کاردرمانی در منزل اسلامشهر
خانه
مقالات
کاردرمانی در منزل اسلامشهر

کاردرمانی در منزل اسلامشهر

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
کاردرمانی را در محیط امن و راحت خانه خود انجام دهید!
انجام خدمات کاردرمانی در مراکز مربوطه در دوره بیماری کرونا امری خطرناک و پرریسک است. از طرفی جلسات کاردرمانی می‌بایست به طور مرتب انجام شود و جدی گرفته شود. برای رفع این مشکل چه کنیم؟ در این مقاله با ما همراه باشید.

عدم ارائه خدمت

گاهی انجام کاردرمانی در حومه شهر تهران مانند اسلامشهر می تواند سخت باشد. برای انجام کاردرمانی، رفتن به یک مرکز معتبر و مجهز به تجهیزات مورد نیاز و همچنین نیروی متخصص کارآمد بسیار حائز اهمیت است. در حوزه خدمات درمانی، به طور معمول مراکز در مرکز شهر واقع می شوند و مراجعه حضوری می تواند زمان بر و پر هزینه باشد. به همین علت است که انجام کاردرمانی در منزل اسلام شهر و یا شهرهایی مانند آن، می تواند زمان، انرژی و هزینه بسیاری را برای شما ذخیره کند. اگر در اسلامشهر زندگی می کنید و قصد انجام کاردرمانی دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا تمامی موارد مهم برای اتخاذ تصمیم درست را در اختیارتان قرار دهیم.

برای دریافت خدمت جهت انجام کاردرمانی در خانه اسلامشهر چند سوال مهم وجود دارد:

۱. کاردرمانی در منزل اسلام شهر، چقدر هزینه بر است؟

۲. آیا انجام کاردرمانی در منزل اسلامشهر دقت و تاثیر لازم را خواهد داشت؟

۳. کاردرمانی در منزل اسلامشهر برای چه کسانی مناسب است؟

۴. چه مجموعه ای را برای انجام کاردرمانی در منزل اسلامشهر انتخاب کنیم؟

 

دقت و تاثیر کاردرمانی در منزل اسلامشهر

کاردرمانی، در دسته خدماتی محسوب می شود که تخصص فرد انجام دهنده و دقتی که در انجام آن به خرج می دهد می تواند سرنوشت ساز باشد. کاردرمانی به طور مستقیم با سلامت شما و عزیزانتان در ارتباط است. به همین علت است همیشه در چنین کارهایی بهتر است کیفیت را پیش از کمیت در نظر بگیرید. در کاردرمانی در منزل اسلامشهر، بسیار مهم است که میزان تخصص و تجربه فرد چقدر است و از چه تجهیزاتی بهره می گیرد. در مجموعه های معتبری مانند هومکا، همواره از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و کمک نیروهای متخصص و کار کشته بهره گرفته می شود. به همین علت است که دقت و نتایج کاردرمانی انجام شده در منزل اسلامشهر می تواند حتی از رفتن به محل درمانگاه بیشتر باشد.

 

کاردرمانی در منزل اسلامشهر در شرایط کرونا

نزدیک به یک سال است که تمام دنیا درگیر ویروس کرونا می باشد. در این مدت، این ویروس بسیاری از پروتکل های درمانی و بهداشتی را تحت تاثیر خود قرار داده است. بر اساس آخرین یافته ها، تنها راه مبارزه با این بیماری و عدم ابتلا به آن، حفظ فاصله اجتماعی و عدم قرارگیری در مراکز پر تجمع است.

فردی که برای کاردرمانی به مراکز مخصوص این کار مراجعه می نماید، خود را در معرض خطر قرار داده است. چرا که افراد بسیاری در این مراکز رفت و آمد دارند و این موضوع می تواند سبب انتشار ویروس در محیط توسط یکی از مراجعه کنندگان آلوده شود.

علاوه بر این برخی از متقاضیان انجام کاردرمانی مثل سالمندان، جزو گروه های پر خطر در ابتلا به کرونا هستند و اگر مبتلا شوند، شرایط سختی را در پیش خواهند داشت.

در چنین شرایطی افراد متقاضی کاردرمانی می توانند از خدمات کاردرمانی در منزل اسلامشهر استفاده نمایند. به این ترتیب، نیازی به خروج از منزل نداشته و در محل حضور خود در ایمنی و آرامش کامل از خدمات کاردرمانی توسط یک فرد متخصص استفاده می کنند.

کاردرمانی در منزل اسلامشهر

 

افرادی واجد شرایط برای دریافت خدمات کاردرمانی در منزل اسلامشهر

همانطور که پیش تر ذکر کردیم، در ابتدا ممکن است فکر کنید انجام کاردرمانی یک روند لوکس و غیر ضروری است. اما به هیچ عنوان اینطور نیست. برای برخی افراد و خانواده ها، انجام کاردرمانی در منزل اسلامشهر بسیار واجب و لازم است. این گروه ها عبارتند از:

✔ سالمندان
بردن سالمندان به مراکز درمانی می تواند یک فرآیند بسیار سخت باشد. چرا که این عزیزان اگر کم توانی جسمی داشته باشند، دچار ضعیف جسمی و یا بیماری به خصوصی باشند، برای حضور در مرکز و ساعت ها انتظار و یا قرارگیری در ترافیک بسیار اذیت خواهند شد و تحت تاثیر قرار می گیرند. به همین علت است که کاردرمانی در منزل اسلامشهر برای سالمندان بسیار ضروری است.

✔ معلولین و توان یابان
در سیستم شهری شهر تهران و حومه، متاسفانه طراحی شهری و ساختمان ها به گونه ای ساخته شده است که کم توانان و معلولین نمی توانند به راحتی تردد کنند. رفتن این افراد به مرکز عموما با مشکلات فراوانی مواجهه خواهد داشت. بنابراین کاردرمانی در منزل اسلامشهر برای معلولین می تواند بسیار بهتر از حضور در مراکز درمانی باشد.

✔ کودکان و خردسالان
درست است که کودکان و خردسالان با مسائلی مانند کم توانی و تردد شهری مشکلی ندارند. اما آن ها کم طاقت تر هستند. کارهای درمانی به دلیل محیط بی روحی که دارد به طور معمول باعث ایجاد ترس در کودکان می شود. انجام کاردرمانی در منزل اسلامشهر برای کودکان می تواند با ایجاد فضای امن و احساس آرامش خاطر، روند درمان را سریع تر نماید.

✔ بیماران ناتوان حرکت
برخی از خانواده ها از بیمار خود در خانه نگهداری می کنند. انتقال بیمار بستری شده به بیرون از منزل تقریباً غیر ممکن است یا بسیار سخت و دشوار خواهد بود. به همین خاطر، برای چنین خانواده هایی نیز انجام کاردرمانی در منزل اسلامشهر، پیشنهاد می شود.

ممکن است شما در میان هیچ کدام از گزینه های نامبرده، قرار نگیرید. اما انجام کاردرمانی در منزل اسلام شهر، در دوران همه گیری کرونا و احتمال بسیار زیاد خطر در محیط های درمانی، برای همه خانواده ها و افراد متقاضی خطر ابتلا به کرونا را تا حد زیادی کاهش می دهد.

 

کاردرمانی در منزل اسلامشهر با هومکا

این یک سوال بسیار مهم است، چرا که در کاردرمانی تخصص و تجربه انجام دهنده کار بسیار حائز اهمیت است. خدمات درمانی به طور مستقیم با سلامتی افراد در ارتباط بوده و می تواند در میزان کیفیت سطح زندگی و آسایش افراد تاثیرگذار باشد. برای انجام کاردرمانی در منزل اسلامشهر، مجموعه ای را انتخاب کنید که:

✔ شامل یک تیم متخصص برای انجام کلیه امور باشد.

✔ تجهیزات کامل و به روزی برای ارائه خدمات کاردرمانی در اختیار داشته باشد.

✔ هزینه کاردرمانی را به میزان معقولی اعلام کند.

✔ پیش از دریافت خدمت به شما امکان قیمت گیری دهد.

✔ پیش از ارائه خدمت بتوانید به صورت رایگان در مورد تمامی خدمات درمانی مشاوره بگیرید.

✔ به صورت شبانه روزی پاسخ گو باشد.

✔ در شرایطی کاملاً بهداشتی و استاندارد، کاردرمانی مورد نظر شما را انجام دهد.

با توجه به موارد ذکر شده، هومکا می تواند یک انتخاب مناسب باشد. چرا که با سخت گیری به خصوصی اقدام به جذب نیرو کرده و تنها با افرادی کار می کند که در کار خود بهترین هستند. تجهیزات مورد نیاز کاردرمانی در منزل هومکا، کاملاً پیشرفته و مطابق با تکنولوژی روز دنیا هستند. هزینه های خدماتی و درمانی هومکا به گونه ای کاملاً مقرون به صرفه است و امکان قیمت گیری پیش از دریافت قیمت و مشاوره رایگان وجود دارد. هومکا به صورت ۲۴ ساعته، در تمامی مناطق تهران، اسلامشهر و حومه شهر و البرز آماده خدمت گذاری است. تمامی خدمات هومکا در شرایطی کاملاً بهداشتی و استاندارد صورت خواهند گرفت.

کاردرمانی در منزل اسلامشهر

 

راه های ارتباطی با هومکا برای درخواست کاردرمانی در منزل اسلامشهر

✔ می توانید به وبسایت مجموعه هومکا مراجعه و فرم درخواست خدمت را کامل نمایید. پس از آن کارشناسان هومکا با شما تماس گرفته و مشاوره رایگان در اختیار شما قرار خواهند داد.

✔ از طریق شماره تماس ۰۲۱۶۷۳۷۱ با مجموعه ارتباط برقرار کرده و به صورت تلفنی با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته مجموعه هومکا در ارتباط باشید.
اگر در اسلامشهر، کرج، تهران و حومه این شهرها زندگی می کنید، درنگ نکنید و با پشتیبان های شبانه روزی مجموعه هومکا، از هزینه و روند انجام کاردرمانی در منزل مطلع شوید.

 

هزینه کاردرمانی در منزل اسلامشهر

ممکن است مهم ترین سوالی که پیش از انجام کاردرمانی در منزل اسلام شهر به آن بیاندیشید، میزان هزینه ای باشد که باید جهت دریافت خدمت پرداخت کنید. حتما فکر می کنید که هزینه های خدمات درمانی در منزل اسلامشهر بسیار زیاد هستند. درست است که چنین خدماتی اگر در منزل انجام شوند در مقایسه رفتن به محل مورد نظر مقدار کمی گران تر شود، اما به طور کلی می بایست زمان، انرژی و هزینه هایی که برای رفتن به محیط درمانگاه و یا مجموعه توان یابی صرف می کنید را در نظر بگیرید. انجام کاردرمانی در منزل اسلامشهر بسیار راحت و بی دردسر است و مهمتر از آن مقرون به صرفه تمام خواهد شد. اما به هر صورت، بهتر است پیش از دریافت خدمت و آمدن تیم متخصص به منزلتان از میزان هزینه ای که باید پرداخت کنید اطلاع حاصل نمایید.

به همین علت بهتر است مجموعه ای را برای انجام کاردرمانی در منزل در اسلام شهر انتخاب کنید که هزینه های احتمالی را به طور کامل برای شما شرح خواهند داد. مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا قیمت های خود را بر اساس مصوبات وزارت بهداشت که در زمینه قیمت گذاری متولی است، تنظیم می نماید. این موضوع باعث می شود قیمت خدمات کاردرمانی در منزل اسلامشهر طوری باشد که افراد از هر طبقه اجتماعی توان استفاده از آن را داشته باشند.

دسترسی سریع

سوالات متداول

چه کسانی به خدمات کاردرمانی نیاز دارند؟
سالمندان افراد معلول کودکان با توان ذهنی محدود افرادی که دچار بیماری‌های زمینه‌ایی مانند پارکینسون، ام اس و ... هستند.
هدف کاردرمانی چیست؟
در کاردرمانی سعی می‌شود بیماری توانایی انجام کارهای روزمره خود را داشته باشد. به این ترتیب استقلال خود را خواهد داشت.
آیا کار درمانی برای بیماران سکته مغزی و ضایعه نخاعی مفید است؟
این بیماران با توجه به شدت آسیب، توانایی‌های حرکتی محدودی دارند. تکنیک‌های کار درمانی به آنها کمک می‌کنند تا بتوانند با گذشت زمان توان و استقلال خود را به دست آورند.
آیا فیزیوتراپی همان کار درمانی است؟
خیر. فیزیوتراپی و کار درمانی شاخه‌ایی از توابخشی هستند.
هزینه کاردرمانی در منزل چقدر است؟
قیمت کار درمانی در منزل با توجه به فاکتورهایی مانند تعداد جلسات درمانی، نوع و شدت بیماری تعیین می‌شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L