تست کرونا استانبول
خانه
مقالات
تست کرونا استانبول

تست کرونا استانبول

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
تست کرونا پروازی خود را در منزل، هتل یا فرودگاه انجام دهید!
این روز‌ها برای سفر به خارج از ایران و همچنین برای ورود به ایران می‌بایست در کنار سایر مدارک لازم برای پرواز نتیجه منفی تست PCR خود را نیز ارائه کنید. برای انجام تست کرونا پروازی نیازی به مراجعه به آزمایشگاه نیست. شما می‌توانید به راحتی با ثبت درخواست تست کرونا پروازی، در منزل، هتل یا فرودگاه تست دهید. همچنین برای برگشت خود نیز می‌توانید از هومکا درخواست تست کرونا پروازی در استانبول را داشته باشید.

این روزها با وجود ویروس کرونا، قوانین ورود و خروج کشورها دستخوش تغییراتی شده است و شما در کنار مدارک قبلی مورد نیاز برای سفر، به نتیجه منفی تست PCR کرونا و کارت واکسن خود نیاز دارید.
برای انجام تست کرونا پروازی هر کشور قوانین خاص خودش را دارد. همچنین تست کرونا برای پرواز باید در آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت و ایرلاین پرواز انجام شود. برای انجام تست کرونا برای پرواز به ترکیه و یا تست کرونا در استانبول به ایران، می‌توانید با انجام تست کرونا پروازی در منزل یا هتل، دردسر‌های مراجعه به آزمایشگاه‌های مورد تایید ایرلاین‌ها و معطلی در آزمایشگاه و مراجعه دوباره برای دریافت جواب تست  را پشت سر بگذارید. مجموعه هومکا با آزمایشگاه‌های مورد تایید ایرلاین‌ها همکاری دارد. هومکا تست کرونا برای پرواز را در محل برایتان انجام می‌دهد و سپس نمونه شما را به آزمایشگاه‌های مورد تایید ایرلاینتان برده و جواب را برایتان ارسال می‌کند. 

ثبت درخواست تست کرونا برای پرواز

 

تست کرونا در استانبول

مجموعه هومکا آمادگی دارد تا در کشور ترکیه و در شهر استانبول نیز تست کرونا پروازی شما را انجام دهد، تا شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف و سردرگمی در این شهر برای انجام تست کرونا نداشته باشید. شما می‌توانید هنگام رفت، تست کرونا استانبول خود را برای زمان برگشت ثبت کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت و ثبت خدمت تست کرونا در استانبول و یا تماس با مجموعه هومکا نیز درخواست خود را ثبت نمایید. تست کرونا در استانبول در منزل، هتل، فرودگاه یا محل مورد نظر شما انجام خواهد شد و پاسخ آن در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال ‌می‌شود.

تست کرونا استانبول

 

خدمات تست کرونا پرواز ترکیه

ترکیه از زمان شیوع ویروس بیماری کرونا تا به امروز، قوانین جدیدی را برای مسافران خارجی تعیین کرده است تا بتواند میزان این بیماری را در کشور کنترل کند. این قوانین تنها شامل حال مسافران کشور ترکیه نمی‌شود. بلکه مسافران کشورهای دیگر که از پروازهای ترانزیتی ترکیه استفاده می‌کنند هم باید از این قوانین پیروی کنند.
جدا از شناسنامه، کارت ملی و دیگر مدارک مورد نیاز، مدرکی که نشان‌دهده سلامت مسافر و عدم ابتلای او به کرونا است هم نیاز خواهد بود. پس افراد بدانند که اگر قصد سفر به ترکیه را دارند، باید حتما قبل از آن برای انجام تست کرونا اقدام کنند.

تست کرونا ترکیه

شرایطی که ترکیه برای مسافران خارجی حال حاضر در نظر گرفته است، به شرح ذیل خواهد بود:

• افراد بزرگسال بالای ۱۲ سال نیاز به ارائه مدرک تست منفی کرونا دارند.

• نوزادان نیازی به ارائه تست کرونا ندارند.

• از زمان انجام تست کرونا پرواز ترکیه نباید بیش از ۹۶ ساعت گذشته باشد. چون در این صورت دیگر اعتباری ندارد و مسافر باید مجددا تست کرونا را انجام دهد.

• مدرک تست کرونا باید تنها از آزمایشگاه‌های مورد قبول شرکت هواپیمایی مورد نظر دریافت شده باشد.

انجام تست کرونا برای پرواز از سوی مراجع ذیربط به امری واجب و ضروری تبدیل گشته است. در همین راستا در سایت معتبر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) آورده شده است:

سفر هوایی نیازمند گذراندن زمان و حضور در خطوط و پایانه‌های فرودگاه دارد. در نتیجه هر فردی که در این محیط حاضر می‌شود، به صورت مکرر با افراد حاضر در این مراکز در ارتباط خواهد بود. با وجود اینکه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در فرودگاه الزامی است، اما حضور طولانی افراد در این اماکن سبب انتقال ویروس می‌شود. به همین دلیل انجام تست کرونا پیش از قرار گرفتن در فرودگاه الزامی می‌باشد.

call button submit

 

آزمایشگاه‌های طرف قرارداد تست کرونا پرواز ترکیه

هر شرکت هواپیمایی، آزمایشگاه خاصی را قبول دارد. پس اگر می‌خواهید پرواز خود را به ترکیه با آن ایرلاین انجام دهید، حتما برای تست دادن باید به فهرست آزمایشگاه‌هایی که شرکت هواپیمایی ارائه داده است، دقت کنید. جز این، تست منفی شما قابل قبول نخواهد بود و نهایتا اجازه سوار شدن به هواپیما و سفر به ترکیه را نخواهید داشت.
چند آزمایشگاه مورد قبول میان شرکت‌های هواپیمایی وارش، ماهان، ایران‌ایر، قشم‌ایر، آسمان، ترکیش، پگاسوس و غیره در زیر نام برده شده‌اند:

• آزمایشگاه ونک در تهران

• آزمایشگاه ساواژنوم در تهران

• آزمایشگاه ایراژن در تهران

• آزمایشگاه نبض در تهران

• آزمایشگاه بیمارستان عرفان نیایش در تهران

• آزمایشگاه پاتوبیولوژی آراد در کرج

• آزمایشگاه بیمارستان دی در تهران

• آزمایشگاه نیکان در مشهد

• آزمایشگاه راز در شیراز

و غیره که تعداد بسیار زیادی دارند و ما تنها برای نمونه این چند مورد را معرفی کردیم. همچنین شما می‌توانید تست کرونا پروازی خود را در منزل یا محل مورد نظر خود انجام دهید. مجموعه هومکا با آزمایشگاه‌های مورد تایید ایرلاین‌ها همکاری داشته و پس از نمونه‌گیری در محلو دریافت اطلاعات پاسپورت و بلیط شما، نمونه را به آزمایشگاه فرستاده و جواب تست کرونا پروازی را برای شما ارسال می‌کند.

آزمایشگاه برای تست کرونا ترکیه

 

تست کرونا برای سفر به ترکیه در منزل

یکی از ساده‌ترین راه‌های انجام تست کرونا برای پرواز ترکیه، تست کرونا در منزل است. متاسفانه مراجعه به آزمایشگاه و بیمارستان‌های شهرهای بزرگ برای انجام تست کرونا پرواز ترکیه، زمان و هزینه بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. از آن جایی که صرفه‌جویی در زمان و هزینه قبل از سفر اهمیت بالایی دارد، توصیه می‌شود تست کرونا را در منزل انجام دهید.
آزمایشگاه‌هایی که ارائه‌دهنده خدماتی مانند تست کرونا هستند، محیط‌های بسیار آلوده‌ای دارند و ممکن است حتی اگر شخص مراجعه‌کننده به بیماری کرونا مبتلا نباشد، با رفتن به این مراکز و آزمایشگاه‌ها، ویروس وارد بدن او شود. اما زمانی که از مراکز ارائه خدمات درمانی در منزل استفاده کنید، نگرانی بابت مریضی و ابتلا به ویروس کرونا نخواهید داشت.

 

مناطق تحت پوشش تست کرونا پرواز ترکیه

خدمت تست کرونا برای سفر به ترکیه و بازگشت به ایران هومکا فعلا محدود به مناطق مختلف شهر تهران، کرج، مشهد و استانبول خواهد بود. به منظور استفاده از خدمات هومکا کافی است درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن، متخصصان ما به منزل شما اعزام شوند.

ثبت درخواست تست کرونا برای پرواز

 

تست کرونا پرواز ترکیه با هومکا

مجموعه هومکا با آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی معتبر زیادی همکاری می‌کند و این می‌تواند نشان از عملکرد خوب و باکیفیت مجموعه هومکا باشد. همچنین این مجموعه توانسته است با سخت‌گیری‌های بسیار، نیروهای متخصصی را با خود همراه کند و این میزان اهمیتی که مجموعه برای سلامت عموم مردم قائل است را مشخص می‌کند.

شما ثبت درخواست خدمات مجموعه هومکا را به دو شیوه می‌توانید انجام دهید:

• از طریق وبسایت مجموعه هومکا

• از طریق تماس تلفنی با مجموعه هومکا

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

نتیجه تست کرونا تا حداکثر چند ساعت قبل از پرواز مورد تایید است؟
در اغلب کشور‌ها نتیجه تست کرونا تا ۷۲ ساعت قبل از پرواز مورد تایید است. اما قوانین کشورها و ایرلاین‌ها متفاوت بوده و می‌بایست میزان دقیق آن را از ایرلاین پروازی خود پرس و جو کنید.
آیا کودکان برای ورود به ترکیه باید تست کرونا بدهند؟
ارائه نتیجه منفی تست کرونا برای کودکان بالای شش سال الزامی است.
آیا با وجود داشتن کارت واکسن، نتیجه منفی تست کرونا نیز باید ارائه شود؟
قوانین ورود به کشورها با توجه به شرایط کرونا مدام در حال تغییر است. اما برای ورود به تقریبا تمام کشورها می‌بایست در کنار کارت واکسن، نتیجه منفی تست کرونا نیز ارائه شود.
برای ثبت درخواست تست کرونا در استانبول چه باید کرد؟
شما می‌توانید هنگام ثبت درخواست تست کرونا برای سفر به ترکیه، تست کرونا استانبول برای بازشت به ایران را نیز ثبت نمایید. همچنین می‌توانید از طریق سایت هومکا و یا تماس با مجموعه نیز درخواست خود را ثبت کنید.
آیا هومکا مجوزهای لازم را برای انجام آزمایش کرونا در منزل در اختیار دارد؟
بله. نام شرکت ما سفیران سلامت سپینود است و با برند هومکا در حال فعالیت هستیم. مجوز مورد نیاز برای انجام چنین فعالیتی «مجوز ارائه خدمات و مراقبت‌های بالینی در منزل» است که مجموعه‌‌ی هومکا آن را کسب کرده است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل