تزریقات در گیشا
خانه
مقالات
تزریقات در گیشا

تزریقات در گیشا

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/08
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
انجام تزریقات خود را به متخصصان هومکا بسپارید!
تزریقات، یکی از خدماتی است که در طول زندگی، چندین بار آن را تجربه کرده‌ایم. خدمتی که اکثر مواقع با مراجعه به مراکز درمانی آن را دریافت می‌کنیم. اما آیا برای انجام تزریقات حتما باید به مراکز درمانی رفت؟ خیر! با هومکا همراه باشید تا با راه‌حلی ساده‌تر برای برخورداری از خدمات درمانی آشنا شوید.

یکی از درمان‌های رایج در زمینه بهداشت و سلامتی تزریقات است. هر ساله حداقل حدود ۱۶ میلیارد تزریق در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه انجام می‌شود، اکثر این مقدار و حدود ۹۵ درصد این تزریقات در زمان مراقبت‌های درمانی انجام می‌شود. حدود ۳ درصد میزان این تزریقات در زمینه واکسیناسیون است و سایر موارد، تزریقاتی است که در زمینه انتقال خون و موارد این چنینی انجام می‌شود. پزشکان و بیماران نیز استفاده از درمان تزریقی را به دیگر روش‌های درمان ترجیح می‌دهند، دلیل این اتفاق این است که اگر مواد دارویی از روش تزریق وارد بدن بشوند به سرعت به نقاط مختلف بدن انتقال می‌کنند و بیمار سریعتر بهبود پیدا می‌کند. برخی از بیمارانی که خواهان تزریقات در منزل و در محله گیشا هستند، وقت کافی برای تزریقات در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها را ندارند و از خیر انجام تزریقات در گیشا می‌گذرند که کار بسیار اشتباهی است. در این متن می‌خواهیم به شما راهی را معرفی کنیم که می‌توانید به راحتی به درمان خود بپردازید، بدون این که اندکی در زمینه وقت و هزینه نگرانی داشته باشید. 

برای دریافت مشاوره رایگان بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

انواع تزریقات در گیشا

تزریق روش‌های مختلفی دارد و این موضوع به نوع ماده دارویی بستگی دارد. تزریق می‌تواند به صورت وریدی، عضلانی، داخل پوستی، زیر جلدی باشد. هر چند که در هر کدام از این روش‌ها شیوه تزریق متفاوت است اما شیوه آماده سازی تزریق یکسان است. در این بخش به انواع تزریقات در گیشا خواهیم پرداخت.

 

انواع تزریقات در گیشا؛ تزریق داخل پوستی

یکی از انواع تزریق، تزریق داخل پوستی است. در این روش مایعات و مواد دارویی به لایه زیر پوستی تزریق می‌شود که بافت نرمی دارد. از این نوع تزریق برای درمان آلرژی‌ها و سل استفاده می‌شود. همین طور اگر شما بخواهید ماده دارویی جدیدی را استفاده کنید که پزشک تشخیص می‌دهد که ممکن است به آن حساسیت پیدا کنید، نخست ماده دارویی را با روش داخل پوستی به شما تزریق می‌کنند تا مطمئن شوند شما به آن ماده دارویی حساسیت ندارید.

 

انواع تزریقات در گیشا؛ تزریق عضلانی

متداول‌ترین شیوه تزریقات در گیشا تزریق عضلانی است. ویژگی این روش، این است که ماده با سرعت بیشتری در بدن شما پخش می‌شود. زمانی که ماده دارویی به بافت عضلانی شما تزریق می‌شود، به رگ‌های عضلات منتقل می‌شود و سپس از طریق خون به تمامی نقاط بدن شما می‌رسد. از تزریق عضلانی در منزل به عنوان ایمن‌ترین روش تزریق نیز یاد می‌شود.

تزریقات در گیشا

 

انواع تزریقات در گیشا؛ تزریق زیر جلدی

تزریق زیر جلدی یکی دیگر از انواع تزریق است. در این روش سوزن باید از دولایه اولیه پوست به نام‌های اپیدرم و درم گذر کند و تزریق در بافت چربی زیر پوست انجام شود. در این روش مواد دارویی بسیار آهسته به نقاط مختلف بدن می‌رسند. انسولین یکی از داروهایی است که به این روش تزریق شود. همین طور تزریق برخی از واکسن‌ها نیز به این روش انجام می‌شود.

سایت معتبر اخبار روز پزشکی(Medical News Today)  درباره عوارض شایع این تزریق می‌‌نویسد:

عوارض شایع تزریق زیر جلدی می‌تواند یک تا دو  روز  پس از آن ادامه داشته باشد.

درد در نزدیکی محل تزریق از جمله شکایت‌های بیماران است. این مشکل می‌تواند به زاویه اشتباه سوزن باز گردد. همچنین تزریق برخی داروها با درد و کبودی در ناحیه تزریق همراه است. از عوارض نادر این تزریق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عفونت: ورود سوزن به پوست باعث ایجاد منفذ خواهد شد. هر منفذی می‌تواند زمینه را برای عفونت فراهم کند. اگر به هر دلیلی باکتری و سایر عوامل بیماری‌زا از طریق این منفذ وارد بدن شوند، بروز عفونت دور  از انتظار  نخواهد بود. بنابراین مهم است ناحیه مورد نظر را تمیز نگه دارید.
سوزن‌های آلوده: از یک سوزن برای چندین تزریق استفاده نکنید. همچنین سوزن‌های مشترک به راحتی بیماری را از فردی به فرد دیگر انتقال خواهند داد. پس از مصرف، سوزن را به درستی دفع کنید.
 

 

انواع تزریقات در گیشا؛ تزریق وریدی

تزریق وریدی سریع‌ترین روش انتقال مواد دارویی را فراهم می‌کند. همان طور که در تزریق عضلانی نیز توضیح دادیم، وجود رگ‌های خونی باعث می‌شود که مواد دارویی با سرعت بیشتری در بدن انتقال پیدا کنند، حال فرض کنید که مواد دارویی مستقیما به رگ‌های خونی تزریق شود، مطمئنا سرعت انتقال دارو بسیار زیاد خواهد شد.

با کلیک بر روی دکمه زیر از این خدمت در خانه بهره ببرید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

مزایای استفاده از خدمات مجموعه هومکا در زمینه تزریقات در گیشا

همان طور که در مقدمه نیز گفته شد، دلایل مختلفی وجود دارد که بیمار تزریقات خود را در زمان مناسب انجام ندهد یا به طور کلی از انجام آن‌ها صرف‌نظر کند. ممکن است که مشغله زیادی داشته باشد و نتواند به طور منظم به درمانگاه برود یا این که مشکلات حرکتی داشته باشد و جا به جایی برای او بسیار سخت باشد. همه این سختی‌ها با استفاده از خدمات مجموعه هومکا رفع می‌شود. مجموعه هومکا برای شما امکاناتی را فراهم می‌کند که شما می‌توانید تزریق خود را در خانه انجام دهید و این کار مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

تزریقات در گیشا

 

مدیریت زمان و هزینه با تزریقات در گیشا

یکی از مهمترین ویژگی‌های استفاده از خدمات هوم کا و انجام تزریقات در خانه، مدیریت زمان و هزینه است. شما برای این که به نزدیکترین بیمارستان یا درمانگاه برسید باید مسافتی را در خیابان‌ها و پشت ترافیک منتظر بمانید. تازه این مدت زمان برای رسیدن به بیمارستان است. همان طور که می‌دانید بخش تزریقات بیمارستان نیز اغلب شلوغ است و باید مدتی را در صف منتظر بمانید که همه این اتلاف وقت‌ها با انجام تزریقات در خانه به سادگی رفع می‌شود.
از طرف دیگر حمل و نقل در سطح شهر تهران بسیار پر هزینه است و شما چه با وسیله نقلیه شخصی و چه با وسیله نقلیه عمومی به درمانگاه یا بیمارستان بروید باید هزینه نسبتا زیادی را بپردازیم که این موضوع هم با خدمات در منزل هومکا به راحتی حل می‌شود. برای دریافت خدمات بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

واکسن کودکان زیرمجموعه خدمات تزریقات در گیشا

همان طور که می‌دانید انجام واکسن‌های دوره‌ای کودکان و همین طور دیگر تزریقات بسیار کار سختی است. کودکان نسبت به محیط بیمارستان اضطراب و ترس شدیدی دارند و شما برای آن که کودکان خود را به بیمارستان یا درمانگاه ببرید، باید سختی‌های زیادی را تحمل کنید. در حالی که این مشکل با خدمات در منزل به آسانی حل می‌شود. در این روش دیگر لازم نیست کودک خود را مجبور به رفتن به بیمارستان کنید بلکه پرستاری مجرب و آموزش دیده به خانه شما خواهد آمد و به راحتی تزریق کودک شما را در محیط خانه انجام خواهد داد.

 

دوری از محیط بیمارستانی با خدمات تزریقات در گیشا

هر روزه تعداد بسیار زیاد بیمار به بیمارستان و درمانگاه‌ها مراجعه می‌کنند که هر کدام از بیماری و عفونت‌های مختلفی رنج می‌برند. عبور و مرور بیماران محیط بیمارستان را نیز آلوده می‌کند و شما که تنها برای چند دقیقه می‌خواهید تزریق خود را انجام دهید، اکنون در معرض انواع مختلفی از بیماری‌ها قرار خواهید گرفت. با خدمات تزریقات در منزل شبانه‌روزی می‌توانید در محیط بهداشتی خانه منتظر پرستار باشید تا تزریق شما را انجام دهد.

 

عدم جا به جایی با استفاده از تزریقات در گیشا

برخی از افرادی که به تزریقات نیاز دارند یا به دلیل کهولت سن یا به دلیل مشکلات حرکتی نمی‌توانند به راحتی جا به جا شوند و حتی ممکن است که جابه‌جایی برای آن‌ها مشکلات بیشتری ایجاد کند. در چنین شرایطی انتخاب راهی که هم درمان به بهترین شکل ممکن انجام شود و هم جابه‌جایی زیادی صورت نگیرد، بهترین انتخاب ممکن است. در کنار خدمات تزریقات می توانید از سایر خدمات هومکا مانند فیزیوتراپی در منزل، مراقبت از سالمند در منزل، پانسمان در منزل، بهیار در منزل و ... بهره ببرید. 

تزریقات در گیشا

 

تبعات عدم رعایت نکات بهداشتی در تزریقات در گیشا

همان طور که در مقدمه نیز ذکر شد، برخی از افراد کمبود وقت یا مشکلات جا به جایی را بهانه می‌کنند و برای تزریقات خود به مکان بهداشتی یا مناسب نمی‌روند یا به کسی برای تزریقات اعتماد می‌کنند که هیچ گونه تجربه‌ای در این زمینه ندارد و فکر می‌کند که تزریقات کار ساده‌ای است و همه می‌توانند آن را بدون هیچ نوع مشکلی انجام دهند اما در واقع این طور نیست و اگر در زمان تزریقات در گیشا نکات ایمنی رعایت نشود، عواقب ناگواری در انتظار فرد خواهد بود. بر اساس مطالعات صورت گرفته، تزریقات بدون رعایت نکات ایمنی منجر به مرگ ۱.۳ میلیون نفر در جهان می‌شود و به اقتصاد جهانی پزشکی حدود ۵۰۰ میلیون دلار ضربه می‌زند.
بیماری‌هایی که از طریق تزریقات غیر ایمن به انسان منتقل می‌شود، بیماری‌های خونی است که از آن‌ها می‌توان به هپاتیت B، هیپاتیت c و بیماری ایدز (HIV) اشاره کرد. متاسفانه عامل اصلی ایجاد هپاتیت c در جهان تزریقات غیر ایمن است و منشا حدود ۲ درصد از کل موارد ایدز در جهان را تزریق آلوده تشکیل می‌دهد.  نکته نگران کننده در این زمینه هم این است که این بیماری‌ها هیچ نشانه مشخصی ندارند و بیمار را به طور خاموش درگیر خود می‌کنند. هر سه این بیماری‌ها باعث ایجاد عفونت‌های مزمن در بدن بیمار می‌شود که ممکن است موجب مرگ بیمار شود.

 

قیمت تزریقات در گیشا

تزریقات یکی از مهمترین درمان‌ها است و زمانی که پزشک تزریقی را برای شما تجویز می‌کند، شما باید در همان زمان و به طور منظم تزریق را انجام دهید. همان طور که در متن گفتیم، تزریق صحیح و با رعایت نکات بهداشتی مسئله بسیار مهمی است چرا که عدم رعایت نکات بهداشتی در زمان تزریقات می‌تواند بیماری‌های بیشتری همراه خود بیاورد. یکی از نکات مهم در این زمینه قیمت تزریقات در گیشا است. این موضوع شایان ذکر است که نمی‌توان قیمت تزریقات در گیشا را به طور قطعی تعیین کرد چرا که این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای هر مورد متفاوت است اما می‌توانید مطمئن باشید که مجموعه مراقبتی و درمانی هوم کا بهترین قیمت‌ها را برای خدمات خود تعیین می‌کند و شما می‌توانید بدون نگرانی مالی با آسودگی بر روی درمان خود تمرکز کنید. با کلیک بر دکمه زیر همین لحظه از خدمات تزریقات در منزل هومکا بهره ببرید. 

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

تزریقات در گیشا با مجموعه هومکا

خدمات هومکا در تمامی نقاط تهران، کرج و حومه و مشهد در دسترس شما است، شما کافی است که برای دسترسی به خدمات تزریقات در گیشا درخواست خود را ثبت کنید. ثبت درخواست در مجموعه هومکا به دو روش ممکن است. در روش اول شما می‌توانید با مجموعه هومکا با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. کارشناسان ما در پاسخ به تماس شما، اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار می‌دهند.
در روش دوم شما می‌توانید به وبسایت این مراجعه کنید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و شما را در جریان اطلاعات مورد نیازتان خواهند گذاشت. علاوه بر این که با خدمات هومکا می‌توانید در خانه بمانید و به این شکل از شر کرونا در امان بمانید، کارشناسان ما هم بالاترین سطح پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد تا دیگر هیچ گونه نگرانی بابت کرونا نداشته باشید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا هومکا مجوزهای لازم را برای انجام خدمات مراقبت، درمان و آزمایش در منزل در اختیار دارد؟
بله. نام شرکت ما سفیران سلامت سپینود است و با برند هومکا در حال فعالیت هستیم. مجوز مورد نیاز برای انجام چنین فعالیت‌هایی «مجوز ارائه خدمات و مراقبت‌های بالینی در منزل» است که مجموعه‌‌ی هومکا آن را کسب کرده است.
برای ثبت درخواست و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات هوم کا باید چه کاری انجام دهم؟
شما می‌توانید از طریق دکمه‌ی ثبت رایگان درخواست یا تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ با ما در ارتباط باشید.
آیا خودم می‌توانم تزریق عضلانی در منزل را انجام دهم؟
برای تزریق عضلانی در منزل باید آموزش ببینید. در صورتیکه این تزریق به درستی انجام نشود، سلامتی شما به خطر خواهد افتاد.
آیا تزریق کودکان در خانه انجام می‌شود؟
از جمله خدمات تزریقات در منزل، تزریق کودکان است.
چکار کنیم درد تزریق کمتر شود؟
برای این منظور می توانید از کرم‌های موضعی استفاده کنید. همچنین استفاده از کمپرس سرد نیز به بی‌حسی ناحیه تزریق کمک خواهد کرد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل