تزریقات در منزل حکیمیه
خانه
مقالات
تزریقات در منزل حکیمیه

تزریقات در منزل حکیمیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
با هومکا سلامتی به استقبال شما خواهد آمد!
تزریقات نامی است که از کودکی با آن آشنایی داریم. چرا تزریقات اینقدر برای کودکان و برخی از بزرگسالان ترسناک است؟ دیدن جسم نوک تیز خود باعث استرس است اما قرار‌گیری در محیط‌های درمانی و عدم اطمینان از حرفه‌ای بودن فردی که تزریقات را انجام می‌دهد نگرانی ما را دو چندان می‌کند. راه حل این مشکل چیست؟

تزریقات نام آشنایی برای همه ماست. این نام را از کودکی شنیده ایم و بدون شک زمانی بیمار شده‌ایم و برای درمان هرچه سریع‌تر، تزریقات را تجربه نموده‌ایم. شاید اگر زمانی فردی به این موضوع اشاره می‌کرد که انجام کارها و خدمات درمانی در منزل میسر می‌شود، برای بسیاری از افراد گنگ و نا‌ملموس بود. اما امروز می‌توانیم در هر شهری مجموعه‌ای بیابیم که وظیفه آن، ارائه خدمات درمان و مراقبت در منزل است.

تزریقات در منزل حکیمیه شامل پروتکل‌های تعیین شده برای انجام این روند درمانی می‌باشد. این روند و پروتکل با ثبت درخواست فرد نیازمند آغاز می‌شود.

انجام تزریقات در محل حکیمیه یا هرجای دیگر تهران، کار را برای فرد متقاضی تا حد زیادی راحت خواهد کرد. چرا که فرد نیازمند خدمات، بدون خروج از خانه و رفتن به مراکز درمانی، تزریقات خود را انجام می دهد. این موضوع سبب می شود تا علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، خدمات تزریقات را در کمال آرامش و در محیط امن خانه یا محل کار خود انجام دهد. انجام تزریقات امری مهم است و فردی که این کار مهم را انجام می‌دهند، باید دانش و آگاهی کاملی نسبت به شرایط و نوع انجام تزریقات در منزل حکیمیه را داشته باشد.

 

اهمیت خدمت تزریقات در منزل حکیمیه

در شرایط کنونی و وجود بیماری کرونا، حضور در مراکز درمانی و بیمارستان می‌تواند برای هر فردی خطرساز باشد و بهتر است از حضور در این اماکن جلوگیری نمود. برخی اوقات برخی از افراد به دلیل مشغله‌های زیاد زندگی، تزریق دارویی که پزشک تجویز نموده است را تا چندین روز به تعویق می‌اندازند تا زمانی مناسب برای انجام این کار پیدا کنند. این کار می‌تواند بدون اطلاع فرد، به شدت به سلامتی او آسیب بزند. این افراد به راحتی می‌توانند با استفاده از خدمات تزریقات در منزل حکیمیه در اسرع وقت نسبت به انجام تزریقات خود اقدام نماید. همچنین در صورتی که ویزیت پزشک را نیز به دلیل کمبود وقت و یا ترس از ابتلا به ویروس کرونا در محیط آلوده مطب‌ها، به تعویق می‌اندازید می‌توانید با خدمات پزشک در منزل با هزینه مناسب پزشک را به منزل خود بیاورید.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه مراقبت و درمان در منزل می‌باشد. این مجموعه باتجربه، با اتکا به تیم‌های قوی و حضور پزشکان و پرستاران متخصص و آموزش دیده، تمام خدمات موجود در این مجموعه را با دقت بالا در اختیار متقاضیان گرامی قرار می‌دهد. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل حکیمیه بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

مزایای تزریقات در منزل حکیمیه

با اندکی تامل و مقایسه دو روش تزریقات در درمانگاه و محل حضور متقاضی، می توان چند مزیت متمایز و برجسته برای انجام تزریقات در منزل حکیمیه را در نظر گرفت:

✔ آسایش و راحتی فرد متقاضی: حتی برای یک فرد عادی نیز راحت تر است تا در محل حضور خود از خدمات مورد نیاز درمانی یا مراقبتی خود بهره ببرد. پیمودن مسیرهای طولانی برای رسیدن به مراکز درمانی، برای هر فردی سخت و طاقت فرسا خواهد بود. حال آن که در این میان بسیاری از بیماران و سالمند و برخی از افراد توانایی طی این مسیر را نیز ندارند. بدون شک برای این افراد انجام تزریقات در منزل حکیمیه بسیار راحت تر خواهد بود. 

اگر شما یا عزیزانتان جزء این دسته از افراد هستید و نیاز به مراقبت در منزل و یا فیزیوتراپی در منزل دارید نیست نگران نباشید. تیم هومکا حرفه‌ای‌ترین‌ها را به منزل شما می‌آورد تا خیالتان آسوده باشد.

✔ عدم خروج از منزل: در شرایط کنونی و همه گیری کرونا، حضور افراد در خارج از منزل مگر برای انجام کارهای ضروری کاری پر ریسک است و این امر ممکن است در ادامه برای فرد مشکل ساز باشد. این موضوع به خصوص در مورد افراد دارای بیماری زمینه ای و سالمندان می بایست بیشتر مورد توجه قرار گیرد. تمام افراد متقاضی استفاده از خدمات تزریقات در منزل حکیمیه می توانند برای انجام آن از سوی مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا، ثبت درخواست نمایند.

✔ صرفه جویی در هزینه‌ها: شاید در نگاه اول تعبیر افراد از هزینه صرفا مبلغی است که افراد برای انجام این خدمات در مراکز درمانی و در راه رسیدن به آن پرداخت می نمایند. اما موضوع اصلی علاوه بر مبلغ انجام کار، هزینه زمانی ای است که افراد در این راه متقبل می گردند. رفتن تا مرکز درمانی و ترافیک راه ها علاوه بر هزینه زمانی، ممکن است موجب کلافگی و لبریز شدن کاسه صبر بسیاری از افراد شود.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا با علم به این موضوعات، سعی دارد تا خدمات تزریقات در منزل حکیمیه را برای افراد متقاضی این خدمات، با هر سن و جنسیتی ارائه دهد. مجموعه هومکا در این مسیر از کمک پرستاران و پزشکان حاذق تیم های مراقبتی و درمانی خود بهره می‌برد.

تزریقات در منزل حکیمیه

 

سرم تراپی از دیگر انواع تزریقات در منزل حکیمیه

یکی دیگر از انواع تزریقات، تزریق سرم است. این روش بیشتر زمانی استفاده می شود که بیمار بر اثر یک بیماری آب زیادی از دست داده است، دچار افت ناگهانی فشار خون شده است یا توانایی مورد نیاز برای بلع غذا را ندارد. معمولا برخی داروها نیز در سرم تزریق می‌شوند و از طریق سرم دارورسانی به بدن انجام می‌پذیرد.

قیمت خدمات سرم تراپی تا حدی بیشتر از تزریقات آمپول عضلانی یا وریدی می‌باشد. دلیل اصلی این موضوع نیاز به حضور پرستار در کنار بیمار تا انتهای سرم است. در واقع باید گفت وصل سرم نوعی تزریق وردیدی به‌شمار می‌رود. در سایت دانشنامه آزاد(wikipedia) تزریق وریدی اینگونه تعریف شده است:

تزریق  وریدی که به IV  نیز مشهور  است یک روش درمانی به‌شمار می‌رود. در طی آن مایعات، داروها و مواد مغذی به طور مستقیم وارد جریان خون خواهند شد. از این روش بیشتر برای درمان افرادی استفاده می‌شود که قادر به خوردن و نوشیدن نیستند. همچنین بسیاری از پزشکان برای تنظیم الکترولیت‌ها آن را تجویز می‌کنند.

 برای ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

 

نکات مهم در انجام تزریقات در منزل حکیمیه

اگر انجام تزریقات به روش بهداشتی و با رعایت استانداردهای تدوین شده انجام نشود، ممکن است موجب به وجود آمدن مشکلات حادی برای فرد متقاضی شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که در حین انجام عملیات تزریق، موارد زیر به دقت مورد توجه قرار گیرند.

✔ نیاز است تا قبل از انجام تزریقات تمامی تجهیزات با الکل ضدعفونی شوند. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که تمام تجهیزات مورد استفاده پرستاران مجموعه هومکا، استریل بوده و در بسته بندی خاص خود قرار دارند. اما با این وجود تمام تجهیزات، پیش از آغاز فرآیند تزریقات، ضد عفونی خواهند شد.

✔ در صورت مشاهده هرگونه پارگی و زخم در ادوات و تجهیزات تزریق، پرستار می بایست از استفاده آن امتناع نماید.

✔ پرستار می‌بایست در خصوص عدم حساسیت بیمار به داروی خاصی اطمینان حاصل کند. این موضوع یکی از مهمترین کارهای قبل از انجام تزریقات است که می بایست توسط پرستار انجام گیرد. اگر فرد به دارویی حساسیت داشته باشد و پرستار بدون توجه تزریق را انجام دهد، ممکن است برای فرد متقاضی دردسرهای زیادی به همراه داشته باشد. در صورت عدم تجربه دارو توسط فرد، روش های پیش بینی شده برای تست دارو بر روی بیمار، وجود دارند که پرستار آموزش دیده از آنان مطلع است.

✔ پرستار می‌بایست در حین تزریق حتما از دستکش یکبار مصرف استفاده نماید.

موارد عنوان شده حتما می بایست از سوی فردی که مسئولیت انجام خدمات تزریقات در منزل حکیمیه را دارد، رعایت شوند. هرچه پرستار حرفه‌ای‌تر و با تجربه تر باشد، انجام و رعایت موارد مذکور نیز بیشتر خواهد شد.

از آنجایی که مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا حساسیت بالایی بر روی انجام با کیفیت خدمات دارد، علاوه بر استخدام پرستارهای آموزش‌دیده و کاربلد، از ابتدای شروع فرآیند تزریقات تا انتهای آن، بر روی نحوه انجام خدمات و اجرای درست تمام مراحل، نظارت خواهد داشت.

تزریقات در منزل حکیمیه

 

قیمت تزریقات در منزل حکیمیه

قیمت انجام خدمات تزریقات در منزل حکیمیه با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود. نوع تزریقات، تعداد آن و زمانی که پرستار برای انجام خدمات صرف می‌کند، از موارد تاثیرگذار بر قیمت این خدمات است.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا قیمت گذاری خدمات خود را بر اساس قیمت‌های اعلام شده مجاز از سوی وزارت بهداشت انجام می دهد و به همین سبب غالب افراد جامعه که توانایی یا علاقه ای برای حضور در مراکز درمانی را ندارند، توانایی و بضاعت استفاده از این خدمات را خواهند داشت. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل حکیمیه بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

کدام افراد برای انجام تزریقات در منزل حکیمیه در اولویت هستند؟

همان گونه که گفته شد، در شرایط کنونی و بیماری کرونا، هر فردی بنا به تشخیص خود می تواند از خدمات تزریقات در منزل حکیمیه استفاده نماید. با این حال، افرادی که سن بالایی دارند یا از بیماری های زمینه ای مانند فشار خون، دیابت یا آسم رنج می‌برند، بهتر است که در مراکز درمانی پر رفت و آمد حاضر نشوند. چرا که این افراد در گروه پرخطر در ابتلای با ویروس کرونا محسوب می‌شوند.

علاوه بر این افرادی که به صورت مادرزادی از توانایی حرکت بی‌بهره می‌باشند، با استفاده از این خدمات می توانند به راحتی و با اعتماد به نفس بالا تزریقات را تجربه نماید.

همان گونه که ذکر شد، تمام افراد در هر سن و جنسیتی می توانند از خدمات مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا استفاده کنند. پرستاران متخصص این مجموعه بنا به آموزشی که دیده‌اند و تجربه کاری بالا، آگاهی کامل در خصوص روانشناسی بیمار و نحوه برخورد با او را دارند.

تزریقات در منزل حکیمیه

 

تزریقات در منزل حکیمیه با مجموعه هومکا

راحت ترین راه ارتباط با مجموعه خدمات درمانی هومکا و در پی آن ثبت سفارش خدمات، تماس با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ می باشد. با استفاده از این روش شما با کارشناسان مجموعه هومکا صحبت خواهید کرد و می‌توانید پاسخ تمام سوالات موجود در ذهن خود و مشاوره‌های مورد نیازتان را دریافت نمایید.کارشناسان ما در هومکا تمام نکات و موارد مربوط به دریافت خدمات تزریقات در منزل حکیمیه را با شما در میان خواهند گذاشت و در نهایت با انجام هماهنگی‌های لازم، پرستار مناسب و مورد نیاز شما را به محل حضورتان ارسال خواهد نمود. پرستار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در پی آن دستورالعمل‌های تزریقات، خدمات مربوط را انجام خواهد داد.

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

انواع تزریقاتی که توسط پرستاران پرستاران مجموعه هومکا در منزل ارائه می‌شود چیست؟
• سرم • تزریقات وریدی • تزریقات عضلانی • آنژیوکت • تزریقات زیر جلدی • تزریقات دیابت • تزریقات آهن • تزریقات آنتی‌بیوتیک
تزریقات زیر جلدی چگونه کار می‌کند؟
در این نوع تزریق، از یک سوزن کوتاه برای تزریق دارو به لایه چربی بین پوست و عضله استفاده می‌شود. داروهایی که به این روش تجویز می‌شوند معمولاً آهسته تر از تزریق وریدی، گاهی در طی ۲۴ ساعت جذب می‌شوند.
تزریق استروئید چگونه کار می‌کند؟
تزریق استروئیدها باعث کاهش قرمزی و تورم در ناحیه مجاور می‌شود. این می‌تواند به تسکین درد و سفتی کمک کند.
آیا خدمات تزریقات در منزل هومکا در روز‌های تعطیل هم برقرار است؟
بله، کادر پرستاری هومکا آماده ارایه خدمات پرستاری در روز‌های تعطیل در زمینه تزریقات و پانسمان وصل سرم و سوند،انژو،تنقیه(انما) ساکشن بیمار توسط کادر با تجربه و متبحر می‌‌باشد.
آیا پرستارانی که هومکا برای تزریقات در منزل اعزام می‌کند از مهارتهای روانشناسی هم برخوردار هستند؟
بله، پرستاران هومکا از مهارت‌های روانشناختی بیماران برخوردار هستند و یکی از وظایف آن‌ها ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی بیماران می‌باشد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل