تزریقات در منزل جنوب تهران
خانه
مقالات
تزریقات در منزل جنوب تهران

تزریقات در منزل جنوب تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات در خانه و با خیال آسوده!
بدون شک با شنیدن نام تزریقات، فکر هر کسی به سمت حضور در مراکز درمانی و یا بیمارستان می‌رود. اما سوال اینجاست که در دوره بیماری کرونا آیا حضور در این مراکز کار درستی است؟ اگر نیاز به تزریقات داشتیم در این شرایط چه کنیم که در معرض ابتلا به کرونا و در محیط‌های پرریسک قرار نگیریم؟

انجام تزریقات در بسیاری از بیماری ها اولین و سریعترین راه برای شروع فرآیند درمان است. اصلی ترین دلیل استفاده از این روش برای مبارزه در طیف وسیعی از بیماری ها، این است که با تزریقات، دارو سریع تر از هر روش دیگری مانند مصرف آنتی بیوتیک و دیگر داروهای خوراکی به خون می رسد و کار مبارزه با عامل بیماری زا را آغاز می نماید.

بدون شک با شنیدن نام تزریقات، فکر هر کسی به سمت حضور در مراکز درمانی و یا بیمارستان می رسد. چرا که این روش معمول جامعه و افراد درون آن است. اگر به گذشته های نه چندان دور برگردیم، حضور پزشک در منزل و بر بالین بیمار او تاریخی طولانی دارد. در گذشته نیز برخی از افراد از این روش برای ویزیت شدن توسط پزشک استفاده می کردند. امروزه نیز به خصوص با شیوع بیماری کرونا خدمات انواع خدمات درمانی در منزل انجام می‌شود. 

تزریقات در منزل جنوب تهران یکی از خدماتی است که از سوی مجموعه هومکا ارائه می شود. مجموعه هومکا یکی از برترین و تخصصی ترین مجموعه های ارائه خدمات درمانی و مراقبتی در منزل است. مجموعه هومکا با کمک پرستاران ماهر و کار آزموده خود، خدمات تزریقات در منزل جنوب تهران را با نهایت کیفیت در اختیار متقاضیان گرامی قرار خواهند داد. این مجموعه در پذیرش و استخدام پرستاران خود با حساسیت بالایی عمل می کند و با مصاحبه های تخصصی و علمی، بهترین ها را بر می گزیند. از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مجموعه فیزیوتراپی در منزل می‌باشد که بدین ترتیب دیگر نیازی نیست به طور پی در پی به مراکز فیزیوتراپی مراجعه کنید. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل جنوب تهران بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل جنوب تهران شامل چه خدماتی می‌شود؟

فرآیند انجام تزریقات به تمام کارهای درمانی گفته می شود که در آن مایعی که شامل دارو و یا مواد تقویت کننده بدن است، از به وسیله سرنگ و از راه سوزن وارد بدن می شود. هر کدام از داروها و مواد تقویتی به روش خاصی به بدن تزریق می شوند. گاهی اوقات تزریق عضلانی، گاهی زیر جلدی و گاهی توسط سرم. در حقیقت نوع دارو و هدف استفاده از آن روش تزریق آن را نیز مشخص می کند. همان طور که می دانیم انجام تزریقات انواع متفاوتی دارد که موارد مذکور تعدادی از رایج ترین نوع تزریقات بودند.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا انجام انواع تزریقات در منزل جنوب تهران را بر عهده می گیرد و در اسرع وقت و کمال آرامش و در محل حضور متقاضی، خدمات را در اختیار فرد قرار می دهد. این کار توسط پرستاران و متخصصین مجموعه هومکا و با بیش ترین مقدار کیفیت ممکن صورت می پذیرد. همچنین مجموعه هومکا از پرستاران خانم در انجام تزریقات برای بانوان محترم و گرامی استفاده می کند.

تزریقات در منزل جنوب تهران

 

نکته مهم برای پرستاران انجام دهنده خدمات تزریقات در منزل جنوب تهران

ممکن است برخی از افراد نیازمند به خدمات تزریقات، دارویی را برای اولین بار تجربه کنند. در چنین شرایطی، بهتر است ابتدا دارو با روش های تعیین شده، بر روی فرد متقاضی تست شود. چرا که ممکن است بدن او به این دارو حساس باشد و در ادامه سبب به وجود آمدن مشکلات غیر قابل جبران شود. به همین دلیل بهتر است که ابتدا با فرد متقاضی در این باره صحبت شود و از او درمورد اینکه آیا قبلا نمونه این دارو را استفاده کرده است یا نه سوال پرسید. نکات مهمی که برای تزریقات باید توسط پرستار رعایت شود به گفته سازمان جهانی بهداشت(WHO) موارد زیر می‌باشد:

مرحله ۱: تمیز کردن فضای کار
مرحله ۲: بهداشت دست
مرحله ۳: سرنگ و سوزن استریل و جدید، با پیشگیری از استفاده مجدد
مرحله ۴: ویال استریل دارو و رقیق کننده
مرحله ۵: ضد عفونی کننده پوست
مرحله ۶: دارای محفظه‌ای مناسب برای نگهداری وسایل تیز
مرحله ۷: مدیریت مناسب زباله‌ها

پرستاران مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا با توجه به تخصص موجود، آگاهی کاملی از نیاز به انجام تست و روش های تست دارو بر روی بدن را دارند. پرستاران این مجموعه آموزش های مورد نیاز برای انجام هر چه بهتر خدمات را دیده اند و توانایی انجام آن را دارند. برای ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

 

وسایل تزریقات در منزل جنوب تهران

هر کار و هر خدمتی نیازمند ابزار و لوازم مخصوص به خود می باشد. ابزارهای استانداردی که مخصوص انجام و ارائه همان خدمت است. برای انجام تزریقات پرستار نیازمند بهره گیری از سرنگ و سوزن است که بر اساس نوع دارو و میزان تزریق، در انواع سایز و حجم مشخص در دسترس می باشند. استفاده از انواع سرنگ و سوزن، نحوه تزریق را نیز تعیین می کنند که پرستار آموزش دیده با انواع تزریق آشنایی کامل را دارد. تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای انجام تزریقات در منزل جنوب تهران در پک‌ها و بسته بندی‌های استریل و ضد عفونی شده تا محل حضور فرد متقاضی و توسط پرستار آورده می‌شود.

 

روش های تزریقات در منزل جنوب تهران

همان طور که گفته شد، تزریقات راهی برای رساندن دارو و مواد تقویتی به بدن است. این فرآیند می تواند به چند روش مختلف انجام گیرد که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره مختصری خواهیم داشت:

۱- تزریق زیر جلدی SC subcutaneous

۲- تزریق عضلانی یا تزریق در عضله IM intramuscular

۳- تزریق داخل جلدی ID intradermal

۴- تزریق وریدی IV intravenous

موارد فوق از جمله انواع تزریقات در منزل جنوب تهران می باشند که مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا این خدمات را در هر ساعتی از شبانه روز در اختیار متقاضیان گرامی قرار خواهد داد.

تزریقات در منزل جنوب تهران

 

تزریقات در منزل جنوب تهران در شرایط کرونا

کرونا نزدیک به ۱۰ ماه است که واژه ای آشنا برای تمام مردم دنیا می باشد و بدون شک همه ما کم و بیش در جریان عملکرد این ویروس و نحوه رفتار آن در بدن افراد مبتلا هستیم. بیماری ای که تاکنون تعداد بسیاری را در ایران و سراسر دنیا به کام مرگ کشانده است.

بسیاری از افرادی که به هر دلیلی نیازمند استفاده از خدمات تزریقات هستند، می توانند جزو افراد پر خطر در ابتلای به کرونا باشند. شاید بپرسید پر خطر به چه معناست؟ برخی از افراد مانند سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای مانند فشار خون، آسم، دیابت و مشکلات کبد و کلیه، با ابتلای به ویروس کرونا، علائم بسیار شدیدی را از خود بروز می دهند. حال این افراد در صورت ابتلا به ویروس کرونا به مرور زمان به سمت وخامت رفته و ممکن است خطرات و پیامدهای غیر قابل جبرانی برای این افراد در پی داشته باشد.

حضور این گونه افراد در مراکز درمانی که محل عبور و مرور بیماران مختلف بوده و در عین حال شلوغ و پر تجمع نیز هستند، می تواند بسیار پر ریسک و خطر ساز باشد. سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای میتوانند بدون حضور در مراکز پر خطر درمانی و بیرون آمدن از خانه، به راحتی و در کمال آرامش از خدمات تزریقات در منزل جنوب تهران مجموعه هومکا استفاده نمایند. هومکا همچنین برای راحتی شما و عزیزانتان آماده ارائه خدمات مراقبت در منزل نیز می‌باشد. هومکا برای این کار با وسواس خاص خود بهترین‌ها را گرد هم آورده است تا خیال شما را از بابت رسیدگی به بیمار، سالمند و کودک راحت کند.

این موضع تنها مربوط به این افراد نمی باشد. گذر زمان این موضوع را ثابت کرده است که ویروس کرونا بسیاری از اوقات گریبان افراد با سن پایین و بدون بیماری زمینه ای را نیز گرفته است و این موضوع نشان می دهد که هیچ فردی در مفابله با ویروس کرونا مصون نمی باشد.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا با علم به این موضوعات، استفاده از خدمات را برای تمام افرادی که تمایلی برای حضور در مراکز درمانی ندارند، پیشنهاد می کند. این مجموعه با وجود تیم قوی و تحصیل کرده پرستاران خود پاسخگوی تمام افراد متقاضی خدمات تزریقات در منزل جنوب تهران می باشد. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل جنوب تهران بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل جنوب تهران با مجموعه هومکا

همان طور که اکنون می دانیم، تزریقات تنها در مراکز درمانی و بیمارستان ها انجام نمی شود. امروزه با یک تماس تلفنی کوتاه می توانید به کمک مجموعه های خدمات درمانی و مراقبتی و پرستارهای این مجموعه‌ها، از خدمات تزریقات در منزل جنوب تهران استفاده نمایید.

یکی از این مجموعه‌های پر آوازه و با تجربه، مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا می‌باشد. برای درخواست خدمات از این مجموعه کافیست تا با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس گرفته و نیاز خود را با کارشناسان هومکا در میان بگذارید. کارشناسان مشاوره مورد نیاز را به شما می دهند و جزئیات خدمات مورد نیاز شما را با شما در میان می گذارند. آن ها در این زمینه تمام آموزش های مورد نیاز را دیده اند. علاوه بر این، تحصیلات پرستاران هومکا نیز در راستای شغلشان می باشد. این دو دلیل کافیست تا یک پرستار از پس تمام کارها بر آمده و نیازهای متقاضی را با بالاترین کیفیت ممکن رفع نماید. مسیر دیگر برای اعلام نیاز و درخواست خدمات از مجموعه هومکا، سایت مجموعه هومکا می‌باشد. با این کار، کارشناسان مجموعه هومکا با شما تماس می گیرند و مشاوره های لازم را انجام می دهند.

در ادامه هماهنگی های نهایی انجام می شود و پرستار به همراه تجهیزات مورد نیاز برای انجام خدمات تزریقات در منزل جنوب تهران به محل حضور فرد متقاضی اعزام می شود.

تزریقات در منزل جنوب تهران

 

نکته مهم آخر در استفاده از خدمات تزریقات در منزل جنوب تهران

تزریقات شاید در نگاه اول کار ساده ای به نظر برسد. اما در حقیقت این گونه نیست. هر کاری قواعد و استانداردهای مختص به خود را دارد. تزریقات در منزل جنوب تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین جهت و به علت حساسیت بالای این کار، بهتر است متقاضان استفاده کننده از این خدمات، با انتخاب یک مجموعه مناسب، پرستار مناسبی را برای انجام تزریقات در اختیار داشته باشد. پرستاری که جزئیات را به صورت کامل بداند و کامل در جریان تمام وظایف خود باشد. با انتخاب مجموعه هومکا، شما می توانید از خدمات با کیفیت تزریقات در منزل جنوب تهران این مجموعه استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

درخواست تزریقات در منزل در "هومکا" چگونه است؟
راه اول برای درخواست تزریقات تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ و اعلام نیاز خود به کارشناسان هومکا می‌باشد. کارشناسان مشاوره مورد نیاز را به شما می دهند و جزئیات خدمات مورد نیاز شما را با شما در میان می گذارند. راه دوم برای اعلام نیاز و درخواست خدمات از مجموعه هومکا، ثبت درخواست در سایت مجموعه هومکا می‌باشد. با این کار، کارشناسان مجموعه هومکا با شما تماس می گیرند و مشاوره های لازم را انجام می دهند.
آیا خدمات تزریقات در منزل هومکا در روز‌های تعطیل هم برقرار است؟
بله، کادر پرستاری هومکا آماده ارایه خدمات پرستاری در روز‌های تعطیل در زمینه تزریقات و پانسمان وصل سرم و سوند،انژو،تنقیه(انما) ساکشن بیمار توسط کادر با تجربه و متبحر می‌‌باشد.
آیا امکان تزریقات شبانه روزی در منزل وجود دارد؟
بله، کادر پرستاری هومکا آماده ارایه خدمات پرستاری شبانه روزی در زمینه تزریقات و پانسمان وصل سرم و سوند،انژو،تنقیه(انما) ساکشن بیماربصورت شبانه روزی توسط کادر با تجربه و متبحر می‌باشد.
آیا پرستارانی که هومکا برای تزریقات در منزل اعزام می‌کند از مهارتهای روانشناسی هم برخوردار هستند؟
بله، پرستاران هومکا از مهارت‌های روانشناختی بیماران برخوردار هستند و یکی از وظایف آن‌ها ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی بیماران می‌باشد.
آیا می‌توانم خدمت تزریقات دوره‌ای (تزریق هفتگی، ماهانه و .. ) را درخواست دهم؟
بله. این خدمت نیز برای شما فراهم شده است و کافیست برای درخواست این خدمت با ما تماس حاصل کنید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل