تزریقات در منزل جردن
خانه
مقالات
تزریقات در منزل جردن

تزریقات در منزل جردن

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات آسان خواهد بود اگر با هومکا همراه شوید!
موضوع انجام خدمات پزشکی در منزل در شرایط کنونی و وجود بیماری کرونا اهمیت زیادی دارد. بدون تردید محیط خانه، از محیط پر رفت و آمد و آلوده درمانگاه‌ها ایمن و کم خطرتر است. از جمله مواردی که انجام آن در درمانگاه‌ها ریسک بالایی دارد تزریقات است. حال راه حل این مشکل چیست؟ با هومکا در این مقاله همراه باشید.

تزریقات مجموعه عملیاتی است که اکثر ما آن را تجربه کرده ایم. امروزه در بیشتر موارد این خدمات به حضور افراد متقاضی در مراکز درمانی انجام می شود. تزریقات پروتکل معمول و رایج سلامت و درمان بیماری های زیادی است. تزریقات علاوه بر مراکز درمانی، می تواند در منزل یا محل حضور فرد متقاضی نیز انجام گیرد. حتی محل کار فرد متقاضی نیز در برخی شرایط امکان انجام تزریقات توسط پرستار را دارد. تزریقات در منزل جردن از جمله خدمات درمان و پرستاری در منزل است که از سوی مجموعه های خدمات درمانی و مراقبتی ارائه می شود.

موضوع انجام خدمات پزشکی در منزل در شرایط کنونی و وجود بیماری کرونا اهمیت بیشتری پیدا می کند. بدون تردید محیط خانه یا هر جای کم رفت و آمد دیگری، از محیط پر رفت و آمد و آلوده درمانگاه ها ایمن و کم خطرتر است. گسترش روزافزون این ویروس منحوس ، تهدیدی برای بسیاری از افراد با ریسک بالا در ابتلا به کرونا است. سالمندان و بیمارانی که جزو افرادی هستند که در صورت ابتلا به کرونا در خطر بالایی قرار می گیرند، با حضور در خانه می توانند از خدمات پزشکی مانند تزریقات در منزل جردن بهره مند شوند. از دیگر خدمات پزشکی که بهتر است در این دوران حتما در منزل انجام شود ویزیت پزشک در منزل می‌باشد.

استفاده از خدمات تزریقات در منزل جردن تنها مختص افراد مذکور نمی‌شود و تمام افراد در هر سن و جنسیتی می توانند از این خدمات استفاده کنند. یعنی تمام افرادی که به هر دلیلی علاقه به حضور در مراکز درمانی عمومی را ندارند، می توانند درخواست خدمات دهند. همچنین اگر حضور پی در پی در محیط‌های درمانی برایتان دشوار است می‌توانید برای انجام جلسات فیزیوتراپی خود نیز از خدمات فیزیوتراپی در منزل مجموعه هومکا بهره‌مند شوید.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا یکی از بهترین مجموعه های مشغول به کار در تهران و حومه می باشد و خدمات تزریقات در منزل جردن را برای تمام متقاضیان گرامی ارائه می دهد. این مجموعه به دلیل حساسیت بالا در انجام با کیفیت خدمات، برای استخدام پرستاران، از مصاحبه های تخصصی استفاه می کند. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

انواع تزریقات در منزل جردن

تزریقات یک روش است که از آن به عنوان راهی برای دارورسانی به بدن استفاده می شود. بسته به دارو و مقدارش، وسایل عوض می شوند. در حالت کلی تزریقات عضلانی، تزریق زیرجلدی و تزریق سرم بیشترین مشتری را در بین خدمات تزریقات در منزل جردن دارند.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا انواع تزریقات را با کیفیت تایید شده و با قیمت مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار می‌دهد. پرستاران این مجموعه تخصص های مورد نیاز را دارند و خدمات را به سرعت و با دقت برای فرد متقاضی انجام می دهند. کافیست تا با این مجموعه تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. پرستاران مجموعه هومکا از دوره های آموزشی سربلند بیرون آمده اند.

تزریقات در منزل جردن

 

اهمیت تزریقات در منزل جردن

بیایید نگاهی به مراحل تزریقات در مراکز درمانی بیاندازیم. فرض می کنیم فردی که نیازمند انجام خدمات تزریقات است با هدف انجام تزریقات از منزل خارج می شود. این موضوع در شرایط کنونی و وجود ویروس کرونا خود خطایی بزرگ است. این فرد اگر نخواهد با ماشین خود به درمانگاه برود و با وسایل نقلیه عمومی مسیر را طی کند، خطر قرارگیری در معرض ویروس چندین برابر می شود. اگر هم با ماشین شخصی خود این مسیر را طی کند به احتمال زیاد با ترافیک مواجه شده و وقت خود را از دست خواهد داد. پس از رسیدن به مرکز درمانی به احتمال زیاد باید در آن محیط آلوده نوبت بایستد و این موضوع برای سومین بار احتمال آلودگی به ویروس کرونا را افزایش می دهد. حضور در مراکز درمانی ریسک ابتلای به این بیماری را به اندازه زیادی افزایش می دهد.

این درحالی است که فرد استفاده کننده از خدمات تزریقات در منزل جردن، تمام زمان رسیدن به مرکز درمانی را در منزل حضور داشته است و به کارهای خود مشغول بوده است. علاوه بر این محیط خانه به مراتب ایمن تر از حضور در اجتماع است و از این بعد استفاده از مراکز درمانی به شدت خطاست. در شرایط کنونی می بایست تا این حد محتاط بود.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا یکی از مجموعه های ارائه کننده خدمات تزریقات در منزل جردن در شهر تهران و حومه، شهرستان های استان تهران و کرج می باشد. شما می توانید از خدمات با کیفیت این مجموعه استفاده نمایید تا تفاوت دو روش مذکور را بچشید و مقایسه نمایید. بدون شک از آن پس از خدمات تزریقات در محل استفاده خواهید کرد. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل جردن بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

مزایای تزریقات در منزل جردن

با اندکی تامل درباره انجام تزریقات در منزل جردن و تفاوت آن با انجام این کار در مراکز درمانی، می توان متوجه مزایا و فواید تزریقات در منزل جردن شد. جلوگیری از بیرون آمدن افراد نیازمند از خانه در شرایط کرونا یکی از مزایای تزریقات در منزل جردن است. بیرون آمدن از خانه و رفتن تا مراکز درمانی علاوه بر خطر کرونا، ممکن است افراد زمان زیادی را درگیر ترافیک شوند و این امر سبب اذیت و کلافگی افراد شود. انتظار در صف نوبت برای خرید دارو و انجام تزریقات را نیز می توان به موارد مذکور اضافه نمود. از دیگر مزایای انجام تزریقات در منزل جردن می توان به افزایش راحتی انجام خدمات تزریقات برای معلولین و افرادی که به هر دلیلی توانایی حرکت کردن ندارند اشاره نمود. این افراد برای رفتن تا درمانگاه سختی های بسیاری را متحمل می شوند. همچنین اگر شما یا عزیزانتان در این دوران نیاز به مراقبت در منزل دارید نیز نگران پیدا کردن فرد مطمئن و متخصص نباشید. مجموعه هومکا بهترین‌ها را برای شما اعزام می‌کند.

بسیاری از کودکان در مقابل رفتن به مراکز درمانی مقاومت می کنند و علاقه ای به حضور در این اماکن ندارند. برای کودکان نیز استفاده از خدمات تزریقات در منزل جردن می تواند فکر خوبی باشد تا دارورسانی به کودکان سر وقت انجام شود. سایت سازمان جهانی بهداشت(WHO) در خصوص انجام تزریقات در درمانگاه‌ها می‌گوید:

یکی از موثرترین راه‌ها برای جلوگیری از عفونت‌های مرتبط با تزریقات کاهش تعداد دفعات تزریقاتی است که در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها انجام می‌شود. بیش‌تر داروهای خوراکی (به عنوان مثال، آنتی بیوتیک ها، ویتامین‌ها و مسکن‌ها) به خوبی و به سرعت در دستگاه گوارش جذب می‌شوند.  آزمایشات بالینی نیز نشان می‌دهد که خیلی از تزریقات با درمان بهتر و سریع‌تر همراه نیست.

مجموعه خدمات درمانی و پرستاری هومکا به کمک تیم های قوی پرستاری خود، توانایی انجام تزریقات برای تمام سنین و گروه های مختلف با دقت بالا و بر اساس دستورالعمل های موجود را دارند و در صورت نیاز افراد این خدمات در اختیار متقاضیان گرامی قرار می گیرند.

تزریقات در منزل جردن

 

راه های درخواست خدمات تزریقات در منزل جردن از هومکا

پیشنهاد ما به تمامی افراد نیازمند به انجام تزریقات این است که برای یک بار هم شده از خدمات تزریقات در منزل جردن مجموعه هومکا استفاده کنند تا تفاوت کیفیت خدمات و راحتی را تجربه کنند. بدون شک آرامش و راحتی حضور در منزل سبب ترجیح این روش در مقایسه با حضور در مراکز درمانی شلوغ توسط متقاضیان این خدمات خواهد شد.

برای دستیابی به این خدمات شما می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. کارشناسان ما در مجموعه هومکا پاسخگوی شما خواهند بود. این کارشناسان آموزش های لازم در خصوص پرزنت کردن خدمات مجموعه گسترده هومکا را دارند و به نیازهای شما گوش فرا می دهند. سپس راهنمایی های لازم برای استفاده از خدمات را کرده و هماهنگی های مورد نیاز را انجام می دهند.

مسیر دوم ورود به سایت هومکا است. این آدرس سایت رسمی مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا است. در این سایت مقالات متعدد و مشاوره های زیادی گذاشته شده است که می توانید از این مقالات در جهت راهنمایی درمورد خدمات استفاده کنید. در این سایت لینکی برای ثبت درخواست خدمات تعبیه شده است که با کلیک بر روی آن شما وارد مسیر درخواست خدمات شده اید. در این مسیر مشخصات شما ثبت می شود و کارشناسان هومکا در اسرع وقت برای انجام هماهنگی های نهایی با شما تماس خواهند گرفت. در ادامه این تماس، پرستار در اسرع وقت از سوی مجموعه هومکا به محل حضور شما اعزام خواهد شد. او همراه با تجهیزات کامل مورد نیاز برای انجام یک تزریق موفق را به همراه دارد. پرستار با جزئیات پروتکل های بهداشتی آشنایی دارد و با رعایت آن پروتکل ها در محل حاضر می شود. تمام وسایل و تجهیزات مورد استفاده ضد عفونی می شوند و در ادامه تزریقات در منزل جردن انجام می شود. برای ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

 

هزینه تزریقات در منزل جردن

خدمات درمانی در سال های اخیر افزایش داشته است و این موضوع بسیاری از هموطنان را با مشکل مواجه کرده است. هزینه استفاده از خدمات بدون شک یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در انتخاب افراد متقاضی بسیار موثر خواهد بود. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل جردن بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

مجموعه هومکا با هدف برابری در دسترسی همگان به خدمات پزشکی احداث شده است و در این راه و در مسیر برابری خدمات گام بر می دارد. لذا قیمت های مجموعه هومکا مطابق است با دستورات دولت و مصوبات وزارت بهداشت که متولی این امر می باشند. نه تنها خدمات تزریقات در منزل جردن، بلکه تمام خدمات این مجموعه درمانی و مراقبتی شامل این موضوع می گردند. به همین دلیل پیش بینی می شد و مشاهده شده است که غالب افراد از طبقه های مختلف جامعه از این خدمات بهره گرفته اند. شک نکنید که در یک نگاه ساده می توانید تفاوت‌های قیمت را مشاهده می کنید.

تزریقات در منزل جردن

 

آیا خدمات تزریقات در منزل جردن مجموعه هومکا در سایر مناطق تهران نیز ارائه می‌شوند؟

در پاسخ این سوال باید گفت بله. مجموعه هومکا کلیه خدمات خود را در تمام مناطق تهران ارائه می‌دهد. علاوه بر ای، مجموعه هومکا سایر شهرهای استان و شهرک‌های اطراف تهران را نیز تحت پوشش خود دارد. تمام این پیشرفت‌ها در نتیجه پاسخ درست یه نیاز متقاضیان توسط مجموعه هومکا و لطف اعتماد مشتریان این مجموعه است.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا پرستارانی که هومکا برای تزریقات در منزل اعزام می‌کند از مهارتهای روانشناسی هم برخوردار هستند؟
بله، پرستاران هومکا از مهارت‌های روانشناختی بیماران برخوردار هستند و یکی از وظایف آن‌ها ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی بیماران می‌باشد.
چه بیمارانی به تزریقات در منزل احتیاج دارند؟
برای درمان یا جلوگیری از پیشرفت برخی از بیماری‌ها، پزشکان مجبور هستند که داروهای تزریقی تجویز کنند. به عنوان مثال بیمارانی که دچار دیابت، ایدز و یا مشکلات حاد تنفسی، قلبی، کلیوی و یا کبد هستند باید به صورت مکرر دارو‌های خود را به شیوه تزریق مصرف کنند. بنابراین بهتر است که از مراجعات پی در پی بیماران به مراکز درمانی جلوگیری شود و این کار در منزل انجام شود. همچنین به بانوان بارداری که شرایط نامساعدی دارند و باید به صورت روزانه داروهای خود را تزریق کنند، توصیه می‌کنیم که از یک پرستار متخصص برای انجام تزریقات در منزل استفاده کنند.
چه نکاتی که هنگام تزریقات در منزل توسط پرستار باید رعایت شود؟
• کنترل علایم حیاتی درهنگام انجام تزریقات منزل • شستشوی دست مهم‌ترین نکته در انجام ترزیقات می‌باشد • تمامی وسایل شامل:سرنگها، سرسوزن‌ها، الکل و مواد ضد عفونی کنند را در دسترس داشته باشد • پلمپ بودن ویکبار مصرف بودن وسایل • اگر بیمار تزریقات متعدد دارد چرخش در ناحیه تزریق انجام شود. • محل تزریق تمیز باشد و التهاب و تورم نداشته باشد.
چه کسی می‌تواند کار تزریقات را انجام دهد؟
پرستاران رسمی واجد شرایط می‌توانند آمپول و واکسن بزنند، اما فقط با دستورالعمل شفاهی یا کتبی پزشک و تحت نظارت پزشک می‌توانند این کار را انجام دهند. پرستارانی که از سال ۲۰۰۸ به بعد فارغ التحصیل شده‌اند، واحدهای مربوط به مدیریت پزشکی را به عنوان بخشی از برنامه درسی خود به پایان رسانده‌اند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل