تزریقات در منزل سعادت آباد
خانه
مقالات
تزریقات در منزل سعادت آباد

تزریقات در منزل سعادت آباد

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات امری آسان و بی استرس است اگر در محیط امن خانه انجام شود!
افراد زیادی توانایی یا شرایط رفتن به مراکز درمانی را ندارند. در شرایط کنونی نیز ویروس کووید-۱۹ حضور افراد در مراکز درمانی را بسیار مشکل کرده است. گاهی اوقات از استرس ابتلا به کرونا بیماری اصلی خود را فراموش می‌کنیم. در این شرایط می‌توان با استفاده از خدمات تزریقات در منزل سعادت آباد، از سختی و دردسرهای رفتن به درمانگاه خلاص شد.

تزریقات نامی بسیار آشنا برای هر فردی است. یک راه درمانی که با تکیه بر آن بیماران بسیاری خوب می شوند. تزریقات پیشینه ای بسیار طولانی و به قدمت چند هزار سال دارد. در گذشته نیز از تزریق ماده های خاص، به هدف خاص خود که از تزریق آن داشتند، می رسیدند. امروزه تزریقات شاید همان نام را داشته باشد اما بسیار پیشرفته تر و با تنوع دارو و روش های بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد و به تکامل رسیده است. بیماری های بسیاری به این شیوه درمان می شوند. در این روش درمانی، دارو سریعتر از برخی روش های درمانی دیگر مانند مصرف داروی خوراکی به خون می رسد و فرآیند مبارزه با عامل بیماری زا را آغاز می نماید.

با یک نگاه کلی تزریقات همواره با مطب، درمانگاه یا بیمارستان همراه بوده است. به این معنی که فرد متقاضی برای انجام تزریقات می بایست به یکی از این مراکز درمانی مذکور مراجعه می نمود. اما اکنون که دارید این مطالب را مطالعه می نمایید، مجموعه های بسیاری خدمات درمان در منزل را به افراد متقاضی ارائه می دهند. تزریقات در منزل سعادت آباد یکی از همین خدمات است که در محل حضور فرد متقاضی این خدمات ارائه می گردد.

افراد زیادی توانایی یا شرایط رفتن تا مراکز درمانی را ندارند و می توانند با استفاده از خدمات تزریقات در منزل سعادت آباد، از سختی و دردسرهای رفتن تا درمانگاه رها شوند. به جز این، در شرایط کنونی و ویروس کووید ۱۹ و بیماری همه گیر کرونا، حضور افراد در مراکز درمانی می تواند بسیار خطرناک باشد.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا با ارائه خدمات متمایز و با کیفیت بالا شناخته می شود. این موضوع را می توان از نظر افراد استفاده کننده از خدمات این مجموعه دریافت کرد. پرستاران این مجموعه تحصیل کرده در زمینه کاری خودشان هستند و علاقه به کار، کیفیت خدمات را تضمین می نماید. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل سعادت آباد بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

انواع تزریقات در منزل سعادت آباد

تزریقات در بسیاری از بخش های درمانی و در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد و بسیار تعیین کننده می باشد. اگر نگاه کوتاهی به پروتکل های درمانی بیمارستانی بیاندازیم متوجه می شویم که از اتاق عمل تا زمان بستری شدن در بخش، بیماران تزریقات متعددی را تجربه می کنند که هر کدام با هدف خاص و روش مناسب و مخصوص به خود انجام می گیرند.

اگر بخواهیم به صورت کوتاه انواع تزریقات را بشناسیم می توانیم به متداول ترین آن ها مثل تزریقات عضلانی، تزریقات زیر جلدی و تزریقات وریدی اشاره کرد. تزریقات عضلانی همان گونه که از نامش برمی آید، روشی است که در آن دارو داخل عضله تزریق می‌شود. در سایت خط سلامتی(Health Line) درباره این تزریق اینگونه می‌خوانیم: 

تزریق عضلانی تکنیکی رایج برای تزریق دارو به بدن است. بسیاری از واکسن‌ها به این شیوه تزریق می‌شوند. با استفاده از این روش جذب دارو بسیار سریع‌تر رخ خواهد داد. تزریق عضلانی در بافت‌های زیر انجام خواهد شد: 

  • عضله دلتوئید بازرو
  • عضله ران(ماهیچه پهن پهلویی)
  • عضله ونتروگلوتئال مفصل ران
  • عضلات دورسگلوتئال باسن

در تزریقات زیر جلدی، دارو با سوزن در بین بافت چربی و عضله تنظیم شده و در آن جا تزریق می‌شود. تزریق وریدی نیز آن تزریقی است که دارو درون رگ تزریق می‌شود. همان گونه که در ابتدا نیز گفته شد، هر کدام از این روش ها در مواقع مشخص و با هدف های متفاوت استفاده می‌شوند. در حالت کلی اصول تمامی تزریقات مذکور یکی هستند اما در جزئیات نکات حساس و منحصر بفردی دارند. به همین جهت می‌بایست توسط یک فرد کارشناس و دوره‌دیده که با نکات آشنایی کامل را دارند انجام شوند.

مجموعه هومکا با کمک و یاری تیم پرستاری خود توانایی انجام انواع روش های تزریق در منزل سعادت آباد را دارد. پرستاران این مجموعه توانایی بالایی در انجام کارهای تخصصی مربوط به خود را دارند.

تزریقات در منزل سعادت آباد

 

چه افرادی برای استفاده از خدمات تزریقات در منزل سعادت آباد در اولویت قرار دارند؟

محدود کردن گروه های استفاده کننده از خدمات تزریقات در منزل سعادت آباد و استفاده از واژه اولویت در این باره کاری اشتباه است. چرا که تمام افراد می توانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند. اما در این میان افرادی که به هر دلیلی توانایی طی مسافت های طولانی و رساندن خود به مراکز درمانی را ندارند، می توانند در محل حضور خود و در کمال آرامش تزریقات خود را انجام دهند. افراد سالمند، بیماران بستری شده در منزل یا بیمارانی که حال مساعد ندارند جزو این دسته هستند و با استفاده از خدمات تزریقات در منزل سعادت آباد، از رنج و سختی پیمودن مسیرهای طولانی راحت می شوند.

معلولینی که از توان حرکت بی بهره اند و جانبازان جنگ تحمیلی که توانایی حرکت کردن را ندارند، می توانند با استفاده از خدمات تزریقات در محل حضورشان استفاده کنند.

مجموعه خدمات درمانی و پرستاری هومکا با توجه به نیازهای موجود در بین افراد در قشرهای مختلف جامعه خدمات خود را تعریف می نماید. به خصوص در شرایط کنونی و بیماری کرونا مجموعه هومکا پیشنهاد می کند که با استفاده از این خدمات، خطر ابتلا به کرونا را در خود و خانواده های عزیزتان کاهش دهید. پرستاران مجموعه هومکا تخصص لازم برای رفع نیاز شما و انجام تزریقات را دارند و شما می توانید با اعتماد به کادر پرستاری، طعم درمان بدون زحمت و در آرامش را حس کنید. همچنین در صورتی که در این دوران خود یا عزیزانتان نیاز به مراقبت داشتید نگران پیدا کردن فرد مناسب و مطمئن نباشید. مجموعه هومکا بهترین‌ها را گرد هم آورده است تا شما عزیزان با خیال راحت از خدمات مراقبت در منزل این مجموعه استفاده کنید. همچنین از دیگر خدمات این مجموعه خدمت فیزیوتراپی در منزل می‌باشد که شما عزیزان بدون نیاز به مراجعه پی در پی به مراکز فیزیوتراپی در منزل خود از بهترین فیزیوتراپیست‌ها بهره‌مند شوید. برای ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

 

تزریقات در منزل سعادت آباد برای کدام افراد ایمن تر است؟

به نظر همه ما در خصوص راحتی و آرامش بیشتر در استفاده از خدمات درمانی در منزل توافق داشته باشیم. فرد متقاضی تزریقات خود را در محل حضور خود انجام می دهد. در خصوص ایمن بودن تزریقات در منزل سعادت آباد نیز در شرایط کنونی مشخص است که این روش به دلیل عدم نیاز به بیرون آمدن از خانه و طی مسیر تا محل انجام تزریقات و حضور در مراکز درمانی پر رفت و آمد بهتر است. بسیاری از افرادی که داروهای دوره ای یا سرم های دوره ای مصرف می کنند با ابتلای به ویروس کرونا، شرایط سختی را تجربه خواهند کرد و حالشان رو به وخامت خواهد رفت. با این که گذر زمان ثابت کرده است که افراد سالم نیز از خطر این ویروس مهلک در امان نیستند. لذا تمام افراد می توانند خدمات تزریقات در منزل سعادت آباد را تجربه کنند. همچنین در این شرایط در صورتی که نیاز به ویزیت پزشک داشتید نیز از منزل خارج نشوید و برای حفظ سلامتی خود و عزیزانتان در منزل بمانید و از خدمات پزشک در منزل مجموعه هومکا بهره‌مند شوید.

مجموعه هومکا یکی از مجموعه های ارائه کننده تزریقات در منزل سعادت آباد است که این خدمت را در اختیار تمام افراد متقاضی از هر جای تهران بزرگ و اطراف آن قرار می دهد. شک نکنید که استفاده از این خدمات سبب انتخاب همیشه این روش و مجموعه هومکا توسط شما خواهد شد و خدمات را با بالاترین کیفیت ممکن تجربه خواهید کرد.

تزریقات در منزل سعادت آباد

 

مراحل دریافت خدماتت تزریقات در منزل سعادت آباد

اولین گام برای استفاده از خدمات تزریقات در منزل سعادت آباد درخواست خدمات از مجموعه مورد نظر است. مجموعه ها راه ها روش های مختلفی برای دریافت ثبت سفارش دارند. برای مثال مجموعه هومکا هم از طریق تماس تلفنی و هم از طریق سایت این مجموعه سفارشات خود را دریافت می نماید. پس از ثبت نهایی سفارش پرستار به سمت محل حضور فرد درخواست دهنده اعزام می شود. اگر بیمار دارو و لوازم مورد نیاز تزریقات را داشته باشد، پرستار مستقیم به محل حضور فرد خواهد رفت. در غیر این صورت پرستار اعزام شده به همراه خود تجهیزات مورد نیاز را برداشته و پس از خرید دارو و لوازم لازم دیگر به محل می رود.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا برای تمام افراد نیازمند، خدمات را ارائه می دهد. این مجموعه حساسیت بالایی در انجام با کیفیت خدمات را دارد و به همین سبب در طول فرآیند انجام خدمات تزریقات در منزل سعادت آباد بر نحوه انجام خدمات نظارت دارد. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل سعادت آباد بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

هزینه تزریقات در منزل سعادت آباد

به یکی از تاثیرگذارترین پارامترهای مورد توجه از سوی متقاضیان رسیده ایم. قیمت هر خدمتی بدون شک با توجه به نوع و کیفیت خدماتی که انجام می گیرد تعیین می شود. مجموعه هومکا قیمت خدمات تزریقات در منزل سعادت آباد و سایر خدمات خود را با توجه به مصوبات اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قیمت گذاری می کند. این موضوع سبب می شود که افراد بیشتری از اقشار مختلف جامعه توانایی استفاده از خدمات تزریقات در منزل سعادت آباد را داشته باشند.

با توجه به این موضوع می توان گفت که مجموعه هومکا خدمات با کیفیت توسط پرستاران متخصص را با قیمت مناسب و مصوب شده در اختیار متقاضیان گرامی قرار می دهد.

تزریقات در منزل سعادت آباد

 

تزریقات در منزل سعادت آباد با هومکا

مجموعه هومکا دو راه متفاوت را برای ثبت درخواست به متقاضیان گرامی در نظر گرفته است. مسیر اول تماس تلفنی با این مجموعه است. در صورت تماس با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ کارشناسان ما با شما درمورد نیاز شما و خدمات مد نظرتان گفت و گو خواهند کرد و در نهایت هماهنگی مورد نیاز برای انجام خدمات را انجام می دهند. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

راه دیگری که مجموعه هومکا برای افراد درخواست کننده در نظر گرفته است، سایت مجموعه هومکا می‌باشد. پس از انجام درخواست اینترنتی در این صفحه، کارشناسان هومکا در اسرع وقت با شما تماس می گیرند تا هم اطلاعات کامل تری از نیاز شما کسب کنند و نیز هماهنگی های مورد نیاز را انجام دهند تا پس از آن به سرعت پرستاری که وظیفه انجام خدمات تزریقات در منزل سعادت آباد را بر عهده دارد، سریعتر و در اسرع وقت به محل حضور فرد متقاضی اعزام شود.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا هومکا مجوز‌های لازم را برای انجام تزریقات در منزل در اختیار دارد؟
بله. نام شرکت ما سفیران سلامت سپینود است و با برند هومکا در حال فعالیت هستیم. مجوز مورد نیاز برای انجام چنین فعالیتی «مجوز ارائه خدمات و مراقبت‌های بالینی در منزل» است که مجموعه‌‌ی هومکا آن را کسب کرده است.
آیا پرستار‌های هومکا نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند؟
بله در این زمینه جای نگرانی نیست چرا که پرستار‌های هومکا، با تجربه و دوره‌دیده هستند و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، تزریقات را برای شما انجام خواهند داد.
درد تزریق چه مدت طول می‌کشد؟
برخی از افراد ممکن است در ۲۴ ساعت اول پس از تزریق در مفاصل درد را احساس کنند، معمولاً این درد با مُسکن کم می‌شود.
آیا تزریق سرم نیز می‌تواند در قالب تزریقات در منزل و در محل حضور فرد متقاضی انجام گیرد؟
سرم‌ها انواع مختلفی دارند و تجویز آن‌ها توسط پزشک و بر اساس نیاز بیمار انجام می‌شود. تزریق تمام انواع سرم در منزل قابل انجام می‌باشد.
آیا تزریق آمپول‌های تقویتی نیز با استفاده از خدمات تزریقات در منزل قابل انجام می‌باشد؟
بله. افرادی که نیازمند تزریق آمپول‌های تقویتی مانند نوروبیون، B کمپلکس یا ویتامین‌های مختلف هستند نیز می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند و تزریق آمپول تقویتی مورد نظر را در منزل و یا محل حضور خود انجام دهند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل