تزریقات در منزل افسریه
خانه
مقالات
تزریقات در منزل افسریه

تزریقات در منزل افسریه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تزریقات در منزل را بدون ترس و نگرانی انجام دهید!
تزریقات امری است که همه ما در زندگی خود آن را تجربه کرده‌ایم و به خوبی می‌دانیم که اگر تزریقات به درستی انجام نشود، در درجه اول باعث ایجاد درد می‌شود و در درجه دوم امکان عوارض جانبی را دارد. همه ما برای انجام تزریقات به دنبال فردی مطمئن و متخصص هستیم اما چگونه این فرد را پیدا کنیم؟ هومکا با مقاله زیر با شما همراه خواهد بود.

بی‌تردید برای شما نیز پیش آمده است که به تزریقات نیاز داشته باشید اما با توجه به شرایط و محل حضور خود یا ناتوانی به هر دلیلی مانند بیماری، توانایی رفتن تا مراکز درمانی یا بیمارستان ها برای انجام تزریقاتی که پزشک تجویز نموده است را نداشته باشید. تزریقات امری مهم است که نمی توان آن را به راحتی به تعویق انداخت و عقب انداختن آن ممکن است عواقب جبران نا پذیری برای شما داشته باشد و سبب عود کردن بیماری و طولانی شدن زمان درمان شود. در چنین شرایطی بهترین کار، استفاده از خدمات تزریقات در منزل افسریه می باشد. علی الخصوص در شرایطی که ویروس کرونا روز به روز در حال انتشار و گسترش بیش از پیش می باشد و در حال حاضر غالب شهرهای ایران عزیز در وضعیت قرمز قرار دارند و می بایست در آن جا پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود.

ممکن است شما نیز افرادی را دیده باشید که ادعا می کنند توانایی انجام تزریقات را دارند. باید این موضوع را عنوان کنیم که تزریقات کاری حساس و نیازمند تخصص است. لذا توصیه می شود برای انجام این کار نیازمند تخصص، از افرادی که در این زمینه تجربه ای ندارند، کمک نگیرید.

گسترش روز افزون ویروس کرونا نیز دلیلی دیگر بر استفاده از خدمات تزریقات در منزل افسریه می باشد. چرا که حضور در مراکز درمانی در چنین شرایطی می تواند خطرات زیادی برای شما و اطرافیانتان داشته باشد. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

اهمیت انجام درست تزریقات در منزل افسریه

همان گونه که می دانید، تزریقات یکی از شیوه های متداول در رساندن دارو به بدن است که اگر نکات موجود در آن رعایت نشود و استانداردهای تعریف شده نادیده گرفته شوند، ممکن است خطراتی را در پی خود داشته باشد. بر اساس آمارهای موجود سالانه بیش از ۱۶ بیلیون تزریق در کشورهای در حال توسعه انجام می گیرد که حدود نیمی از این تعداد به صورت غیر ایمن و بدون رعایت کامل نکات بهداشتی و تخصصی انجام می گیرند. تزریقات غیر ایمن یک تهدید جدی برای سلامتی افراد به حساب می آید و ممکن است استفاده از سوزن و تجهیزات غیر بهداشتی سبب انتقال بیماری های خطرناکی همچون هپاتیت و HIV شود. در صورتی که تزریقات شما اشتباه انجام شود ممکن است دچار عوارض جانبی شوید. در صورت مشاهده چه کدام عوارض جانبی باید به پزشک مراجعه کنید؟ سایت خط سلامتی(Health Line) در این مورد می‌گوید:

طبیعی است که بعد از تزریقات احساس ناراحتی کنید. اما برخی علائم ممکن است نشانه یک عارضه جدی تر باشد. در صورت مشاهده علائم زیر سریعاً با پزشک تماس بگیرید:

  • درد شدید در محل تزریق
  • سوزن سوزن شدن یا بی حسی
  • قرمزی، تورم یا احساس گرما در محل تزریق
  • خونریزی طولانی مدت
  • علائم واکنش آلرژیک، مانند مشکل تنفس یا تورم صورت

مجموعه هومکا با علم به اهمیت انجام درست تزریقات در منزل افسریه، انجام این کار را به پرستاران و متخصصان این امر سپرده است. این افراد آگاه با تمام استانداردها و پروتکل ها آشنایی کامل دارند و تزریقات را بر اساس آن ها انجام می دهند. پرستاران مجموعه هومکا علاوه بر اینکه تحصیلات خود را در همین زمینه گذرانده اند، تمام دوره های مورد نیاز برای انجام خدمات با کیفیت را دیده اند و با قوانین موجود آشنایی کامل دارند.

تزریقات در منزل افسریه

 

نکات انجام تزریقات در منزل افسریه

هر تخصصی، نکات و دستورات مشخص و روشنی دارد که فرد انجام دهنده آن عمل، موظف است آن ها را رعایت نماید. رعایت نکات علاوه بر اینکه سلامتی فرد متقاضی را به دنبال خواهد داشت، در برخی جهات سلامتی تزریق کننده را نیز به دنبال خواهد داشت. تزریقات در منزل افسریه نیز یکی از همین تخصص ها می باشد. از جمله مهم ترین نکاتی که می بایست در انجام تزریقات در منزل افسریه رعایت شود عبارتند از:

✔ ضد عفونی و استریل بودن تمام لوازمی که از آن ها در خدمات تزریقات در منزل افسریه مورد استفاده قرار می گیرند.

✔ سر آمپول ها می بایست با احتیاط و به کمک پد الکلی و در شرایط استریل شکانده شود.

✔ سرپوش درب ویال مورد استفاده در پنی سیلین می بایست با ابزار درست برداشته شود. در غیر این صورت ممکن است باعث زخم شدن دست تزریق کننده شود.

✔ تمام تجهیزات یکبار مصرف مورد استفاده در خدمات تزریقات در منزل افسریه پس از انجام تزریقات می بایست در صورت امکان داخل سطل زباله جداگانه انداخته شود.

✔ فرد تزریق کننده می بایست قبل از انجام تزریقات در منزل افسریه، از ثابت بودن و محکم بودن سر سوزن به سرنگ اطمینان حاصل نماید.

✔ اطمینان پرستار انجام دهنده تزریقات در منزل افسریه به این موضوع که فرد متقاضی به دارو جساسیت نداشته باشد نیز باید حاصل شود. برای این کار روش های سنجش حساسیت وجود دارند که پرستار مجموعه هومکا از آن ها مطلع می باشد.

✔ تزریق کننده برای انتخاب محل تزریق می بایست به سن و وزن بیمار توجه داشته باشد.

جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل افسریه بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

انواع تزریقات در منزل افسریه

تزریقات یک روش برای رساندن دارو به بدن و درمان بیماری های مختلف است. بسیاری از افرادی که نیازمند انجام خدمات تزریقات در منزل افسریه هستند، دوست دارند که این عمل توسط فردی کارشناس و ماهر انجام گیرد.

انواع مختلف تزریقات شامل دسته های پر کاربرد زیر می باشد:

✔ تزریقات عضلانی: یکی از پر کاربردترین و متداول ترین روش های انجام تزریقات در منزل افسریه می باشد. در تزریقات عضلانی همان گونه که از نام آن بر می آید، دارو داخل ماهیچه تزریق می شود.

✔ تزریقات وریدی: تزریقاتی که در آن دارو مستقیم وارد رگ می شود. درست بودن انتخاب رگ یکی از نکاتی است که در این روش می بایست توسط پرستار رعایت شود.

✔ تزریقات زیر جلدی: هدف اصلی در این نوع از تزریقات در منزل افسریه، این است که دارو آهسته تر از تزریقات وریدی و عضلانی جذب شود.

✔ تزریقات داخل مفصلی: این نوع از تزریقات برای افراد نیازمندی مورد استفاده قرار می گیرد که دچار بیماری هایی مانند روماتیسم یا آرتروز هستند. داروهای این دسته از بیماران در صورت بروز علائم حاد بیماری، در زانو تزریق می شوند.

تزریقات در منزل افسریه

یک پرستار آموزش دیده و متخصص تمام روش های انجام تزریقات را می شناسد و با جزئیات آن ها آشنایی دارد. تمام انواع تزریقات، قابلیت انجام در منزل را دارند و این خدمات در قالب خدمات تزریقات در منزل افسریه از سوی مجموعه هومکا قابل ارائه می باشند.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا یکی از مجموعه های ارائه کننده خدمات تزریقات در منزل افسریه می باشد. این مجموعه از معتبرترین و تخصصی ترین مجموعه های فعال در استان های تهران و کرج است. به همین جهت مجموعه هومکا همواره حساسیت بالایی در استخدام پرستاران خود دارد و مصاحبه های تخصصی را معیار اصلی سنجش توانایی پرستاران قرار می دهد. برای ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

 

قیمت تزریقات در منزل افسریه

همه ما می دانیم که هزینه و مبلغ قابل پرداخت برای هر خدمتی، نقش تعیین کننده بسیار مهمی در انتخاب آن خدمت توسط متقاضیان دارد. قیمت تزریقات در منزل افسریه بستگی به نوع خدمت و نوع تزریقات دارد. تزریق هر دارو و روش انجام آن، هزینه مربوط به خود را دارد. لذا قیمت دقیق خدمات تزریقات در منزل افسریه هنگام درخواست و ثبت خدمات و بر اساس تعداد و نوع تزریقات مشخص می شود.

در این میان، مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا تمام خدمات خود را به گونه ای قیمت گذاری می نماید تا عموم افراد جامعه، در صورت نیاز، توانایی مالی استفاده از این خدمات را داشته باشند. قیمت خدمات تزریقات در منزل افسریه از سوی وزارت بهداشت تعیین می شود.

 

تزریق راحت با خدمات تزریقات در منزل افسریه

همان گونه که می دانیم، روش معمول انجام تزریقات برای افرادی که نیازمند این خدمات هستند، حضور در مراکز درمانی یا بیمارستان است. در چنین حالتی، افراد نیازمند مجبورند تا فاصله بین محل حضور خود تا مرکز درمانی را طی کنند. این در حالیست که با استفاده از خدمات تزریقات در منزل افسریه افراد بدون طی مسیرهای طولانی و در محل حضور خود نیاز خود را رفع می نمایند.

بیماران و سالمندان از جمله گروه هایی هستند که به دلیل شرایط بدنی خود، در اکثر مواقع توانایی حرکت کردن را به طور تمام و کمال ندارند یا در این راه سختی و مشکلات زیادی را متحمل می شوند. این افراد می توانند با استفاده از خدمات تزریقات در منزل افسریه، بار سنگینی را از دوش خود برداشته و بدون تحمل سختی نیاز خود را رفع نمایند.

نکته مهمی که بیان آن در این میان خالی از لطف نیست، این است که افرادی که از آن ها نام برده شد، جزو افراد پر خطر در صورت ابتلا به کرونا می باشند و در صورت ابتلا به کرونا مشخص نیست که در نهایت بدنشان چگونه عکس العمل نشان دهد.

تزریقات در منزل افسریه

 

تزریقات در منزل افسریه با مجموعه هومکا

خدمات تزریقات در منزل افسریه مجموعه هومکا شامل حال تمام افراد متقاضی این خدمات از هر جای تهران و کرج می شود. برای استفاده از این خدمات فرد متقاضی می بایست ثبت درخواست نماید. این کار به دو طریق قابل انجام می باشد. اولین راه تماس با مجموعه هومکا به شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ است. کارشناسان مجموعه هومکا تماس شما را پاسخ خواهند داد و راهنمایی های لازم برای استفاده از خدمات تزریقات در منزل افسریه را با فرد متقاضی در میان خواهند گذاشت و در انتها پرستار را اعزام خواهند نمود. مسیر دوم ورود به سایت مجموعه هومکا و ثبت درخواست تزریقات می باشد. پس از آن، کارشناسان هومکا با کمترین تاخیر ممکن با فرد متقاضی تماس می گیرند و اطلاعات بیشتر را با هدف افزایش کیفیت خدمات دریافت می نمایند. در ادامه پرستار برای انجام خدمات تزریقات در منزل افسریه به محل حضور فرد رفته و با رعایت پروتکل های بهداشتی موجود، تزریقات را انجام می دهد. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل افسریه بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

اگر شما نیز با توجه به شرایط و محل حضور خود یا ناتوانی به هر دلیلی مانند بیماری، توانایی رفتن تا مراکز درمانی و مطب پزشک را ندارید، به شما توصیه می‌کنیم که از خدمات پزشک در منزل مجموعه هومکا استفاده کنید. همچنین در این شرایط در صورت نیاز به فیزیوتراپی می‌توانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل تیم حرفه‌ای هومکا بهره‌مند شوید.

در صورتی که شما یا عزیزانتان نیاز به مراقبت در منزل دارید و در پیدا کردن فرد متخصص و مطمئن با قیمت مناسب دچار مشکل شده‌اید، نگران نباشید. مجموعه هومکا با وسواس خاص خود بهترین‌ها را در این حوزه گرد هم آورده تا راحتی شما عزیزن را فراهم آورد. 

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

به چه علت درست انجام شدن تزریقات در منزل مهم است؟
تزریقات کاری بسیار مهم و تخصصی ست که باید اصولی و با رعایت تمام استانداردهای ایمنی انجام شود چون اگر به درستی انجام نشود مشکلات حادی را برای بیمار به وجود می‌آورد و یا حتی گاهی منجر به مرگ فرد می‌شود. تزریقات غیر ایمن بسیار خطرناک است چون بیماری‌هایی مانند هپاتیت و ایدز در اثر استفاده نامناسب از سرنگ به افراد منتقل می‌شود. پس توصیه می‌کنیم که برای انجام این امر مهم از افراد باتجربه و متخصص کمک بگیرید.
چرا باید از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنیم؟
گاهی اوقات برای انجام یک تزریقات ساده مجبور هستید که مسافتی طولانی را با وجود ترافیک‌های سنگین شهری طی کنید تا به یک مرکز درمانی برسید و با اینکه حال نامناسب و نامساعدی دارید باید در یک صف طولانی منتظر بمانید. حتماٌ در این مواقع کلافه و بی حوصله می‌شوید و دوست دارید که هر چه سریع‌تر به خانه برگردید و استراحت کنید. پس در مواقعی که شرایط جسمانی خوبی ندارید، کمک از یک شخص ماهر یا یک مرکز مطمئن برای انجام تزریقات در منزل، می‌تواند کار را برای شما بسیار آسان و راحت کند.
چه نکاتی برای ایمنی بیشتر تزریقات در منزل باید رعایت شود؟
• شکستن آمپول‌ها با استفاده از پنبه الکلی • پرهیز از گذاشتن درپوش سرسوزن پس از تزریق • پرهیز از شکستن یا خم کردن سر سوزن قبل از دفع آن • اطمینان از ثابت بودن سرسوزن به سرنگ • ضدعفونی کردن لاستیک درب ویال با الکل ۷۰ % در زمان استفاده و ۳۰ ثانیه صبر کردن جهت خشک شدن محل • پوشش مجدد ویال بازشده با پنبه الکل در صورت نیاز به استفاده مجدد
تزریقات استروئید چگونه کار می‌کند؟
تزریق استروئیدها باعث کاهش قرمزی و تورم در ناحیه مجاور می‌شود. این می‌تواند به تسکین درد و سفتی کمک کند.
تزریق زیر جلدی چگونه کار می کند؟
در این نوع تزریق، از یک سوزن کوتاه برای تزریق دارو به لایه چربی بین پوست و عضله استفاده می‌شود. داروهایی که به این روش تجویز می‌شوند معمولاً آهسته تر از تزریق وریدی، گاهی در طی ۲۴ ساعت جذب می‌شوند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل