تزریقات در منزل شهریار
خانه
مقالات
تزریقات در منزل شهریار

تزریقات در منزل شهریار

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
انجام تزریقات خود را به پرستاران متخصص هومکا بسپارید!
آیا با خدمات تزریقات در منزل آشنا هستید؟ آیا می‌دانید طیف گسترده‌ایی از تزریقات در منزل به راحتی انجام می‌شوند؟ آیا می‌دانید خدمت تزریقات در منزل برای چه کسانی مناسب است؟ هومکا در مقاله زیر به معرفی خدمت تزریقات در منزل پرداخته است. شاید زمان آن فرا رسیده باشد تا بجای مراجعه به مراکز درمانی، متخصص را در منزل خود ملاقات کنید. به این ترتیب دیگر لازم نیست نگران آلودگی محیط مراکز درمانی باشید یا زمان خود را در شلوغی مراکز درمانی تلف کنید

یکی از خدمات درمانی و پرستاری پرکاربرد تزریقات است. تمام افراد در طول عمر خود بارها احتیاج به دریافت خدمات تزریقات در انواع متفاوت خواهند داشت. از آنجایی که سرنگ‌ها و تزریقات متفاوت هستند، بنابراین انجام اینکار بصورت خودسرانه خطر بزرگی برای افراد به همراه خواهد داشت.
بسیاری از افراد هنگامی که فرصت، شرایط و توانایی حرکتی کافی برای مراجعه به درمانگاه ندارند و یا نمی‌توانند بیمار را از منزل خارج کنند اقدام به تزریق بصورت خودسرانه می‌کنند و با این تصور که اینکار چندان تخصصی نیست و خودشان نیز از پس آن برمی‌آیند و یا اینکه اصلا از تزریق دارو صرف نظر می‌کنند. با استفاده از خدمات تزریقات در منزل می‌توانید بر تمام مشکلات حضور در مراکز درمانی فائق آیید. چنانچه برای برخورداری از خدمات تزریقات در منزل شهریار به مشاوره نیاز دارید، کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات چیست؟

بصورت کلی به انتقال و رساندن داروها به بدن با استفاده از سرنگ و سوزن و بهره‌گیری از تکنیک‌های آسپتیک، تزریقات می‌گویند. تزریقات انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم داشت. 

تزریقات در منزل شهریار

 

انواع تزریقات در منزل شهریار

پرستار در منزل به ۴ روش متفاوت تزریقات را برحسب داروی دریافتی بیمار انجام می‌دهد:
 
✔ تزریقات IV intravenous یا وریدی.

✔ تزریقات  SC subcutaneousیا زیر جلدی.

✔ تزریقات ID intradermal یا جلدی.

✔ تزریقات IM intramuscular یا عضلانی.

✔ تزریق پانسیون.

با کلیک بر دکمه زیر می‌توانید از انواع خدمت تزریقات مانند تزریق عضلانی در منزل شهریار همین حالا بهره‌مند شوید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

خدمات مختلف تزریقات در منزل شهریار

تزریق انسولین در منزل:

بیشتر سالمندان و افراد به تزریق انسولین و استفاده آن چندان مهارت ندارند و یا اینکه اطرافیان از انجام آن واهمه دارند. همانطور که می‌دانید برای تزریق انسولین نقاط ایمن مشخصی تعیین شده که فرد باید نسبت به آن نقاط شناخت کافی داشته باشد و تزریق را صحیح انجام دهد. چنانچه شما در روز چند بار نیاز به تزریق انسولین دارید و یا بیمار شما سالمند و ناتوان جسمی است می‌توانید با استفاده از خدمات تزریقات در منزل این مشکل را رفع کنید. سایت معتبر خط سلامتی(Health Line) در مورد روش‌های تزریق انسولین این چنین نوشته است:

برای مصرف انسولین شیوه‌های مختلفی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به سرنگ، قلم انسولین، پمپ‌های انسولین و جت انژکتورها اشاره کرد. اگر می‌خواهید بدانید کدامیک از آنها برای شما مناسب است باید با پزشک خود مشورت کنید. به طور کلی می‌توان گفت استفاده از سرنگ رایج‌ترین شیوه تزریق انسولین است چرا که هزینه کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد.  سرنگ ها با توجه به میزان انسولین، سایزهای متفاوتی دارند. آنها از جنس پلاستیک بوده و یکبار مصرف هستند. 

هزینه تزریق انسولین در منزل:
هزینه تزریق انسولین در منزل با توجه به اینکه افراد ممکن است در روز چند بار احتیاج به تزریق داشته باشند متغیر است. البته دلایلی دیگری همچون محل زندگی دریافت کننده خدمات، نوع تزریق، وضعیت بیمار و ... نیز در محاسبه هزینه تزریق انسولین موثر است.

تزریقات واکسن کودک در منزل:
واکسن یکی از ضروریاتی است که تزریق آن برای تمام کودکان تاکید می‌شود. کودکان تا سنی مشخص به صورتی دوره‌ای واکسن دریافت می‌کنند. حال برخی از کودکان بیماری خاص دارند و یا توانایی خروج از منزل ندارند. ممکن است کودک شما از قرار گرفتن در محیط درمانگاهی احساس ناراحتی کند و یا اینکه از انجام تزریقات بترسد. دراینصورت توصیه ما این است که از تزریقات واکسن در منزل استفاده کنید.

تزریقات کودک در منزل:
اگر کودک شما از انجام تزریق در درمانگاه می‌ترسد و برای شما خارج کردن فرزند بیمارتان غیرممکن است استفاده از تزریقات در منزل گزینه‌ای ایدآل خواهد بود. انجام تزریق در منزل استرس ناشی از تزریقات را در کودک کاهش می‌دهد.

تزریقات در منزل شهریار

تزریقات بیمار در منزل:
برخی از بیماران توانایی حرکت ندارند، بیمار بستری هستند و درمواردی خروج از منزل سبب افزایش بیماری آن‌ها می‌شود بنابراین انجام تزریقات در منزل برای این گروه‌ها بهتر خواهد بود. درضمن مامور تزریقات در منزل نسبت به تزریقات این افراد تخصص و تجربه بیشتری در مقایسه با تزریقات در درمانگاه دارد.

تزریقات سالمندان در شهریار:
اگر سالمند در منزل دارید، در شهریار زندگی می‌کنید و نمی‌توانید برای انجام تزریقات سالمند خود را از منزل خارج کنید کافیست از خدمت تزریقات در منزل شهریار استفاده کنید. ضعف جسمانی و پیری سبب می‌شود که افراد کهنسال تحمل حضور و معطلی در درمانگاه را نداشته باشند، بنابراین انجام تزریقات در منزل می‌تواند بهتر باشد.

تزریقات معلولین در منزل:
اگر یکی از اعضای خانواده شما از معلولیت جسمی رنج می‌برد و توانایی حرکت ندارد و نیاز به تزریقات در منزل دارد می‌توانید از خدمات تزریقات در منزل هومکا استفاده کنید. دریافت خدمات تزریقات در منزل به جهاتی برای این گروه از افراد بهتر خواهد بود.

تزریقات در منزل شهریار

 

مزایای تزریقات در منزل شهریار

✔ استراحت در منزل حین انجام تزریقات.

✔ تزریقات راحت‌تر برای افراد بستری در منزل.

✔ عدم تماس فرد با آلودگی‌های موجود در محیط بیمارستان.

✔ خدمات تزریقات بصورت ۲۴ ساعته.

 

نکاتی که پرستار در هنگام تزریقات در منزل شهریار باید به آن‌ها توجه کند

خوب است بدانید که میزان دانش مسئول تزریقات درمورد نوع دارو و تاثیر آن در انجام تزریقات موثر است و باید موارد زیر را بداند:

✔ خواص داروی دریافتی بصورت تزریق.

✔ میزان محرک‌ها و غلظت دارو.

✔ حجم داروی دریافتی.

✔ محل درست و دقیق انجام تزریقات.

✔ آشنایی کامل به وضعیت اعصاب بزرگ و عروق.

بر دکمه زیر کلیک کنید تا هم اکنون خدمت تزریقات را با کیفیتی مطلوب در منزل یا محل کار خود دریافت کنید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

توانایی های پرستار در تزریقات در منزل شهریار

✔ از آنجایی که تزریقات در منزل در محیط خارج از درمانگاه انجام می‌گیرد بنابراین پرستار باید کاملا به انجام انواع تزریقات تسلط داشته باشد. تزریقات بد می‌تواند نتیجه مخرب و آسیب زننده برای فرد بیمار به دنبال داشته باشد. آسپیره کردن مایع پیش از انجام تزریق بسیار حائز اهمیت است.

✔ عدم شناخت درست نسبت به محل تزریق می‌تواند آسیب‌های وریدی، استخوانی را به همراه داشته باشند.

✔ اگر محلول زیاد از حد تزریق شود درد شدید ناحیه نتیجه آن خواهد بود که ضایعه موضعی را نیز به همراه دارد.

تزریقات در منزل شهریار

 

تزریقات در منزل شهریار بدون مشکل برای بیمار

یکی از دلایل توصیه به انجام تزریقات در منزل این است که بسیاری از افراد از تزریقات ترس دارند، بخصوص کودکان. انجام تزریقات در منزل می‌تواند از تنش و استرس ناشی از انجام تزریقات بکاهد و انجام آن را برای بیمار و پرستار راحت‌تر کند. البته پرستار نیز می‌تواند با رعایت نکاتی اصولی انجام تزریقات را برای بیمار قابل تحمل‌تر کند.

 

پرستار چگونه ناراحتی ناشی از تزریقات در منزل شهریار را کاهش می‌دهد؟   

✔ انتخاب سوزن مناسب با توجه به نوع تزریق.

✔ آشناسایی نقطه آناتومیک مناسب برای انجام تزریقات.

✔ سر کردن محل تزریقات با یخ.

✔ انجام سریع ورود سوزن به بافت.

✔ نگهداشتن سوزن هنگامی که در بافت قرار دارد.

✔ قرار دادن مریض در حالت راحت برای جلوگیری از سفتی عضلات.

✔ صحبت کردن با بیمار حین انجام تزریق.

✔ ماساژ محل تزریق به مدت چند ثانیه.

با کلیک بر دکمه زیر کارشناسان حرفه‌ایی هومکا را در منزل یا محل کار ملاقات خواهید کرد.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

هزینه تزریقات در منزل شهریار     

اگر تزریقات را در منزل انجام می‌دهید باید بدانید که هزینه تزریقات در منزل متفاوت‌تر از تزریقات در درمانگاه خواهد بود. باتوجه به تعداد تزریقات، نوع تزریقات، محل دریافت خدمات و حضور پرستار در منزل هزینه تزریقات نیز متغیر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه‌های تزریقات در منزل شهریار، کافیست با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید.

تزریقات در منزل شهریار

 

تزریقات در منزل شهریار هومکا

اگر برای شما هم پیش آمده که نتوانستید از منزل جهت انجام تزریقات خارج شوید و یا اینکه بیمار شما توانایی حرکتی نداشت، مسیرتان دور بود از بیمارستان یا درمانگاه و یا حتی بیمار از محیط درمانگاهی واهمه داشته دیگر در آینده نگران این مسئله نباشید. تزریقات در منزل هومکا این مشکل را برطرف می‌کند.
چنانچه نیاز به خدمات تزریقات در منزل شهریار داشتید بدون کمترین هزینه و ضرف وقت بیشتر در منزل تزریقات را انجام دهید. کافیست برای اینکار از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ و یا بصورت آنلاین و از طریق دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست، با ما در ارتباط باشید. استفاده از شرکت‌های خدمات درمانی و بهداشتی امروز دریافت خدمات درمانی و پرستاری را راحت‌تر کرده و دیگر افراد دغدغه دوری مسیر و عدم توانایی حرکتی بیمار را نخواهند داشت.
اگر در شهریار و یا دیگر مناطق تهران زندگی می‌کنید و دسترسی راحتی جهت دریافت خدمات تزریقات به درمانگاه و بیمارستان ندارید می‌توانید از خدمات تزریقات در منزل هومکا استفاده کنید. کافیست با ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان از خدمت تزریقات در منزل شبانه‌روزی بهره ببرید. 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

خدمت تزریقات در منزل توسط چه کسانی ارائه می‌شود؟
هومکا برای ارائه خدمات خود از افراد تحصیل‌کرده و متخصص بهره می‌برد.
آیا خدمت تزریقات در منزل به طور شبانه‌روزی ارائه می‌شود؟
بله. با کارشناسان هومکا تماس بگیرید تا جزییات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار گیرد.
تزریق وریدی بهتر است یا عضلانی؟
تزریق عضلانی رایج‌ترین نوع تزریق به‌شمار می‌رود. نوع تزریق با توجه به وضعیت سلامتی شما از سوی پزشک مشخص خواهد شد.
هزینه تزریقات کودکان در منزل چقدر است؟
برای این منظور لازم است با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.
آیا تزریقات بانوان در منزل نیز انجام می‌شود؟
بله. هومکا این خدمت رابه شما ارائه می‌دهد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل