تزریقات در منزل قلهک
خانه
مقالات
تزریقات در منزل قلهک

تزریقات در منزل قلهک

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
با خدمت تزریقات در منزل هومکا حال خوبی خواهید داشت!
هومکا بر این باور است که بسیار سریع‌تر و بهتر می‌توان از خدمات درمانی مانند تزریقات در منزل بهره برد. فقط به یک انتخاب درست نیاز خواهید داشت. اگر بر این باور هستید که وقت طلا است باید تلاش کنید تا بهتر زندگی کنید. با استفاده از خدمت تزریقات در منزل دیگر زمان خود را در شلوغی شهر و مراکز بهداشتی تلف نخواهید کرد. اگر تاکنون با خدمت تزریقات در منزل آشنا نبوده‌اید هو‌کا در مدت زمان چهار دقیقه شما را با این خدمت آشنا خواهد کرد. مطالعه مقاله ریر را شروع کنید.

تزریقات یکی از شیوه‌های تجویز دارو به بیمار است که این روش به دارا بودن سرعت‌بالای جذب دارو در تمامی کشورهای جهان رواج دارد؛ که برخلاف باور عموم امری تخصصی است و نیاز به تجربه و مهارت دارد و اگر شخصی که تزریق را انجام می‌دهد تجربه کافی نداشته باشد ممکن است باعث ایجاد درد در بدن شده و به بافت عضلانی و رگ‌ها صدمه بزند، به همین دلیل است که تزریقات باید توسط پرستاری دارای سابقه کار و آموزش‌دیده انجام شود. برای همه ما پیش‌آمده است که در برخی از موارد به علت بیماری یا هر دلیلی تمایل به خروج از منزل نداشته باشیم و در انجام تزریق را دچار تعویق شویم و این کار باعث شدت گرفتن بیماری شود و درمان را سخت‌تر کند، اما شما با استفاده از خدمات تزریقات در منزل هومکا می‌توانید این مشکلات را برطرف سازید و بدون نیاز به خروج از منزل تزریقات را بدون دردسر توسط متخصصی مجرب انجام دهید، در ادامه به مزایای تزریقات در منزل قلهک بیشتر خواهیم پرداخت. مشاوران ما در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

انواع تزریقات در منزل قلهک

تزریقات روش‌های متعددی دارد که برای اینکه مورد اثر واقع شود باید بر اساس نیاز شخص، بیماری و نوع دارو، یکی از روش‌های زیر مورداستفاده قرار گیرد. برخی از این روش‌ها نیاز به تجربه بالایی دارد و شخص غیر متخصص قادر به انجام آن نیست. متخصصین هومکا بر اساس نیاز شما و دارو بهترین روش تزریق را در پیش می‌گیرند که از شایع‌ترین روش‌های تزریق ذیل می‌توان موارد زیر را نام برد.

✔ تزریق زیر جلدی
✔ تزریق عضلانی
✔ تزریق داخل پوستی
✔ تزریق وریدی
✔ تزریق داخل مفصلی
✔ تزریق درون صفاقی
✔ تزریق سرم در منزل

علاوه بر انواع اشکال تزریق شما می‌توانید از انواع خدمات آزمایش در منزل بهره ببرید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این موضوع می‌توانید به مقاله آزمایش در منزل مراجعه کنید.

تزریقات در منزل قلهک

 

مزایای تزریقات در منزل قلهک 

انجام تزریق در منزل مزایای زیادی دارد و ممکن است شما در حال حاضر به برخی از مزایای آن فکر کنید در اینجا تعدادی از مزایا را برای شما ذکر می‌کنیم.

✔ وقت طلاست؛ بارها برای شما و نزدیکانتان مشکلاتی پیش‌آمده است که این مشکلات و بیماری‌ها با تزریق یک مسکن و آنتی‌بیوتیک قابل‌درمان است، در این موارد برای مراجعه به مطب پزشک یا مراکز درمانی شما باید مسیری طولانی را در شهر شلوغی مثل تهران طی کنید و ساعت‌ها باید در ترافیک، پشت چراغ‌قرمز و پیدا کردن محل پارک منتظر بمانید و حتی پس از رسیدن به محیط درمانگاه که اغلب پر از ازدحام جمعیت هستند باید زمانی را برای فرارسیدن نوبت صبر کنید. به همین طریق تزریقی که چند دقیقه زمان شمارا می‌گیرد ساعت‌ها وقت شمارا تلف می‌کند اما اگر شما ساکن محله قلهک هستید با هومکا لازم نیست نگران هدر رفتن زمان باشید، چون با استفاده از خدمات تزریق و پزشک در منزل هومکا می‌توانید با برنامه‌ریزی شخصی از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید. برای برخورداری از این خدمات فقط به یک کلیک نیاز خواهید داشت. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

✔ محیط مراکز درمانی اغلب به علت رفت‌وآمد بیماران سرشار از بیماری‌های عفونی است که ممکن است برای شما که برای یک تزریق ساده به بیمارستان مراجعه کردید تهدیدآمیز باشد و امروزه که جامعه جهانی با بحران کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کند، باید به حفظ فاصله اجتماعی و عدم حضور در محیط‌های پرجمعیت همانند بیمارستان‌ها بیشتر توجه شود تا از بیماری‌های واگیردار در امان ماند، محیط خانه همیشه امن و عاری از بیماری است و شما می‌توانید همین حالا برای ثبت رایگان درخواست خدمات تزریق در منزل اقدام کنید و بدون استرس ناشی از ابتلا به بیماری مراحل درمان را طی کنید.

✔ برخی از سالمندان یا افراد آسیب‌دیده به علت بیماری یا کهولت سن قادر به حرکت نیستند یا حتی حرکت کردن برای این دسته افراد خطرناک است و ممکن است درمان را به تعویق بیندازند و این مسئله باعث شدت گرفتن بیماری می‌شود و سپس روند درمان را سخت‌تر می‌کند و این گروه از افراد که حرکت برایشان امری طاقت‌فرسا است و باعث ایجاد درد و آسیب می‌شود نیاز بیشتری به استفاده از خدمات تزریق در منزل دارند تا با خیال راحت و بدون به تعویق افتادن روند درمان، تزریقات آمپول و سرم را در منزل توسط هومکا انجام دهند و به‌سلامتی و آسایش دست یابند.

✔ همان‌طور که اشاره کردیم تیم تزریق هومکا تیمی باتجربه و دارای مهارت بالا است و تمامی متخصصین و پزشکان هومکا علاوه بر آزموده شدن درزمینه ی مهارت و دانش تخصصی ازلحاظ اخلاقی هم به با وسواس خاصی انتخاب‌شده‌اند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با تجهیزات ضدعفونی شده در منزل شما حضور می‌یابند تا هیچ جای نگرانی برای شما باقی نماند.

✔ اکثر کودکان نسبت به آمپول و سرم دچار ترس هستند و از سمتی دیگر حضور در محیط بیمارستان باعث افزایش اضطراب می‌شود، اما با استفاده از خدمات تزریق در منزل کودک می‌تواند در محیطی امن و بدون استرس و در کانون گرم خانواده مورد درمان قرار گیرد و حین تزریق تلویزیون را روشن کرده یا با اسباب‌بازی موردعلاقه حواس کودک را پرت کرد تا تزریق با درد کمتر و تجربه بهتر برای فرزند دلبندتان رقم بخورد.

✔ در حال حاضر تهران یکی از آلوده‌ترین شهرهای جهان است و این آلودگی می‌تواند برای اکثر افراد خصوصاً افرادی که دچار بیماری‌های تنفسی هستند خطرناک باشد و شما با تزریق در منزل قلهک بدون قرار گرفتن در معرض آلودگی و ریز گردها تزریقات خود را انجام دهید.

✔ اکثر افراد در حین بیماری کم‌حوصله و کسل می‌شوند و تمایلی به خروج از منزل ندارند یا قادر به رانندگی نیستند و از طرفی استفاده از هم نقل عمومی برای افراد بیمار امری طاقت‌فرسا است این دسته افراد می‌توانند با حفظ آرامش کامل و بدون درگیری با استرس محیط خارج از خانه از خدمات تزریق در منزل استفاده کنند.

✔ برخی از موارد به برای اینکه درمان شوند به‌طور مدام و حتی روزانه نیاز به تزریق دارو دارند، ممکن است مراجعه حضوری برای این دسته افراد ممکن نباشد یا افزایش بیماری شود، با استفاده از خدمات هومکا تزریقات این دسته افراد با نظم بیشتری صورت می‌گیرد و از بستری شدن بیمار و شدت گرفتن بیماری جلوگیری می‌شود.

 

تزریقات در منزل قلهک

 

چه افرادی می‌توانند از خدمات تزریقات در منزل قلهک استفاده کنند؟

به دلیل بالا بودن سرعت جذب و در نتیجه افزایش سرعت درمان، افراد زیادی به تزریقات نیاز دارند شما با استفاده از خدمات تزریق در منزل هومکا چه برای تزریق یک داروی آنتی‌بیوتیک و یک ویتامین ساده و چه‌بسا تزریق آمپول‌های تخصصی ام‌اس، سرم و انسولین که مهارت زیادی را می‌طلبد می‌توانید از هومکا استفاده کنید. خوب است در مورد انسولین نگاهی به سایت خط سلامتی(Health Line) داشته باشیم: 

 انسولین هورمونی است که از  گلوکز (قند) برای تامین انرژی سلول‌ها استفاده می‌کند. در دیابت نوع یک، بدن قادر به تولید انسولین نیست.  در دیابت نوع  دو ، بدن نمی تواند  از انسولین به درستی استفاده کند. 

برای تزریق انسولین شیوه‌های مختلفی وجود دارد که از رایج‌ترین آنها می‌توان به سرنگ اشاره کرد. استفاده از سرنگ هزینه کمتری را به بیماران تحمیل می‌کند. قلم انسولین نیز به عنوان یکی از راحت‌ترین شیوه‌های تزریق انسولین به‌شمار می‌رود. پمپ‌های انسولین و جت انژکتور نیز از دیگر روش‌های تزریق این دارو هستند. 

 اگر همین حالا بر دکمه زیر کلیک کنید سفارش شما به صورت رایگان ثبت خواهد شد. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

فرایند درخواست تزریقات در منزل قلهک توسط هومکا چگونه است؟

رابط کاربری سایت هومکا، کاربرپسند و به‌آسانی قابل‌استفاده است، شما با فرآیند مشکلی درگیر نمی‌شوید و کافی است روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید تا به صفحه‌ی ثبت سفارش منتقل شوید و سپس سؤالاتی ابتدایی مانند محدوده سنی و جنسیت شما پرسیده می‌شود و در قسمت توضیحات اضافی در مورد شرایط و مشکلتان برای ما بنویسید، زمان را انتخاب کنید تا سفارشتان به‌صورت رایگان ثبت شود! و درصورتی‌که تمایلی به ثبت درخواست به‌صورت آنلاین ندارید بازهم جای نگرانی نیست، می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ی  ۰۲۱۶۷۳۷۱ درخواستتان را ثبت نمایید و سپس همکارانمان با شما تماس خواهند گرفت و مراحل بعدی را به اطلاع شما خواهند رساند.

 

تعرفه تزریقات در منزل قلهک 

تعرفه‌ها و هزینه‌های دریافت این خدمات به نوع درخواست، نوع تزریق موردنیاز و محل زندگی و سایر شرایط و مشکل شما بستگی دارد، به همین دلیل، برای اطلاع از این مسئله می‌توانید دکمه ثبت درخواست را فشار بدهید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند یا می‌توانید از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ درخواست خود را مطرح کنید و همکاران ما در هومکا، متناسب با نیازتان، تعرفه‌ی دقیق را به شما ارائه خواهند داد. هومکا در دوران بیماری و سختی از شما غافل نبوده و قیمت‌های منصفانه هومکا به‌گونه‌ای تعیین‌شده که قشرهای مختلف اجتماع توان پرداخت هزینه‌های آن را داشته باشند و بتوانند به‌سلامتی و زندگی سالم دست یابند.

تزریقات در منزل قلهک

 

مناطق تحت پوشش خدمات تزریقات در منزل هومکا

در حال حاضر تمامی خدمات ما در تمامی نقاط تهران، کرج و حومه و مشهد ارائه می‌شوند؛ شمامی‌توانید درخواستتان را در هومکا ثبت کنید تا از خدمات تزریق سرم و آمپول در منزل بهره ببرید. ما در حال گسترش خدمات هومکا به شهرها و استان‌های دیگر هستیم و در صورت حضور در شهرهای دیگر قطعاً به شما اطلاع داده خواهد شد و حضور در کنار شما باعث افتخار ماست. با کلیک بر دکمه زیر می‌توانید از خدمت تزریقات در منزل هومکا به سادگی بهره‌مند شوید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل قلهک با هومکا

هومکا به پس از سال‌ها تلاش برای کسب عنوان بهترین مرکز خدمات درمانی در منزل، در حال حاضر برای شما شرایطی را فراهم آورده است تا مسیر سلامتی و آسایش را طی کنید؛ و شعارِ ما دستیار مراقبت و درمان در منزل است و همان‌طور که دریافتید استفاده از خدمات هومکا مزایا خاص خود را دارد و تلاش هومکا این جهت است که برای شما در طول مسیر سلامتی تجربه خوبی خلق شود و از خدمات رضایت کامل داشته باشید و درصورتی‌که تجربه استفاده از خدمات هومکا از قبیل خدمات تزریق در منزل قلهک را داشته‌اید، نظر خود را برای ما کامنت کنید و تجربه خود را با سایر متقاضیان به اشتراک بگذارید و اگر فکر می‌کنید این متن می‌تواند برای دیگران هم مفید باشد، خوشحال میشویم در نشر آن به ما کمک کنید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

برای انجام چه تزریقاتی می‌توانم از خدمت تزریقات در منزل استفاده کنم؟
تزریقات در منزل می تواند شامل موارد زیر باشد: تزریقات عضلانی تزریقات وریدی تزریقات زیر جلدی وصل سرم تزریقات بانوان تزریق واکسن
تزریق واکسن در منزل چگونه انجام می‌شود؟
معمولا واکسن‌ها به تزریق عضلانی نیاز دارند.
آیا می‌توان بدون نسخه پزشک تزریقات در منزل را انجام داد؟
بله. تزریقات در منزل با درخواست شما و نسخه پزشک انجام خواهد شد. البته در این مورد نوع دارو و شرایط پزشکی شما مهم است.
آیا می‌توان بجای تزریق از داروی خوراکی استفاده کرد؟
داروهای خوراکی به مدت زمان بیشتری برای نشان دادن تاثیر خود نیاز دارند. جایگزین کردن داروهای خوراکی با داروی تزریقی به دستور پزشک نیاز دارد.
چرا داروهای خوراکی تاثیر خود را دیرتر نشان می‌دهند؟
داروهای خوراکی ابتدا وارد سیستم گوارشی می‌شوند به همین دلیل به مدت زمان بیشتری نیاز دارند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل