تزریقات در منزل نیاوران
خانه
مقالات
تزریقات در منزل نیاوران

تزریقات در منزل نیاوران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/04
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات در منزل را با مجموعه هومکا تجربه کنید!
تزریقات از جمله خدمات درمانی است که به راحتی در منزل انجام خواهد شد. اگر تاکنون از خدمت تزریقات در منزل بهره نبرده‌اید زمان آن فرا رسیده است تا آن را امتحان کنید. بدون شک متوجه صرفه‌جویی در زمان و هزینه خود خواهید شد. در مقاله زیر به معرفی خدمات تزریقات در منزل پرداخته شده است. با مطالعه این مقاله از هومکا با انواع تزریقات در منزل آشنا می‌شوید.

گاهی بدن انسان به دلیل ابتلا به بیماری، نیاز به دریافت دارو یا مواد تقویتی دارد. تزریقات یکی از بهترین راه دریافت دارو و مواد تقویتی است به ویژه در بیمارانی که حال وخیمی دارند و نیازمند دریافت هرچه سریع‌تر دارو هستند.
همانطور که می‌دانیم بدن فرد بیمار ضعیف است و بعضی اوقات حتی توان بلند شدن و رفتن به درمانگاه را برای انجام خدمات تزریقات ندارد و نیازمند استراحت در منزل است. در مواردی دیگر که بیمار معلول است یا پیر و ناتوان شده، رفتن به مراکز انجام تزریقات کار غیرممکنی است. همچنین این مورد در کسانی که تازه عمل جراحی انجام داده‌اند بسیار رایج است که به تزریق سرم یا آمپول نیاز دارند، اما به خاطر شرایط جسمانی نمی‌توانند از بستر بیماری بلند شوند. در صورت مواجه شدن با چنین شرایطی چاره چیست؟ آیا باید بیمار را مجبور کرد با بدن ناتوان خود برای تزریقات به درمانگاه مراجع کند و گاها مدت زمان زیادی برای دریافت خدمات در صف منتظر بماند؟ خوشبختانه امروزه بسیاری از مراکز درمانی خدمات انجام تزریقات را در منزل انجام می‌دهند و دیگر لازم نیست بیمار را برای انجام تزریقات در شرایط سخت، از خانه خارج کرد. همین حالا می‌توانید از مشاوره رایگان متخصصان ما در مورد چکونگی انجام تزریقات در منزل نیاوران بهره‌مند شوید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مزایای تزریقات در منزل نیاوران 

دریافت خدمات تزریقات در منزل نیاوران از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که در زیر به ذکر آن‌ها می‌پردازیم:

دریافت خدمات تزریقات در منزل شبانه‌روزی برای بسیاری از افراد بیمار ضروری است. باتوجه به ناتوان بودن، معلولیت یا کهولت سن مراجعه به مراکز درمانی برای تزریقات کار بسیار دشواری است به همین دلیل خدمات تزریقات در منزل راه حل مناسبی برای افراد ناتوان است.

✔ با توجه به شلوغی و ترافیک خیابان‌ها و سختی آماده کردن بیمار، صرف وقت زیاد در خیابان‌ها برای رسیدن به مراکز درمانی و یا منتظر شدن در درمانگاه‌ها معقولانه به نظر نمی‌رسد. پس بهتر است برای صرفه‌جویی در وقت، از خدمات تزریقات در منزل بهره‌مند شوید.

تزریقات در منزل نیاوران

✔ معمولا محیط درمانگاه‌ها برای بیماران و افراد سال‌خورده که سیستم ایمنی ضعیفی دارند مناسب نیست و ممکن است این افراد با مراجعه به مراکز درمانی سریعا به بیماری‌های عفونی و ویروسی مبتلا شوند. پس برای جلوگیری از آلوده شدن فرد بیمار بهتر است از مراجعه به درمانگاه خودداری کنید و از خدمات تزریقات در منزل هومکا استفاده کنید.

✔ تزریقات یکی از وحشت‌های همیشگی برای کودکان است. بیشتر ترس کودکان از تزریقات به دلیل محیط اتاق تزریقات است. برای این که تا حدودی از ترس فرزندان خود بکاهید و او را با ایجاد یک محیط آشنا و صمیمی به انجام تزریقات تشویق کنید، راه حل شما آوردن فرد تزریقاتی به منزل خود است.

✔ یکی دیگر از مزایای تزریقات در منزل، صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت و آمد و هزینه‌های جانبی است. برای صرفه‌جویی در هزینه‌های مختلف، انجام کار خود را به متخصصان این زمینه بسپارید که در منزل به شما خدمت رسانی می‌کنند.

 

خدمات تزریقات در منزل نیاوران شامل چه مواردی می‌شود؟

به طور کلی انجام تزیقات به چند نوع تقسیم می‌شود:

تزریقات زیرجلدی: در مواردی که باید دارو آهسته جذب بدن شود استفاده می‌شود و در ناحیه فوقانی بازو، روی ران، روی کتف یا روی شکم انجام می‌شود.

تزریق داخل جلدی: معمولا برای انجام تست حساسیت روی افراد انجام می‌شود و بالای سینه یا بالای بازو ناحیه‌های مناسب برای تزریق داخل جلدی هستند.

تزریقات وریدی: برای بیمارانی که نیاز به درمان سریع دارند یا توانایی دریافت موادغذایی را از طریق دهان ندارند انجام می‌شود. تزریقات وریدی به صورت تزریق سرم یا آمپول به داخل سیاهرگ بیماراست. در سایت پزشکی مستقیم به سوی علم(Science Direct) در مورد مزایای این تزریق اینطور می‌خوانیم:

تزریق وریدی مزایای مختلفی نسبت به دیگر روش‌ها دارد:
با استفاده از این تکنیک دارو  با کمترین تأخیر  به طور کامل در اختیار بدن قرار خواهد گرفت. 
اگر عارضه غیر منتظره خاصی مشاهده شود با توقف دارو  می‌توان آن را کنترل کرد. 
برخی ترکیبات جذب ضعیفی در دستگاه گوارش دارند به همین دلیل به صورت تزریق وریدی تجویز می‌شوند. 


تزریقات مفصلی: برای درمان دردهای مفصلی یا آرتروز و پوکی استخوان به داخل مفاصل تزریق می‌شود.

تزریقات عضلانی: تزریقات عضلانی که رایج‌ترین نوع تزریقات است به بافت ماهیچه‌ای بدن تزریق می‌شوند و برای تزریق داروهایی که نمونه خوراکی ندارند یا نمونه خوراکی آن قابل استفاده نیست، مناسب است.

✔ تزریقات صفاقی: بیشتر برای درمان بیماری‌های خاص مانند؛ سرطان انجام می‌شود.

بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا بی‌دغدغه از خدمت تزریقات در منزل بهره‌مند شوید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

خدمات تزریقات در منزل نیاوران

حال که با انواع تزریقات آشنا شدید بهتر است بدانید، گروه خدمات پزشکی هومکا برای انجام تزریقات مختلف از کادری متخصص و باتجربه استفاده می‌کند. با تماس با هومکا می‌توانید برای انواع تزریقات به جز تزریقات صفاقی که بهتر است زیر نظر متخصص مربوط انجام شود خدمات دریافت کنید.
با هومکا فعالیت تخصصی با همراهی افراد متخصص دریافت کنید و دیگر نگران خطرات رایج در فعالیت‌های پزشکی نباشید. خدمات تزریقات در منزل نیاوران هومکا شامل؛ مواردی مانند تزریق آمپول، سرم یا واکسیناسیون است.
اگر تحت نظر پزشک خاصی هستید و برای دریافت دارو یا مواد تقویتی به تزریق آمپول نیاز دارید یا قصد دارید بدون تجویز پزشک ویتامین‌ها یا مواد ضروری دیگری دریافت کنید هومکا در اختیار شما است. همچنین اگر به تزریق سرم های مختلف دارویی یا مغذی نیاز دارید و نمی‌خواهید تا زمان تمام شدن سرم در محیط درمانگاه بمانید، هومکا افراد خبره در زمینه تزریق سرم را به منزل شما می‌فرستند تا به بیماران خدمت رسانی کنند. در مواردی دیگر که موعد واکسیناسیون اعضای خانواده فرا رسیده است یا می‌خواهید واکسنی مانند واکسن آنفولانزا را دریافت کنید و به خاطر دلایل مختلف نمی‌خواهید یا نمی‌توانید از منزل خارج شوید، تیم هومکا همراه شما است.
از دیگر خدمات رایج هومکا تزریقات کودکان در منزل با هدف ایجاد شرایطی راحت و دوستانه برای آرامش خاطر آن‌ها است.
علاوه بر تزریقات، مجموعه هومکا خدمات پزشکی متنوعی را مانند؛ انجام آزمایش در منزل، فیزیوتراپی در منزل، ویزیت پزشک در منزل مربوطه و غیره به بیماران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا تماس با مجموعه هومکا افراد و پزشکان متخصص در زمینه درخواستی خود را در منزل یا محل کار خود در اختیار داشته باشید.

تزریقات در منزل نیاوران

 

هزینه انجام تزریقات در منزل نیاوران

در بالا ذکر کردیم که یکی از مزایای تزریقات در منزل نیاوران صرفه‌جویی در هزینه‌ها است، منظور ما هزینه‌های جانبی مانند هزینه رفت و آمد بود. البته باید توجه داشت که تعرفه خدمات تزریقات در منزل مقداری از ارائه خدمات تزریقات در درمانگاه بالاتر است، اما باید در نظر داشت که این هزینه در قبال راحتی و آرامشی که تیم هومکا به شما می‌دهد هزینه زیادی نیست.
در هومکا تمرکز اصلی بر روی ارائه خدمات با کیفیت نه لزوما ارزان است و انسان‌هایی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند در دوره درمان، دریافت خدمات با کیفیت برای آن‌ها مهم‌تر از هرچیزی است. با توجه به متغیر بودن تعرفه خدمات مختلف تزریقات در منزل نیاوران توسط تیم هومکا، بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران هومکا که در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی نیازهای شما هستند، تماس بگیرید. برای ثبت سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

مناطق تحت پوشش خدمت تزریقات در منزل هومکا 

تیم هومکا قصد دارد در آینده نزدیک به کل کشور خدمت رسانی کند و در حال تلاش برای تحقق هدف خود است، اما در حال حاضر فقط افراد ساکنان در تهران،کرج و  حومه و مشهد می‌توانند ازخدمت مجوعه هومکا بهره‌مند شوند.
در هرجای کرج، تهران و یا مشهد که باشید متخصصان هومکا در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس شما قرار دارند. فرقی ندارد در نیاوران باشید یا فردیس کرج در هر صورت با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و مشکل خود را با آن‌ها در میان بگذارید تا در اسرع وقت به نیاز شما پاسخ داده شود. مشکلات ترافیک و فاصله مکانی به هیچ وجه در خدمت رسانی سریع تیم هومکا به بیماران تاثیر ندارد.

تزریقات در منزل نیاوران

 

نکات ضروری در هنگام تزریقات در منزل نیاوران

✔ پرستار یا شخصی که تزریقات عضلانی در منزل را انجام می‌دهد باید به نکاتی مانند؛ سن بیمار، حساسیت دارویی او، بیماری زمینه‌ای و داروهای مصرف شده توسط بیمار آگاهی داشته باشد.
✔ همچنین لازم است تمام وسایل مورد نیاز تزریق را همراه داشته باشد تا در صورت نیاز از مناسب‌ترین آن‌ها استفاده کند.
✔ دیدن نسخه پزشک توسط پرستار ضروری است و در مواردی که بیمار بدون نسخه پزشک درخواست دریافت دارو دارد، پرستار باید تمام نکات و عوارض احتمالی آن دارو را به بیمار گوشزد کند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کند.
✔ از مهم‌ترین نکات هنگام تزریقات مختلف، رعایت بهداشت و استفاده از مواد ضدعفونی کننده توسط پرستار است.
خوشبختانه تیم هومکا در هنگام انجام تزریقات در منزل نیاوران تمام نکات ضروری را رعایت می‌کند تا از کمترین خطری که ممکن است سلامت بیمار را به خطر بیاندازد جلوگیری کند.

 

تزریقات در منزل نیاوران با هومکا

هومکا به سلامتی و همراهی مخاطب در مسیر کسب سلامت اهمیت بسیاری می‌دهد و در مسیر درمان، همراه بیماران خواهد بود. ممکن است به خاطر دلایل مختلفی که ذکر کردیم به دریافت خدمت تزریقات در منزل نیاز داشته باشید و در انتخاب کادر درمان مردد باشید. شک نکنید هومکا بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد و بهترین تیم خدمات پزشکی در منزل را در اختیار دارد. همین حالا با تماس بگیرید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

برتر بودن هومکا معلول دلایل زیادی است از جمله:

✔ هومکا با متخصصان باتجربه و خبره همکاری می‌کند و در جذب نیروی متخصص بسیار سختگیر است.

✔ رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط تیم هومکا، باعث اطمینان خاطر بیماران از مبتلا نشدن به بیماری‌های مختلف می‌شود.

✔ تمرکز اصلی هومکا بر ارائه خدمات با کیفیت نه صرفا ارزان است.

✔ در دسترس بودن هومکا در هر نقطه از تهران، کرج و مشهد یکی از مزیت‌های آن است.

اگر به دریافت خدمت تزریقات در منزل نیاوران نیاز دارید، در انتخاب هومکا تردید نکنید و همین حالا درخواست خود را به طور رایگان ثبت کنید یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا امکان تزریق داخل مفصلی در منزل وجود دارد؟
تزریق داخل مفصلی به عنوان یکی از تزریقات تخصصی به‌شمار می‌رود و در منزل قابل اجرا است.
آیا درد پس از تزریق عضلانی طبیعی است؟
پس از تزریق عضلانی برای مدت کوتاهی احساس درد خواهید داشت که طبیعی است. اما اگر همراه درد با تورم و تب مواجه شدید باید به مراکز درمانی مراجعه کنید.
آیا امکان عفونت پس از تزریق وجود دارد؟
بروز عفونت پس از تزریق بسیار نادر است. با این حال جزء عوارض احتمالی به‌شمار می‌رود.
آیا برای کاهش درد پس از تزریق می توانم از کمپرس سرد استفاده کنم؟
بله. یکی از راه‌های ایمن برای تسکین درد پس از تزریق استفاده از کمپرس سرد است.
هزینه تزریقات در منزل چقدر است؟
قیمت تزریقات در منزل به نوع تزریق و تعرفه آن بستگی دارد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل