فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر
خانه
مقالات
فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر

فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/07
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
برای رسیدن به سلامتی فقط یک راه وجود ندارد!
آیا شما هم بر این باور هستید که تنها استفاده از شیوه‌های تهاجمی مانند جراحی یا مصرف داروهای شیمیایی می‌تواند شما را به سلامتی برساند؟ البته هرگز نمی‌توان تاثیر آنها را در درمان بیماری‌های مختلف انکار کرد، اما آنها تنها راه نیستند. تکنیک‌های فیزیوتراپی به طور شگفت‌انگیزی می‌توانند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشند. به جرات می‌توان گفت اگر آنها توسط افراد متخصص به موقع ارائه شوند،‌ تاثیر قابل ملاحظه‌ایی در درمان و حفظ سلامتی شما خواهند داشت. با مقاله زیر همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد خدمت فیزیوتراپی در منزل بدانید.

آسیب‌ها، ناتوانی‌ها، ضعف عضلانی، درد و سوزش در قسمت‌های استخوان و مفاصل از دلایلی می‌باشند که افراد به کمک یک فیزیوتراپیست احتیاج پیدا می کنند. فیزیوتراپی یعنی اقداماتی که یک فرد متخصص و دوره دیده جهت درمان و بهبود عملکرد بدن بیماران و بازیابی قدرت عضلانی و حرکتی او انجام می‌دهد. فردی که به مشکلات عضلانی و اسکلتی دچار است، همیشه بی‌حرکت و ساکن بوده و نمی‌تواند جا‌به‌جا شود. بنابراین افسرده و بی‌حال شده و نمی‌تواند طعم لذت زندگی را بچشد. پس می‌توانیم دریابیم که داشتن تحرک می‌تواند تاثیر بسزایی در شادابی و سرزندگی افراد داشته باشد. اگر برای انتخاب یک فیزیوتراپیست ماهر و زبده در کار خود مردد هستید و نمی‌دانید چگونه و از کجا این فرد را پیدا کنید، نگران نباشید! هومکا با ارائه خدمت فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران این متخصصان را به شما معرفی خواهد کرد. این مجموعه فیزیوتراپیست‌های باتجربه و دوره دیده را گرد هم آورده تا به منزل اسلامشهر شما اعزام شوند و اقدامات لازم جهت به دست آوردن سلامتی‌تان را انجام دهند. بنابراین با یک تیر دو نشان بزنید! هم از کمک‌های یک فیزیوتراپیست برخوردار شوید، هم در خانه اسلامشهر خود مانده و دیگر نگران سختی‌های خارج شدن از خانه را نداشته باشید. سوالات خود را در زمینه خدمت فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر با کارشناسان ما در میان بگذارید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر

اکنون که بیش از پیش معنای فیزیوتراپی را درک کرده اید، بهتر است نگاهی به مزایای فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر که هومکا به شما عزیزان ارائه می‌دهد بیاندازید:

✔ در راه رفتن به بیمارستان و یا مطب پزشک، اوقات زیادی را برای ماندن در ترافیک، پیدا کردن جای پارک، نشستن به انتظار نوبت و ... صرف می کنید. اما اگر در خانه اسلامشهر بمانید، می توانید از اتلاف این مدت زمان جلوگیری کرده و سایر فعالیت‌های مهم خودتان را انجام دهید. 

✔ بیمارانی که از دچار ناتوانی های جسمانی مانند ضعف عضلانی، مشکلات استخوانی و مفصلی و ... هستند، قطعا نمی توانند حرکت کرده و یا از خانه خارج شوند. بنابراین ماندن در خانه اسلامشهر و ویزیت شدن در آن جا توسط یک فیزیوتراپیست، تنها راه حل ممکن برای بیماران می‌باشد.

✔ محیط آرامش بخش خانه اسلامشهر و همراهی سایر اعضای خانواده با فرد، روند درمانی را سرعت بخشیده و در داشتن آرامش روانی و اطمینان خاطر او موثر می‌باشد.

✔ دقت و بررسی کردن پوزیشن های مختلفی که فرد در طول روز دارد، یکی از وظایف فیزیوتراپیست‌ها می باشد که به کمک این مشاهدات می‌توانند ریشه مشکلات بیمار را کشف کرده و برای آن راه حل و راهکارهای اصلاحی ارائه دهند.

فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر

 

فعالیت‌های یک فیزیوتراپیست در منزل اسلامشهر

درمان‌های فیزیوتراپی شامل گستره ای از تمرینات، ورزش ها، طب سوزنی، اطلاحیات و ... می شود. فیزیوتراپیست بر اساس مشکلات و نیاز هر بیمار برای او درمان های مختلفی را تجویز می کند. این درمان ها برخی اوقات با استفاده از دستگاه های مخصوص، و یا گاهی بدون آن ها انجام می شوند. بنابراین این فعالیت ها را که یک فیزیوتراپیست در خانه اسلامشهر برای بیماران انجام می دهد می توان به دو دسته تقسیم نمود:

۱. کار بدون ابزار و دستگاه‌‌های مخصوص، مانند درمان ‌های دستی، اصلاح حرکتی و ... .

۲. کار با کمک ابزار و دستگاه‌‌های خاص، مانند  طب سوزنی یا دستگاه الکتروتراپی. 

تمام این دستگاه‌های مخصوص درمان‌های فیزیوتراپی سبک و قابل حمل هستند و فیزیوتراپیست‌های هومکا می‌توانند به راحتی آن‌ها را به منزل شما بیاورند. 

همین حالا می‌توانید با یک کلیک سفارش خود را به طور کاملا رایگان در سایت ثبت نمایید. 

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

خدمات فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر 

تمام تلاش هومکا برای بیمارانی که به انواع مشکلات حرکتی و غضلانی دچار هستند، این است که فیزیوتراپیست های دوره دیده و حرفه ای مجموعه را به خانه اسلامشهر شما اعزام کند تا این افراد بتوانند با معاینه و بررسی مشکلات بیمار، به او در راستای بازیابی سلامتی کمک کنند. در ادامه می توانید توضیحات کامل تری را درباره این خدمات مطالعه کنید.

فیزیوتراپی گردن در منزل اسلامشهر 
هنگامی که با گوشی، لپ تاپ و انواع دیگری از لوازم دیجیتال کار می‌کنید، سرتان در حالت یکسان و رو به پایین قرار می‌گیرد. بنابراین گردن فشار زیادی را بر روی خود تحمل می‌کند. این پوزیشن برای گردن یک حالت غیر استاندارد بوده و باعث مشکلات و درد های زیادی می‌شود. از طرفی افراد برای کاربردهای روزانه مانند خرید، حمل و نقل، سرگرمی و ... از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. بنابراین سر و گردن هر روز به این حالت برای مدت طولانی قرار می‌گیرند. برای این که از شر درد و مشکلات ناحیه گردن خلاص شوید بر روی کمه زیر کلیک کنید تا از خدمت فیزیوتراپی گردن در منزل بهره‌مند شوید. 

فیزیوتراپی کمر در منزل اسلامشهر 
به دلیل داشتن حالت نامناسب در هنگام نشستن، بلند کردن اجسام سنگین و ... کمر شما دچار آسیب‌های مختلفی می‌شود که با درد شدید، سوزن سوزن شدن و عدم توانایی حرکتی همراه است. فیزیوتراپیست‌های مجموعه هومکا با ارائه خدمت فیزیوتراپی کمر در منزل در برطرف نمودن این دردها و مشکلات در قسمت کمر شما را یاری خواهند داد. ورزش ‌درمانی، درمان‌ های دستی، تحریک الکتریکی اعصاب، طب سوزنی و ... از جمله راه های درمانی هستند که این افراد برای بیماران خود تجویز می کنند.

فیزیوتراپی زانو در منزل اسلامشهر
یکی از اعضای مهم بدن که در انجام بسیاری از کار ها مانند ایستادن، نشستن، خوابیدن و ... به ما کمک می کند، زانو می‌باشد. آرتروز، تخریب مفصل زانو، آسیب رباط‌‌ها و مینیسک‌های زانو، شکستگی‌‌ها و ... آسیب‌هایی هستند که بر اثر عوامل متفاوت، به ناحیه زانو وارد می‌شوند. فیزیوتراپیست‌های هومکا از روش‌های مختلفی مانند طب سوزنی، گرما و الکتروتراپی و تمرینات طبی بهره می‌برند تا مشکلات زانوی بیماران خود را درمان نمایند. شاید بخواهید بدانید از فیزیوتراپی زانو در منزل چه انتظاراتی باید داشت؟ سایت اوج سلامتی(Very Well Health) به این سوال پاسخ می‌دهد: 

هدف اول فیزیوتراپی زانو، ویزیت اولیه جهت تشخیص صحیح و مدیریت مناسب درمان است. فیزیوتراپیست، اطلاعاتی در مورد سابقه بیماری، عوامل تسکین دهنده و  تشدید کننده درد به دست خواهد آورد. معاینه برای درمان می‌تواند شامل بخش های زیر باشد: 

  • ارزیابی راه رفتن
  • لمس کردن عضلات و مفصل زانو
  • بررسی دامنه حرکت
  • بررسی میزان قدرت
  • بررسی میزان تعادل
  • بررسی میزان تورم 
  • تست‌های پزشکی

فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر

فیزیوتراپی دست در منزل اسلامشهر
برای انجام دادن کارها مختلف مانند غذا خوردن، حمام کردن، رانندگی کردن و ... هیچ عضوی مانند دست نمی تواند ما را در انجام این کارها یاری دهد. افراد ممکن است در جریان انجام فعالیت و یا ورزش های سنگین، دچار آرتروز، قطع تاندون، شکستگی‌ ها، درد های شدید و ... در ناحیه دستان خود شوند. برای درمان و کاهش درد در ناحیه زانو می توانید از خدمت فیزیوتراپی زانو در منزل و فیزیوتراپی پارگی رباط صلیبی در منزل استفاده کنید. 

فیزیوتراپی لگن در منزل اسلامشهر
درد های شدید در ناحیه لگن، دنبالچه، آلت تناسلی، کف لگن و مقعد همه ناشی از مشکلاتی هستند که برای افراد در ناحیه لگن به وجود می آید. این دردها آنقدر شدید و غیر قابل تحمل هستند که فرد را از انجام کارهای رومزه خود باز می داد. راهکارهایی که فیزیوتراپیست های هومکا به بیماران خود ارائه می‌دهند، در درمان و یا کاهش این دردهای شدید موثر می باشد.

فیزیوتراپی شانه در منزل اسلامشهر
شاید آسیب هایی که به ناحیه شانه وارد می شود، کمتر شناخته شده باشند. در رفتگی، آرتروز و یا التهاب تاندون شانه همه از این قبیل آسیب ها بوده که توان حرکت دادن دست و دیگر کارهایی که شانه در انجام آن ها دخالت دارد را از افراد سلب می کند. کمک فیزیوتراپیست های هو‌کا نیز در برای رفع این مشکلات نیز بسیار مفید و کمک کننده می باشد.

 

هزینه فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر

تعیین هزینه خدمات فیزیوتراپی هومکا در منزل اسلامشهر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این فاکتورها می توان به موارد زیر اشاره نمود: 
✔ نوع آسیب 
✔ تعداد اندامی که به فیزیوتراپی نیاز دارند 
✔ تعداد جلسات 
✔ روش فیزیوتراپی
با مجموعه هومکا تماس بگیرید و به سوالاتی که متخصصان ما از شما درباره بیماری و شرایط فرد بیمار می‌‌پرسند پاسخ دهید. بدین صورت متخصصان مجموعه می‌توانند هزینه نهایی را برای شما تعیین نموده و درباره بیماری و نوع درمانی که برای شما مناسب است، به صورت رایگان مشاوره بدهند.

برای ثبت رایگان درخواست فقط یک کلیک کافی است.

ثبت رایگان درخواست فیزیوتراپی در منزل

 

چرا هومکا را برای فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر انتخاب کنیم؟

عدم داشتن تحرک و توانایی برای قدم زدن، ورزش کردن، دوییدن و غیره، افراد را به انواعی از بیماری های روحی و روانی دچار کرده و بر کیفیت زندگی آن ها تاثیر منفی و بسیاری می گذارد. بنابراین این افراد به سختی می توانند از زندگی خود لذت ببرند. به همین خاطر است که داشتن سلامتی بر هر نعمتی در زندگی اولویت داشته و باید به آن توجه ویژه ای نمود. تیم هومکا در تلاش است تا مردمان ایران را در رسیدن به سلامتی یاری کرده و به وظیفه خود در قبال سلامتی آن ها جامه عمل بپوشاند. ویژگی هایی که هومکا دارد، باعث شده است که ما با اطمینان از سلامتی شما سخن بگوئیم و خود از سایر مجموعه ها متمایز بدانیم. این ویژگی های عبارتند از:

✔ وسواس و دقت زیاد هومکا در فرایند انتخاب و استخدام فیزیوتراپیست ها و همچنین ارزیابی مداوم عملکرد آن ها

✔ همکاری کردن هومکا با سایر مراکز درمانی معتبر 

✔ اهمیت دادن به نیاز ها و خواسته های مخاطبان 

✔ رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی به عنوان یک اصل مهم در مجموعه

✔ ارائه خدمات باکیفیت و دریافت هزینه بسیار مناسب در ازای آن


فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر

منطقه اسلامشهر جزء مناطق مورد پوشش هومکا بوده و شما در هر زمان که مایل باشید می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و پس از مدت کوتاهی از خدمات فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر خود بهره‌مند شوید. اولین هدف هومکا پاسخ دادن به نیازها و خواسته‌های مردم ایران در زمینه درمان و سلامتی است. این همان هدفی است که هومکا در ابتدای مسیر خود در نظر داشته و همواره برای رسیدن به آن تلاش می‌کند. سایر شهرهای ایران مانند مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز مقاصد بعدی هومکا هستند. هومکا در نظر دارد که در سال‌های آینده بتواند خدمات خود را در تمام نقاط ایران به مردم ارائه دهد. 

سفارش خود را رایگان ثبت کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

در صورت تمایل به استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر، می‌توانید همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و یا در وب سایت رسمی هومکا بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک نمایید. پس از آن به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که باید تعداد جلسات و زمان و مکان دلخواه‌تان را انتخاب کنید. اگر سوالاتی در زمینه درمان دارید، می‌توانید با متخصصان ما درمیان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

چگونه می‌توان به خدمات فیزیوتراپی در منزل هومکا اعتماد کرد؟
هومکا برای ارائه خدمات خود با متخصصان باتجربه همکاری دارد. این متخصصان برای پیوستن به این مجموعه شرایط سخت گزینشی را طی کرده‌اند.
آیا خدمات فیزیوتراپی در منزل هومکا در سراسر تهران از کیفیت یکسانی برخوردار است؟
هومکا حفظ سلامتی مخاطبان خود را اولویت قرار داده است. ما با بهره‌گیری از متخصصان کارآزموده خمات باکیفتی را به همه مخاطبان خود ارائه می دهیم.
چگونه می‌توانم از خدمت فیزیوتراپی سالمندان در منزل استفاده کنم؟
کافی است به سایت هومکا مراجعه کرده و با کلیک بر دکمه ثبت رایگان درخواست،‌سفارش خود را ثبت نمایید.
چه بیماری‌هایی با فیزیوتراپی درمان می‌شوند؟
از فیزیوتراپی برای درمان آسیب‌های مفصلی، عضلانی و عصبی استفاده خواهد شد.
هزینه خدمت فیزیوتراپی در خانه چگونه محاسبه می‌شود؟
برای این منظور به فاکتورهایی مانند تعداد جلسات درمان، شیوه درمان، میزان آسیب، اندام‌های آسیب‌دیده و ... توجه خواهد شد. کارشناسان هومکا اطلاعات بیشتری به شما خواهند داد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل