سرم در منزل کرج
خانه
مقالات
سرم در منزل کرج

سرم در منزل کرج

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
سلامتی، پشت در خانه!
گاهی برای انجام دادن اقدامات درمانی، نیازی به مراجعه کردن به مراکز درمانی نیست. بلکه با ماندن در محیط امن و آرام خانه می‌توان نیاز خود را برطرف نمود. خدمت سرم در منزل کرج نیز می‌تواند جزو همین اقدامات قرار گیرد. کافیست مقاله‌ی پیش رو را مطالعه کنید تا درباره‌ی خدمت سرم در منزل کرج بیشتر بدانید.

برخی از داروها باید از طریق تزریق داخل وریدی وارد بدن شوند. این بدان معنی است که آن‌ها مستقیما با استفاده از سوزن یا لوله به داخل رگ شما فرستاده می‌شوند. درواقع، اصطلاح «داخل وریدی» به معنی «داخل رگ» است. در هنگام تزریق سرم، یک لوله پلاستیکی نازک به نام کاتتر به داخل رگ شما وارد می‌شود. کاتتر به پرستار امکان می‌دهد که بدون نیاز به وارد کردن چند باره سوزن در بدن شما، دوز چند دارو را به صورت امن وارد بدن شما کند.
انجام تزریق سرم نیاز به فردی آموزش‌دیده و متخصص دارد و همچنین وارد شدن دارو مدتی زمان می‌برد. اگر پزشک برای شما سرم تجویز کرده باشد و شما به دلایلی امکان ترک خانه برای دریافت سرم را ندارید می‌توانید از خدمات سرم در منزل بهره‌مند شوید. اگر در کرج زندگی می‌کنید سرم در منزل کرج توسط هومکا برای شما فراهم است. سرم در منزل یکی از خدمات تزریقات در منزل است. 

سرم در منزل کرج

 

تزریق سرم در منزل کرج به چه صورت است؟

یک روش جایگزین برای درمان خوراکی، تزریق سرم است: تجویز دارو از طریق استفاده از کاتتر استریل که به داخل ورید وارد می‌شود. این روش درمانی به طور سنتی فقط در بیمارستان‌ها مورداستفاده قرار می‌گرفت اما اکنون می‌توان سرم را در مراکز درمانگاه‌ها یا حتی پرستار در منزل انجام داد. در سایت خط سلامتی(Health Line) تزریق سرم این چنین تعریف شده است:

در تزریق سرم دارو یا مایعات با استفاده از سوزن یا کاتتر وارد جریان خون خواهند شد. زمانی که بیمار نمی‌تواند دارو را به صورت خوارکی دریافت نماید این روش استفاده خواهد شد. همچنین گاهی اوقات لازم است تا دارو به تدریج به بیمار تزریق شود، در این حالت نیز از این تکنیک بهره برده می‌شود. در سرم تراپی امکان کنترل دوز دارو نیز وجود دارد. 

کارشناسان ما اطلاعات بیشتری در این زمینه به شما ارائه خواهند داد. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

انواع تزریق سرم در منزل کرج

در تزریق سرم، یک لوله نرم، نازک و پلاستیکی بنام کاتتر مستقیما به جریان خون وارد می‌شود. کاتتر در ساعد یا دست کار گذاشته می‌شود و برای کارگذاری آن از یک سوزن استفاده می‌گردد، سپس سوزن را درمی‌آورند و کاتتر پلاستیکی درون رگ می‌ماند. تزریق سرم می‌تواند به دو روش انجام شود که این روش‌ها عبارت‌اند از:

تزریق پمپ: در این روش، پمپ به خط وریدی شما متصل می‌شود و دارو و محلولی مانند محلول نمکی استریل را به روشی آهسته و ثابت به کاتتر شما می‌فرستد. وقتی دوز دارو باید دقیق و کنترل شده باشد، ممکن است از پمپ استفاده شود.

تزریق قطره‌ای: در این روش از نیروی جاذبه استفاده می‌شود تا مقدار معینی از دارو در یک بازه زمانی مشخص وارد بدن فرد شود. دارو و محلول به صورت قطره‌ای از کیسه سرم به داخل لوله ریخته می‌شود و سپس به داخل کاتتر وارد می‌گردد.

سرم در منزل کرج

 

موارد استفاده از سرم در منزل کرج

سرم معمولا به این دلیل استفاده می‌شود که می‌توان از طریق آن بر روی دوز مصرفی کنترل داشت. برخی مواقع لازم است داروها به صورت آهسته وارد بدن شوند که در این موارد، سرم زدن روشی برای تزریق دارو به بدن به‌مرورزمان است. داروهای خاصی ممکن است با سرم به بدن تزریق شود زیرا اگر آن‌ها را به صورت خوراکی مصرف کنید، آنزیم‌های معده یا کبد این داروها را تجزیه می‌کنند. درنتیجه این مسئله وقتی داروها وارد خون می‌شوند از عملکرد خوب آن‌ها جلوگیری می‌شود. بنابراین، اگر این داروها به صورت سرم وارد بدن شما شوند، عملکرد موثرتری خواهند داشت.
این روش تزریق برای درمان عفونت‌های مزمن یا جدی که با آنتی‌بیوتیک درمان نمی‌شوند، استفاده می‌شود. این علل می‌تواند شامل سرطان‌ها و دردهایی باشد که ناشی از سرطان، کم آبی، اسهال، استفراغ و سایر بیماری‌های پیچیده است. برخی از موارد استفاده از سرم در منزل عبارت‌اند از:

✔ درمان ضد انعقاد

✔ آنتی‌بیوتیک یا ضد ویروس

✔ ضد استفراغ

✔ عوامل ضد هموفیلی

✔ عامل تحریک‌کننده اجزای خون

✔ شیمی‌درمانی

✔ تغذیه روده‌ای

✔ آب‌رسانی

✔ مدیریت درد

✔ تغذیه کامل غیرخوراکی

برای ثبت درخواست رایگان همین لحظه کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

چه داروهایی با سرم در بدن فرد تزریق می شوند؟

انواع مختلفی از داروها می‌توانند از طریق داخل وریدی وارد بدن فرد شوند. برخی از داروهایی که به‌طورمعمول با این روش تجویز می‌شوند عبارت‌اند از:

✔ داروهای شیمی‌درمانی مانند دوکسوروبیسین، وین کریستین، سیس پلاتین و پاکلیتاکسل

✔  آنتی‌بیوتیک‌هایی مانند وانکومایسین، مروپنم و جنتامایسین

✔ داروهای ضد قارچ مانند میکافونژین و آمفوتریسین

✔ داروهای ضد درد مانند هیدرومورفون و مورفین

✔ داروهای فشار خون پایین مانند دوپامین، اپی نفرین، نوراپی نفرین و دوبوتامین

✔ داروهای ایمونوگلوبولین (IVIG)

 

مزایای استفاده از سرم در منزل کرج

با انتخاب خدمات هومکا، می‌توانید مجموعه‌ای نوآورانه و جامع از خدمات مراقبتی،‌ درمانی و آزمایشگاهی مختلف دریافت کنید. شما می‌توانید در فضای راحت خانه خود و بدون نیاز به گذراندن زمانی طولانی در درمانگاه، سرم تجویزشده توسط پزشک در منزل را دریافت کنید. اگر ساکن کرج هستید نیز هومکا امکان دریافت سرم در منزل کرج را برای شما فراهم کرده است. در ادامه با مزایای این خدمات بیشتر آشنا می‌شوید. شما می‌توانید با کلیک بر دکمه زیر از خدمات تزریقات در منزل بهره ببرید. 

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

۱. نتایج بهتر درمانی
فضای راحت خانه می‌تواند برای افرادی که مبتلا به عفونت یا یک بیماری مزمن هستند بسیار تسکین‌دهنده باشد. دریافت سرم در منزل به شما امکان می‌دهد که در فضایی فرصت بهبود پیدا کنید که در آن راحت و آرام هستید. با اقدامات بهداشتی و تجهیزات استریل، می‌توانید درمان خانگی خود را بدون نگرانی انجام دهید. استراحت، مکانی تمیز برای تزریق سرم و آرامش خاطر، به بسیاری از بیماران کمک می‌کند تا نتایج درمانی بهتری داشته باشند.

۲. راحتی بیشتر
زمانی که شما از خدمات سرم در منزل استفاده می‌کنید دیگر نیازی به رفت‌وآمد برای رسیدن به درمانگاه وجود ندارد و درنتیجه در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود. از سوی دیگر، شما می‌توانید در این مورد بهتر برنامه‌ریزی کنید و متناسب با برنامه خودتان از این خدمات استفاده کنید. تزریق در منزل به بسیاری از بیماران این امکان را می‌دهد که به روال عادی خود پایبند باشند و کارهای روزمره مانند سر کار یا دانشگاه رفتن را انجام دهند.

۳. کاهش ترس کودکان
ازآنجایی‌که کودکان معمولا از سوزن آمپول و سرم می‌ترسند، فضای راحت خانه می‌تواند به کاهش ترس آن‌ها کمک کند. در شرایط دریافت سرم در منزل، کودک در فضای آشنا و راحت خانه و در کنار عزیزان خود است و شما نیز می‌توانید بهتر به او کمک کنید که با اضطرابش مقابله کند. برای مثال، می‌توانید حواس کودک را از تزریق سرم پرت کنید، با او صحبت کنید یا برای مثال کارتون برای او پخش کنید. این راهکارها به شدت به کاهش اضطراب فرزندتان کمک می‌کنند.

۴. ایمنی بیشتر
مطالعات نشان می‌دهند که تزریق سرم در منزل می‌تواند به کاهش واکنش‌های آلرژیک بیماران و سایر عوارض سرم کمک کند. به همین دلیل به نظر می‌رسد دریافت خدمات سرم در منزل گزینه‌ای مناسب‌تر نسبت به دریافت آن در درمانگاه یا بیمارستان است. از سوی دیگر، با توجه به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا شما می‌توانید بدون مراجعه به مکان‌ها خطرناک، تحت درمان قرار بگیرید. افرادی نیز که از طرف هومکا برای تزریق سرم در منزل کرج به خانه شما مراجعه می‌کنند، تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد.

۵. انجام تزریق سرم در منزل توسط فردی متخصص
ازآنجایی‌که برای جلوگیری از عوارض سرم، تزریق سرم توسط فردی حرفه‌ای و آموزش‌دیده بسیار مهم است هومکا این امکان را برای شما فراهم کرده است که این خدمات به صورت کاملا حرفه‌ای و توسط افرادی مورد تایید به شما ارائه شوند. تمام افرادی که با هومکا در حال همکاری هستند از نظر دانش و تخصص و همچنین سلامت تایید شده‌اند و به این ترتیب شما می‌توانید از دریافت خدماتی باکیفیت بهره‌مند شوید.

سرم در منزل کرج

 

تعرفه تزریق سرم در منزل کرج

تعرفه‌ها و قیمت‌های خدمات هوم‌کا با توجه به شرایط و نوع درخواست شما متفاوت هستند. به همین دلیل برای آگاهی از این امر کافیست درخواست خود را در هوم‌کا ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. لازم به ذکر است که این مجموعه سعی کرده هزینه خدمات را به صورتی معقول و استاندارد تعیین کند.

 

هومکا علاوه بر تزریق سرم در منزل کرج، چه مناطقی را برای تزریقات در منزل تحت پوشش قرار می‌دهد؟

در حال حاضر خدمات هومکا تنها به شهروندان شهرهای تهران و کرج ارائه می‌شود. بنابراین، ساکن هر منطقه‌ای از تهران یا کرج که باشید می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. اگر می‌خواهید از خدمات تزریق سرم در منزل کرج بهره‌مند شوید، این امکان برای شما فراهم است.
همان‌طور که متوجه شدید دریافت خدمات مراقبتی و بهداشتی در منزل می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای شما داشته باشد و آرامش خاطر و راحتی را برای شما به همراه بیاورد. اگر پزشک برای شما سرم تجویز کرده است شما می‌توانید بدون نیاز به طی مسیر برای رسیدن به درمانگاه و فقط با تماس با هومکا از خدمات سرم در منزل بهره‌مند شوید و اگر در کرج ساکن هستید نیز امکان دریافت خدمات سرم در منزل کرج برای شما فراهم است. کافیست درخواست خود را به صورت رایگان در هومکا ثبت کنید و بقیه‌اش را به ما بسپارید. فقط کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

هومکا چگونه می‌تواند به شما در انجام تزریق سرم در منزل کرج کمک کند؟

ارائه خدمات باکیفیت مراقبتی و بهداشتی، هدف شکل‌گیری مجموعه هومکا بوده است. شما می‌توانید انواع خدمات پزشکی و مراقبتی و تست‌های آزمایشگاهی در محل را از طریق هومکا دریافت کنید. یکی از این خدمات تزریق سرم در منزل است. در صورتی که پزشک برای شما سرم تجویز کرده است و امکان ترک منزل را ندارید یا می‌خواهید از مزایای این امکان در منزل بهره‌مند شوید کافیست درخواست خود را به صورت رایگان در هومکا ثبت کنید تا با شما تماس گرفته شود. اگر ساکن کرج هستید امکان انجام سرم در منزل کرج برای شما فراهم است.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

چرا وصل سرم تجویز می‌شود؟
زمانی که بیمار قادر به دریافت داروی خوراکی نباشد، این شیوه درمانی تجویز خواهد شد. همچنین برای درمان برای درمان بسیاری از بیماری‌های مزمن نیز لازم است از این تکنیک استفاده شود.
وصل سرم در منزل چگونه انجام خواهد شد؟
وصل سرم یکی از انواع تزریقات وریدی است.
فرق وصل سرم و تزریق وریدی چیست؟
با وصل سرم دارو به تدریج وارد جریان خون خواهد شد، اما در تزریق وریدی دارو به سرعت وارد خون می‌شود.
وصل سرم چقدر طول می‌کشد؟
وصل سرم می‌تواند از سی دقیقه تا چندین ساعت به طول انجامد. این موضوع به شرایط سلامتی بیمار و نوع دارو بستگی دارد.
هزینه وصل سرم در منزل چقدر است؟
قیمت وصل سرم با توجه به تعرفه آن محاسبه می‌شود. با کارشناسان ما در این رابطه تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل