فیزیوتراپی در منزل نازی آباد
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل نازی آباد

فیزیوتراپی در منزل نازی آباد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
سلامتی ثروت واقعی شما است؛ آن را به راحتی از دست ندهید!
برای حفظ سلامتی خود هر آنچه که می‌توانید انجام دهید. آسیب هر یک از اندام‌های بدن، چهره زندگی را برای شما تغییر خواهد داد. فیزیوتراپی روشی است که به طور موثر در درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر تاکنون به فکر استفاده از این روش نبوده‌اید بهتر است جایی برای آن در زندگی خود باز کنید. مقاله زیر را مطالعه کنید تا بیشتر با این شیوه درمانی آشنا شوید.
مشاوره رایگان
هنوز تصمیم نگرفتید؟ نگران نباشید. می‌توانید اطلاعات خود را بفرستید و مشاوره رایگان بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

آیا به دلیل آسیب‌ها، ناتوانی‌ها، ضعف عضلانی، درد و سوزش در قسمت‌های استخوان و مفاصل خود قادر به حرکت نبوده و نمی‌توانید حتی برای مراجعه به پزشک از خانه خارج شوید؟
آیا دردهای عضلانی و استخوانی‌تان آنقدر شدید و غیر قابل تحمل هستند که هر چه زودتر باید توسط پزشک در منزل ویزیت شوید؟
با خدمات فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران هومکا می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید! این مجموعه تلاش می کند تا نیاز های درمانی و پزشکی هموطنان خود را در داخل خانه نازی آباد خودشان برطرف نماید. بنابراین چنانچه برای رفع مشکلات خود به کمک یک فیزیوتراپیست احتیاج دارید، می‌توانید روی کمک متخصصان هومکا حساب نمایید. ما فقط یک کلیک با شما فاصله داریم.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

فیزیوتراپی را در ساده‌ترین حالت می‌توان مجموعه اقداماتی دانست که یک فیزیوتراپیست برای درمان مشکلات حرکتی بیماران انجام داده و قدرت عضلانی آن‌ها را باز می‌گرداند. سکون و نداشتن تحرک مساوی است با افسردگی، بی‌حوصلگی و نداشتن امید به ادامه زندگی. بنابراین می‌توان دریافت که کار یک فیزیوتراپیست برای از سکون درآوردن بیماران و کمک به تحرک آن‌ها، چقدر مهم و زندگی بخش است. هوم‌کا با گرد هم آوردن فیزیوتراپیست‌های باتجربه و ماهر می‌کوشد تا دغدغه پیدا کردن یک فیزیوتراپیست مورد اعتماد را از شما سلب کرده و آن‌ها را در هر زمانی که مایل باشید به خانه نازی آباد شما اعزام نماید تا اقدامات لازم جهت به دست آوردن سلامتی‌تان را انجام دهند. 

فیزیوتراپی در منزل نازی آباد

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل نازی آباد

فیزیوتراپی علاوه بر اثرات مفید و کمک کننده‌ای در جهت سلامتی افراد بیمار دارد، بهره مندی از کمک یک فیزیوتراپیست در خانه نیز این تاثیرات مثبت را چندین برابر می سازد. در ادامه نگاهی به برخی از مزایای فیزیوتراپی در منزل نازی آباد می‌اندازیم. 

✔ صرفه‌جویی در وقت یکی از مزایای انجام فیزیوتراپی در خانه نازی آباد می‌باشد. چرا که دیگر مجبور نیستید زمان زیادی را در بین مسیر رفتن به درمانگاه و یا بیمارستان صرف کنید. به جای آن، می‌توانید در خانه مانده و به کارهای مهم‌تان بپردازید. 

✔ ماندن در خانه برای بیماران از آن جهت مهم و مفید است که ناتوانی های جسمانی و مشکلات حرکتی مانع فرد برای خارج شدن از محل نازی آباد می شود. بنابراین اگر در خانه نازی آباد مانده و فیزیوتراپیست به آن جا بیاید، دیگر لازم نیست این عزیزان دغدغه جا به جایی و حرکت داشته باشند.

✔ محیط آرامش بخش خانه نازی آباد و همراهی سایر اعضای خانواده با فرد، روند درمانی را سرعت بخشیده و در داشتن آرامش روانی و اطمینان خاطر او موثر می باشد.

✔ فیزیوتراپیست برای آن که بتواند ریشه مشکلات حرکتی بیمار را دریابد، لازم است تا حرکات و حالات مختلف بیمار را در هنگام انجام کارهای روزمره بررسی کند. بنابراین هنگامی که بیمار بر روی مبل و یا صندلی خود نشسته است، فرد متخصص می تواند به حالات او دقت کند. 

همین حالا بر دکمه زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

فعالیت‌های یک فیزیوتراپیست در منزل نازی آباد

روش های درمانی که برای یک فردی که دچار آرتروز گردن است تجویز می شود با درمان فردی که از پارگی تاندون دست رنج می برد، متفاوت است. تمرینات، ورزش ها، طب سوزنی، اصلاحیات و ... همه از راه های درمانی مختلف در فیزیوتراپی هستند که برخی با استفاده از دستگاه های مخصوص، و برخی بدون آن ها انجام می گردند. بنابراین این فعالیت ها را که یک فیزیوتراپیست در خانه نازی آباد برای بیماران انجام می دهد می توان به دو دسته تقسیم نمود:

۱. کارهایی که بدون کمک گرفتن از ابزار و دستگاه‌ های مخصوص انجام می شود، مانند درمان ‌های دستی، اصلاح حرکتی و ... .

۲. کارهایی که با استفاده از ابزار و دستگاه‌ های خاص، مانند  طب سوزنی یا دستگاه الکتروتراپی انجام می گردد.

این ابزار ها سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشند و از آن جایی که فیزیوتراپیست های هومکا مجبور به حمل و نقل دائم این دستگاه ها هستند، این کار برایشان دشوار نمی باشد.

 

خدمات فیزیوتراپی در منزل نازی آباد 

اعضایی که ممکن است به دلایل مختلف دچار آسیب و ناراحتی شوند شامل:
✔ گردن
✔ کمر
✔ زانو
✔ دست
✔ لگن
✔ شانه
می گردند. هرگونه مشکل و آسیب در این نواحی، توسط فیزیوتراپیست هایی که هومکا استخدام کرده و به منزل نازی آباد شما اعزام می کند قابل درمان هستند. این افراد ابتدا با معاینه دقیق بیماران مشکلات آن ها را بررسی کرده و سپس راهکارهای درمانی مناسب را ارائه می دهند. در ادامه می توانید توضیحات کامل تری را درباره این درمان ها مطالعه کنید.

فیزیوتراپی گردن در منزل نازی آباد 
امروزه در وسایل نقلیه عمومی، شاهد مردمانی هستیم که دائم سرشان پایین بوده و با گوشی های موبایل خود کار می کنند. اما این تنها به وسایل نقلیه عمومی ختم نمی شود. به علت کاربردهای روزانه ای که گوشی های هوشمند دارند، افراد در طور روز سر خود را در یک حالت غیر استاندارد و رو به پایین می گیرند. بنابراین در ناحیه گردن آسیب های فراوانی پدید می آید که با درد های شدید همراه است. برای این که از شر این درد و مشکلات ناحیه گردن خلاص شوید، با مجموعه هومکا تماس گرفته و از خدمت فیزیوتراپی گردن در منزل این مجموعه بهره‌مند شوید. اما یک سوال مهم این است؛ آیا فیزیوتراپی گردن همیشه توصیه می‌شود؟ سایت ستون فقرات سالم(Spine Health) به این سوال پاسخ داده است:

گاهی اوقات فیزیوتراپی ممکن است منجر به کاهش درد گردن نشود، حتی می‌تواند باعث تشدید درد و آسیب‌های جدی نیز شود. در موارد زیر استفاده از تمرینات فیزیوتراپی گردن توصیه نمی‌شود:‌

بی‌ثباتی شدید در ستون فقرات. گاهی اوقات ستون فقرات در ناحیه گردن برای انجام حرکات اصلاحی و تقویتی پایدار نیست. برای مثال می‌توان به شکستگی استخوان مهره یا تخریب ستون فقرات اشاره کرد. این امر منجر به  فشرده سازی نخاع یا ریشه عصب  خواهد شد. 
گاهی اوقات بیماری‌های زمینه‌ایی مانند تومور سرطانی یا عفونت باعث درد گردن می‌شود. در این حالت باید بیماری زمینه‌ایی درمان شود. 

فیزیوتراپی در منزل نازی آباد

فیزیوتراپی کمر در منزل نازی آباد 
درد شدید، سوزن سوزن شدن و عدم توانایی حرکتی در بالا تنه، همگی از آسیب هایی هستند که یک فرد می تواند در ناحیه کمر تجربه کند. ورزش‌های مخصوص، درمان‌‌های دستی، تحریک نمودن اعصاب به وسیله الکتریسیته، طب سوزنی و ... راهکارهای درمانی هستند که در خدمت فیزیوتراپی کمر در منزل به بیماران ارائه می‌شود. 

فیزیوتراپی زانو در منزل نازی آباد
ایستادن، راه رفتن، دویدن، نشستن، خوابیدن و ... تماما با کمک زانو میسر می گردد. اگر دچار مشکلی در زانو باشیم، به سختی می توانیم حرکت کرده و به کارهای خود بپردازیم. آرتروز، تخریب مفصل زانو، صدمه به رباط‌ ها و مینیسک ‌های زانو، شکستگی‌ و ... آسیب هایی هستند که بر اثر عوامل مختلفی مانند انجام ورزش های سنگین یا غیر استاندارد، سقوط از ارتفاع و ... به وجود می آید. فیزیوتراپیست های هومکا از شیوه های متفاوتی از جمله طب سوزنی، گرما، الکتروتراپی و تمرینات طبی استفاده می کنند تا مشکلات مربوط به قسمت زانو را درمان نمایند.

فیزیوتراپی دست در منزل نازی آباد
اغلب کارهایی که به صورت روزانه انجام می دهیم مانند غذا خوردن، حمام کردن، رانندگی کردن و ... همه توسط مهم ترین اندام حرکتی یعنی دست هایمان انجام می پذیرند. آرتروز، قطع تاندون، شکستگی‌ ها و درد های شدید، مشکلاتی هستند که ممکن است فرد در هنگام ورزش کردن، بلند کردن اجسام سنگین و ... به آن ها دچار شود. فیزیوتراپیست های هومکا برای مشکلات دستان شما هم راهکارهایی را ارائه می دهند که در بهبود این آسیب ها موثر می باشد.

فیزیوتراپی لگن در منزل نازی آباد
درد های شدیدی که در ناحیه لگن، دنبالچه، آلت تناسلی، کف لگن و مقعد احساس می کنید، می تواند ناشی از مشکلات و آسیب هایی در ناحیه لگن باشد. افتادن از ارتفاع، صدمات ورزشی، تصادفات ماشینی، افتادن از روی موتور در حال حرکت و ... از مواردی هستند که فرد را دچار آسیب های جدی در قسمت لگن می کند. راهکارهایی که فیزیوتراپیست های هومکا به بیماران خود ارائه می دهند، در درمان و یا کاهش این دردهای شدید موثر می باشد.

فیزیوتراپی شانه در منزل نازی آباد
به واسطه وجود ناراحتی های مختلف در ناحیه شانه مانند در رفتگی، آرتروز و یا التهاب تاندون شانه فرد نمی‌تواند دست خود را از بالای آرنج حرکت بدهد. برای درمان این مشکل نیز می توانید از خدمت فیزیوتراپی شانه یخ زده در منزل بهره ببرید. کلیک کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

هزینه فیزیوتراپی در منزل نازی آباد

هزینه خدمات فیزیوتراپی در منزل نازی آباد را نمی‌توان به طور دقیق تعیین کرد، چرا که این هزینه براساس فاکتورهای مختلفی چون نوع آسیب، تعداد اندامی که به فیزیوتراپی نیاز دارند، تعداد جلسات و روش فیزیوتراپی مشخص می‌شود. هنگامی که با مجموعه هومکا تماس گرفتید، متخصصان ما سوالاتی را درباره بیمار و شرایط او می‌پرسند. با دادن پاسخ‌های دقیق به این سوالات آن‌ها را در تعیین هزینه و بررسی موارد لازم یاری نمایید. در کنار آن نیز می‌توانید درباره نوع درمانی که برای مشکل شما مناسب است به طور رایگان مشاوره گرفته و سوالات خود را از آن ها بپرسید.

فیزیوتراپی در منزل نازی آباد

 

چرا هومکا را برای فیزیوتراپی در منزل نازی آباد انتخاب کنیم؟

تمام آسیب‌ها و مشکلاتی که پیش تر به آن اشاره شد، تماما موجب خانه نشین شدن فرد و عدم توانایی او برای انجام کارهای روزانه خود می‌شود.  به همین دلیل پس از مدتی فرد به افسردگی دچار شده و نمی‌تواند از زندگی خود لذت ببرد. در نتیجه رسیدگی به مشکلات حرکتی و عضلانی برای این افراد در اولویت اول قرار می‌گیرد. تمام تلاش مجموعه هومکا نیز این است که با رساندن خدمات سریع و با کیفیت به شما عزیزان، به بهبود سلامتی‌تان کمک کند. خصلت‌های این مجموعه دلیلی است که ما با اطمینان از سلامتی شما سخن بگوئیم و خود از سایر مجموعه‌ها متمایز بدانیم. بدین صورت که هومکا:

✔ وسواس و دقت زیادی را در انتخاب و استخدام فیزیوتراپیست های مجموعه به خرج می‌دهد و تلاش می کند برای بهبود کیفیت هر چه بیشتر خدمات، عملکرد آن‌ها را مرتبا ارزیابی می‌نماید.

✔ با سایر مراکز درمانی معتبر همکاری می‌کند و از سوی آن‌ها نیز تائید می‌شود.

✔ خواسته‌ها و نیازهای مخاطبان را در درجه اولِ اهمیت قرار می‌دهد.

✔ رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی را یک اصل در مجموعه می‌داند. بنابراین تمامی موارد بهداشتی توسط متخصصان و افرادی که به انجام خدمات درمانی در محل نازی آباد می‌پردازند رعایت می‌شود.

✔ در ازای ارائه خدمات باکیفیت مجموعه، هزینه بسیار مناسب از متقاضیان دریافت می‌نماید.

برای ثبت درخواست خود همین لحظه کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

تمامی عزیزانی که ساکن منطقه نازی آباد هستند، در هر زمان که مایل باشند هومکا آماده خدمت رسانی به آن‌ها می‌باشد. فقط کافی است که با مجموعه ما تماس گرفته و در سریع ترین زمان ممکن از خدمات فیزیوتراپی هومکا  بهره‌مند گردید. اصلی‌ترین هدفی که هومکا در همان ابتدای شروع مسیر خود در نظر داشت، کمک به مردمان ایران در بهبود و یا بازیابی سلامتی آن‌ها بود. این مجموعه همواره تلاش می کند تا با ارائه خدمات با کیفیت به وظیفه خود در قبال سلامتی ایرانیان جامه عمل بپوشاند. سایر شهرهای ایران مانند مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز مقاصد بعدی هومکا هستند. هومکا در نظر دارد که در سال های آینده بتواند خدمات خود را در تمام نقاط ایران به مردم ارائه دهد. 
در صورت تمایل به استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل نازی آباد، می‌توانید همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و یا به وب سایت رسمی هومکا سر بزنید. در آن جا بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید تا به صفحه‌ای هدایت شوید که تعداد جلسات و زمان و مکان دلخواهتان را انتخاب می‌کنید. اگر سوالاتی در زمینه درمان دارید، می توانید با متخصصان ما درمیان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

فیزیوترای چگونه به درمان بیماری‌ها کمک می‌کند؟
در این روش درمانی سعی می‌شود با استفاده از تکنیک‌های مختلف مفاصل و عضلات قدرت خود را به دست آورند. فیزیوتراپی به عضلات کمک می‌کند تا دامنه حرکتی خود را بازیابند.
آیا استفاده از روش‌های فیزیوتراپی به همه پیشنهاد می‌شود؟
این موضوع به طور کامل به وضعیت سلامتی شما بستگی خواهد داشت. برای مثال بسیاری از دردهای گردن مربوط به بیماری‌هایی نظیر سرطان یا عفونت هستند. در چنین مواردی باید بیماری زمینه‌ایی درمان شود.
در درمان فیزیوتراپی از چه تکنیک‌هایی استفاده می‌شود؟
تمرین درمانی منوال تراپی دستگاه‌های الکتروتراپی
آیا فیزیوتراپی در درمان عوارض ناشی از سکته مغزی موثر است؟
برای پاسخ به این سوال با کارشناسان هومکا تماس بگیرید. به طور کلی استفاده از روش‌های مختلف فیزیوتراپی بخشی از روند درمان بیمارانی است که دچار سکته مغزی شده‌اند. اما در این رابطه باید به شدت و نوع عارضه توجه کرد.
هزینه فیزیوتراپی در منزل چگونه محاسبه می‌شود؟
نوع آسیب، تعداد جلسات درمان، روش درمان و شدت آسیب در تعیین قیمت فیزیوتراپی در منزل موثر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در هومکا تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L