تست کرونا در منزل شهرک غرب
خانه
مقالات
تست کرونا در منزل شهرک غرب

تست کرونا در منزل شهرک غرب

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تو فقط نمونه بده... بقیش پای هومکا!
در شرایط کنونی و شیوع بالای ویروس کرونا، تست کرونا در منزل یکی از بهترین راه‌های اطلاع از سلامتی و جلوگیری از انتقال ویروس به دیگران در صورت ابتلا می‌باشد. خدمات تست کرونا در منزل مجموعه‌ی هومکا در تمام مناطق شهر تهران در دسترس هموطنان گرامی می‌باشد.

تقریبا نزدیک به یک سال است که از شیوع و همه گیر شدن بیماری کرونا در جهان می گذرد. این ویروس که در ابتدا از چین شیوع پیدا کرد، حال می توان گفت دیگر جایی از دنیا وجود ندارد که از شر این ویروس به طور کامل در امان باشد. 
 واقعیت این است که کشور عزیزمان ایران نیز  از این امر مستثنی نبوده و چند وقتی است در گیر این بیماری شده است. علائمی شبیه به سرفه، عطسه، بدن درد و مشکل در تنفس همگی می تواند نشانه ای از بروز این بیماری باشد. انجام تست کرونا در منزل شهرک غرب راهی نوین برای روشن شدن وضعیت سلامت جسمانی است. 
توصیه ما به شما این است که از تست کرونا در منزل شهرک غرب استفاده کنید. با توجه به مزیت های این خدمت که در ادامه این مقاله برایتان آورده‌ایم یک گزینه بسیار مناسب برای انجام این آزمایش، تست کرونا در منزل شهرک غرب است. 
چنانچه شما ساکن منطقه شهرک غرب هستید و علائمی شبیه به کرونا در خود و یا اطرافیانتان مشاهده می کنید به منظور برطرف نمودن دغدغه خود و اطمینان از این موضوع که برای درمان بیماری به موقع اقدام کرده اید، می توانید از خدمت تست کرونا در منزل شهرک غرب استفاده کنید.  

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

ضرورت تست کرونا در منزل شهرک غرب 

چرا باید از تست کرونا در منزل شهرک غرب استفاده کنیم؟ در پاسخ به این پرسش ابتدا باید به میزان جدی بودن و اهمیت شیوع کرونا آن هم نه فقط در ایران بلکه در سرتاسر جهان بپردازیم. بیش از نیمی از افرادی که مبتلا به بیماری کرونا شده اند ( در حدود ۷۵ درصد) بدون آنکه حتی متوجه وجود این بیماری شوند، این بیماری را پشت سر گذاشته اند. 
پس جای تعجب نیست اگر این افراد را جزء آن دسته از بیمارانی بدانیم که بدون آنکه خود آگاه باشند جان اطرافیان و افراد جامعه را به خطر می اندازند. متأسفانه هنوز درمان مشخص و حتمی برای بیماری کرونا از سوی مراجع ذی صلاح معرفی نشده است. پس بهتر است که همه ما نگران جان خود و عزیزان و اطرافیان مان باشیم. بنابراین اگر یک یا چند علامت مشکوک به این بیماری را در خود و عزیزانمان دیدیم، می توانیم فورا برای تشخیص و سپس درمان آن اقدام کنیم.
ضرورت استفاده از آزمایش کرونا در منزل شهرک غرب آنجایی بیشتر احساس می شود که آماری نگران کننده از تعداد افراد مبتلا و مرگ و میر ناشی از این بیماری هر روز  منتشر می‌شود.
این در جایی است که همانطور که اشاره شد درمان قطعی برای بیماری کرونا هنوز معرفی نشده است. بنابراین بسیار منطقی به نظر می رسد که در درجه اول از ابتلای خود و اطرافیان به این بیماری جلوگیری کنیم. اما در صورت مشاهده علائم مشکوک به بیماری کرونا، بهترین کار انجام تست کرونا در منزل شهرک غرب است. 
در حال حاضر مجموعه هومکا خدمات خود را به صورت کامل در شهر تهران و کرج ارائه می دهد. با مراجعه به سایت هومکا و در صورت تماس با مشاوران آموزش دیده ما در کمترین زمان از خدمات تست کرونا در منزل شهرک غرب برخوردار خواهید شد.

تست کرونا در منزل شهرک غرب

 

مزایای استفاده از تست کرونا در منزل شهرک غرب 

پرسش دیگری که هنگام استفاده از یک خدمت و یا محصول حتما مطرح می شود در رابطه با مزیت های آن خدمت و محصول است. بیایید به این موضوع این گونه نگاه کنیم که بجای خدمت تست کرونا در منزل شهرک غرب باید برای انجام آزمایش از خانه خارج شویم. زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در جمع های چند نفره و محیط های بسته تنها برخی از کارهایی است که موجب نگرانی و دغدغه ما می‌شود.
اما این تمام ماجرا نیست. بهره گیری از تست کرونا در منزل شهرک غرب فواید دیگری نیز به همراه دارد. این فواید که شما را به استفاده از آن ترغیب خواهد کرد در ادامه آورده شده است:

✔  لازم نیست برای انجام تست کرونا در منزل شهرک غرب از خانه خارج شوید.

✔ هزینه حمل و نقل برای رفتن به محل انجام آزمایش حذف می شود.

✔ دغدغه بودن در جمع های چندین نفره از بین خواهد رفت.

✔ تست کرونا در منزل شهرک غرب به شکل دقیق شما را از داشتن بیماری مطلع می کند.

✔ انجام تست کرونا در منزل شهرک غرب علاوه بر دقیق بودن، سریع و راحت است.

✔ خدمات هومکا برای تست کرونا در منزل شهرک غرب هم جامع و هم دارای تخفیف های مناسب است.

✔ افرادی متخصص و زبده تمامی مراحل انجام تست کرونا در منزل شهرک غرب را انجام می‌دهند.

 

هزینه تست کرونا در منزل شهرک غرب 

یکی از دغدغه های افرادی که دچار کسالت و بیماری می شوند، بحث های مربوط به قیمت و هزینه های انجام آزمایش و خدمات درمانی است. در رابطه با موضوع تست کرونا در منزل شهرک غرب، مجموعه هومکا به این بخش نیز در کنار حفظ کیفیت بالا در ارائه خدمات توجه خاصی داشته است. قبل از اطلاع از هزینه انواع تست کرونا باید با انواع روش‌های تست کرونا آشنا شویم. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها(CDC) دو نوع تست کرونا برای تشخیص ابتلا به ویروس در حال حاضر و یا در گذشته عبارتند از:

  • تست تشخیصی یا همان پی سی آر به شما می گوید که آیا عفونت فعلی دارید یا خیر. از دو نوع آزمایش ویروسی می توان استفاده کرد: آزمایشات تقویت اسید نوکلئیک (NAAT) و آزمایشات آنتی ژن.
  • آزمایش آنتی بادی (که به آن تست سرولوژی نیز می‌گویند) به شما می‌گوید که آیا قبلاً عفونت داشته اید یا خیر. برای تشخیص عفونت فعلی نباید از آزمایش‌های آنتی بادی استفاده شود.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

دقت تست کرونا در منزل شهرک غرب 

با توجه به این که در حدود یک سال از زمان انتشار و همه گیر شدن این ویروس می گذرد، دانشمندان در تلاش هستند تا پیسوته روش های تشخیصی مناسب و دقیق را بیابند. تست پی سی ار که در ادامه به آن اشاره می کنیم دقیق ترین تست موجود در تشخیص بیماری کرونا است. 
اما هیچ آزمایشی خالی از خطا و اشتباه نیست و عوامل متعددی در دقیق بودن تست کرونا در منزل شهرک غرب دخیل هستند. این عوامل در ادامه آورده شده اند:

✔ زمان انجام نمونه گیری

✔ رعایت دقیق نکات مربوطه در هنگام نمونه گیری

✔ روش صحیح در انتقال نمونه به آزمایشگاه در خدمت تست کرونا در منزل شهرک غرب

✔ دقیق بودن دستگاه های مورد استفاده در ازمایش کرونا در منزل شهرک غرب

✔ سلامت کیت های استفاده شده در آزمایشگاه

✔ فرد انجام دهنده آزمایش کرونا در منزل شهرک غرب باید به شکل دقیق نمونه گیری را انجام دهد.

ممکن است برخی از افراد اینگونه تصور کنند که تنها با مراجعه به آزمایشگاه نتایج دقیق حاصل می شود و تست کرونا در منزل شهرک غرب از دقت کافی برخوردار نیست. در حالی که اگر نکات گفته شده در بالا به خوبی رعایت شوند، نه تنها تست کرونا در منزل شهرک غرب تفاوتی با انجام آزمایش در ازمایشگاه ندارد بلکه با انجام تست کرونا در منزل شهرک غرب نگرانی از بابت حضور در محیط شلوغ آزمایشگاه نیز برطرف خواهد شد.

تست کرونا در منزل شهرک غرب

 

چرا هومکا را برای انجام تست کرونا در منزل شهرک غرب انتخاب کنیم؟

اما در پاسخ به این پرسش که چرا باید به هومکا در انجام تست کرونا در منزل شهرک غرب اطمینان کنیم و از خدمات این مجموعه استفاده کنیم، دلایل روشنی را بر این موضوع در ادامه آورده ایم. تست کرونا در منزل شهرک غرب را می توانید از هومکا سفارش دهید به این دلایل که:

✔ کیفیت بالای خدمات ارائه شده در هومکا خیالتان را از بابت دقت آزمایش و خدمات جانبی راحت می کند.

✔ هزینه خدمات ارائه شده در هومکا مقرون به صرفه است.

✔ مجموعه هومکا در کنار ارزان بودن خدمات اهمیت بیشتری را به کیفیت بالای خدمات داده است.

✔ تمامی اصول و پروتوکل های بهداشتی به دقت رعایت می شوند.

✔ بهره گیری از متخصصان زبده و با تجربه در هومکا 

✔ مراکز درمانی معتبر و شناخته شده ای با هومکا در حال همکاری هستند.

✔ سلامتی سفارش دهندگان برای هومکا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

✔ و در نهایت هومکا سعی دارد تا تجربه ای خوب را در به کار گیری تست کرونا در منزل شهرک غرب برای شما رقم بزند.

انجام خدمات تست کرونا در منزل تنها به منطقه شهرک غرب محدود نیست و از این رو شما می‌توانید از خدمات تست در کرونا در سایر مناطق تهران مانند تست کرونا حکیمیه نیز استفاده کنید.

 

تست کرونا در منزل شهرک غرب در یک نگاه 

در صورتی که قصد دارید از خدمت انجام تست کرونا در منزل شهرک غرب استفاده کنید، می توانید از طریق دکمه ی ثبت رایگان درخواست، سفارش خود را ثبت کنید و ادامه را به متخصصان ما در هومکا بسپارید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

یکی از اصلی‌ترین مزایای انجام آزمایش کرونا، آغاز به موقع درمان در صورت مثبت بودن پاسخ آزمایش است. فردی که به کرونا مبتلا شده است، می‌بایست هر چه سریعتر وارد قرنطینه شود. برای بهره‌گیری از خدمات درمانی، استفاده از خدمات درمان در محل بهترین راه برای افراد حاضر در قرنطینه می‌باشد. خدماتی مانند پزشک در منزل، تزریقات در منزل و سرم در منزل از جمله پرکاربردترین خدمات درمانی می‌باشند که فرد مبتلا به کرونا می‌تواند از این خدمات در شرایط قرنطینه، استفاده نماید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا انجام تست کرونا در منزل ایمن است؟
بله. کارشناسان ما با رعایت تمامی نکات بهداشتی اقدام به نمونه‌گیری خواهند کرد.
خدمات تست کرونا در منزل هومکا چه شهرهایی را پوشش می دهد؟
سراسر استان تهران، کرج و حومه و مشهد.
دقت آزمایش کرونا در منزل چقدر است؟
همانطور که می‌دانید مدت زیادی از حضور این ویروس در بین ما گذشته است و در این مدت دانشمندان، برای یافتن آزمایشات دقیق تشخیصی، تلاش بسیاری کرده‌اند. تا به الان می‌توان گفت که دقیق‌ترین تست موجود، همان تست پی سی آر است که بالاتر راجع به آن گفته بودیم. برخی از افراد این ‌گونه فکر می‌کنند که اگر حضوری به آزمایشگاه مراجعه کنند نتیجه‌ی مطمئن‌تری می‌گیرند و انجام تست کرونا درب منزل دقت بالایی ندارد. درحالی که اگر نکات گفته شده رعایت شود، انجام تست کرونا در خانه نه تنها تفاوتی با انجام آن در مراکز درمانی نخواهد داشت بلکه به مراتب مطمئن‌تر و ایمن‌تر از انجام آن در محیط شلوغ آزمایشگاه است.
اگر به صورت فوری به تست کرونا در خانه نیاز داشته باشم باید چه کاری انجام بدهم؟
در صورت نیاز فوری به تست کرونا در منزل، می‌توانید با مجموعه هومکا تماس بگیرید و فوریت را مطرح کنید. کارشناسان ما نیز با دریافت اطلاعات اولیه از شما، تلاش می‌کنند تا هماهنگی‌های لازم برای اعزام پرستار در سریع‌ترین زمان ممکن را انجام دهند.
آیا پرستارها در فرایند آزمایش کرونا در خانه نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند؟
در این زمینه جای نگرانی نیست. تمام پرستار‌ها آموزش‌دیده و با تجربه هستند و در هنگام مراجعه به منزل شما، تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد و کمترین تماس را با وسایل خانه شما خواهند داشت.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل