تزریقات در منزل نارمک
خانه
مقالات
تزریقات در منزل نارمک

تزریقات در منزل نارمک

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات را بدون نگرانی و با خیال راحت در منزل خود انجام دهید!
بدون شک همه ما در طول زندگی خود تزریقات انجام داده‌ایم و با نحوه انجام آن آشنایی داریم. تزریقات نادرست می‌تواند عوارض بسیاری داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص در امان ماندن از عواقب ناشی از تزریقات اشتباه و استفاده از خدمات ایمن تزریقات در این مقاله با ما همراه باشید.

تزریقات یک فرآیند درمانی است که معمولا در درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. بدون شک همه ما در طول زندگی خود تزریقات را انجام داده ایم و با نحوه انجام آن آشنایی داریم.

تزریقات معمولا در مراکز درمانی و بیمارستان ها انجام می شود اما تصور کنید که بتوانید این خدمت درمانی را در منزل انجام دهید. شاید تا سالیان گذشته این امر در حد یک تصور می بود اما امروز مجموعه های خدمات درمانی بسیاری خدمات تزریقات در منزل نارمک را برای متقاضیان گرامی ارائه می دهند.

بدون شک این موضوع سبب تسهیل و راحتی انجام تزریقات برای افراد متقاضی می گردد. حضور در منزل یا محل کار و انجام تزریقات می تواند سبب صرفه جویی در زمان و هزینه شود. علی الخصوص که برخی افراد به دلیل نداشتن فرصت کافی و مشغله های زیاد کاری، خدمات درمانی و به طور خاص انجام تزریقات را به تعویق می اندازند. علت اصلی به تعویق انداختن این است که فرد برای رسیدن به درمانگاه متحمل طی کردن مسافت زیاد و حضور در ترافیک می شود که بسیار وقت گیر است و سبب کلافگی بسیاری از افراد می شود.

خدمات تزریقات در منزل نارمک می تواند تمام دردسرهای مذکور را از میان بردارد تا فرد متقاضی به راحتی و با آرامش، در محل حضور خود خدمات درمانی خود یعنی تزریقات را انجام دهد.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا یکی از مجموعه های ارائه کننده خدمات تزریقات در منزل نارمک است. این مجموعه برای ارائه خدمات از پرستاران زبده و آموزش دیده استفاده می نماید. انجام مصاحبه های تخصصی در زمان استخدام نیرو سبب افزایش تخصص و کیفیت تیم های پرستاری، درمانی و مراقبتی مجموعه هومکا شده است. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل نارمک بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

چرا تزریقات در منزل نارمک؟

گاهی افراد برای انجام یک تزریق ساده که در طولانی ترین حالت ممکن یک یا دو دقیقه به طول می انجامد، مجبورند مسافت های طولانی را برای رسیدن به مراکز درمانی یا بیمارستان طی کنند تا در آنجا تزریق خود را انجام دهند. علاوه بر این، ممکن است مجبور شوند تا در مرکز درمانی مدت طولانی در نوبت باشند. این موضوع زمانی بسیار سخت تر و طاقت فرسا می شود که فرد متقاضی انجام تزریقات به علت بیماری حال مساعدی نداشته باشد. با استفاده از خدمات تزریقات در منزل نارمک، دیگر نیازی به طی مسافت های طولانی با حال نا مساعد نیست.

تزریقات در منزل نارمک

 

تزریقات در منزل نارمک در شرایط کرونا

همان طور که می دانیم ویروس کرونا روز به روز در حال گسترش است و تاکنون بسیاری را درگیر کرده و از این میان بسیاری را به کام مرگ کشانده است. بر اساس نتایج تحقیقات، کرونا درمان ندارد و تنها راه برای جلوگیری از ابتلا به آن، عدم حضور در مراکز و اماکن پر تجمع می باشد. حضور در مراکز درمانی برای انجام تزریقات می تواند منجر به ابتلای افراد به این ویروس شود و برای این افراد و اطرافیانشان دردسر ساز شود. برای ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

 

انواع تزریقات در منزل نارمک

معمولا راه های درمانی بر اساس نوع دارو و روش تزریق، متفاوت هستند و نوع تزریقات را پزشک تعیین می کند. انواع تزریقات در منزل نارمک عبارتند از:

تزریق سرم: تزریق سرم یا سرم تراپی، روشی است که در آن مایع درون سرم مستقیم وارد رگ دریافت کننده خدمت می شود. البته در بعضی از تزریقات سرم، آمپول هایی با هدف مشخص به داخل سرم تزریق می شوند.

تزریق وریدی: تزریق وریدی مشابه تزریق سرم است. به این معنا که در این نوع تزریق نیز دارو مستقیم در رگ تزریق می شود.

تزریق عضلانی: تزریق عضلانی آن دسته از تزریقات است که در آن دارو مستقیم داخل عضله و با هدف جذب سریع دارو صورت می پذیرد.

تزریق زیر جلدی: در این نوع تزریق، دارو وارد لایه چربی بین پوست و عضله می شود.

هر کدام از روش های مذکور برای داروی خاص و با هدف مشخصی انجام می شوند. با این که نام تمام آن ها تزریقات است اما در جزئیات و متد انجام با یکدیگر تفاوت های مهم و تعیین کننده ای دارند.

پرستاران مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا با توجه به تحصیلات در رشته پرستاری و آموختن علم مورد نیاز برای انجام خدمات درمانی، آشنایی کامل را با انواع روش های تزریقات و نکات موجود در این روش ها دارند.

 

اهمیت انجام درست تزریقات در منزل نارمک

همه ما در اطرافمان افرادی را دیده ایم که مدعی انجام تزریقات می باشند. این افراد ممکن است به صورت تجربی یا حضور در کلاس های کمک های اولیه و هلال احمر انجام تزریقات را آموخته باشند. اما بدون شک این افراد نمی توانند به مهارت یک پرستار تحصیل کرده در این زمینه تزریقات را انجام دهند. تزریقات حاوی نکات و جزئیات فراوانی است. هر دارو و هر روش انجام تزریقات دستورالعمل و قواعد خاص خود را دارد که معمولا با یکدیگر متفاوتند.

اهمیت انجام درست تزریقات در منزل نارمک از دو بعد متفاوت قابل بررسی می باشد. اول اینکه برای اثربخشی به موقع و صحیح دارو بر بدن بیمار، تزریقات می بایست به درستی انجام شود. در غیر این صورت دارو نمی تواند اثر بخشی لازم را داشته باشد. اما اگر تزریقات توسط فردی بی تجربه و ناشی انجام شود می تواند عوارض زیادی به همراه داشته باشد.

تزریقات در منزل نارمک

 

عوارض انجام نادرست تزریقات در منزل نارمک

تزریقات نادرست می تواند عوارض بسیاری داشته باشد. این عوارض ابتدا با تورم، درد همراه با خارش و کبودی محل تزریق آغاز خواهد شد. اما در ادامه این علائم می توانند خود را به صورت جدی تری نمایان سازند:

✔ آبسه

✔ گرم شدن بدن و قرمز شدن محل تزریق

✔ خون ریزی در محل تزریق در برخی از افراد

اگر این عوارض شدت بیشتری پیدا کنند، می توانند سبب آسیب رسیدن به اعصاب و بافت های بدن و در نهایت ایجاد شوک سریع در بدن شوند. بسیاری از افراد با انجام تزریق نادرست به کما رفته اند و در ادامه جان خود را از دست داده اند. در صورت مشاهده چه علائمی پس از تزریقات باید به پزشک مراجعه کنید؟ سایت سلامت خیلی خوب(Very Well Health) در این مورد می‌گوید:

در صورت مشاهده علائم زیر بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید:

  • تب شدید
  • درد شدید در محل تزریق
  • تورم یا احساس سفتی زیر پوست
  • واکنشی ناگهانی در تمام بدن

جدی ترین واکنش پس از تزریقات، واکنش آلرژیک در بدن است که به عنوان آنافیلاکسی شناخته می‌شود. این می‌تواند در صورت واکنش منفی بدن نسبت به داروی تزریق شده پ، باعث ایجاد علائمی شدید شود.

برای در امان ماندن از عواقب ناشی از تزریقات اشتباه و استفاده از خدمات ایمن تزریقات، پیشنهاد ما استفاده از خدمات تزریقات در منزل نارمک مجموعه هومکا می باشد. همان گونه که گفته شد، پرستاران مجموعه هومکا تخصص بالایی در کارهای درمانی که بر دوششان گذاشته می شود دارند و تزریقات در منزل نارمک را با بالاترین کیفیت ممکن به متقاضیان گرامی ارائه خواهند داد. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل نارمک بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

افراد متقاضی خدمات تزریقات در منزل نارمک

در حالت کلی افرادی که متقاضی انجام تزریقات در منزل نارمک می‌باشند، در گروه های خاص قابل تفکیک نیستند. هر فردی می تواند از این خدمات استفاده کند. هر فردی که برای انجام تزریقات علاقه ای به رفتن به مراکز درمانی ندارد می تواند از این خدمات بهره ببرد.

اما برخی از افراد هستند که به هر دلیلی توانایی لازم برای رساندن خود به درمانگاه را ندارند. این افراد در گروه های زیر قابل طبقه بندی می باشند:

✔ دسته اول سالمندان هستند. سالمندان معمولا به دو دلیل علاقه ای به رفتن و حضور در مراکز درمانی ندارند. بسیاری از سالمندان از ضعف بدنی رنج می برند و دیگر توانایی لازم برای حضور در جامعه و طی مسافت های طولانی را ندارند. یا اینکه از حضور در بیمارستان بیم دارند. لذا این افراد می توانند با استفاده از خدمات تزریقات در منزل نارمک مجموعه هومکا به راحتی در منزل یا محل حضور خویش تزریقات مورد نیاز را انجام دهند.

✔ دسته دوم بیمارانی هستند که در منزل بستری شده اند. برخی از بیماران به علت طولانی شدن دوره درمان، ترجیح می دهند در منزل خود بستری شوند. این افراد توانایی خروج از منزل و رفتن به مراکز درمانی را ندارند. علاوه بر این، محیط آزمایشگاه ها می تواند پر از آلودگی و عفونت باشد و حضور فرد بیمار در این مراکز ممکن است عواقب بدی برای وی داشته باشد.

✔ دسته سوم را می توان به کودکان و افراد معلول اختصاص داد. کودکان به اقتضای سنشان از دکتر و درمان به شدت پرهیز می کنند. محیط مراکز درمانی برای بسیاری از کودکان ترسناک است و این دسته از افراد علاقه ای برای انجام تزریقات در مرکز درمانی ندارند. معلولین نیز به علت ناتوانی در حرکت دردسر و مشکلات زیادی را برای رساندن خود به مرکز درمانی پیش رو خواهند داشت.

افراد و گروه های مذکور به کمک خدمات تزریقات در منزل نارمک می توانند در آرامش و راحتی کامل و بدون استرس تزریق خود را در منزل یا محل حضور خود انجام دهند.

به علاوه اینکه در شرایط کنونی و وجود بیماری کرونا، افراد مذکور به دلیل کهولت سن و بیماری، جزو گروه های پر خطر در صورت ابتلا به ویروس کرونا محسوب می شوند. این افراد در صورت ابتلا ممکن است علائم سختی را تجربه کنند و در نهایت کارشان به بخش مراقبت های ویژه برسد. پس ما برای این افراد استفاده از خدمات تزریقات در منزل نارمک را پیشنهاد می کنیم.

تزریقات در منزل نارمک

 

قیمت تزریقات در منزل نارمک

مجموعه هومکا با هدف گسترش خدمات درمان در منزل که تزریقات در منزل نارمک یکی از آنها است، هزینه خدمات خود را بر اساس قیمت های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعیین می نماید. تزریقات در منزل نارمک نیز یکی از همین خدمات است که با هدف راحتی و آرامش دریافت کنندگان خدمت و جلوگیری از حضور افراد در اماکن پر تردد و گسترش ویروس کرونا ارائه می شود. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

خدمات تزریقات در منزل نارمک با مجموعه هومکا

برای دریافت خدمات تزریقات در منزل نارمک با مجموعه هو‌مکا تماس با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ کافیست. کارشناسان مجموعه هومکا پاسخ شما را می دهند و پس اطلاع از نیاز شما و انجام راهنمایی و مشاوره رایگان با هدف ارتقای کیفیت خدمات، پرستار را به سوی محل حضور شما اعزام می نمایند.

در صورتی که پیش یا پس از انجام تزریقات نیاز به ویزیت پزشک داشتید و خروج از منزل برای شما دشوار است و یا زمان کافی برای منتظر ماندن در مطب پزشک را ندارید می‌توانید از خدمات پزشک در منزل هومکا بهره‌مند شوید. همچنین در صورتی که شما یا عزیزانتان توان حرکتی خود را از دست داده‌اید و یا تضعیف شده است و نیاز به به فیزیوتراپی دارید، توصیه ما به شما این است که در این شرایط که خروج از منزل برای شما دشوار است از خدمات فیزیوتراپی در منزل تیم حرفه‌ای هومکا بهره‌مند شوید.

در صورتی که شما یا عزیزانتان نیاز به مراقبت و پرستاری دارید و پیدا کردن فرد مطمئن و متخصص با قیمت مناسب برایتان مسئله‌ای دشوار است، دیگر نگران نباشید. مجموعه هومکا بهترین تیم پرستاری و مراقبت در منزل را گرد هم آورده تا خدمت‌رسان شما و عزیزانتان باشند.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

عوارض ناشی از تزریقات اشتباه در منزل چیست؟
• وقوع آبسه • احساس گرما، قرمزی، تورم و التهاب در قسمت تزریق • خونریزی در افراد • ایجاد واکنش‌های خطرناک و کشنده حساسیت دارویی به تزریق و ایجاد شوک در بدن • آسیب رساندن به رگ‌های خونی، اعصاب و بافت‌های بدن
تزریق دارو بهتر است یا مصرف خوراکی دارو؟
گاهی اوقات به تاثیر سریع دارو نیاز است. در این شرایط تزریق بهترین شیوه درمان خواهد بود. پزشک در مورد چگونگی مصرف دارو تصمیم‌گیری خواهد کرد.
وصل سرم، چه نوع تزریق است؟
وصل سرم به عنوان تزریق وریدی به شمار می‌آید.
تفاوت بین وصل سرم تزریق وریدی با سرنگ چیست؟
در وصل سرم دارو به آرامی وارد جریان خون می‌شود، اما در تزریق ورید با سرنگ این کار در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد شد.
تزریقات در منزل برای چه کسانی بیش‌تر پیشنهاد می‌شود؟
• بیماران سالمند یا معلولی که توان حرکتی بسیار کمی دارند و جا به جا کردن آن‌ها دشوار است. • کودکی دارید که کابوس و فوبیای آمپول زدن دارد. • مسافت زیادی با مراکز درمانی دارید. • به دلیل شیوع بیماری¬های مسری مانند کرونا از حضور داشتن در مراکز درمانی می¬ترسید. • زمان کافی برای نشستن در صف طولانی تزریقات را ندارید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل