تزریقات در منزل فرشته
خانه
مقالات
تزریقات در منزل فرشته

تزریقات در منزل فرشته

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/07
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات در منزل را از تیم متخصص هومکا بخواهید.
تزریقات در منزل این امکان را به شما می‌دهد تا به شیوه‌ایی موثر زمان خود را مدیریت کنید. تزریقات از جمله خدمات رایج پزشکی است که برای انجام آن به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. اما شلوغی شهر و مراکز درمانی همواره شما را مجبور می‌کند تا زمان زیادی برای آن در نظر بگیرید. در مقاله زیر از هومکا با خدمت تزریقات در منزل آشنا خواهید شد و درمی‌یابید که چگونه می‌توان با خیالی آسوده از این خدمات بهره برد.

یکی از درمان‌های متداول که پزشکان برای بهبودی سریع‌تر بیمار تجویز می‌کنند، تزریقات است. تزریقات انواع مختلفی دارد که یکی از مهمترین آن‌ها انواع واکسیناسیون است. افراد مختلف گاهی مجبور هستند برای پیشگیری از بیماری در آینده واکسن بزنند. برای کودکان واکسن‌هایی دوره‌ای وجود دارد و برای بزرگسالان و کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، توصیه می‌شود که واکسن آنفولانزا بزنند. به هر حال تزریق واکسن یا آمپول طبق توصیه پزشک و به طور منظم اهمیت بسیار زیادی دارد اما گاهی مشکلاتی باعث می‌شود که این موضوع بسیار مهم را فراموش کنیم و خود را در معرض خطر بیماری‌های مختلف قرار دهیم یا باعث پیشرفت بیماری شویم.

یکی از مشکلات شایع در این زمینه کمبود وقت است، بسیاری فرصت نمی‌کنند که برای انجام تزریقات خود به درمانگاه و دیگر مراکز درمانی بروند و در آن جا تزریقات خود را انجام بدهد. ما در این متن سعی داریم، راه حلی را به شما نشان دهیم تا بدون هیچ مشکلی بتوانید تزریقات خود را به طور منظم و طبق تجویز پزشک انجام دهید و این راه حل تزریقات در منزل است. در ادامه نکات بیشتری را درباره تزریقات منزل در فرشته به شما خواهیم گفت. شما می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما در این زمینه مشورت نمایید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مشکلات عدم رعایت نکات بهداشتی در تزریقات در منزل فرشته

شاید زمانی که به انجام تزریقات نگاه می‌کنید، پیش خود بگویید که تزریقات بسیار کار ساده‌ای است و هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد و کافی است که سوزن را در محل مخصوص فرو کنید اما اصلا چنین نیست و تزریقات در منزل فرشته مثل دیگر درمان‌های پزشکی بسیار دقیق است و باید توسط فردی آگاه و آموزش دیده انجام شود و اگر فردی بدون هیچ گونه دانش و مهارت تزریقات را انجام دهد، آسیب‌های فراوانی در انتظار  او خواهد بود. بیماری‌هایی که ناشی از تزریقات غیربهداشتی هستند، عمدتا بیماری‌هایی خونی هستند که می‌توانند زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهند. از این بیماری‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✔ بیماری ایدز

✔ بیماری هپاتیت C

✔ بیماری هپاتیت B

در بین بیماری‌های مذکور حدود دو درصد از همه کسانی که در جهان به بیماری ایدز دچار می‌شوند با تزریقات غیر بهداشتی دچار این مشکل می‌شوند و متاسفانه علت اصلی به وجود آمدن هپاتیت c برای بیماران تزریقات آلوده است.

تزریقات در منزل فرشته

 

مزایای تزریقات در منزل فرشته

بدون شک انجام تزریقات در منزل یکی از دغدغه‌های هر فردی است که توانایی خروج از منزل را ندارد. به ویژه در شرایط کنونی و با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا، حضور در مراکز درمانی به منظور انجام تزریقات می‌تواند سلامتی هر فردی را به خطر اندازد.

 

مدیریت زمان با تزریقات در منزل فرشته

همان طور که در بخش مقدمه به آن اشاره کردیم، یکی از مهمترین مشکلات افراد در زندگی امروزی کمبود وقت است و همین کمبود وقت بهانه‌ای می‌شود تا از روند درمانی خود صرف نظر کنیم. برای رفتن به درمانگاه باید مسیری را در خیابان‌های تهران طی کنیم و در ترافیک شهر تهران منتظر بمانیم و اتلاف وقت را در مسیر برگشت تکرار کنیم و دیگر در طول انرژی برای انجام کارهای خود نداریم. با استفاده از تزریقات در منزل فرشته این مشکل به راحتی حل می‌شود چرا که شما می‌توانید در خانه منتظر بمانید تا پرستاری مجرب به خانه شما بیاید و تزریفات شما را انجام دهد.

 

تزریقات بدون درد سر کودکان با تزریقات در منزل فرشته

تزریقات بدون درد سر کودکان یکی از مزایای بسیار مهم تزریقات در منزل فرشته است. کودکان گاهی به دلیل بیماری و گاهی برای انجام واکسیناسیون باید تزریقات مختلفی را انجام بدهند و همان طور که می‌دانید، کودکان حس خوبی نسبت به محیط‌های بیمارستان و درمانی ندارند و برای رفتن به این اماکن بسیار بهانه گیری خواهند کرد اما پرستاران مجرب تزریقات در منزل فرشته تجربه تزریقات کودکان را دارند و می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی تزریقات کودک شما را انجام بدهند و کودک هم درخانه و در کنار والدینش در آرامش خواهد بود. برای این منظور می توانید همین حالا با کلیک بر دکمه زیر سفارش خود را به صورت رایگان ثبت نمایید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

مدیریت هزینه با تزریقات در منزل فرشته

از دیگر مزایای تزریقات در منزل فرشته می‌توان صرفه جویی در هزینه‌ها اشاره کرد. ممکن است که بیمه‌ها هزینه درمان شما از جمله تزریقات را بدهند اما هیچ ارگانی، هزینه‌ای که برای جا‌به‌جایی در شهر پرداخت کرده‌اید را به شما برنمی‌گرداند. شما چه بخواهید با ماشین شخصی خود در شهر تهران یا کرج جا‌به‌جا شوید و چه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، باید هزینه‌های بسیاری زیادی را بپردازید که این مشکل هم با استفاده از تزریقات در منزل شبانه‌روزی مثل آب خوردن حل می‌شود.

 

رفع مشکل جا به جایی برای بیماران جسمی و حرکتی با تزریقات در منزل فرشته

برخی از بیمارانی که به تزریقات عضلانی در منزل نیاز دارند، دچار بیماری‌های جسمی و حرکتی هستند و جا به جایی آن‌ها از خانه به مکانی دیگر بسیار سخت است و خود نیز برای این جا به جایی درد بسیار زیادی را تحمل می‌کنند. برای حل این مشکل نیز می‌توان از تزریقات در منزل فرشته استفاده کرد چرا که دیگر نیازی به حرکت بیمار نیست.

 

جلوگیری از آلودگی به بیماری‌های مختلف با تزریقات در منزل فرشته

همان طور که می‌دانید، به طور معمول بخش‌های تزریقات اماکن درمانی جز شلوغ‌ترین بخش‌های هر بیمارستان است و شما باید برای انجام تزریقی چند دقیقه‌ای، ساعاتی را در بیمارستان در صف بمانید. از طرف دیگر هر روزه تعداد بسیار زیادی بیمار با بیماری‌ها و عفونت‌های مختلف به بیمارستان می‌روند و بیمارستان را به بیماری‌های مختلف آلوده می‌کنند و شما برای تزریقی چند دقیقه‌ای باید خود را در معرض بیماری‌های مختلف قرار دهید. این مشکل نیز با تزریقات در منزل فرشته برطرف می‌شود. شما با استفاده از خدمت تزریقات در منزل فرشته در فضای سالم و آرام خانه بیمانید تا پرستار مجرب تزریق شما را انجام دهد. در صورتیکه به خدمت نگهداری از بیمار، فیزیوتراپی در منزل، پرستار بیمار در منزل و ... نیاز دارید، هومکا را در جریان بگذارید.

تزریقات در منزل فرشته

 

انواع تزریقات در منزل فرشته

تزریقات در منزل فرشته به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. تفاوت انواع تزریقات در منزل فرشته این است که تزریق به قسمت‌های مختلفی از بدن انجام می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که مواد دارویی در برخی از انواع تزریقات در منزل فرشته سریعتر در بدن پخش شود و در برخی موارد دیگر این اتفاق کندتر بیافتد. در این بخش به انواع تزریقات در منزل فرشته خواهیم پرداخت و در مورد هر کدام توضیحاتی خواهیم داد.

تزریق داخل پوستی
از انواع تزریقات در منزل فرشته می‌توان به تزریق داخل پوستی اشاره کرد. در این نوع از تزریقات در منزل فرشته، مواد دارویی به لایه زیر پوستی تزریق می‌شود. این لایه از پوست بافت بسیار نرمی دارد. این نوع از تزریقات برای درمان بیماری‌هایی مثل آلرژی و سل استفاده می‌شود. این نوع از تزریق در پشت یا در بازو انجام می‌شود.

تزریق زیر جلدی
از دیگر انواع تزریقات در منزل فرشته می‌توان به تزریق زیر جلدی اشاره کرد. در تزریق زیر جلدی مواد دارویی به بافت چربی زیر پوست تزریق می‌شود. برای رسیدن مواد دارویی به بافت چربی، سوزن باید از لایه‌های اپیدرم و درم عبور کند. در این روش مواد دارویی بسیار آهسته در بدن پخش می‌شود. انسولین یکی از مواد دارویی است که از این طریق به بدن تزریق می‌شود. از متداولترین مکان‌های بدن برای تزریق زیر جلدی، شکم و ران است.

تزریق عضلانی
تزریق عضلانی از رایجترین روش تزریقات در منزل فرشته است. همان طور که از نام این تزریق پیدا است. در این روش مواد دارویی به عضله فرد تزریق می‌شود. یکی از رایجترین عضلات برای تزریق عضلانی، تزریق در عضلات بازو مثل دلتوئید و گلوئال است. ویژگی تزریق عضلانی این است که مواد دارویی سریعتر به نقاط مختلف بدن می‌رسند. دلیل این موضوع هم وجود رگ‌های خونی در عضلات است. مواد دارویی وارد رگ‌های خونی عضلات می‌شود و خیلی سریع در کل بدن منتشر می‌شود. به طور معمول واکسن‌ها به عضله تزریق می‎‌شوند. سایت خط سلامتی(Health Line) در مورد این تزریق می‌گوید:

تزریق عضلانی یک روش معمول در پزشکی مدرن است. این تکنیک بسیار پرکاربرد بوده و طیف گسترده‌ایی از داروها به این شیوه تزریق می شوند که از جمله آنها می‌توان به واکسن‌ها ا شاره کرد. به طور کلی می‌توان گفت پزشکان زمانی از این تزریق استفاده می‌کنند که روش‌های زیر در درمان بیماری موثر نباشند: 

بیمار نمی‌تواند داروهای خوراکی دریافت نماید. 

امکان تزریق وریدی و زیر پوستی وجود ندارد. گاهی اوقات رگ‌های بدن نسبت به دریافت دارو  واکنش نشان می‌دهند به همین دلیل تزریق وریدی انتخاب مناسبی نخواهد بود. در  تزریق‌های زیر پوستی نیز دارو به مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا تاثیر خود را نشان دهد، به همین دلیل نمی‌تواند گزینه خوبی باشد. بافت عضلانی نسبت به بافت زیر پوستی از رگ‌های خونی بیشتری برخوردار است، به همین دلیل دارو سریع‌تر  جذب بدن می‌شود. همچنین در این تکنیک می‌توان حجم بیشتری از دارو  را به بیمار تزریق کرد. 

اگر به این خدمت نیاز دارید کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

تزریق وریدی
تزریق وریدی سریع‌ترین راه انتشار مواد دارویی در سرتاسر بدن است. همان طور که در قسمت تزریق عضله‌ای گفته شد، رگ‌های خونی در انتقال مواد دارویی تزریقی اهمیت بسیار زیادی دارند. در تزریق وریدی مواد دارویی به طور مستقیم به رگ‌های خونی بیمار تزریق می‌شود.

تزریقات در منزل فرشته

 

قیمت تزریقات در منزل فرشته

نکته مهم دیگری که باید به آن بپردازیم، قیمت تزریقات در منزل فرشته است. همان طور که در قسمت مزایا گفتیم، تزریقات در منزل فرشته باعث می‌شود که بسیاری از هزینه‌های مربوط به حمل و نقل شما کاهش پیدا کند اما در زمینه خود قیمت تزریقات در منزل فرشته نمی‌توان قیمت قطعی را اعلام کرد چرا که این موضوع به عوامل متفاوتی مرتبط است. به عنوان مثال برای تعیین قیمت نهایی باید دانست که منزل شما کجا است، یا این که تزریق شما از چه نوعی است.
اما نیاز نیست، نگران شوید. مجموعه خدماتی و مراقبتی هوم‌کا بهترین قیمت را برای خدمات خود تعیین کرده است تا همه اقشار جامعه بتوانند بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی مالی تنها بر روی روند درمانی خود تمرکز کنند. بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا همین حالا از خدمات تزریقات در منزل هوم‌کا بهره ببرید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در منزل فرشته با مجموعه هومکا

خدمات مجموعه هومکا در تمام نقاط تهران، کرج و حومه و مشهد در دسترس شما قرار دارد. شما کافی است که درخواست خود را در مجموعه هومکا ثبت کنید. برای ثبت درخواست مجموعه ما دو روش وجود دارد. در روش اول می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. کارشناسان ما با پاسخ به تماس شما اطلاعات بیشتری در زمینه درخواستتان در اختیاز شما قرار می‌دهند.
در روش دوم شما می‌توانید در سایت مجموعه هومکا را ثبت کنید. در این روش نیز کارشناسان ما در حداقل زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند و اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار خواهند داد.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

چگونه می توانم تزریق عضلانی در منزل را انجام دهم؟
برای انجام تزریق عضلانی لازم است با چگونگی انجام آن به طور کامل آشنا باشید. اگر در این زمینه تجربه ایی ندارید بهتر است از خدمت تزریقات عضلانی در منزل هومکا بهره ببرید.
تزریق عضلانی با چه عوارضی همراه است؟
اگر این تزریق به درستی انجام شود، عوارض خاصی به همراه نخواهد داشت. اما اگر به هردلیلی سوزن با عصب برخورد کند بروز عوارض جبران ناپذیر احتمال دارد.
آیا تزریق عضلانی درد دارد؟
درد تزریق عضلانی مربوط به نوع دارو و سوزن سرنگ است. شاید بیشترین درد را هنگام وارد شدن سوزن به بدن حس کنید.
چگونه می‌توان درد هنگام تزریق عضلانی را کاهش داد؟
برای این منظور می‌توانید از کرم‌های بی‌حس کننده در ناحیه تزریق استفاده نمایید. همچنین کمپرس سرد نیز پیشنهاد می‌شود.
درد پس از تزریق عضلانی را چگونه کاهش دهیم؟
بهترین و ایمن‌ترین روش استفاده از کمپرس سرد است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل