کاردرمانی در منزل کرج
خانه
مقالات
کاردرمانی در منزل کرج

کاردرمانی در منزل کرج

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
کاردرمانی توسط بهترین‌ متخصصان در منزل شما!
افرادی که نیاز به کاردرمانی دارند اغلب خروج از منزل برای آن‌ها دشوار است و یا به تنهایی نمی‌توانند به مراکز کاردرمانی مراجعه کنند. از طرفی جلسات کاردرمانی می‌بایست به طور منظم انجام شود تا نتیجه مطلوب را داشته باشد. بهترین راه حل در این شرایط چیست؟ کاردرمانی را با مجموعه هومکا در منزل انجام دهید!

عدم ارائه خدمت

تا به حال به انجام کاردرمانی در منزل کرج فکر کرده اید؟ آیا می دانستید که می توانید در شهرهایی مانند تهران و کرج خدمات درمانی مانند فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی را در منزل انجام دهید؟

در دنیای پر ترافیک و پر مشغله امروزه، هر امری که بتواند در کاهش هزینه ها موثر باشد، می بایست مورد توجه قرار گیرد. هزینه ممکن است مالی یا زمانی باشد که هر کدام به نوبه خود پر اهمیت می باشند. در شهرهای بزرگ و شلوغی مانند کرج و تهران، نیاز صرفه جویی در وقت و هزینه اهمیت دو چندان خواهد داشت. اگر در کرج یا حومه این شهر بزرگ زندگی می کنید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا همه آنچه درباره کاردرمانی در منزل کرج باید بدانید را برایتان بازگو کنیم.

 

اهمیت کاردرمانی در منزل کرج

پیش تر به اهمیت انجام امور درمانی در منزل آن هم در شهری مانند کرج اشاره کردیم. اهمیت کاردرمانی در منزل کرج، در چنین روزهایی که با همه گیری کرونا ویروس دست و پنجه نرم می کنیم اهمیت یالاتری پیدا می کند. چرا که در بسیاری از موارد، مراکز درمانی بسیار شلوغ می باشند و در شرایط کرونا، خطرناک محسوب می شوند و حضور در آن ها می تواند برای سلامتی افراد متقاضی خطر آفرین باشد. افرادی که تا کنون برای کاردرمانی به مراکز تعبیه شده برای این امر مراجعه می نمودند، با توجه به شرایط کنونی می توانند از خدمات کار درمانی در منزل کرج استفاده کنند.

امروزه می توان تقریباً تمامی خدمات درمانی را در شهرهای بزرگی مانند کرج و تهران در منزل دریافت کرد. این خوب است اما پرداخت هزینه های چنین خدماتی مهم ترین مسئله ای است که ممکن است شما را از انجام چنین کاری باز دارد. هزینه انجام کار درمانی در منزل کرج چقدر است؟

 

هزینه خدمات کاردرمانی در منزل کرج

هزینه های خدمات کاردرمانی در منزل کرج برای هر فردی از هر طبقه اجتماعی مهم ترین مسئله در هنگام دریافت آن است. درست است که کیفیت کاردرمانی در منزل کرج بسیار مهم است، اما کیفیت همیشه در کنار قیمت قرار داشته و باید نسبت مناسبی با هم داشته باشند.

همانطور که اشاره کردیم، هزینه و قیمت خدمات درمانی در منزل، مانند هر خدمت دیگری با کیفیت خدماتی که دریافت می کنید ارتباط مستقیمی دارد. لذا پیش از فکر کردن به قیمت، بهتر است تا ابتدا از کیفیت و درستی خدمات کار درمانی در منزل کرج اطمینان حاصل کنید. پس از اطمینان از اعتبار مجموعه درمانی که می خواهید از آن ها خدمات دریافت کنید، حتماً قبل از انجام کار و آمدن متخصص به منزلتان از قیمت خدمات درمانی در خانه مطلع شوید.

ما به شما مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه به شما این امکان را می دهد تا در مورد خدمتی که می خواهید، به طور کامل اطلاعات کسب کرده، قیمت بگیرید و سپس سفارش خود را ثبت نمایید.

 

خدمات کاردرمانی در منزل کرج ارزان

درست است که در نگاه اول، خدمات کاردرمانی در منزل کرج، به نظر گران تر تمام می شود. خب این کاملاً منطقی به نظر می رسد؛ چرا که شما بدون اینکه از خانه خود خارج شوید، تیم متخصص را به خانه خود فراخوانده اید. آمدن یک متخصص به خانه شما خصوصاً اگر در کارش بهترین باشد، می تواند هزینه ی بیشتری برایتان رقم بزند. اما اگر کمی زاویه دیدتان را تغییر داده و جور دیگری به کاردرمانی در خانه کرج نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این دیدگاه که خدمات کار درمانی در منزل کرج گران است، آنقدرها هم که به نظر می رسد درست نیست.

بگذارید برای رسیدن به نتیجه درست، یک مثال را به طور کامل برای شما شرح دهیم. فرض کنید برای یک مسئله به خصوصی مانند درد گردن، پزشک برای شما ۱۰ جلسه کار درمانی تجویز کرده است. برای انجام کاردرمانی باید از منزل خود خارج شده و با ماشین شخصی، آژانس و یا سیستم حمل و نقل عمومی به محل انجام کاردرمانی بروید. در هر صورت شما هزینه ای برای رفتن به آنجا پرداخت می کنید. چه هزینه بنزین باشد و چه هزینه کرایه تاکسی! علاوه بر این، زمان شما مهم ترین و گران ترین سرمایه زندگی شماست. چقدر زمان گذاشتید تا در ترافیک شهری مانند کرج برای دریافت خدمات کاردرمانی خود به مرکز درمانی بروید؟ اگر با ماشین شخصی خودتان بروید باید زمانی را که جهت پیدا کردن یک جای پارک صرف کنید یا مبلغی که برای پارکینگ عمومی پرداخت نمایید.

مسلماً کسی که نیاز به خدمات کاردرمانی پیدا می کند، ناخوشی به خصوصی دارد. منظور از ناخوشی هر گونه مشکلی است که نیاز به کاردرمانی دارد مثلاً همان گردن درد. درد گردن شما در این مدت و در ترافیک برای شما اذیت کننده خواهد بود. اگر یک مرکز کاردرمانی شلوغ را انتخاب کنید، مجبور خواهید بود که مدتی را نیز در صف انتظار بمانید تا نوبتتان بشود. هزینه یک روز کاری از زمان شما چقدر است؟ چقدر پول، زمان و انرژی پرداخت کردید تا یک ساعت از خدمات کار درمانی استفاده کنید؟ تمام این مراحل را باید برای بازگشت به خانه یا محل کار خود دوباره طی کنید. علاوه بر این وجود ویروسی مانند کرونا در محیط های شلوغ ممکن است سلامت شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

 

افراد واجد شرایط برای دریافت خدمات کاردرمانی در منزل کرج

اگر بخواهیم بدانیم خدمات کاردرمانی در منزل کرج برای چه افرادی پیش بینی شده است یا به عبارت بهتر برای اطلاع از افراد واجد شرایط برای دریافت خدمات کاردرمانی در منزل کرج، به گروه های زیر اشاره می کنیم:

✔ سالمندان

✔ معلولین و توان یابان

✔ کودکان و خردسالان

✔ بیماران ناتوان در حرکت

بسیاری از این افراد به علت ناتوانی در حرکت، سختی هاس زیادی را در راه مراکز درمانی تجربه خواهند کرد. به همین جهت، با یک مرور سریع از روند رفتن و رسیدن به محل انجام خدمات کاردرمانی، متوجه می شوید که در شهری مانند کرج یا تهران، خدمات کاردرمانی در منزل کرج نه تنها گران نیست بلکه بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر هم تمام خواهد بود. علاوه بر اینکه در منزل خودتان آسایش بیشتری برای شما فراهم است و بر اساس آخرین یافته های محققان، این آرامش می تواند تاثیر مثبت مستقیم بر روی روند درمان و بهبودی فرد متقاضی خدمات کاردرمانی در منزل کرج داشته باشد.

همین هزینه کاردرمانی در منزل کرج می تواند بسیار کنترل شده و معقول باشد. بستگی به تیم متخصصی دارد که شما برای انجام خدمت کار درمانی در منزل کرج انتخاب می کنید. مجموعه ای را انتخاب کنید که کیفیت و کمیت را در کنار هم در اختیار شما قرار دهد. مجموعه هومکا، که به عنوان یک تیم متخصص ارائه دهنده خدمات درمانی در منزل کرج شناخته می‌شود، توانسته است هزینه های مربوطه را تا حد ممکن و همزمان با رعایت بالاترین میزان کیفیت، کاهش دهد.

کاردرمانی در منزل کرج

 

کاردرمانی در منزل کرج با هومکا

همان گونه که عنوان شد، سعی کنید برای دریافت خدمات کاردرمانی در منزل کرج مجموعه ای را انتخاب نمایید که در عین کیفیت بالای خدمات، هزینه خدمات معقولی نیز داشته باشد. برای پیدا کردن بهترین ها خوب تحقیق کرده و تمامی فاکتورها را کنار هم بگذارید تا تصمیمی اتخاذ نمایید که برایتان از هر لحاظی بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. خدمات کاردرمانی در منزل کرج، جزو دسته خدماتی هستند که کیفیت در آن ها همیشه سرنوشت ساز بوده است و انجام چنین اموری حتما باید توسط یک متخصص انجام شود. چرا ما می گوییم هومکا بهترین است؟

✔ هومکا برای تکمیل تیم درمانی خود، همیشه سخت گیری های ویژه ای داشته است و تنها با کسانی کار می کند که در کار خود بهترین هستند.

✔ تجهیزات مورد استفاده هومکا برای خدمات کاردرمانی در منزل کرج از جمله به روز ترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیاست.

✔ قیمت گذاری خدمات کار درمانی در منزل کرج در هومکا به گونه ای انجام می شود که همه ی افراد جامعه و از هر طبقه ی اجتماعی که هستند، بتوانند بهترین خدمات را با بهترین قیمت دریافت کنند.

✔ در هومکا شما می توانید پیش از دریافت خدمت به صورت رایگان مشاوره بگیرید و پیش از دریافت خدمت از قیمت خدمت مورد نظر خود آگاه شوید.

✔ هومکا در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران و حومه و استان البرز خصوصاً شهر کرج به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می کند.

✔ خدمات کار درمانی در منزل کرج هومکا در شرایط بهداشتی ویژه ای انجام می شوند و کار درمانگر ها تمامی پروتکل های مربوطه را رعایت می کنند.

اگر در تهران یا کرج زندگی می کنید، می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان و برقراری تماس با پشتیبانان مجموعه، یکی از راه های ارتباطی زیر را انتخاب نمایید.

✔ به وبسایت مجموعه هومکا مراجعه کرده و فرم درخواست مشاوره رایگان پر کنید و یا با مقالات مربوطه را مطالعه نمایید.

✔ به شماره تماس ۰۲۱۶۷۳۷۱ زنگ زده و به صورت تلفنی با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته مجموعه هومکا در ارتباط باشید.

با هومکا کیفیت را در کنار کمیت تجربه کنید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

کار درمانی برای چه کسانی مناسب است؟
کار درمانی برای همه آن افرادی که به دلایل مختلف مانند بیماری‌های مادرزادی، سکته مغزی، ضایعه نخاعی و ... دچار ناتوانی شده‌اند، مناسب است.
کار درمانی چگونه به سالمندان کمک می‌کند؟
کار درمانی با توجه به شرایط سلامتی سالمند، سعی می‌کند فرد به طور مستقل کارهای حیاتی و روزمره خود را انجام دهد.
چگونه می‌توان میزان موفقیت کاردرمانی را افزایش داد؟
معمولا توصیه می‌شود در کنار کار درمانی از فیزیوتراپی نیز استفاده شود. تکنیک‌های فیزیوتراپی در بهبود عملکرد بیماران تاثیر مثبتی خواهد داشت.
آیا کار درمانی همان فیزیوتراپی است؟
خیر. کار درمانی و فیزیوتراپی بخشی ازعلم توانبخشی به‌شمار می‌آیند.
هزینه کاردرمانی در منزل چقدر است؟
قیمت کار درمانی در منزل با توجه به تعرفه آن تعیین خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L