تزریقات در منزل پاسداران
خانه
مقالات
تزریقات در منزل پاسداران

تزریقات در منزل پاسداران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/02
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات شبانه روزی در منزل پاسداران.
خدمت تزریقات در منزل پاسداران شامل چه مواردی است؟ آیا می توان از خدمت تزریقات در منزل به طور شبانه‌روزی استفاده کرد؟ هزینه تزریقات در منزل چقدر است؟ اگر در منطقه پاسداران ساکن هستید و می خواهید بدانید چگونه می توانید از خدمت تزریقات در منزل بهره مند شوید مقاله زیر را مطالعه کنید.

خیابان پاسداران یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های شهر تهران محسوب می‌شود که در شرق آن قرار گرفته است. پاسداران در جنوب بزرگراه همت و از خیابان شریعتی آغاز شده و پس از پیمودن مسیر بسیار طویل، و عبور از پل پاسداران و چهارراه فرمانیه، به منطقه‌ی یک شهردارای تهران و میدان نیاوران منتهی می‌شود. این منطقه دارای محلاتی زیبا و ساکنینی اصیل است.

هومکا این شرایط را برای شما فراهم کرده است تا خدمات پزشکی ودرمانی در این منطقه همچون سایر محلات اصیل تهران،‌ در منزل ارائه شود. افرادی که ساکن این مناطق هستند، می‌توانند با یک تماس از خدماتی مانند تزریقات در خانه بهره‌مند شوند.

اگر برای خدمت تزریقات در منزل پاسداران به کمک نیاز دارید،‌ بر روی دکمه زیر کلیک کنید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

خدمات تزریقات در منزل پاسداران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی افراد برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌ی خود، ترجیح می‌دهند تا حد امکان خدمات درمانی را در منزل دریافت کنند. با دریافت خدمات تزریقات در منزل پاسداران، بیمار نیازی به رفتن به مراکز درمانی نخواهد داشت و می‌تواند در منزل خدمات تزریقات در خانه را دریافت کند.  خدمت تزریقات در منزل می‌تواند شامل موارد زیر باشد: 

  • تزریق سرم در منزل
    یکی از مهم‌ترین خدمات تزریقات، مربوط به تزریق سرم در منزل است چرا که پرستار توسط سرم علاوه بر موارد دارویی، می‌تواند ویتامین‌ها و مواد غذایی که برای سلامتی بیمار نیاز است را نیز به بدن او برساند.
  • تزریق واکسن در منزل
    مادرانی که نوزاد دارند و باید در دوره‌های مشخص واکسن‌ مربوط به نوزاد خود را تزریق کنند،‌ می‌توانند از این خدمت استفاده نمایند. همچنین سایر افراد برای تزریق واکسن‌هایی مانند هپاتیت بی، کزاز و غیره، می‌توانند از خدمت تزریق واکسن در منزل پاسداران بهره‌مند شوند.
  • تزریقات مربوط به بیماران دیابتی
  • تزریق آنتی بیوتیک‌ها. آنتی بیوتیک‌ها باید با توجه به دستور پزشک مصرف شوند. مصرف خودسرانه آنها می‌تواند عواقب جدی به همراه داشته باشد. 

سایت NHS در این رابطه می‌گوید:

مصرف دوز تجویز شده آنتی‌بیوتیک ضروری است. حتی اگر قبل از مصرف کامل دارو احساس کردید سلامتی خود را به دست آورده‌اید لازم است دوره درمان را کامل کنید. در صورتیکه خودسرانه اقدام به قطع مصرف دارو نمایید،‌ باکتری‌ها در برابر آنتی بیوتیک از خود مقاومت نشان خواهند داد. این موضوع در آینده روند درمان را با مشکل مواجه می‌سازد.

  • تزریق آهن
  • تزریق به صورت پانسیون،‌  از جمله تزریقاتی است که بایدتوسط متخصص انجام شود. 
  • تزریقات زیرجلدی، عضلانی و داخل وریدی
  • تزریق کانولا، از طریق رگ فرد انجام می‌شود و با توجه به بیماری فرد لازم است به مراتب تکرار شود.

تزریقات در منزل پاسداران

 

تزریقات توسط خانم در منزل پاسداران

یکی از مهم‌ترین خدماتی که می‌تواند در منزل انجام شود، تزریقات زنان در منزل پاسداران است. بسیاری از زنان به دلایل مختلف نمی‌توانند در مراکز درمانی حضور داشته باشند. برای مثال می‌توان به بانوان باردار با شرایط خاص اشاره کرد. همچنین بانوان سالمند نیز به دلیل ناتوانی،‌ ضعف جسمانی، و بیماری‌های زمینه‌ایی نمی‌توانند از منزل خارج شوند. برخورداری از این خدمت به آنها کمک می‌کند تا با خیالی آسوده مراحل درمانی را طی کنند. 

در صورت نیاز به تزریقات توسط خانم، می‌توانید هنگام درخواست تلفنی خدمات از مرکز مورد نظر، نیاز خود به پرستار خانم جهت تزریقات را ذکر کرده و در کمترین زمان خدمات خود در منزل را دریافت کنید.

برای استفاده از این خدمت همین حالا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

تزریقات شبانه روزی در منزل پاسداران

زمانی که صحبت از تزریقات شبانه‌روزی به میان می‌آید، یعنی در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید از این خدمت استفاده نمایید. در صورت نیاز به دریافت هر کدام از خدمات تزریقات،‌ کافی است با مرکز مورد نظر تماس گرفته و در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به تزریق آمپول خاصی داشته باشید، آن را دریافت کنید.

همین حالا با کلیک بر روی دکمه زیر سفارش خود را به صورت آنلاین و رایگان ثبت کنید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

هزینه‌ی تزریقات در منزل پاسداران

اگر برای تزریقات به مراکز درمانی مراجعه کنید،‌ علاوه‌بر هزینه درمان باید به فکر هزینه رفت و آمد نیز باشید. اتلاف وقت در ترافیک و صف انتظار بیماران از دیگر مشکلاتی است که باید به آن توجه کنید. چنانچه بخواهید تزریقات را در خانه‌ی خود انجام دهید، هزینه‌ی تزریقات در منزل پاسداران به مراتب پایین‌تر از هزینه‌ی حضوری خواهد بود. چرا که نیاز به پرداخت هزینه‌ی رفت و آمد نبوده و صرفه جویی در زمان خواهید داشت. هزینه‌ای هم که بابت حضور پرستار در منزل دریافت می‌شود،‌ به چند مورد بستگی دارد که موجب متغیر بودن مبلغ دریافتی می‌شود. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع تزریقات
  • مسیر منزل بیمار
  • زمان حضور متخصص در منزل

تزریقات در منزل پاسداران

 

سخن پایانی

اگر ساکن شرق تهران هستید برای دریافت خدمات غیر حضوری تزریقات در منزل پاسداران، با مراکزی که در اطراف پاسداران و در خود پاسداران وجود دارد تماس بگیرید. به این ترتیب دیگر لازم نیست از منزل خارج شوید. با این کار،‌ هم در هزینه و زمان صرفه جویی خواهید کرد و  هم خطر ابتلای خود به بیماری کرونا را به حداقل خواهید رساند.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

خدمت تزریقات در منزل چه مواردی را شامل می‌شود؟
خدمت تزریقات در منزل می‌تواند شامل موارد زیر باشد: واکسن تزریق انواع دارو به روش‌های عضلانی،‌ وریدی،‌ زیر جلدی و... . وصل سرم تزریقات بانوان
آیا تزریقات در منزل به درخواست بیمار نیز انجام می‌شود؟
تزریقات در منزل با درخواست شما نیز انجام خواهد شد. این موضوع به نوع تزریق و وضعیت سلامتی شما بستگی دارد.
آیا تزریقات در منزل ایمن است؟
تزریقات در منزل توسط افرادی که در این زمینه آموزش دیده و تحصیل کرده‌اند،‌ انجام می‌شود. بنابراین کلیه نکات ایمنی و بهداشتی رعایت خواهد شد.
آیا می‌توان از خدمت تزریقات در منرل به طور شبانه‌روزی استفاده کرد؟
بله،‌ مجموعه هومکا این امکان را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.
آیا خدمت تزریقات در منزل در تعطیلات نیز ارائه می‌شود؟
بله،‌ تیم هومکا در روزهای تعطیل نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل