی در منزل شمال تهران به خصوص در شرایط کنونی و گسترش افسارگسیخته و روزانه بیماری کرونا، بسیار ایمن تر از حضور در مراکز درمانی پر رفت و آمد است.  در ادامه سعی داریم تا با سایر مزایای انجام فیزیوتراپی در منزل، آشنا شویم.

فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

 

بازیابی سریع توانایی با فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

برخی از افرادی که به دلیل تصادف دچار آسیب جسمی شده‌اند، در روزهای ابتدایی در خیابان احساس ناامنی می‌کنند و به صرف ورود به خیابان نگرانی و استرس وجودشان را پر می‌کند. در چنین شرایطی خانه راحت‌ترین و امن‌ترین مکان برای بیمار است. در فضایی که شما با راحتی و با تمرکز به درمان خود می‌پردازید، سرعت بهبودی شما هم افزایش پیدا می‌کند. در سایت Web Md در مورد وظایف فیزیوتراپیست و اهداف آن اینطور نوشته است: 

فیزیوتراپیست به بیمار کمک می‌کند تا حد امکان توانایی عملکردی و حرکتی خود را بدست آورد. آنها به گونه‌ایی آموزش دیده‌اند که می‌توانند در تمام مراحل زندگی از کودکی گرفته تا کهنسالی به شما کمک کنند. 
فیزیوتراپیست‌ها با استفاده از تکنیک‌های مختلف سلامتی شما را  تامین خواهند کرد: 

  • تمرین درمانی
  • ماساژ ماهیچه‌ها و عضلات
  • استفاده از دستگاه های مخصوص 
  • تجویز حرکات کششی

 برای برخورداری از خدمت فیزیوتراپی سالمندان در منزل بر روی دکمه زیر کلیک کنید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

مراقبت‌های شخصی در فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

یکی دیگر از مزایای فیزیوتراپی در منزل شمال تهران این است که شما می‌توانید خانواده خود را همراه خود داشته باشید. در ایام بیماری فرد، خانواده مهمترین نقش را بازی می‌کند. هر چه قدر آن‌ها در پیگیری سلامتی بیمار ثابت قدم باشند، بیمار نیز زودتر بهبود پیدا می‌کند. برای همین موضوع نیاز است که در زمان جلسات فیزیوتراپی در منزل شمال تهران نیز همراهی در کنار بیمار باشد و از فیزیوتراپ بپرسد که برای مراقبت و نگهداری بیمار باید چه کارهایی انجام دهد و همین طور باید از چه کارهایی اجتناب کند. همین طور می‌تواند فیزیوتراپ را در جریان روند بهبودی بیمار قرار دهد. یکی از وظایف خانواده در زمان بیماری فرد پشتیبانی‌های معنوی است. خانواده‌ها در فیزیوتراپی در منزل شمال تهران می‌توانند به شما انگیزه دهند و شما را برای انجام تمرینات فیزیوتراپی تشویق کنند.

 

درمان بهتر در فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

گاهی ممکن است که شما به پیش بهترین فیزیوتراپ تهران بروید اما محیط درمانی چنگی به دل نزد و از محیط بدتان بیاید. هر چند که فیزیوتراپ بیشترین تلاش خود را برای درمان شما می‌کند اما در نهایت شما ناراضی خواهید بود. این مشکل هم با فیزیوتراپی در منزل شمال تهران به طور کلی حل می‌شود، چه جایی مطبوع‌تر و بهتر از خانه می‌تواند باشد! همچنین شما در جلسات فیزیوتراپی در منزل شمال تهران می‌توانید از فیزیوتراپ بپرسید که چه تغییرهایی باید در محیط خانه ایجاد کنید تا فضا برای روند بهبودی شما بهتر آماده شود. به عنوان مثال ممکن است کف خانه به شکلی باشد که باعث لیز خوردن و آسیب مجدد شما شود. بی شک فیزیوتراپ در جلسات فیزیوتراپی در منزل شمال تهران تمام این نکات را به شما خواهد گفت. 

با کلیک بر روی آیکون زیر می‌توانید در مورد خدماتی مانند فیزیوتراپی بیمار ام اس در منزل،‌ فیزیوتراپی بیمار آلزایمر در منزل و فیزیوتراپی بیمار سرطانی مشاوره دریافت نمایید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

عدم نیاز به جا به جایی در فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

همان طور که در بخش مقدمه هم گفته شد، ممکن است که شما به مشکلی دچار شده باشید که حرکت را برای شما بسیار سخت کند و نتوانید به راحتی به مرکز درمانی بروید. همین طور این رنج و عذاب برای کسانی که از معلولیت رنج می‌برند، چندین برابر است چرا که متاسفانه چه شهر تهران و چه درمانگاه‌ها متناسب با شرایط معلولان ساخته نشده است. راه حل همه این مشکلات فیزیوتراپی در منزل شمال تهران است. در این روش دیگر لازم نیست شما به جایی بروید فیزیوتراپ همراه با ابزارهای مورد نیاز درمانتان به خانه شما خواهد آمد.

فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

 

مدیریت زمان با فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

همان طور که می‌دانید، پیدا کردن وقتی مناسب در بیمارستان کار بسیار سختی است و وقت‌های خوب از آن جایی که خواهان بیشتری دارد، زود پر می‌شود و وقت مناسبی به افراد نمی‌رسد. از طرفی با توجه به ترافیک تهران و مشکلات عبور و مرور زمان زیادی برای رفتن به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها نیاز است. فیزیوتراپی در منزل شمال تهران بهترین گزینه برای حل این مشکلات است. شما می‌توانید به راحتی زمان مناسب خود را با فیزیوتراپ هماهنگ کنید و دیگر در زمینه ترافیک هم به مشکلی برنمی‌خورید چرا که لازم نیست، خانه را ترک کنید.

 

صرفه جویی در هزینه با فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

یکی از هزینه‌های اضافی در جلسات فیزیوتراپی، هزینه حمل و نقل است. شما چه با ماشین شخصی تردد کنید و چه با وسایل حمل و نقل عمومی به نقاط مختلف شهر بروید باید هزینه‌ای را بپردازید که روز به روز هم بیشتر می‌شود. تازه ممکن است که هزینه جلسه درمانی را بیمه بپردازد اما هزینه حمل و نقل را کسی به عهده نمی‌گیرد. با فیزیوتراپی در منزل شمال تهران این مشکل نیز به راحتی حل می‌شود و شما از شر هزینه‌های اضافی خلاص می‌شوید.

 

ایمنی شخصی با فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

همان طور که می‌دانید، هر روزه در خیابان‌ها حوادث مختلفی رخ می‌دهد و مخصوصا برای کسی که دچار آسیب‌های جسمی و حرکتی شده است، خیابان جای بسیار خطرناکی است. حال این مورد هم به این خطرها اضافه کنید که کرونا در کمین ما است و مدام توصیه می‌شود که مردم به بیرون از خانه نیایند. همه این شرایط نشان می‌دهد که تا جای ممکن نباید از خانه بیرون آمد. البته این به معنی نرفتن به جلسات درمانی فیزیوتراپی نیست. شما می‌توانید با استفاده فیزیوتراپی در منزل شرق تهران از این اضطراب‌ها و نگرانی‌ها خلاص شوید و به راحتی در خانه به درمان خود بپردازید.

 

فیزیوتراپی کودکان با فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

یکی از مشکلاتی که خانواده‌ها با آن مواجه می‌شوند، فیزیوتراپی و معالجه کودکان در بیمارستان است. بچه‌ها نسبت به بیمارستان‌ها احساس خوبی ندارند و با بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند که به جلسه درمانی نروند و حتی وقتی که بیمارستان رسیدند باز هم به حرف فیزیوتراپ گوش نمی‌دهند و دوست دارند که سریعا آن جا را ترک کنند. در حالی که در جلسات فیزیوتراپی در منزل شمال تهران هیچ کدام یک از این اتفاقات نمی‌افتد و کودک می‌تواند با آرامش در کنار پدر و مادرش جلسات درمانی خود را بگذارد.

 

نکات مهم در فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

هر چند که فیزیوتراپی در منزل شمال تهران مزایای بسیاری دارد اما شما هم باید خانه و خودتان را به گونه‌ای آماده کنید که بتوانید به بهترین نحو ممکن از جلسات فیزیوتراپی در منزل شمال تهران استفاده کنید. سعی کنید مکانی مناسب را برای جلسات فیزیوتراپی در شمال تهزان در نظر بگیرید. این مکان باید نور خوبی داشته باشد، همچنین خلوت و تمیز باشد.
خودتان هم سعی کنید که در زمان جلسات فیزیوتراپی لباسی راحت بپوشید تا بتوانید، حرکات فیزیوتراپ را به درستی انجام دهید. به یاد داشته باشید که فیزیوتراپ با توجه به نحوه انجام این حرکات، مشکلات جسمی و حرکتی شما را متوجه می‌شود.

فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

 

قیمت فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

هر چند که در بخش‌های قبلی، مزایای غیر قابل انکار فیزیوتراپی در منزل شما تهران را برای شما تشریح کردیم اما همیشه معیاری باقی می‌ماند که افراد بر اساس آن دست به انتخاب می‌زنند و همان طور که می‌دانید، این معیار پراهمیت قیمت فیزیوتراپی در منزل شمال تهران است. نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که نمی‌توان به سرعت قیمت قطعی فیزیوتراپی در منزل شمال تهران را مشخص کرد و قیمت نهایی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای تعیین قیمت نهایی فیزیوتراپی در منزل شمال تهران فیزیوتراپ باید بداند که میزان آسیب دیدگی شما چه قدر است و به چه تعداد جلسه‌ای نیاز دارید و همین طور در روش درمانی شما به چه ابزارهایی نیاز می‌شود. این دو سوال و همچنین سوالات دیگر باید به طور مشخص پاسخ داده شوند تا قیمت نهایی فیزیوتراپی در منزل شمال تهران تعیین شود.
اما نگران نباشید مجموعه خدماتی و مراقبتی هومکا هوای شما را دارد. در مجموعه هومکا قیمت‌ها به شکلی تعیین می‌شود که اکثر افراد در جامعه بتوانند از عهده آن بر بیایند و با آرامش تنها بر روی درمانشان تمرکز کنند. همین حالا برا ی ثبت رایگان درخواست خود کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

فیزیوتراپی در منزل شمال تهران با مجموعه هومکا

هر جایی از تهران،‌ کرج و مشهد که باشید، بدون هیچ گونه مشکلی می‌توانید به خدمات مجموعه هومکا دسترسی پیدا کنید. شما از دو طریق می‌توانید درخواست فیزیوتراپی در منزل شمال تهران را ثبت کنید.
یکی این راه‌ها ارتباط تلفنی است. شما به راحتی می‌توانید با مجموعه هومکا با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگرید. در صورت تماس، کارشناسان بدون هیچ درنگی به تماس شما پاسخ می‌دهند و اطلاعات مورد نیاز را درباره فیزیوتراپی در منزل شمال تهران به شما انتقال می‌دهند. در پایان هم می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و فیزیوتراپ در نهایت به خانه شما فرستاده می‌شود. روش دوم ثبت درخواست این است که به سایت مجموعه هومکا مراجعه کنید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما در حداقل زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند و اطلاعات مورد نیاز درخواستتان را در اختیار شما قرار می‌دهند. نگران کرونا هم نباشید، کارشناسان ما بالاترین سطح پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا یک جلسه درمانی برای فیزیوتراپی کافی است؟
تعداد جلسات فیزیوتراپی به نوع آسیب، شدت آسیب، سن و ... بستگی دارد. معمولا برای اثربخشی بیشتر و بهتر به بیش از یک جلسه درمانی نیز خواهید داشت.
آیا خودم می توانم تمرینات فیزیوتراپی در منزل را انجام دهم؟
بسیاری از تمرینات و حرکات فیزیوتراپی توسط خود شخص یا اطرافیان او در منزل قابل اجرا هستند. در جلسات ابتدایی فیزتراپ نحوه صحیح انجام حرکت را آموزش خواهد داد. در جلسات بعدی حرکات تکرار خواهند شد. اگر متخصص احساس کند شما بدون نیاز به کمک او قادر به انجام صحیح حرکت هستید،‌ ادامه تمرینات را برعهده شما خواهد گذاشت.
چگونه می توانم درمان فیزیوتراپی را با توجه به نسخه پزشک در منزل انجام دهم؟
برای این منظور کافی است عکسی از نسخه پزشک را در اختیار کارشناسان هومکا قرار دهید. به این ترتیب همکاران ما با توجه به نسخه اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
فیزیوتراپی در منزل هومکا چه مناطقی از تهران را پوشش می‌دهد؟
همه مناطق استان تهران می‌توانند از خدمات آزمایشگاهی، مراقبتی و درمانی هومکا بهره ببرید. همچنین ساکنین کرج و حومه و مشهد نیز این فرصت را خواهند داشت.
آیا فیزیوتراپی فقط با نسخه پزشک انجام می‌شود؟
خیر. این خدمات با درخواست شما نیز انجام خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L