تزریقات در منزل لواسان
خانه
مقالات
تزریقات در منزل لواسان

تزریقات در منزل لواسان

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات خود را به مطمئن‌ترین متخصصان بسپارید!
آیا تا به حال تجربه تزریقات نادرست را داشته‌اید؟ اگر داشته‌اید پس به درستی می‌دانید که تزریقات اشتباه علاوه بر عوارضی که دارد باعث ترس و استرس فرد برای انجام تزریقات بعدی می‌شود. بسیاری از بزرگسالان نیز از تزریقات واهمه دارند. برای پیش‌گیری از این مشکل در این مقاله با ما همراه باشید.

تزریقات یکی از فرآیندهای درمانی است که بسیاری از ما بارها آن را در طول زندگی خود تجربه کرده‌ایم. نوزادان اندکی پس از تولد خود واکسن های دوره‌ای تزریق می‌نمایند. لذا از کودکی همگی ما ناخواسته از تزریقات استفاده نموده‌ایم. از همان کودکی با شنیدن نام تزریقات یا آمپول، اولین فکری که به سرمان می زد حضور در بیمارستان یا درمانگاه بود. اما اکنون دیگر چنین نیست. مجموعه‌های خدماتی بسیاری اکنون در حال ارائه خدمات درمانی و مراقبتی می باشند که مجموعه هومکا یکی از آن‌ها است.

تزریقات در منزل لواسان از جمله این خدمات قابل ارائه در منزل است. مجموعه هومکا این خدمت را به تمام افرادی که نیازمند آن باشند، ارائه می‌دهد. تزریقات در منزل لواسان توسط پرستاران تحصیل کرده و آموزش دیده مجموعه هومکا انجام می‌گیرد. مجموعه هومکا به علت حساسیت بالای خود بر روی کیفیت خدمات، در استخدام پرستاران خود از مصاحبه‌ها و آزمون‌های تخصصی بهره می‌برد.

بهتر است در همین ابتدا در خصوص شرایط کنونی و نیاز به روی آوردن به سمت دریافت خدمات گوناگون درمانی در منزل بپردازیم. امروز شاهد شیوع و گستردگی بیش از پیش ویروس کرونا در جامعه هستیم. این ویروس در حال یکه تازی است و تاکنون نه درمان و نه واکسنی برای این بیماری مرگ آور یافت نشده است. تصور کنید در این شرایط برای انجام تزریقات به مراکز درمانی ای مراجعه کنید که از جمله مراکز پر رفت و آمد و پر تجمع است. پس احتمال حضور ویروس به دلیل رفت و آمد بالا، بیشتر است. ممکن است فردی برای تزریقات به درمانگاه یا بیمارستان مراجعه کند اما ویروس کرونا به او انتقال یابد. لذا استفاده از خدمات تزریقات در منزل لواسان، از حضور افراد در مراکز درمانی پر خطر جلوگیری به عمل می آورد. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل لواسان بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

انواع تزریقات در منزل لواسان

تزریقات در منزل لواسان با فرآیند‌ها و روش‌های متفاوتی انجام می‌شوند که هر کدام نکات و جزئیات مخصوص به خود را دارند. انتخاب هر کدام از این روش‌ها وابسته به شرایط بیمار و هدف پزشک متخصص از انجام تزریقات مورد نظر می‌باشد. سایت دانشنامه آزاد ویکی‌پدیا در این مورد می‌گوید:

تزریقات بر اساس نوع بافتی که به آن تزریق می‌شود، محلی در بدن که تزریقات برای اثر گذاشتن بر آن طراحی شده است و مدت زمان تأثیر تزریقات، به روش‌های مختلفی طبقه بندی می‌شوند. صرف نظر از طبقه‌بندی، از آن‌جایی که تزریقات در بدن فرد ایجاد سوراخ می‌کند، بنابراین محیط و روش‌های انجام تزریقات باید استریل باشند تا خطر ورود عوامل بیماری زا به بدن را به حداقل برسانند. انواع روش‌های تزریقات عبارتند از:

  • تزریقات داخل جلدی (ID)
  • تزریقات داخل استخوانی (IO)
  • تزریقات داخل وریدی (IV)
  • تزریقات داخل مفصلی (IM)
  • تزریقات زیر جلدی (SC)

تفاوت این تزریقات به شرح زیر است:

تزریقات وریدی: تزریق وریدی برای برخی از دارو ها و سرم یا خون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش معمولا به دلایلی مانند عدم توانایی تجویز خوراکی به علت تهوع شدید یا در کما بودن بیمار و تخریب دارو با خورده شدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تزریق عضلانی: تزریق عضلانی رایج ترین روش انجام تزریق دارو است. این روش معمولا برای تزریق داروهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در صورت استفاده خوراکی، اسید معده آن را تخریب کرده و مانع انجام انتظارات پزشک از دارو می‌شود.

تزریقات داخل جلدی: در این روش مقداری از یک دارو به زیر پوست فرد استفاده کننده از خدمات تزریق می‌شود تا حساسیت فرد به دارو توسط پرستار سنجیده شود. محل تزریق به این روش نباید مو داشته باشد و علاوه بر آن، رگ هم نباید از آن مسیر عبور کرده باشد.

تزریقات زیر جلدی: تزریقات زیر جلدی با هدف جذب آهسته دارو انجام می‌شود.

تزریقات داخل مفصلی: این روش معمولا برای تزریق داروهای روماتیسمی و آرتروزی صورت می‌پذیرد. افراد دارای بیماری های مفصلی هم در صورت صدمه به مایع مفصلی، می بایست با همین روش مایع مفصل از بین رفته خود را ترمیم نمایند.

هر کدام از روش های مذکور فوت و فن مخصوص به خود را دارد و نیاز است تا پرستار ارائه دهنده هر کدام از موارد مذکور در راستای انجام خدمات تزریقات در منزل لواسان، از مهارت کافی برخوردار باشد.

تزریقات در منزل لواسان

 

مزایای تزریقات در منزل لواسان

همان طور که می‌دانیم خود فرآیند تزریقات چندان وقت گیر نیست. حال به این موضوع فکر کنید برای انجام یک کاری که چندان زمان نمی برد، مجبور باشید در ترافیک و مخاطرات کرونا، مسیر طولانی ای را طی نمایید تا به مراکز درمانی برسید. به نظر بهتر این باشد که در منزل خود باشید و در عین حال تزریقات را نیز انجام دهید. برخی از افراد به علت بیماری و آسیب‌های گوناگون، توانایی حرکت و حضور در مراکز درمانی را ندارند. برای این افراد نیز استفاده از خدمات تزریقات در منزل لواسان بسیار به صلاح است. از سوی دیگر بسیاری از کودکان به علت سن کمشان از درد آمپول و مراکز درمانی می‌ترسند. با خدمات تزریقات در منزل لواسان و حضور کودک در محیط آرام منزل، درصد زیادی از استرس کودک کم می‌شود و او می‌تواند تزریقات بهتری را تجربه نماید. به علاوه اینکه استفاده از خدمات تزریقات در منزل لواسان مجموعه هومکا هزینه بالایی ندارد و افراد می توانند با کمترین هزینه ممکن، از خدمات با کیفیت بهره ببرند. برای ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

 

انجام تزریقات در منزل لواسان بر اساس نسخه پزشک نیاز است؟

تزریقات معمولا بر دو نوع هستند. برخی از تزریقات درمانی هستد و تنها در صورت تجویز پزشک و نسخه قابل انجام می‌باشند. اما از سوی دیگر بسیاری از افراد از تزریقات و آمپول های تقویتی با هدف افزایش توان بدنی استفاده می نمایند. مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا در هر دو صورت نیاز متقاضیان گرامی را رفع خواهد کرد. در صورت نیاز به پزشک و تجویز دارو می‌توانید از خدمات پزشک در منزل مجموعه هومکا استفاده کنید.

 

مراحل درخواست و انجام تزریقات در منزل لواسان

همان گونه که می‌دانیم و گفته شد، ویروس خطرناک کرونا اکنون به هر فردی نزدیک است و به راحتی می تواند هر فردی را مبتلا نماید. لذا بهتر است به جای حضور در مراکز شلوغ و پر رفت و آمد مراکز درمانی یا بیمارستان‌ها برای انجام تزریقات، از خدمات بی دردسر و راحت تزریقات در منزل لواسان استفاده نمایید.

به همین منظور می بایست ابتدا مجموعه ای معتبر و با تجربه را برای درخواست خدمات انتخاب کنیم. علت این موضوع این است که تزریقات در منزل امری تخصصی است و تنها پرستار ماهر و تحصیل کرده می تواند از پس انجام درست آن برآید. پرستاران خوب نیز معمولا جذب مجموعه های معتبر می شوند. به همین سبب استفاده از یک مجموعه معتبر، سبب افزایش کیفیت خدمات تزریقات در منزل لواسان نیز می شود. ما مجموعه هومکا را پیشنهاد می‌کنیم.

پس از ثبت درخواست از این مجموعه که نحوه انجام آن را در ادامه توضیح خواهیم داد، کارشناس مجموعه پس از مشاوره مورد نیاز، پرستار مورد نظر برای ارائه خدمات را به محل حضور شما اعزام می نماید. پرستار تزریقات را بر اساس دستورالعمل‌ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی مقرر شده در خصوص شرایط کرونا انجام می دهد.

تزریقات در منزل لواسان

 

سایر خدمات تزریقات در منزل لواسان

تزریقات در منزل لواسان علاوه بر تعدد در روش تزریق، بر اساس نوع دارو نیز قابل تقسیم می باشند. در ادامه با سایر خدمات تزریقات در منزل لواسان مجموعه هومکا آشنا می‌شویم:

تزریق آمپول های متفاوت: تزریقات در واقع شامل انواع و اقسام داروها می‌باشد که افراد با توجه به نیاز خود و تشخیص پزشک استفاده می‌کنند. آمپول‌های تقویتی، پنی سیلین‌ها، داروهای مسکن و هر نوع دارو و تزریق دیگری که متقاضیان نیاز داشته باشند، از سوی مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا قابل ارائه می‌باشند.

تزریق واکسن: همان گونه که عنوان شد همه ما از کودکی با واژه واکسن آشنایی داریم. چرا که بارها از کودکی تا کنون واکسن زده‌ایم. تزریقات واکسن نیز از دیگر خدمات تزریقات در منزل لواسان مجموعه هومکا می‌باشد.

تمام این خدمات در مراکز درمانی نیز ارائه می‌شوند. اما با اندکی تصور از مراحل انجام دریافت خدمات، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که حضور در منزل و انجام تزریقات بسیار ایمن‌تر و راحت‌تر از حضور در مراکز درمانی می‌باشد. به خصوص در شرایط کنونی و وجود بیماری کرونا، حضور در مراکز آزمایشگاهی بسیار پرریسک و خطرناک محسوب می‌شود و ممکن است عواقب جدی را در پیش داشته باشد. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل لواسان بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

هزینه تزریقات در منزل لواسان چگونه محاسبه می شود؟

بدون شک هر خدمتی هزینه‌ای دارد. اما در این میان چیزی که مهم است این موضوع است که هزینه می‌بایست معقولانه باشد. هزینه تزریقات در منزل لواسان بر اساس کلیه پروتکل‌های موجود در زمان انجام تزریقات تعیین می‌شود. نوع تزریقات و تعداد آن یکی از موارد تعیین کننده در تعیین هزینه تزریقات در منزل لواسان می‌باشند. البته امر تعیین قیمت را کارشناسان و نهادهای ذیربط در وزارت بهداشت انجام می‌دهند و نتیجه را به مجموعه‌ها اعلام می دارند. مجموعه هومکا تمام خدمات خود از جمله خدمات تزریقات در منزل لواسان را بر اساس قیمت‌های اعلامی از سمت وزارت بهداشت و درمان اعلام می‌نماید. به همین دلیل افراد با هر سطح درآمدی می‌توانند از این خدمات بهره کافی را ببرند.

تزریقات در منزل لواسان

 

چگونه خدمات تزریقات در منزل لواسان را از هومکا بخواهیم؟

برای این کار شما می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و با کارشناسان مجموعه هومکا صحبت کنید. کارشناسان مجموعه نیاز شما را می‌شنوند و مشاوره رایگان و راهنمایی لازم در راه ارتقای کیفیت خدمات را با شما در میان خواهند گذاشت. ورود به سایت هومکا و ثبت درخواست راه دوم است. شما می‌توانید وارد سایت شوید و به راحتی خدمات مورد نیاز خود را درخواست دهید. در ادامه و پس از ثبت نهایی، کارشناسان هومکا با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

مجموعه هومکا انواع خدمات مراقبتی و درمانی را برای راحتی شما عزیزان در منزل ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات فیزیوتراپی در منزل می‌باشد که در صورتی که فرد دچار مشکل حرکتی است نیازی به رفت و آمد ندارد و می‌تواند از خدمات تیم متخصص هومکا بهره‌مند شود. همچنین در صورتی که شما یا عزیزانتان نیاز به مراقب در منزل دارید و پیدا کردن فرد مطمئن برای شما دشوار است نگران نباشید. مجموعه هومکا بهترین پرستاران و مراقبان را با بهترین قیمت برای شما اعزام می‌کند.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

چطور می توانم از خدمت تزریقات در منزل در هومکا استفاده کنم؟
بهترین و سریعٰ ترین راه برای ثبت درخواست مراجعه به سایت و کلیک بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست است. در غیر این صورت می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.
آیا در روزهای تعطیل هم می‌توان از خدمات هومکا استفاده کرد؟
بله، هومکا این امکان را برای مخاطبان خود مهیا کرده است.
آیا پرستارانی که برای تزریقات به منزل اعزام می‌شوند، از مهارتهای روانشناسی برخوردار هستند؟
بله، ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی بیماران یکی از وظایف پرستاران این مجموعه است.
آیا امکان تزریقات شبانه روزی در منزل وجود دارد؟
بله. در هر ساعت از شبانه‌روز امکان ارائه خدمت تزریقات در منزل وجود دارد.
پرستاران برای ارائه خدمات تزریقات در منزل چه نکاتی را رعایت می‌کنند؟
• کنترل علایم حیاتی درهنگام انجام تزریقات • شست و شوی دست مهم‌ترین نکته در انجام ترزیقات می‌باشد. • تمامی وسایل شامل:سرنگ‌ها، سرسوزن‌ها، الکل و مواد ضد عفونی کننده در دسترس باشد. • پلمپ بودن ویکبار مصرف بودن وسایل • اگر بیمار تزریقات متعدد دارد چرخش در ناحیه تزریق انجام شود. • محل تزریق تمیز باشد و التهاب و تورم نداشته باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل