تزریقات در منزل زعفرانیه
خانه
مقالات
تزریقات در منزل زعفرانیه

تزریقات در منزل زعفرانیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
با هومکا طعم خوب سلامتی را می‌چشید!
آیا تابحال از خدمت تزریقات در منزل استفاده کرده‌اید؟ آیا می‌دانید با استفاده از این خدمت دیگری نیازی نیست به مراکز بهداشتی مراجعه کنید؟ آیا می‌خواهید از شلوغی شهرهای بزرگ و مراکز درمانی خلاص شوید و فقط به سلامتی خود فکر کنید؟ بنابراین دیگر زمان را از دست ندهید. همین حالا به فکر استفاده از این خدمت باشید. هومکا مقاله زیر را برای بالا بردن سطح آگاهی شما در زمینه خدمت تزریقات در منزل تهیه کرده است.

تزریقات در منزل زعفرانیه خدمتی دیگر از مجموعه هومکا است که اختصاصا برای ساکنین محله زعفرانیه تهیه و تدارک دیده شده است. چنانچه در این منطقه ساکن هستید و نیاز به تزریق دارید، می‌توانید به کمک خدمت تزریقات در منزل زعفرانیه بدون مراجعه به مراکز درمانی، آمپول خود را تزریق کنید. برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات در خانه زعفرانیه

این بار به فکر ساکنان محله زعفرانیه افتاده‌ایم و اختصاصا برای آنها خدمات تزریقات در منزل زعفرانیه را تدارک دیده‌ایم. همه افراد می‌توانند از این خدمت پر منفعت استفاده کنند. با توجه به اینکه برای بیماران رفت و آمد به مراکز درمانی سخت است، اگر امکانی فراهم باشد تا آنها بتوانند تزریقات خود را در منزل انجام دهند، رفاه و آسایش بیشتر و بهتری برای آنها فراهم خواهد شد. استفاده از خدمات تزریقات در منزل شبانه‌روزی زعفرانیه نه تنها برای خودِ بیمار، بلکه برای اطرافیان بیمار نیز مفید فایده است. به هر حال در هر رفت و آمد به مراکز درمانی و درمانگاهی، هم خودِ بیمار اذیت می‌شود و هم همراهان او. بنابراین چه بهتر است که تزریق آمپول در محیط امن و پر از آرامش خانه صورت بگیرد. 

 

مزیت تزریقات در منزل زعفرانیه

همین که بیمار و اطرافیان او مجبور نیستند برای تزریق یک آمپول راهی مراکز درمانی شوند، مهمترین و اصلی‌ترین فایده خدمت تزریقات در منزل زعفرانیه است. خصوصا زمانی که بیمار در راه رفتن محدودیت دارد، درد زیادی دارد یا اصلا روحیه خارج شدن از خانه را ندارد، استفاده از این خدمت بسیار مفید و البته کاربردی است. همچنین در شرایطی که محیط‌های درمانی به دلایل مختلف، محیط امنی برای حضور یا تردد نیستند و افراد فقط و فقط باید در شرایط اضطرار در این محیط‌ها حضور یابند، استفاده از خدمات تزریقات در منزل زعفرانیه بسیار مفید خواهد بود. 
در هر صورت اینکه مجبور نباشید برای تزریق یک آمپول که نهایتا ۳۰ ثانیه زمان می‌برد، از منزل خارج شوید، امتیاز بزرگی به شمار می‌رود. البته به شرطی که تیم تزریق کننده آمپول در منزل با تجهیزات کامل در منزل حاضر شوند و تجربه و تخصص کامل برای تزریق آمپول را داشته باشند.

تزریقات در منزل زعفرانیه

 

هزینه تزریقات در منزل زعفرانیه

هزینه انجام تزریقات در منزل زعفرانیه بسته به نوع تزریق و تعداد تزریق و نحوه تزریق متفاوت خواهد بود. بنابراین نمی‌توانیم اینجا رقم مشخصی را به عنوان هزینه تزریقات در منزل زعفرانیه اعلام کنیم. پیشنهاد می‌دهیم برای اطلاع از قیمت دقیق انجام تزریقات در منزل زعفرانیه با مجموعه هومکا تماس بگیرید. به این ترتیب بعد از مشخص شدن آمپول یا آمپول‌هایی که قرار است تزریق شود، هزینه تزریقات در منزل زعفرانیه به شما اعلام خواهد شد.
یادآوری می‌کنیم که در این خدمت، تزریق سرم در منزل و تزریق عضلانی در منزل نیز گنجانده شده است. همین حالا برای برخورداری از این خدمات بر روی دکمه زیر کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

مناطق تحت پوشش تزریقات در منزل زعفرانیه

تمام محله زعفرانیه می‌توانند از خدمت تزریقات در منزل زعفرانیه استفاده کنند. هیچ یک از محله‌های زعفرانیه استثنا نیستند و همه محله‌ها فرصت استفاده از این خدمت پر منفعت را دارند. 

 

تزریق آمپول بتامتازون 

آمپول بتامتازون، آمپولی است که در شرایط خاص برای برخی از بیماری‌ها تجویز و تزریق می‌شود. بتامتازون از دسته داروهای کورتیکواستروئیدی (در اصطلاح عامیانه کورتون) است. این داروی استروئیدی در اشکال متنوع دارویی خوراکی، تزریقی و موضعی تولید شده و در موقعیت‌های مختلفی تجویز می‌شود.
‎بتامتازون با مهار آزاد سازی برخی ناقل‌های شیمیایی که مسئول ایجاد التهاب هستند، منجر به فروکش علائم التهابی و حساسیتی می‌شود. در سایت خط سلامتی(Health Line) به این موضوع نیز اشاره شده است:

از بتامتازون به عنوان یک داروی کورتیکواستروئید یاد می‌شود. گاهی اوقات آن را با نام داروهای استروئیدی نیز  می‌خوانند. استروئیدها باعث کاهش مواد شیمیایی التهابی در بدن خواهند شد و به این ترتیب به کنترل التهاب در بدن کمک می‌کنند. 

 

موارد استفاده آمپول بتامتازون

این دارو در درمان علامتی اختلالات التهابی و آلرژیک برای سرکوب سیستم ایمنی، هیپرپلازی مادرزادی غده فوق کلیوی و تحریک بلوغ ریوی جنین در زایمان‌های زودرس و ادم مغزی نیز موثر است. همچنین از این دارو به شکل تزریق اینتراتکال یا اپیدورال برای کاهش دردهای ناشی از متاستازهای استخوانی در بدخیمی‌ها یا مواردی که دردهای کمر به شکل رادیکولر هستند، نیز استفاده شده‌ است.
بتامتازون برای درمان خارش، قرمزی، خشکی و پوسته پوسته شدن، التهاب و ناراحتی پوست نیز استفاده می‌شود. همچنین ‎از این دارو برای افرادی که مبتلا به اختلالات غده فوق کلیوی هستند و در بدن آنها کورتیکواستروئید ها (کورتون) به مقدار کافی تولید نمی‌شود، به عنوان درمان جایگزین استفاده می‌شود.
از بتامتازون برای درمان برخی از بیماری‌های خود ایمنی نیز استفاده می‌شود. این دارو منجر به کاهش اثرات منفی اینگونه بیماری‌ها می‌شود. در بیماری‌های خود ایمنی، سیستم دفاعی بدن به بخش‌های از بدن آسیب می‌رسانند. برای مثال درمان بیماری‌هایی مانند لوپوس، هپاتیت، بیماری‌های عضلانی و مفصلی مانند رماتیسم، آلرژی و آسم از این دارو استفاده می‌شود. بتامتازون برای درمان برخی از سرطان‌ها به عنوان داروی کمکی نیز کاربرد دارد. 

تزریقات در منزل زعفرانیه

 

عملکرد بتامتازون در بدن

داروی بتامتازون پاسخ ایمنی بدن را در برابر شرایط مختلف تغییر می‌دهد و منجر به کاهش التهاب می‌شود. بتامتازون در درمان بیماری‌های مرتبط با کاهش عملکرد غده آدرنال استفاده می شود. این دارو با عبور از غشاء سلولی به گیرنده‌های خود در سیتوپلاسم متصل شده و کمپلکس داروگیرنده وارد هسته سلولی می‌شود. این کمپلکس با اتصال به نواحی خاصی از DNA موجب تحریک روند رونویسی mRNA و به دنبال آن ساخت آنزیم‌هایی می‌شود که در نهایت مسئول اثرات سیستمیک کورتیکواستروئیدها هستند. این دارو با جلوگیری از تجمع سلول‌های التهابی در ناحیه التهاب، مهار فاگوسیتوز و آزاد شدن آنزیم‌های مسئول در التهاب و جلوگیری از ساخت و آزاد شدن واسطه‌های شیمیایی التهاب، اثرات ضد التهابی خود را اعمال می‌کند.

 

آیا امکان تزریق بتامتازون در منزل زعفرانیه وجود دارد؟

اگر دارو را دکتر تجویز کرده باشد و دوز تزریق را مشخص کرده باشد، تزریق بتامتازون در منزل توسط افراد با تجربه و متخصص بلامانع است. البته خرید این دارو بدون نسخه تاریخ‌دار پزشک از هیچ داروخانه‌ای امکانپذیر نیست. بنابراین وقتی کسی درخواست تزریق آمپول بتامتازون را دارد، قطعا پزشک برای او تجویز کرده و او دارو را از داروخانه تهیه کرده است. به کمک خدمت تزریقات در منزل زعفرانیه می‌توانید این آمپول را نیز تزریق کنید. 

 

توصیه های مهم قبل از تزریق بتامتازون در منزل زعفرانیه

✔ در صورتی که فشار خون بالا دارید، پزشک خود را مطلع کنید.
✔ ‎در صورتی که سابقه حمله قلبی یا هرگونه ناراحتی قلبی، اختلال در عملکرد کبد یا کلیه دارید، پزشک خود را مطلع کنید.
✔ در صورتی که در اطرافیان نزدیکتان سابقه ابتلا به دیابت یا بیماری چشمی گلوکوم (آب سیاه) وجود دارد. (خصوصا زمانی که قرار است طولانی مدت از این دارو استفاده کنید )، پزشک خود را مطلع کنید.
✔ در صورتی که کم کاری تیروئید، پوکی استخوان، صرع، بیماری ضعف عضلانی میاستنی گراویس، زخم معده یا هرگونه بیماری گوارشی و اختلالات ذهنی دارید، پزشک خود را مطلع کنید.
✔ در صورتی که باردار هستید، مادر شیرده هستید یا قصد بارداری دارید، پزشک خود را مطلع کنید.
✔ در صورتی که سابقه ابتلا به هرگونه عفونت در چند ماه اخیر و سابقه ابتلا به بیماری سل دارید، پزشک خود را مطلع کنید.
✔ ‎در صورتی که سابقه تشکیل لخته خون در عروق یا سابقه آنژیوگرافی دارید، پزشک خود را مطلع کنید.
✔ در صورتی که قصد واکسن زدن دارید یا اخیرا واکسنی تزریق کرده‌اید، پزشک خود را مطلع کنید.
✔ حتما قبل از اینکه پزشک بتامتازون را برای شما تجویز کند، حتما لیست کاملی از داروهایی که مصرف می‌کنید، (اعم از داروهای شیمیایی، داروهای گیاهی و مکمل‌های داروی) در اختیار پزشک قرار دهید. 
✔ در صورتی که به بتامتازون یا سایر داروهای استروئیدی (مثلا دگزامتازون و پردنیزولون) حساسیت دارید و یا سابقه درد عضلانی پیش رونده پس از مصرف این داروها دارید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید. 

سفارش خود از طریق کلیک بر دکمه زیر رایگان ثبت کنید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

نحوه تزریق بتامتازون در منزل زعفرانیه

تزریق آمپول بتامتازون به صورت وریدی و عضلانی انجام می‌شود. دوز تزریق را پزشک تعیین می‌کند. تزریقات در منزل زعفرانیه، تزریق بتامتازون را نیز برای شما انجام می‌دهد. 

عوارض جانبی بتامتازون
✔ آکنه
✔ سرگیجه
✔ گرگرفتگی صورت
✔ ناراحتی عمومی بدن
✔ سردرد
✔ افزایش اشتها
✔ افزایش تعریق
✔ سبکی سر
✔ حالت تهوع
✔ عصبی شدن
✔ درد
✔ تورم و یا قرمزی در محل تزریق
✔ بی خوابی
✔ ناراحتی های معده

تزریقات در منزل زعفرانیه

 

عوارض خطرناک آمپول بتامتازون 

واکنش‌های شدید آلرژیک مانند ایجاد جوش، کهیر، خارش، مشکلات تنفسی، تنگی قفسه سینه، تورم دهان و صورت و لب‌ها و زبان از جمله عوارضی است که ممکن است بعد از تزریق آمپول تجربه کنید. همچنین عوارض زیر نیز بعد از تزریق آمپول بتامتازون محتمل است:
✔ تغییر غیر طبیعی مدفوع
✔ تغییر در میزان چربی بدن
✔ تغییرات در سیکل قاعدگی
✔ کبودی یا خونریزی
✔ نامنظم شدن ضربان قلب
✔ تغییرات ذهنی یا خلق و خوی (مثلا افسردگی)
✔ درد عضلانی، خستگی و یا ضعف
✔ تشنج
✔ حالت تهوع شدید و یا استفراغ
✔ سرگیجه شدید و ناگهانی و یا سردرد
✔ تورم پا و یا ساق پا
✔ علائم عفونت (به عنوان مثال لرز، تب، گلو درد)
✔ درد تاندون یا استخوان‌ها
✔ نازک شدن پوست
✔ حساسیت غیر طبیعی پوست
✔ افزایش غیر طبیعی وزن
✔ تغییرات بینایی و یا دیگر مشکلات چشمی
✔ ا ستفراغ

بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا با خیالی راحت از خدمت تزریقات در منزل استفاده کنید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل زعفرانیه با هومکا

در مجموعه هومکا خدمات درمان، مراقبت و آزمایشگاه در قالب طرح‌های مختلف به کاربران و متقاضیان ارائه می‌شود. در این مجموعه تلاش شده است تا با ارائه خدمات کاملا شفاف و معتبر، سلامتی آحاد جامعه تضمین و تامین شود. با توجه به اینکه استفاده از خدمات درمانی مستلزم پرداخت هزینه‌های جانبی مختلفی است، مجموعه هومکا تلاش کرده است با حذف حداکثری این هزینه‌های جانبی، مسیر دریافت خدمات درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی را برای تمام کاربران هموار سازد. 
چنانچه تمایل دارید از هر یک از خدمات هومکا استفاده کنید، می‌توانید از طریق دکمه ثبت رایگان درخواست یا از طریق شماره‌ ۰۲۱۶۷۳۷۱ درخواست خود را ثبت کنید. هومکا برای تمام ساکنان تهران و استان البرز خدمات ارائه می‌دهد. 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

چرا تزریق بتامتازون تجویز می‌شود؟
بتامتازون نوعی کورتیکواستروئید است. این دارو منجر به کاهش تورم، قرمزی، خارش و واکنش‌های آلرژیک خواهد شد. همچنین از آن برای درمان بیماری‌هایی مانند آسم، آلرژی، آرتروز، بیماری کرون و کولیت اولسراتیو نیز بهره برده می‌شود.
علت تجویز بتامتازون در دوران بارداری چیست؟
این دارو به رشد ریه در جنین‌های نارس کمک می‌کند.
بتامتازون چگونه تزریق می‌شود؟
تزریق بتامتازون به صورت وریدی و عضلانی خواهد بود. این دارو به طور مستقیم به تاندون‌ها تزریق نمی‌شود.
مصرف بیش از حد بتامتازون چه عوارضی در پی خواهد داشت؟
استفاده طولانی مدت در دوزهای بالا می‌تواند منجر به عوارضی مانند نازک شدن پوست، کبودی، تغییر میزان چربی بدن بخصوص در نواحی گردن و کمر، افزایش لکه‌های آکنه، اختلالات قاعدگی و ناتوانی جنسی شود.
هزینه تزریقات در خانه چگونه محاسبه می‌شود؟
قیمت خدمت تزریقات در منزل با توجه به تعرفه آن مشخص خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل