آزمایشگاه پویش
خانه
مقالات
آزمایشگاه پویش

آزمایشگاه پویش

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
آدرس،‌ شماره تلفن و خدمات آزمایشی آزمایشگاه تشخیص طبی پویش
آزمایشگاه پویش واقع در خیابان دماوند به عنوان یکی از آزمایشگاه‌های معتبر تهران معرفی شده است. در این مرکز طیف گسترده‌ایی از آزمایش‌های طبی مانند آزمایش تیروئید، کشت ادرار،‌ بارداری، آزمایش RF یا همان فاکتور روماتوئید و ... انجام می‌شود. مقاله زیر را مطالعه کنید تا بیشتر با این آزمایشگاه آشنا شوید.

اگر می‌خواهید آزمایش خود را در یکی از آزمایشگاه‌های تهران که در آن نمونه‌ها با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی مدرن بررسی می‌شوند انجام بدهید؛ آزمایشگاه پویش را به شما معرفی می‌کنیم. در این آزمایشگاه خدمات آزمایشگاهی متعددی در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد. اگر برای اولین بار است که قصد مراجعه به آزمایشگاه پویش را دارید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود در این مقاله با ما همراه باشید.

برای انجام آزمایش در منزل کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید. هومکا در کوتاه‌ترین زمان، مطلوب‌ترین خدمات آزمایشگاهی در خانه و محل کار را به شما ارائه خواهد داد.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

 

آدرس آزمایشگاه پویش

تهران - خیابان دماوند- ایستگاه منصور آباد - طبقه فوقانی - فروشگاه رفاه ( بین سبلان و وحیدیه ) ابتدای کوچه میر حسینی

 

تلفن آزمایشگاه پویش

۲۸۰۰۳۲۷۰۰۲۶

 

خدمات آزمایشی در آزمایشگاه پویش

شما تقریبأ هر نوع آزمایشی را که پزشکتان تجویز کرده باشد در آزمایشگاه پویش می‌توانید انجام بدهید. در ادامه به معرفی برخی از آزمایش‌های پزشکی می‌پردازیم:

آزمایشگاه پویش تهران

 

تست کرونا در آزمایشگاه پویش

برای انجام تست کرونا و دریافت نتیجه دقیق، مراجعه به آزمایشگاه پویش به شما توصیه می‌شود همچنین اگر قصد سفر دارید با انجام تست کرونا در این آزمایشگاه می‌توانید نتیجه را در اسرع وقت دریافت کنید.

برای اطلاع از چگونگی انجام تست کرونا در منزل بر روی دکمه زیر کلیک کنید. کارشناسان هوم‌کا به طور رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

خدمات آزمایش در منزل و محل کار آزمایشگاه پویش

اگر مشغله کاری فراوانی دارید و نمی‌توانید برای انجام آزمایش خود به موقع اقدام کنید یا به هر دلیلی امکان تردد به بیرون از منزل را ندارید؛ نگران نباشید زیرا آزمایشگاه پویش با در نظر گرفتن خدمات آزمایش در منزل و محل کار با شما همراه می‌شود و خدمات آزمایشگاهی را به منزل یا محل کار شما می‌آورد.

برای صرفه‌جویی بیشتر در زمان، می‌توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید. به این ترتیب سفارش شما به صورت رایگان و آنلاین ثبت خواهد شد. کارشناسان هومکا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. 

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

مشاوره تلفنی آزمایشگاه پویش

اگر برای مراقبت‌های قبل از انجام آزمایش و دستور غذایی مربوط به این دوران سوالی دارید با آزمایشگاه تماس بگیرید. نکات مربوطه از سوی کادر آزمایشگاه در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین مشاوره آن‌لاین نیز برای تسهیل ارائه خدمات برقرار است.

دسترسی سریع

سوالات متداول

چرا آزمایش HbA1C تجویز می‌شود؟
از این آزمایش برای تشخیص دیابت استفاده می‌شود. این آزمایش در دراز مدت وضعیت قند خون را بررسی خواهد کرد. معمولا توصیه می‌شود این تست در بازه‌های زمانی سه و شش ماهه انجام شود.
آیا برای انجام آزمایش HbA1C باید ناشتا بود؟
این آزمایش نیازی به ناشتا بودن ندارد.
آزمایش HbA1C در منزل چگونه انجام می‌شود؟
برای این آزمایش به نمونه خون نیاز است که به طور روتین از ورید بازویی گرفته خواهد شد.
آیا خونگیری برای آزمایش با عوارض خاصی همراه است؟
نمونه‌گیری از طریق ورید بازویی با عارضه خاصی همراه نیست. توصیه می‌شود پس از خونگیری برای لحظاتی کوتاه بنشینید. همچنین لازم است محل خونگیری را برای لحظاتی فشار دهید تا از خونریزی جلوگیری شود.
هزینه آزمایش در منزل چقدر است؟
خدمات آزمایشگاهی در منزل دارای تعرفه هستند. برای کسب اطلاعات شفاف و دقیق در این رابطه با کارشناسان هوم کا تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L