تزریقات در منزل نواب
خانه
مقالات
تزریقات در منزل نواب

تزریقات در منزل نواب

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/05/03
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
انجام تزریقات خود را به متخصصان هومکا بسپارید!
چه تزریقاتی در منزل انجام می‌شوند؟ آیا با انواع تزریقات دارو آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید تزریق واکسن و وصل سرم در منزل به راحتی انجام خواهد شد؟ آیا می‌دانید ساده‌ترین راه برای برخورداری از خدمات تزریقات در منزل چیست؟ آیا می دانید هزینه تزریقات در منزل چگونه محاسبه می‌شود. هومکا مقاله زیر را با هدف افزایش اطلاعات شما در این زمینه گردآوری کرده است.

گاهی اوقات ممکن است وضعیت جسمی‌تان ضعیف شود و توان خود را از دست بدهید و نیاز به تجویز آمپول تقویتی داشته باشید یا به علت برخی بیماری به تجویز واکسن یا آمپول‌های مخصوص یا سرم نیاز داشته باشید. ‏لطفا توجه داشته باشید که برای تزریقات در منزل نسخه‌ی پزشک ‏لازم و ضروری است. در نسخه باید نوع دارو، میزان مصرف، دفعات و نحوه‌ی مصرف مشخص شوند. ‏شما ممکن است گاهی اوقات توانایی رفتن به مطب یا درمانگاه را نداشته باشید. در این مواقع باید باید از خدمات مراکزی استفاده کنید که خدمات درمانی در منزل را ارائه می‌دهند. هو‌مکا در این رابطه می‌تواند به شما مشاوره دهد.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

گاهی اوقات به علت تجویز پزشک، انجام تزریقات برای ادامه‌‌ی درمان به صورت منظم در پروسه‌ی زمانی مشخص شده لازم است،  اما مراجعه به مراکز درمانی امکان‌پذیر نیست. آیا ساکن منطقه‌ی نواب تهران هستید و به دریافت خدماتی درمانی مانند تزریقات در منزل نیاز دارید؟ ما به شما استفاده از خدمات تزریقات در منزل نواب مجموعه‌ی هومکا را پیشنهاد می‌کنیم. ما پرستاران مجرب و آموزش دیده‌ی خود را در اسرع وقت بعد از هماهنگی‌های لازم به منزل‌تان می‌‌‌فرستیم.

تزریقات در منزل نواب

 

تزریقات در منزل نواب چیست؟

یکی از ابتدایی‌ترین نیازهای یک بیمار، انجام تزریقات در منزل است. این روش، معمولاٌ به عنوان راهی برای ورود مایعات مورد نیاز بیمار در نظر گرفته می‌شود. انجام خدمات تزریقات در منزل دارای انواع مختلفی می‌باشد و شامل تزریق آمپول و تزریق سرم در منزل است. تزریق باید توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام شود. تزریقات در منزل به افراد سالمند و کسانی که دچار ناتوانی جسمانی هستند و قادر به مراجعه‌‌‌‌‌ی حضوری به بیمارستان و مراکز درمانی نیستند، پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید جهت تزریقات با کارشناسان هومکا تماس گرفته تا در کوتاه‌ترین زمان تیم متخصص‌مان را برای انجام تزریقات به منزل‌تان اعزام کنیم. همین حالا سفارش خود را رایگان ثبت کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

انواع تزریقات در منزل نواب

انواع تزریقاتی که توسط پرستار  بیمار در منزل می‌شوند، عبارتند از:

آنژیوکت: این تزریق از طریق رگ انجام می‌شود و باید به صورت مرتب تکرار شود‎.‎

تزریق زیرجلدی: در روش تزریق زیرجلدی، ماده‌ی دارویی به لایه‌ی چربی بین پوست و ماهیچه تزریق می‌شود. در روش تزریق زیرجلدی، دارو به آرامی جذب می‌شود. ‏داروهایی که به این روش تجویز می‌شوند، آهسته‌تر جذب میشوند.‏ از تزریق زیرجلدی برای تزریق بسیاری از داروها مانند انسولین استفاده می‌شود. این روش برای تزریق داروهایی مثل انسولین که باید در بافت چربی به صورت تدریجی جذب شوند، روش مناسبی است و نسبت به سایر روش‌ها درد کمتری هم دارد.

تزریق برای بیماران مبتلا به دیابت: این تزریق برای کنترل قند خون انجام می‌شود و فردی که کار تزریق را انجام میدهد به تخصص زیادی نیاز ‏ندارد‎.‎

تزریق آهن: تزریق آهن برای درمان کم‌خونی و فقر آهن توسط پرستاران هومکا در منزل انجام می‌شود.‏

تزریق آنتی بیوتیک: تزریق آنتی بیوتیک را میتوان به شکل داخل وریدی یا سرم انجام داد.

تزریق واکسن: به منظور جلوگیری از ابتلای افراد به بیماری‌های مختلف از قبیل هپاتیت و آنفلونزا و ...و ایمن سازی بدن، واکسن تزریق می‌شود.

تزریق داخل وریدی: در روش تزریق داخل وریدی، دارو با استفاده از سوزن و سرنگ به رگ‌های زیرجلدی که نزدیک‌ترین رگ‌ها به پوست هستند تزریق می‌شوند و به سرعت دارو را به جریان خون و بافت‌ها می‌رساند. دارو باید مستقیماً به داخل رگ بیمار تزریق شود شود و این کار تقریباً یک دقیقه زمان میبرد.

تزریق داخل مفصلی: از این نوع تزریق برای مفاصل آسیب دیده و درمان بیماری‌ آرتروز، روماتیسم، آرتریت پسوریاتیک و بورسیت استفاده می‌شود. در این روش به کمک یک نوع سوزن هیپودرمیک مقادیر مورد نظر از مواد ضد التهابی به صورت مستقیم به مفصل تزریق می‌شود. در سایت اوج تندرستی(Very Well Health) در مورد این تزریق می‌خوانیم:

تزریق داخل مفصلی تکنیکی است که بوسیله آن دارو به طور مستقیم وارد مفصل می‌شود. به این ترتیب درد تسکین خواهد یافت. کورتیکواستروئیدها (استروئیدها)، بی‌حس کننده های موضعی‌، اسید هیالورونیک و بوتاکس از  متداول‌ترین داروهایی هستند که به این شیوه تزریق می‌شوند. گاهی اوقات دردهای مفصلی با استفاده از  داروهای رایج تسکین نمی‌یابند، به همین دلیل پزشک این شیوه درمانی را پیشنهاد خواهد کرد. 

تزریق عضلانی: در این تزریق، دارو باید برای جذب سریع به داخل عضله تزریق شود‎. با استفاده از تزریق عضلانی، دارو به آسانی وارد جریان خون می‌شود. جذب سریع دارو باعث بهبود روند درمان می‌شود.‏

تزریق سرم: سرم، لوله‌ی پلاستیکی کوتاه و کوچکی است که پرستار برای تزریق از دارو از آن استفاده می‌کند و دارو به داخل رگ ‏فرد تزریق می‌شود. گاهی اوقات برخی از آمپول‌ها و ماده‌های دارویی باید از طریق سرم به بیمار تزریق شوند‎ .‎‏ سرم‌ها با توجه به ترکیب شیمیایی‌شان انواع مختلفی دارند و از هر کدام در زمان مناسب استفاده می شود.

با کلیک بر دکمه زیر همین حالا سفارش خود را رایگان ثبت کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

آشنایی با انواع سرم در منزل

از انواع سرم در منزل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

۱. محلول‌های نمکی

۲. محلول‌های قندی

۳. محلول‌های قندی نمکی

۴. محلول‌های قلیایی

۵. محلول‌های تغذیه ای

پرستاران متخصص و مجرب هومکا در کمترین زمان ممکن می‌توانند رگ بیمار را پیدا کنند و سرم را به بیمار ‏متصل کنند. 

تزریقات در منزل نواب

 

مزایای تزریقات در منزل نواب

تزریق در منزل مزایایی به همراه دارد. برخی از مزایای مهم تزریق در منزل عبارتند از:‏

مقرون به صرفه
از نظر اقتصادی، تزریق در منزل بسیار عاقلانه‌‌‌تر از تزریق در بیمارستان یا مراکز درمانی است. شما با انجام تزریقات در منزل در ‏کاهش هزینه‌های رفت و آمد به مراکز درمانی صرفه جویی می‌کنید. بنابراین، اگر به خدمات پرستاری مانند تزریق در منزل نیاز دارید، ‏با ‏کارشناسان مجموعه‌ی هومکا تماس بگیرید تا ما پرستاران مجرب و آموزش دیده را برای انجام تزریقات به منز‌‌‌تان بفرستیم.

یک تجربه بدون دردسر و آسان
‏ رفتن به مراکز درمانی برای افراد مسن و بیمار کاملاً آزار دهنده است. تحقیقات ‏صورت گرفته حاکی از این است که مراجعه به مراکز درمانی برای تزریق آمپول برای آنها کاری دشوار است و به همین علت این ‏افراد تمایل به استفاده از خدمات تزریق در منزل را دارند. بعضی از افراد فوبیای تزریق دارند و از ‏انجام تزریق اِجتناب می‌کنند و به همین دلیل، انجام تزریقات در منزل در کنار اعضای خانواده انتخاب مناسبی برای این افراد است.

صرفه جویی در زمان
هنگام تزریق در منزل دیگر لازم نیست که فرد به درمانگاه یا مراکز درمانی مراجعه کند. اگر ساکن منطقه‌ی نواب تهران هستید، میدانید که منطقه ی پرترافیک و شلوغی است. بنابراین، اگر بیمار بخواهد به ‏مراکز درمانی برای انجام تزریقات مراجعه کند، باید وقت زیادی را در روز برای رفتن به مطب اختصاص دهد و ‏مدت طولانی در مطب منتظر رسیدن نوبتش برای انجام تزریقات باشد. این رفت و آمدها ممکن است برای ‏بیماران و افراد مسن سخت باشد. علاوه بر این، امروزه که به راحتی همه چیز برای شما دردسترس است، بهتر است که ‏از خدمات پزشکی هم در ‏منزل استفاده کنید.‏ در این صورت استفاده از خدمات مجموعه‌ی هومکا به شما کمک زیادی می‌کند. 

افزایش روحیه‌ی فرد
یکی دیگر از مزایای تزریق در منزل این است که افراد هنگامی که کنار اعضای خانواده هستند، آرامش بیشتر و ‏استرس کمتری دارند. به خصوص کودکان هنگام انجام تزریقات به دلیل ترس از آمپول بهتر است که در ‏تزریقات در منزل خودشان انجام شود.  ‏

مناسب برای سالمندان
از بارزترین مزایای تزریق وریدی در منزل این است که افراد سالمند که ‏توانایی جسمانی برای خروج از منزل را ‏ندارند یا فردی نیست که آنها را برای مراجعه به بیمارستان و مراکزدرمانی همراهی کند، انجام تزریقات در منزل می‌تواند ‏انتخاب خوبی برای این افراد باشد.‏

✔ مدیریت تزریق درست برای کودکان
بعد از افراد مُسن، کودکان و نوزادان به انجام تزریقات برای محافظت در ‏برابر ‏بیماری‌های مختلف احتیاج دارند. دریاقت خدمات پرستاری در منزل برای کودکان به دلیل ترس و درد ناشی از تزریق آمپول کاملاً مفید ‏است. ‏پرستاران هومکا باتجربه هستند و مهارت زیادی برای کاهش و مدیریت ترس ناشی از تزریق در کودکان دارند.

✔ کاهش ابتلا به عفونت و ویروس
بیماران، سالمندان و کودکان سیستم ایمنی ضعیفی دارند. همانطور که میدانید مراجعه‌ی حضوری به بیمارستان ‏برای انجام تزریقات باعث ابتلای فرد به انواع عفونت‌ها می‌شود. به همین علت، افراد در معرض خطر ابتلا به ‏عفونت بهتر است که از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنند و در محیط امن منزل خودشان داروی لازم برای ‏آنها تزریق شود.‏ فقط کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

اهمیت تجويز دارو به شکل تزريق 

✔ در تزريق بیشترين و دقیق ترين مقدار دارو جذب می‌شود.

✔ تزريق سريع‌ترين راه جذب دارو است.

✔ تنها راه استفاده از بعضی از داروها فقط به صورت تزريقی است.

✔ گاهی اوقات، بیمار قادر به خوردن داروها نیست، بنابراین تزریق روش مناسبی است.

 

هزینه تزریقات در منزل نواب

عوامل مختلفی روی افزایش یا کاهش هزینه انجام تزریقات در منزل نواب تاثیر می‌گذارند. عواملی مانند انواع تزریقات به صورت عضلانی یا وریدی، نوع داروی تزریقی در کاهش در تعیین تعرفه‌ی تزریقات نقش دارند. همچنین، مسافت و مدت زمانی که پرستار باید برای مراجعه به منزل‌تان طی کند نیز در تعیین هزینه‌ی تزریقات در منزل شبانه‌روزی نقش دارد.

تزریقات در منزل نواب

 

تزریقات در منزل نواب با هومکا

اگر ساکن شهر تهران هستید و به انجام تزریقات در منزل نیاز دارید به شما استفاده از خدماتی درمانی مجموعه‌ی هومکا را پیشنهاد می‌کنیم. خدمات تزریقات در منزل هومکا هر روز هفته حتی روزهای تعطیل در دسترس شما قرار داد و شما میتوانید هرزمان که خواستید درخواست‌تان را در وبسایت هومکا ثبت کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعاتی مانند نوع تزریق را در ‏اختیار آنها قرار دهید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند. اگر تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی هزینه و تعرفه‌ی انجام تزریقات در منزل نواب تهران دریافت کنید با ‏کارشناسان هومکا تماس بگیرید.‏ در صورتیکه به تزریقات در منزل نیاز دارید، درنگ نکنید و با شماره‌ی ‏۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.‏

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا همه تزریقات در منزل انجام می‌شوند؟
تزریقات طیف گسترده‌ایی دارد. به طور کلی هدف از تزریق دارو، درمان است. با این حال برخی تزریقات با هدف زیبایی انجام می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.
آیا تزریقات در منزل برای بانوان نیز انجام می‌شود؟
بله. هومکا برای ارائه خدمات درمانی مانند تزریقات با متخصصان خانم همکاری دارد.
چطور می‌توانم برای دریافت خدمت تزریقات در منزل اقدام کنم؟
کافی است به سایت هومکا مراجعه کرده و سفارش خود را به طور رایگان ثبت نمایید.
آیا امکان برخورداری از خدمات تزریقات در منزل به طور شبانه‌روزی وجود دارد؟
بله. هومکا این خدمت را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.
خدمت تزریقات در منزل هومکا چه مناطقی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟
ساکنین استان تهران، کرج و حومه و مشهد می‌توانند از خدمات درمانی، آزمایشگاهی و مراقبتی این مجموعه بهره ببرند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل