تزریقات در منزل شهر ری
خانه
مقالات
تزریقات در منزل شهر ری

تزریقات در منزل شهر ری

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
با هومکا تزریقات به تجربه ای آسان و بدون درد تبدیل می‌شود!
تزریقات، یکی از خدماتی است که در طول زندگی، چندین بار آن را تجربه کرده‌ایم. خدمتی که اکثر مواقع با مراجعه به مراکز درمانی انجامش ‌داده‌ایم. اما آیا برای انجام تزریقات حتما باید به مراکز درمانی رفت؟ خیر! کافیست این مقاله را بخوانید تا متوجه شوید چرا جواب ما منفی است.

‌تزریقات یکی از مهمترین خدمات پزشکی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها و مراکز درمانی است که باید حتما توسط افراد آموزش دیده و مجرب برای بیمار انجام شود. معمولا در تمامی مراکز پزشکی و درمانی حتما یک واحد با عنوان واحد تزریقات تعریف شده است که بیماران می‌توانند جهت تزریق داروهای خود به آنجا مراجعه کنند. در این مکان مواد بهداشتی، تخت و فضای تمیز جهت انجام خدمات آماده شده است. فردی که خدمات تزریقات را انجام می‌دهد آشنایی کامل با انواع تزریقات و داروهای تزریقی دارد و به خوبی می‌توانند نسخه پزشک را خوانده و مطابق دستورالعمل پزشک میزان دوز تجویز شده دارو را برای بیمار تزریق نماید. شرکت درمانی هومکا دارای کادری حرفه‌ای و باتجربه در تمام زمینه‌های درمانی و پرستاری از جمله تزریقات در منزل هستند.

تزریقات در منزل شهر ری

 

انواع تزریقات در منزل شهر ری

تزریقات یکی از روش‌های معمول برای تجویز فرآورده‌های دارویی است. وارد شدن دارو به بدن از این روش فواید بسیار زیادی دارد و طول درمان را برای فرد کاهش می‌دهد. اما به همان اندازه که تزریق دارو دارای فواید زیادی است در مقابل اگر توسط فرد بی‌تجربه و بدون دانش در این زمینه انجام شود می‌تواند خطرات جبران ناپذیری تا سرحد مرگ نیز به همراه داشته باشد. رعایت اصول بهداشتی و استریل بودن لوازم مصرفی در تزریقات جز اولویت‌های برتر است زیرا عدم رعایت این موضوع عواقب بسیار خطرناکی برای بیمار ایجاد می‌کند.

کارشناسان هومکا آماده ارائه مشاوره رایگان در این زمینه هستند. همین حالا کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

تزریقات به چهار دسته تقسیم می‌شوند:

۱. وارد کردن دارو به درون پوست
این تزریق معمولا کم انجام می‌شود و بیشتر جهت آزمایش حساسیت نسبت به دارو های مختلف انجام می‌شود و ۱% میلی لیتر از دارو داخل پوست تزریق می‌شود تا از عدم حساسیت به دارو اطمینان حاصل شود.

۲. تزریق دارو به زیر پوست
در این نوع تزریق دارو از طریق لنف وارد گردش خون شده و بسیار سریع تر از داروهای دهانی جذب بدن خواهند شد.

۳.تزریق دارو داخل عضله
این نوع تزریق برای زمانی است که مقدار دارو بیشتر باشد و یا نسوج سطحی دچار تحریک شده و یا نیاز به جذب سریع دارو برای بیمار باشد. در این حالت دارو داخل عضله تزریق خواهد شد. تزریق عضلانی نسبت به سایر روش‌های دیگر کاربرد بیشتری در علم پزشکی دارد. بسیاری از واکسن‌ها به این شیوه تزریق می‌شوند. سایت معتبر اخبار روز پزشکی(Medical News Today) نکاتی را در رابطه با تزریق عضلانی بیان کرده است: 

برای اینکه تزریق عضلانی درد کمتری داشته باشد،‌ قبل و بعد از آن به نکات زیر توجه داشته باشید:

اگر چندین تزریق دارید، بهتر است آنها در یک ناحیه از بدن انجام ندهید. تزریق دارو در یک نقطه از بدن باعث ایجاد زخم خواهد شد. 

برای کاهش درد، پس از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید. کمپرس را به طور مداوم در ناحیه مورد نظر نگه ندارید.

هنگام تزریق سعی کنید عضلات خود را شل نگه دارید. 

بهتر است اجازه دهید الکل در ناحیه تزریق خشک شود. به این ترتیب دچار سوزش نخواهید شد.

با کلیک بر روی دکمه زیر می‌توانید از خدمت تزریق عضلانی در منزل هومکا بهره‌مند شوید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

۴. تزریق دارو داخل ورید
منظور از تزریق وریدی در واقع داروهایی هستند که باید فوری جذب بدن شوند، داروهایی همچون محرک قلب و تنفس، سرم‌ها و داروهای بیهوش کننده که باید توسط فرد ماهر و با تجربه انجام شود.

۵. تزریق دارو داخل مایع نخاع
این نوع تزریق توسط هر شخصی قابل انجام نیست. این تزریق باید توسط پزشک متخصص در بیمارستان انجام شود. از این نوع تزریق برای بی‌حسی‌هایی نخاعی استفاده می‌شود. این تزریق عموماً باید توسط متخصص بیهوشی انجام شود.

 

خدمات تزریقات در منزل شهر ری

۱. وصل سرم در منزل
 
۲. تزریق آمپول‌های عضلانی در منزل
 
۳. تجدید و تعویض پانسمان در منزل
 
۴. پانسمان زخم بستر، زخم دیابت و سایر زخم‌ های مزمن
 
تزریقات یکی از مهمترین خدماتی است که باید در تمامی مراحل آن بهداشت رعایت شود و روند آن به صورت درست و اصولی انجام شود. در غیر این صورت عواقب خطرناکی به همراه خواهد داشت. اگر برای انجام تزریقات از سرم‌ و آمپول‌ های بهداشتی و تمیز استفاده نشود احتمال انتقال عفونت بسیار شدید بوده و ممکن است بیماری‌ هایی همچون هپاتیت و ایدز را برای بیمار ایجاد کند. پس توصیه می‌ کنیم برای انجام خدمات تزریقات در منزل شهر ری حتماً از مراکز معتبر مانند هومکا استفاده کنید.

تزریقات در منزل شهر ری

 

نکاتی جهت انجام خدمات تزریقات در منزل شهر ری  

افرادی که خدمات تزریقات در منزل را ارائه می‌دهند باید تمامی وسایل تزریقات همچون سرنگ‌ها، سرسوزن‌ها، دارویی که باید تزریق شود، الکل یا مواد ضدعفونی کنند و پنبه را با خود همراه داشته باشند. دقت داشته باشید سرنگ‌ها و سرسوزن‌ها همگی باید پلمپ باشند و پوشش استریل آن‌ها آسیب ندیده باشد. بعد از انجام تزریق حتما باید سرنگ تزریق باید به صورت بهداشتی دور انداخته شود.
فردی که خدمات تزریقات در منزل را ارائه می‌دهد باید حتماً قبل از انجام تزریق دستان خود را با آب و صابون به صورت صحیح شسته و هنگام تزریق حتماً باید از دستکش‌های مخصوص استفاده نماید. حتما از قبل دقت شود که محل تزریق دارای التهاب یا تورم نباشد. حتماً قبل از انجام تزریق باید از بیمار در مورد حساسیت او به داروها سوال پرسیده شود و در صورت اطمینان از عدم حساسیت می‌توان تزریقات را انجام داد. بیمارانی که از داروهای خاصی استفاده می‌کنند باید حتما در مورد داروهای خود به فردی که خدمات تزریقات را انجام می‌دهد اطلاعات کافی ارائه دهند تا در صورت نیاز دوز و میزان دارو تغییر کند.

با کلیک بر دکمه زیر خدمات تزریقات در منزل را با کیفیتی مطلوب دریافت خواهید کرد.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

جهت انجام خدمات تزریق در منزل باید آمپول‌ها با استفاده از پنبه الکل شکسته شوند و سرپوش فلزی ویال‌ها با استفاده از تیغ اره برداشته شود. سر سوزن بعد از تزریق حتما گذاشته شود. حتما سوزن و سرنگ را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سالم است. حتما از جعبه مخصوص ایمنی جهت حمل وسایل تزریق استفاده شود. حتما باید تاریخ زمان باز شدن ویال بر روی آن ثبت شود، البته این موضوع برای زمانی است که از ویال برای تزریقات متعدد استفاده شود.
تیم هومکا که خدمات تزریقات در منزل شهر ری را انجام می‌دهند باید حتما هنگام پانسمان زخم و تعویض آن برای جلوگیری از ایجاد عفونت از دستکش یکبار مصرف استفاده می‌کنند. دقت داشته باشید از هرگونه تماس مستقیم با زخم و باندی که بر روی زخم قرار می‌گیرد اجتناب کنید. برای زخم‌های که دارای خونریزی هستند حتماً از باندهایی استفاده کنید تا خون از آن نشت نکند. حتما بعد از انجام خدمات پانسمان باید محل پانسمان و اطراف پانسمان ضدعفونی و تمیز شود.

با کلیک بر دکمه زیر از خدمات تزریقات در منزل هومکا بهره ببرید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

قیمت تزریقات در منزل شهر ری

شهر ری یکی از شهرهای حومه‌ای تهران است که مانند سایر شهرها دارای بیمارستان و کلینیک و مراکز درمانی مخصوص است. بسیاری از افراد می‌توانند جهت انجام خدمات درمانی خود از هومکا بهره ببرید و یا با توجه به محدوده محل زندگی خود از خدمات تزریقات در منزل شهر ری استفاده کنند. در شهر ری مراکزی جهت انجام تزریقات در منزل خدماتی را به بیماران و افراد مختلف ارائه می‌دهند. این خدمات در مقایسه با هزینه‌های بیمارستاین بسیار کمتر بوده و از لحاظ صرف هزینه و زمان بسیار بصرفه و مناسب است. تزریقات در شهر ری در منزل توسط افراد مجرب و با مهرات کافی ارائه می‌شود. هومکا تزریقات در منزل شهر ری خدماتی است کاملاً تخصصی که برای افرادی که نیازهای خدماتی در زمینه تزریقات و پانسمان دارند ارائه می‌شود.

تزریقات در منزل شهر ری

 

تزریقات در منزل شهر ری با هومکا

در دنیای پر تحرک امروز ، ما تمایل داریم که از سلامتی خود غافل شویم و بگوییم وقت نداریم چندین بار به بیمارستان مراجعه کنیم. تیم مراقبت و درمانی هومکا در منزل به شما این اطمینان را می‌دهد که با دریافت خدمات مراقبت‌های بهداشتی در آسایش خانه از خود مراقبت می‌کنید. تمرکز تیم هومکا بر تعالی بالینی، همراه با تجربه بهترین خدمات به بیمار با هزینه مقرون به صرفه است. از جمله خدمات قابل ارائه تیم حرفه‌ای هومکا برای راحتی شما عزیزان خدمات پزشک در منزل می‌باشد که شما به راحتی بتوانید در منزل خود توسط پزشک ویزیت شوید. از خدمات دیگر هومکا می‌توان به خدمات پرستار سالمند در منزل اشاره کرد. هومکا تیم پرستاری خود را با دقت و وسواس خاص انتخاب می‌کند و شما از این بابت خیالتان راحت است که بهترین پرستاران از عزیزانتان مراقبت می‌کنند. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت درخواست خود با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید یا بر روی دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست کلیک کنید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا هومکا مجوزهای لازم را برای انجام خدمات مراقبت، درمان و آزمایش در منزل در اختیار دارد؟
بله. نام شرکت ما سفیران سلامت سپینود است و با برند هومکا در حال فعالیت هستیم. مجوز مورد نیاز برای انجام چنین فعالیت‌هایی «مجوز ارائه خدمات و مراقبت‌های بالینی در منزل» است که مجموعه‌‌ی هومکا آن را کسب کرده است.
برای ثبت درخواست و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات هومکا باید چه کاری انجام دهم؟
شما می‌توانید از طریق دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست یا تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ با ما در ارتباط باشید.
مزایای دریافت خدمات تزریقات در منزل چیست؟
• در وقت و انرژی خود صرفه جویی می کنید • تزریقات برایتان به تجربه ای آسان و بدون دردسر تبدیل می‌شود • مدیریت و نظارت برای تزریقات مناسب برای کودکان خود
آیا خدمات تزریقات در منزل هومکا در روز‌های تعطیل هم برقرار است؟
بله، کادر پرستاری هومکا آماده ارایه خدمات پرستاری در روز‌های تعطیل در زمینه تزریقات و پانسمان وصل سرم و سوند،انژو،تنقیه(انما) ساکشن بیمار توسط کادر با تجربه و متبحر می‌‌باشد.
آیا امکان تزریقات شبانه روزی در منزل وجود دارد؟
بله، کادر پرستاری هومکا آماده ارایه خدمات پرستاری شبانه روزی در زمینه تزریقات و پانسمان وصل سرم و سوند،انژو،تنقیه(انما) ساکشن بیماربصورت شبانه روزی توسط کادر با تجربه و متبحر می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل