تزریقات در منزل چیتگر
خانه
مقالات
تزریقات در منزل چیتگر

تزریقات در منزل چیتگر

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/07
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات خود را در محیط امن خانه انجام دهید!
در شرایط کرونا و آلوده بودن محیط درمانگاه‌ها بهتر است برای انجام خدمات درمانی تا جای ممکن در محیط‌های آلوده قرار نگیریم و از خدمات درمانی و مراقبتی در منزل بهره‌مند شویم. از جمله خدمات درمانی که بهتر است در منزل انجام شود تزریقات است. با هومکا خیال خود را از بابت ابتلا به کرونا راحت کنید.

تزریقات یکی از روش های مرسوم دارورسانی به بدن است که از دیرباز توسط انسان مورد استفاده قرار می گیرد. تزریقات به جز سرنگ با وسایل دیگری مانند جت اینجکتور (افشانه زیر پوست بدن بدون استفاده از سوزن) نیز انجام می شود اما معمول ترین راه انجام تزریقات، استفاده از سرنگ و سوزن است.

انجام تزریقات در منزل چیتگر در شرایط کنونی و وجود بحران کرونا می تواند توسط بسیاری از افراد و با هدف عدم حضور در مراکز درمانی و بیمارستان ها انجام گیرد. انجام خدمات تزریقات نیز مانند سایر خدمات نیازمند تخصص و آگاهی می باشد. نوع ترکیب دارو و نحوه تزریق و آشنایی کامل با پروتکل تزریقات از جمله مهمترین مواردی هستند که پرستار می بایست کاملا با آن ها آشنایی داشته باشد.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا با توجه به اینکه خدمات با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است، در استخدام پرستاران خود حساسیت بالایی دارد و به همین جهت پرستاران این مجموعه توانایی بالایی در انجام خدمات دارند. این مجموعه همچنین آماده ارائه خدمات مراقبت در منزل توسط حرفه‌ای‌ترین پرستاران و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت می‌باشد. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل چیتگر بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

انواع تزریقات در منزل چیتگر

همان گونه که می دانیم و دیده ایم، تزریقات انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع بیماری و صلاح دید پزشک برای بیمار تجویز می شود. تمام انواع تزریقاتی که در مراکز درمانی انجام می شوند، در انجام تزریقات در منزل چیتگر نیز قابل انجام هستند.

نکته مهم در این میان، این است که پرستار موظف به انجام تزریقات می بایست آشنایی کامل با تمام روش های تزریق و نکات موجود در آن ها را داشته باشد. استفاده از پرستار بی تجربه و کار نا بلد می تواند فرد متقاضی را پس از انجام تزریقات به دردسر اندازد. اگر تزریقات به درستی انجام نشود ممکن است باعث آنافیلاکسی شود. چگونه متوجه شویم که دچار آنافیلاکسی شده‌ایم؟ سایت سلامت خیلی خوب(Very Well Health) در این مورد می‌گوید:

اولین علائم آنافیلاکسی ممکن است مشابه علائم آلرژی باشد، از جمله آبریزش بینی و احتقان(رینیت) و بثورات پوستی خارش‌دار. با این حال ، در عرض ۳۰ دقیقه یا بیشتر، علائم جدی‌تری می تواند ایجاد شود، از جمله:

  • سرفه ، خس خس سینه و تنگی نفس
  • تنگی قفسه سینه
  • کهیر
  • سرگیجه یا غش کردن
  • ضربان قلب سریع یا نامنظم
  • نبض ضعیف
  • تورم صورت
  • لب یا زبان متورم یا خارش دار 
  • مشکل در بلعیدن
  • ایجاد هاله آبی در لبه بیرونی  لب، انگشتان دست یا انگشتان پا
  • پوستی کم رنگ و نرم
  • حالت تهوع ، استفراغ یا اسهال

برای ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

 

داروهای انجام تزریقات در منزل چیتگر

داروهایی که در تزریقات مورد استفاده قرار می گیرند به صورت مایع و جامد هستند. تزریق جامد نوعی از تزریقات است که در آن دارو به صورت پودری است و پس از پخش شدن در فاز مایع که به صورت جداگانه از داروخانه ها و با نسخه قابل تهیه است، تزریق می شود. تزریقاتی که به این روش تهیه می شوند در اصطلاح سوسپانسیون نام دارند. داروهای انجام تزریقات در منزل چیتگر از داروخانه و با نسخه پزشک قابل تهیه می باشند.

تزریقات در منزل چیتگر

 

اهمیت صحت انجام تزریقات در منزل چیتگر

همان گونه که می دانیم، انجام تزریقات کار مهم و تخصصی می باشد. این عملیات می بایست بر اساس دستورالعمل ها و قواعد موجود و تعبیه شده انجام پذیرد. اگر این استانداردهای موجود رعایت نگردد و کار تزریقات به درستی انجام نشود، ممکن است مشکلات حادی را برای بیماری که عملیات تزریقات رو او صورت گرفته است، به وجود آورد. تزریقات غیر ایمن و غیر بهداشتی و بدون رعایت پروتکل ها، بسیار خطرناک است و ممکن است خطر ابتلای به بیماری هایی مانند هپاتیت و ایدز را افزایش می دهد. این بیماری ها می توانند با سوزن غیر ایمن و استریل نشده به بدن فرد انتقال یابند. به همین دلیل توصیه اکید می شود که از پرستار کاربلد برای انجام تزریقات کمک گرفته شود.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا با انجام مصاحبه های تخصصی و با هدف استخدام پرستاران مجموعه خود، تمامی نگرانی های این چنینی که حاصل بی تجربگی و عدم تسلط کافی پرستار است را از بین برده است و تمام متقاضیان می توانند به صورت کامل به پرستاران مجموعه هومکا اعتماد کنند و در کمال آرامش خدمات تزریقات خود را با مجموعه هومکا تجربه نمایند. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل چیتگر بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

عوارض حاصل از عدم انجام درست تزریقات در منزل چیتگر

همان گونه که گفته شد، اگر عمل تزریقات توسط یک پرستار آموزش ندیده و ناشی انجام شود، ممکن است برای فرد متقاضی مشکلات و صدمه های غیر قابل جبرانی به وقوع بپیوندد. از جمله علائم اولیه شایع تزریقات نادرست را می توان تورم، درد و کبودی در محل تزریق دانست. در ادامه این عوارض ممکن است به صورت حاد تری خود را نشان دهند که موارد زیر جزو این عوارض می باشند:

✔ آبسه

✔ احساس گرما، قرمز شدن گونه و پوست، تورم و التهاب در قسمت تزریق

✔ در برخی مواقع ممکن است در صورت عدم رعایت نکات و دستورالعمل ها، محل تزریق به مدت طولانی خون ریزی می کند.

اما این تنها عوارض تزریق نادرست نیست. اوضاع می تواند از این خطرناک شود و در صورت حساسیت فرد به داروی خاصی که قرار است تزریق شود، ممکن است فرد دچار شوک شود. به این معنی که به دلیل حساسیت، واکنش های خطرناک و کشنده ای در بدن او انجام می شوند. علاوه بر این تزریق نادرست می تواند سبب آسیب به رگ های خونی، اعصاب و بافت بدن گردد.

پرستاران مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا همگی تخصص لازم برای انجام خدمات پرستاری را دارند. این پرستاران علاوه بر تحصیلات آکادمیک در زمینه تخصص خودشان، دوره های مورد نیاز را گذرانده و آموزش های لازم را دیده اند. پرستاران مجموعه هومکا از پس انجام خدمات تزریقات در منزل چیتگر بر خواهند آمد.

تزریقات در منزل چیتگر

 

خدمات تزریقات در منزل چیتگر برای چه افرادی پیشنهاد می گردد؟

در ابتدا باید بگوییم که در شرایط کنونی و گستردگی و شیوع روز افزون ویروس کرونا و ابتلای بالای افراد جامعه، بیرون آمدن از منزل به جز مواقع ضروری، امری بیجا است. در شرایطی که با بیرون آمدن از خانه، به نوعی احتمال ابتلای به این ویروس بسیار بالا می رود. حال تصور کنید در چنین شرایطی افراد به مراکز درمانی نیز مراجعه کنند. این مراکز غالبا شلوغ و پر ازدحام هستند. چرا که بسیاری از بیماران راهی به جز حضور در مراکز درمانی و بیمارستان ندارند. اما برای انجام تزریقات نیازی به حضور در این مراکز نیست. سالمندان و بیماران که می توانند از متقاضیان خدمات تزریقات در منزل چتگر باشند، در ابتلای به کرونا جزو گروه های پر خطر محسوب می شوند. همان گونه که می دانیم گروه های پر خطر شامل افرادی هستند که در صورت ابتلا به ویروس کرونا، علائم بسیار شدیدی از خود نشان می دهند و حالشان به وخامت می کشد. این افراد با استفاده از خدمات تزریقات در منزل چیتگر، می توانند با آرامش و در محل حضور خود از این خدمات بهره برند.

علاوه بر این بسیاری از معلولین که به هر دلیلی برای رسیدن به مراکز درمانی راه پر مشقتی را در پیش خواهند داشت، با استفاده از این خدمات می توانند به راحتی تزریقات خود را انجام دهند. همچنین این عزیزان و یا هر فردی که توان حرکتی او تضعیف گشته و نیاز به خدمات فیزیوتراپی دارد نیز نیاز نیست که دشواری رفت و آمد به فیزیوتراپ را متحمل شود و می‌تواند از خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط فیزیوتراپ‌های متخصص هومکا بهره‌مند شود.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا تمام تلاش خود را می کند تا با اطلاع رسانی صحیح و انجام دقیق و بر اساس استاندارد خدمات، در این شرایط کرونایی، از حضور افراد از مراکز درمانی تا حد ممکن جلوگیری نماید.

 

انواع خدمات تزریقات در منزل چیتگر که در خانه قابل ارائه می باشند

تقریبا هر درخواستی در زمینه خدمات تزریقات در منزل چیتگر قابل انجام می باشد. در حالت کلی تزریقات به چند گروه کلی قابل تقسیم می باشند که در ادامه با آن ها آشنا می شویم:

✔ تزریق سرم: یکی از روش های رساندن غذا و دارو به بدن است. همچنین افرادی که به هر دلیلی توان خوردن و بلع غذا را ندارند، با تزریق سرم مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را دریافت می نمایند. نکته مهم در این روش این است که رگ به درستی و راحتی توسط پرستار گرفته شود. برخی از آمپول ها در این روش به سرم اضافه می شوند.

✔ تزریق داخل وریدی: در این روش دارو می بایست مستقیم وارد رگ شود و همین موضوع سبب می شود که زمان طولانی تری نسبت به سایر تزریقات داشته باشد.

✔ تزریق عضلانی: در این نوع از تزریق، دارو به داخل عضله تزریق می گردد. این موضوع سبب تسریع در فرآیند جذب می شود.

✔ تزریق زیر جلدی: در این روش از تزریقات در منزل چیتگر، دارو به لایه چربی بین پوست و ماهیچه تزریق می شود.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا این افتخار را دارد که تمام انواع تزریقات در منزل چیتگر را انجام داده و در هر بخشی متخصصان مربوط به خود را داشته باشد.

تزریقات در منزل چیتگر

 

کدام دسته از بیماران می توانند از خدمات تزریقات در منزل چیتگر استفاده کنند؟

برخی از بیماران به دلیل بیماری خاص خود و با تجویز پزشک، ملزم به انجام تزریقات به صورت دوره ای می شوند. بیمارانی که دچار دیابت، ایدز، مشکلات حاد تنفسی، قلبی، کلیوی و کبد هستند از این دسته از بیماران هستند. همچنین این بیماران در صورتی که برای تجویز داروی خود نیز نیاز به پزشک دارند بهتر است که از منزل خارج نشوند و از خدمات پزشک در منزل بهره‌مند شوند. بنابراین بهتر است این افراد به جای حضور پی دی پی در مراکز درمانی آلوده، از خدمات تزریقات در منزل چیتگر استفاده کنند. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

تزریقات در منزل چیتگر با هومکا

بدون شک تا به اینجا متوجه شده ایم که استفاده از خدمات تزریقات در منزل چیتگر تا چه حد از حضور در مراکز درمانی بهتر و ایمن تر است.

برای درخواست خدمات تزریقات در منزل چیتگر از مجموعه هومکا می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و با کارشناسان مجموعه هومکا ارتباط بگیرید. کارشناسان هومکا از خدمات این مجموعه و نحوه ارائه آن ها اطلاع کامل دارند و در تمام زمینه ها قادر به راهنمایی افراد متقاضی خدمات می باشند.

مراجعه به سایت هومکا راه بعدی است. تمام توضیحات لازم در این سایت آمده و شرایط ثبت درخواست نیز تعبیه شده است. افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سایت خدمات مورد نیاز خود را سفارش دهند. کمی پس از ثبت درخواست کارشناسان مجموعه هومکا با فرد درخواست دهنده تماس گرفته و پس از هماهنگی، پرستاری که وظیفه انجام تزریقات را دارد به سمت محل حضور فرد درخواست کننده ارسال می شود.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

مزایای انجام تزریقات در منزل چیست؟
۱. در زمان و انرژی شما صرفه‌جویی می‌شود.. ۲. تزریقات را به تجربه‌ای آسان و بی دردسر برایتان تبدیل می‌کند. ۳. مدیریت مناسب تزریقات برای کودکان
آیا خدمات تزریقات در منزل هومکا در روز‌های تعطیل هم برقرار است؟
بله، کادر پرستاری هومکا آماده ارایه خدمات پرستاری در روز‌های تعطیل در زمینه تزریقات و پانسمان وصل سرم و سوند،انژو،تنقیه(انما) ساکشن بیمار توسط کادر با تجربه و متبحر می‌‌باشد.
تزریقات در منزل به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟
• بیماران سالمند یا معلولی که توان حرکتی کمی دارند و جا به جا کردن آن‌ها دشوار است. • کودکی که فوبیای آمپول زدن دارد. • افرادی که فاصله زیادی با مراکز درمانی دارند. • افرادی که به دلیل شیوع بیماری‌های مسری مانند کرونا از حضور داشتن در مراکز درمانی می‌ترسند. • افرادی که زمان کافی برای نشستن در صف طولانی تزریقات را ندارند.
عوارض ناشی از درست انجام نشدن تزریقات چیست؟
• امکان وقوع آبسه • احساس گرما، قرمزی، تورم و التهاب در قسمت تزریق • امکان خونریزی در افراد • امکان حساسیت‌های کشنده دارویی و ایجاد شوک در بدن • آسیب رساندن به رگ‌های خونی، اعصاب و بافت‌های بدن
آیا تزریق آمپول‌های تقویتی نیز با استفاده از خدمات تزریقات در منزل قابل انجام می‌باشد؟
بله. افرادی که نیازمند تزریق آمپول‌های تقویتی مانند نوروبیون، B کمپلکس یا ویتامین‌های مختلف هستند نیز می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند و تزریق آمپول تقویتی مورد نظر را در منزل و یا محل حضور خود انجام دهند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل