تزریقات در منزل صادقیه
خانه
مقالات
تزریقات در منزل صادقیه

تزریقات در منزل صادقیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
دیگر برای انجام تزریقات در منزل نگران نباشید!
با استفاده از خدمت تزریقات در منزل صادقیه دیگر لازم نیست نگران رفت و آمد به مراکز درمانی باشید. کافی است با تیم متخصص هومکا تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان، خدمات درمانی، آزمایشگاهی و مراقبتی را در منزل دریافت نمایید. برای آشنایی بیشتر با خدمت تزریقات در منزل نگاهی به مقاله زیر داشته باشید.

انجام تزریقات یکی از اساسی ترین فرایندهای پزشکی است که در عین حال، نیازمند دقت کامل و یک جفت دست آموزش دیده با تجربه است. ممکن است به نظر ساده برسد اما همین کار ساده را خودمان نمی‌توانیم برای خودمان انجام دهیم و خیلی از ما به دلایل مختلفی مثل سن زیاد، آسیب دیدگی، بیماری یا نبود وقت در رفتن به دکتر مشکل داریم. 
برای چنین افرادی، انجام تزریقات در منزل صادقیه، یک مزیت بزرگ است، چون با این کار، نه تنها از دردسر رفت و آمد به مراکز درمانی نجات پیدا می‌کنند، بلکه همچنین می‌توانند احتیاجات پزشکی خود را به روز نگه دارند. شرکت خدمات پزشکی هومکا  ارائه دهنده پیشرو مراقبت‌های درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی برای انجام تزریق راحت و بی‌دردسر در منزل، تسهیلات پرستاری با کیفیت بالاست. متخصصان ما آماده ارائه مشاوره به شما هستند.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مزایای تزریقات در منزل صادقیه

انجام تزریقات در منزل صادقیه به کمک پرستاران باتجربه و آموزش دیده هومکا مزیت‌های مختلفی دارد. در زیر به برخی از فواید بارز تزریق در منزل اشاره شده است:

در زمان و انرژی شما صرفه جویی می‌کند
یکی از بارزترین مزایای خدمات تزریق در منزل صرفه جویی در زمان و انرژی است. نه تنها مراجعه به مطب دکتر یا درمانگاه مستلزم رفت و آمد است بلکه همچنین زمان و انرژی قابل توجهی را صرف می‌کند. علاوه بر این، وقتی امروزه تقریبا همه چیز درب منزل در دسترس است، برای خدمات پزشکی هم واجب است که از این امر پیروی شود. در همین راستا، شرکت هومکا  به افراد، تسهیلاتی را در زمینه تزریق در منزل ارائه می‌کند.

این کار تجربه‌ای آسان و بی دردسر برای شما خواهد بود.
جستجوی مراقبت‌های پزشکی برای سالمندان، افراد آسیب دیده و افرادی که از بیماری رنج می‌برند، خیلی ناراحت کننده است. مشخص است که حتی چیزهایی به سادگی انجام تزریق، کار دشواری برای آنها است و در نتیجه خدمات تزریق در منزل خیلی به نفع این افراد خواهد بود. فوبیای آمپول نیز فاکتور مهم دیگری است که باعث می‌شود افراد به موقع تزریق خود را انجام ندهند. برای این افراد گزینه دیگری هست که عبارت است از تزریق در منزل. 

تزریقات در منزل صادقیه

کمک پزشکی - اقتصادی
از نظر اقتصادی هم انجام تزریقات در منزل صادقیه در مقایسه با تزریق در بیمارستان یا کلینیک، خیلی عاقلانه تر است. نه‌ تنها در هزینه‌های رفت و آمد صرفه جویی می‌کنید بلکه از خدمات پرستاری تزریق در منزل نیز لذت خواهید برد.

پس اگر به خدمات تزریق برای بیماران نیاز دارید، با ما در هومکا  تماس بگیرید و اجازه دهید که پرستاران آموزش دیده و خبره ما به خدمات مورد نیاز شما در منزل خودتان رسیدگی کنند. 

مدیریت تزریق صحیح برای کودکان
پس از سالمندان اگر کسانی باشند که به تزریق متناوب نیاز داشته باشند، نوزادان و کودکان خردسال می‌باشند که به تزریق منظم واکسن برای حفاظت آنها در مقابل بیمای‌های مختلف نیاز است. تجویز تزریق به کودکان و نوزادان به خاطر ترس و درد همراه آن، بسیار دشوار است. در چنین مواردی، خدمات پرستاری تزریق در منزل، هم برای والدین و هم برای کودکان بسیار مفید است. پرستارهای شرکت تزریق در منزل هومکا  خیلی باتجربه هستند و در کنترل کودکان و تجویز تزریقات لازم که تا حد امکان بدون درد باشد، خبره و ماهر می‌باشند. با کلیک بر دکمه زیر از خدمت تزریقات در منزل شبانه‌روزی  بهره‌مند خواهید شد. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

خدمات تزریقات در منزل صادقیه 

شرکت هومکا  ارائه دهنده پیشرو در خدمات درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی می‌تواند برای انجام تزریقات انواع دارو، ویزیت‌های خانگی پرستارها را با شما هماهنگ کند. تزریق در منزل توسط متخصصان پزشکی مثل پزشک یا پرستار در  منزل می‌تواند در وقت شما صرفه جویی کند، این کار همچنین برای بیمارانی که تحرک محدودی دارند، مناسب و بی دردسر است.
نوع تزریقی را که می‌خواهید در منزل انجام دهید و طول دورانی که باید تزریق انجام شود را بررسی کنید تا تیم خدمات پرستاری هومکا، ویزیت پرستار یا پزشکی را که در نزدیکی شما قرار دارد، برای تزریق دارو در منزل خودتان هماهنگ کند. شما می‌توانید برای تزریق، به مدت چند روز، به صورت دوره‌ای یا به مدتی که پزشک توصیه کرده است، تقاضای پرستار ساعتی در منزل کنید.

تزریقات در منزل صادقیه

هماهنگی برای پرستار در منزل جهت انجام تزریقات، تحت نظارت پزشک و بنا به نوع درخواست مشتری به راحتی قابل انجام است:
✔ تزریق درون وریدی (IV) در منزل
✔ تزریق عضلانی (IM) در منزل
✔ تزریق سابکوتانئوس (زیر پوستی) در منزل

 

انواع تزریقات در منزل صادقیه

✔ دریپ
یک لوله پلاستیکی کوتاه و کوچک که پزشک یا پرستار با استفاده از یک سوزن، از آن برای تزریق دارو به داخل ورید استفاده می‌کند.

تزریق IV (درون وریدی)
این تزریق توسط پزشک یا پرستار مستقیما به داخل ورید انجام می‌شود. تزریق دارو به این صورت، معمولا یک دقیقه طول می‌کشد.

تزریق IM (عضلانی)
تزریق به این روش به داخل عضله انجام می‌گیرد، تا دارو به سرعت جذب شود. بیایید در مورد این تزریق نگاهی به سایت پیش به سوی علم(Science Direct) داشته باشیم: 

برای کاهش درد تزریق عضلانی به نکات کلی زیر توجه داشته باشید:

می‌توانید با استفاده از روش‌هایی مانند نیشگون گرفتن پوست توجه بیمار به تزریق را کمتر کنید. به این ترتیب بیمار درد کمتری را حس خواهد کرد. 
قبل از تزریق از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده کنید. 
از سوزن مناسب برای تزریق استفاده شود.

کانولا
کانولا برای درمان‌های طولانی‌تر و زمانی که تعداد زیادی تزریق باید توسط پزشک یا پرستار از طریق ورید انجام شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تزریق سابکوتانئوس (زیر پوستی) 
یک تزریق آسان برای تجویز دارو به لایه چربی بین پوست و عضله.

تزریق دیابتی
تزریق در منزل توسط پزشک یا پرستار جهت کنترل قند خون. این نوع تزریق توسط همراهان بیمار نیز می‌تواند انجام گیرد.

تزریق آهن
این تزریق که برای درمان کم خونی فقر آهن به کار می‌رود، یک تزریق IV  است که توسط پرستار در منزل بیمار انجام می‌شود.

تزریق آنتی بیوتیک
تزریق آنتی بیوتیک توسط پرستار در منزل و معمولا برای یک هفته، از طریق دریپ یا درون وریدی و به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

همین حالا می‌توانید با کلیک بر دکمه زیر از خدمات تزریقات در منزل هومکا استفاده کنید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

دستورالعمل های عمومی برای انجام ایمن تزریقات در منزل صادقیه

۱. در صورت وجود دستور کتبی توسط پزشک، تزریق را انجام دهید.

۲. در حین انجام تزریق، انتقال عفونت رایج است. بنابراین تجهیزات، داروها را با دقت کنترل کرده و با پیروی از تکنیک آسپتیک، تزریق را انجام دهید.

۳. سرنگ و سوزن ها براساس اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همیشه از مورد مناسب برای تزریق مورد نیاز استفاده کنید. به عنوان مثال - سرنگ تزریق داخل جلدی و سرنگ آسپیراسیون کارایی متفاوتی دارند و نمی‌توان از آنها به جای هم استفاده کرد.

۴. قبل از انتخاب سوزن و سرنگ، باید شرایط آن را بررسی کنید. سرسوزن ها باید تیز و صیقلی بوده و سرنگ ها باید فاقد هرگونه سوراخ و نشتی باشند.

۵. همیشه تاریخ انقضای دارو را بررسی کنید و در صورت منسوخ یا منقضی شدن دارو از آن استفاده نکنید.

۶. اگر دارویی احتمال واکنش آلرژیک دارد، قبل از تزریق تست آلرژیک انجام دهید.

۷. قبل از تزریق، همه حباب های هوا را از سرنگ خارج کنید تا از آمبولی هوا جلوگیری شود.

۸. بیش از یک تزریق در همان محل به خصوص برای تزریق انسولین انجام ندهید زیرا ممکن است منجر به لیپودایستروفی (تجزیه چربی) شود.

۹. در حین تزریق، سوزن را سریع و چکشی وارد کنید، دارو را به آرامی‌تزریق کنید و سوزن را به سریع بیرون بیاورید تا درد کاهش یابد.

با تیم هومکا تجربه‌ایی بی‌دغدغه از خدمت تزریقات در منزل خواهید داشت. کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل صادقیه با هومکا

وقتی حرف از ریکاوری بعد از یک جراحی سخت یا تروما یا بعد از ترخیص از بیمارستان به میان می‌آید، منزل بهترین مکان است. شما می‌توانید جلوی دردسر و زحمت برای عزیزانتان را بگیرید و به خاطر چیزهایی مثل تزریقات که می‌توان آنها را در آرامش منزل و توسط پرستارهای آموزش دیده و مجرب انجام داد، به بیمارستان رفت و آمد نکنید.
 تمام کاری که باید انجام دهید این است که برای گرفتن هر گونه مشورت و رزرو وقت، با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. یا همچنین می‌توانید فرم درخواست سریع ما را پر کنید تا با شما تماس گرفته شده و جهت تزریق توسط کادر پزشکی -که همه آن‌ها به یک اندازه مهارت دارند- برای شما وقت رزرو شود.
شرکت هومکا، پیشرو در ارائه خدمات بهداشتی درمانی خانگی است. پس اگر به خدمات تزریقات در منزل صادقیه برای بیمار نیاز دارید، فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تیم پرستاری مجرب ما تزریق مورد نیاز شما را به سرعت و بدون درد و با هزینه‌ای مقرون به صرفه انجام دهند.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا تزریقات در منزل ایمن است؟
خدمات تزریقات در منزل توسط متخصصان انجام می‌شود. بنابراین با خیالی راحت از این خدمت در خانه استفاده کنید.
چگونه می‌توانم از خدمت سرم تراپی در منزل استفاده کنم؟
کافی است به سایت هومکا مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت رایگان ثبت کنید.
چرا پس از تزریق عضلانی دچار کبودی می‌شوم؟
کبودی پس از تزریق عضلانی می‌توانید دلایل متعددی داشته باشد. برای مثال امکان دارد اندازه سوزن مناسب نباشد یا سوزن با رگ خونی برخورد کرده باشد. همچنین برخی افراد از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل با کبودی پس از تزریق مواجه خواهند شد.
برای رفع کبودی پس از تزریق چکار کنم؟
چنانچه درد، تورم و تب نداشته باشید، کبودی پس از گذشت چند روز به خودی خود برطرف خواهد شد.
هزینه تزریق عضلانی در منزل چقدر است؟
قیمت تزریق عضلانی در منزل به تعرفه آن بستگی دارد. با کارشناسان هومکا در این زمینه تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل