تزریقات در منزل تهرانپارس
خانه
مقالات
تزریقات در منزل تهرانپارس

تزریقات در منزل تهرانپارس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
خدمت تزریقات در منزل تهرانپارس را متفاوت تجربه کنید.
آیا خدمت تزریقات در منزل شامل واکسیناسیون کودکان می‌شود؟ هزینه خدمت تزریقات در منزل چگونه محاسبه می‌شود؟ تزریقات در منزل تهرانپارس توسط چه کسانی انجام می‌شود؟ برای تزریق در منزل به چه نکاتی باید توجه شود؟ آیا در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توان از خدمت تزریقات در منزل تهرانپارس استفاده کرد؟

 تعداد زیادی از بانوان به دلیل سخت بودن تردد به خارج از منزل، تزریقات در منزل را  به عنوان یکی خدمات بهداشتی و درمانی ترجیح می‌دهند. همچنین ممکن است در ساعاتی از شب به تزریق نیاز داشته باشید و امکان مراجعه به مراکز درمانی در آن ساعات مقدور نباشد به همین دلیل تزریقات در منزل تهرانپارس بهترین گزینه برای چنین شرایطی است. به علاوه ممکن است در ساعاتی از شبانه‌روز به خدمات تزریقاتی نیاز پیدا کنید اما خروج از منزل به هر دلیلی برای شما ممکن نباشد.

همچنین بیشتر کودکان از محیط بیمارستان می‌ترسند به همین دلیل حاضر به انجام تزریقات در مراکز درمانی نمی‌شوند. بنابراین توصیه می‌شود که پدر و مادرها برای انجام مراحل درمانی در مورد کودک خود از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنند. اگر با چنین شرایطی مواجه شدید با وجود تزریقات در منزل از سوی مجموعه هوم‌کا اصلأ جای نگرانی نیست. کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید،‌ سفارش شما به صورت رایگان ثبت خواهد شد. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

اگر در تهرانپارس سکونت دارید و قصد دارید تزریقات خود را در منزل انجام بدهید در این مقاله برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما همراه باشید.

 

خدمات تزریقات در منزل تهرانپارس

  • تزریق آمپول
  • پانسمان، تعویض و ضدعفونی زخم‌های مختلف
  • تزریق انواع مختلف واکسن در منزل
  • تزریق آهن به داخل رگ
  • تزریق مواد آنتی‌بیوتیک
  • داخل جلدی
  • وریدی
  • تزریق به صورت پانسیون مانند پانسیون مایع نخاعی
  • زیر جلدی
  • تزریق سرم. شما می‌توانید برای تزریق انواع سرم در منزل با هوم‌کا تماس بگیرید.
  • تزریقات عضلانی در منزل از کاردبردی‌ترین انواع تزریقات است. سایت معتبر اخبار روز پزشکی(Medical News Today) در این رابطه می‌گوید:

تزریق عضلانی بیش از سایر روش‌های تزریق مورد توجه قرار می‌گیرد. برخی داروها باعث تحریک رگ‌ها شده و به همین دلیل تزریق وریدی نمی‌تواند گزینه مناسبی برای بیمار باشد. گاهی اوقات نیز قرص‌ها سیستم گوارشی را تحریک می‌کنند،‌ به همین دلیل انتخاب اول پزشکان در  درمان  نخواهند بود. 

در طی این تزریق دارو به سرعت جذب بدن خواهد شد.  بیشتر واکسن‌ها به این شیوه تزریق می‌شوند.

تزریقات در منزل تهرانپارس

 

تزریقات در منزل تهرانپارس و نکات مهم آن  

ما در هوم‌کا برای انجام تزریقات در منزل تهرانپارس نکات زیر را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم:

  • برای انجام تزریقات در منزل تهرانپارس از اشخاص غیر متخصص و کسی که در این زمینه مهارت ندارد استفاده نمی‌کنیم زیرا بعضی مواقع تزریق اشتباه، عواقب وخیمی را برای بیمار به همراه داشته است. مثلأ ممکن است در زمان تزریق، آمپول در داخل عضله بشکند.

  • تکنسین ما در زمان تزریق اصول بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کند.

  • تکنسین یا پرستار در زمان حضور در منزل برای انجام تزریقات در مورد سابقه بیماری شما و وضعیت جسمانی‌تان در زمان تزریق سوال می‌پرسد تا از هرگونه آسیب و عوارض ناشی از تزریق در امان باشید.

  • در زمان تزریق در مورد داروهایی که استفاده می‌کنید از شما سوال پرسیده می‌شود تا دچار مسمومیت دارویی نشوید.

  • در زمان تزریق محل تزریق و سوزن به طور کامل ضد‌عفونی می‌شوند بنابراین اگر بابت ابتلا به کرونا یا سایر  بیماری‌های عفونی نگران هستید به هوم‌کا اعتماد کنید.

  • شما می‌توانید در زمان حضور پرستار در منزل سوالات خود را در مورد تزریقات مطرح کنید.

با کلیک بر روی دکمه زیر از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره‌مند شوید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات بانوان در منزل تهرانپارس

یکی از بهترین شیوه‌های درمانی که از سوی پزشک برای بهبود سریع بیمار به تجویز می‌شود؛ تزریق دارو است. تزریق دارو به این دلیل که از طریق جریان خون به سرعت موجب تاثیرگذاری در نقطه مورد نظر می‌شود، از اهمیت زیادی برخوردار است اما اگر به طور غیر اصولی و توسط اشخاص نابلد انجام شود، ممکن است آثار نامطلوبی را برای سلامت شما به همراه داشته باشد و بیمار را با مشکلاتی مواجه کند. بنابراین اگر خانمی هستید که امکان حضور در مراکز درمانی برای انجام تزریق را ندارید توصیه ما به شما این است که از خدمات تزریقات در منزل تهرانپارس استفاده کنید.

 ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که به هنگام مراجعه به مراکز درمانی برای انجام تست یا تزریقات با رفتارهای غیر اصولی و غیر بهداشتی از سوی کادر پرستاری مواجه شده باشید. طبق گزارش‌های منتشر شده، در هر سال تعداد زیادی از پرستارها مبتلا به بیماری‌هایی مانند ایدز یا هپاتیت می‌شوند و متاسفانه بیماران را نیز به چنین بیماری‌های خطرناکی مبتلا می‌کنند و تمام این آثار نا به هنجار به رعایت نشدن بهداشت در مراکز درمانی باز‌می‌گردد. استفاده از خدمات پرستار در منزل برای انجام تزریقات شما را از قرار گرفتن در معرض چنین آسیب‌هایی در امان می‌دارد.

تزریقات در منزل تهرانپارس

 

تزریقات شبانه روزی در منزل تهرانپارس

می‌دانیم که مشکلات خبر نمی کنند و در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است رخ بدهند . در این شرایط بسیاری از افراد نمی‌توانند به موقع در مراکز درمانی حاضر شوند. از آن گذشته اکثر مراکز ساعات مشخصی برای ارائه خدمات دارند و پیدا کردن مراکز شبانه روزی خود چالشی دیگر است. ما در هوم‌کا با درک شرایط شما در وضعیتی که در آن قرار گرفته‌اید در هر ساعتی از شبانه روز پرستار خود را برای انجام تزریق در منزل اعزام می‌کنیم.

دسترسی شبانه روزی به خدماتی مانند پرستار و پزشک در منزل از نیازهای ضروری در تهرانپارس برای خانواده‌ها است. بنابراین اگر شما در تهرانپارس ساکن هستید در هر ساعتی روز یا شب می‌توانید با هوم‌کا تماس بگیرید ما آماده ارائه خدمات هستیم.

لازم به ذکر است که که خدمات در زمینه تعویض پانسمان، تزریق آمپول، سرم و هرگونه خدمات پرستاری به صورت شبانه‌روزی ارائه خواهد شد. با کلیک بر دکمه همین حالا سفارش شما به صورت رایگان ثبت خواهد شد. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

قیمت تزریقات در منزل تهرانپارس

هزینه انجام خدمات تزریقات در منزل حتمأ یکی از نکاتی است که هر شخصی در زمان درخواست برای حضور پرستار در منزل به منظور انجام تزریقات آن را مد نظر قرار می‌دهد. بدیهی است که شما تمایل دارید با پرداخت قیمتی معقول، خدماتی با کیفیت را دریافت کنید. هزینه خدمات درمانی و تزریقی که از سوی مجموعه هوم‌کا ارائه می‌شود با در نظر گرفتن نوع خدمات و ساعت حضور تکنسین در منزل همچنین مسیری که تکنسین یا پرستار برای حضور در منزل می‌پیماید در تعیین هزینه نقش مهمی دارند. به طور کلی هزینه‌ها در این مجموعه شفاف هستند و شما می‌توانید در زمان برقراری تماس جهت درخواست تزریقات در منزل از هزینه نیز مطلع شوید.

تزریقات در منزا تهرانپارس

 

نتیجه‌گیری

هومکا با سابقه‌ای درخشان در رابطه با ارائه خدمات درمانی به شما  عزیزان به یکی از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه تبدیل گردیده است. هومکا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با استفاده از خدمات درمانی و بهداشتی کادری مجرب و متخصص را تجربه کنید. ما در هومکا تمام تلاش خود را برای انجام تزریقات با کیفیت عالی و رعایت ضوابط بهداشتی انجام می‌دهیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات در مورد خدمات هومکا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

تزریق دارو بهتر است یا خوردن دارو؟
این موضوع به نوع بیماری و وضعیت سلامتی شما بستگی دارد. با تزریق دارو تاثیرات آن در کوتاه‌ترین زمان احساس خواهند شد. این امر روند بهبودی را سرعت خواهد بخشید. زمانی که دارو خورده می‌شود،‌ وارد سیستم گوارش شده و سپس وارد جریان خون خواهد شد. به همین دلیل مدت زمان بیشتری لازم است تا دارو تاثیرات خود را نشان دهد.
آیا تزریق دارو با درد همراه است؟
در بیشتر تزریقات درد شدیدی حس نخواهید کرد. شاید بتوان گفت بیشترین درد مربوط به نوع سرنگ و دارو باشد.
برای کاهش درد پس از تزریق چکار باید کرد؟
برای این منظور از کمپرس سرد استفاده کنید. کافی است برای لحظاتی کوتاه کمپرس را در ناحیه تزریق نگه دارید. این امر موجب کاهش درد خواهد شد.
آیا برای تزریق داروهای تقویتی به نسخه پزشک نیاز است؟
تزریقات در منزل هوم‌کا با نسخه پزشک و همچنین درخواست شما انجام خواهد شد. داروهای تقویتی و ویتامین‌ها از جمله داروهایی هستند که درخواست شما تزریق خواهند شد.
چطور می‌توانم از خدمت تزریقات در منزل استفاده کنم؟
برای برخورداری از خدمت تزریقات در منزل هوم‌کا کافی است به سایت مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت رایگان ثبت نمایید. تنها یک کلیک لازم است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل