آزمایش در منزل شرق تهران
خانه
مقالات
آزمایش در منزل شرق تهران

آزمایش در منزل شرق تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه‌ی خدمات آزمایشگاهی، تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی قابل انجام است.
آزمایش با نسخه یا درخواست شما
چکاپ بانوان
چکاپ آقایان
چکاپ سالمندان (بانوان)
چکاپ سالمندان (آقایان)
پکیج‌های تخصصی
آزمایش خود را توسط حرفه‌ای‌ترین پرستاران در منزل خود انجام دهید!
انجام آزمایش امری است که بسیاری از ما آن را تجربه کرده‌ایم. برای انجام آزمایش گاه زمان زیادی را معطل می‌شویم. علاوه بر آن رفت و آمد به آزمایشگاه نیز خود وقت‌گیر است. راه حل این مشکل انجام آزمایش در خانه توسط پرستاران حرفه‌ای با قیمتی بسیار مناسب می‌باشد.

انجام آزمایش به موقع می تواند در کیفیت سلامتی و سطح زندگی ما تاثیر شگرفی داشته باشد. آزمایش به پزشک کمک می کند تا تمام فاکتورهای مهم جسمی ما را بررسی کرده و بتواند در صورت وجود مشکل جهت رفع آن اقدام درست را انتخاب کند. به همین علت است که وقتی به یک علت به خصوص، مثلا دل درد به پزشک مراجعه می کنیم، پس از معاینه اولیه برای تشخیص نهایی درخواست آزمایش های ویژه ای می کند. برای انجام آزمایش‌های مورد درخواست پزشک باید صبح زود به آزمایشگاه بروید، ساعت ها منتظر بمانید و سپس نمونه گیری لازم را انجام دهید. احتمالا ماندن در محیط آلوده آزمایشگاه و صرف وقت بسیار در ترافیک برای بسیاری از افراد آزاردهنده است. راه‌حل چیست؟ بله آزمایش در منزل بهترین و امن ترین گزینه در چنین شرایطی است. در شرق تهران آزمایش در منزل به سادگی و با مناسب ترین هزینه ها انجام می شود. با ما همراه باشید تا برایتان توضیح کاملی دهم.

جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست آزمایش در منزل بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

مزایای آزمایش در منزل شرق تهران

اگر ساکن شرق تهران باشید حتما می دانید این منطقه روزانه با چه حجم از ترافیکی روبه رو می شود. پس شما می دانید آزمایش در منزل و محل کار شرق تهران چقدر می تواند اهمیت داشته باشد. چرا آزمایش در منزل بهتر است؟ ترافیک روزانه، مدت زمان طولانی برای پیدا کردن یک جای پارک، انتظار تمام نشدنی برای رسیدن نوبت جهت نمونه گیری، شلوغی، سر و صدا و جمعیت بسیار زیادی که با آن روبه رو می شوید؛ همه این ها تنها گوشه ای از معضلاتی است که هنگام مراجعه حضوری به آزمایشگاه با آن روبه رو می شوید. با فرض بر این مسئله که نیمی از جمعیت حاضر در آن آزمایشگاه تنها به دلیل چک آپ سالانه مراجعه کرده اند اما نیم دیگر دچار بیماری به خصوصی هستند، تصور کنید چند درصد از این بیماری ها می تواند به شما منتقل شود! احتمال ابتلا به ویروس کرونا را در آخر لیست ترسناکمان می آوریم. نمونه گیری در منزل در شرق تهران، یا هر کجایی دیگر این شهر بزرگ می تواند شما را از تمامی این مسائل و معضلات احتمالی حفظ کند. اما آزمایش در خانه برای یک سری از خانواده ها جزو واجبات است.

برای ثبت درخواست آزمایش در منزل شرق تهران بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

تماس برای ثبت درخواست رایگان

آزمایش در منزل شرق تهران

 

چه خانواده هایی نیازمند انجام آزمایش در منزل شرق تهران هستند؟

آزمایش در منزل شرق تهران برای برخی از افراد جنبه تجمّلی دارد. ممکن است شما هم همینطور فکر کنید. اجازه بدید نمونه گیری در منزل در تهران را از روی دیگری نشانتان دهم.

✔ آزمایش در منزل سالمندان شرق تهران
تا به حال شده است که به این مسئله فکر کنید با هر بار بردن پدر یا مادر سالمندتان به آزمایشگاه چقدر این عزیزان و یا خودتان اذیت می شوید؟ رفتن به آزمایشگاه و قرار گیری در آن صف طولانی و حجم شلوغی جمعیت، برای شما هر چقدر سخت باشد، برای سالمندتان دو برابر سخت تر خواهد بود. آزمایش در منزل برای سالمندان تهران می تواند یک راه حل صد در صد تضمینی و خوب برای برقراری آسایش این عزیزان و ذخیره وقت برای شما باشد.
 

✔ آزمایش در منزل معلولین (توان یابان) تهران
آزمایش های ماهانه و سالانه و یا نمونه گیری های به درخواست پزشک برای افرادی که دچار معلولیت به خصوصی هستند می تواند یک کابوس باشد. متاسفانه سیستم شهری در تهران به گونه ای طراحی نشده است که توان یابان بتوانند به راحتی در سطح شهر تردد کنند. اگر این مسئله را فراموش کنیم، اگر آزمایشگاه در یک بیمارستان بزرگ باشد و یا در ساختمانی واقع شده باشد که پله های زیادی دارد، رفتن به محیط آزمایشگاه می تواند بسیار سخت و اذیت کننده باشد. بنابراین آزمایش در منزل کم توانان شرق تهران، یک راه حل بسیار خوب برای این دسته از افراد است. همچنین این افراد می‌توانند جهت راحنی خود و با کمترین هزینه از خدمات پزشک در منزل مجموعه هومکا نیز بهره‌مند شوند.
 

✔ آزمایش در منزل کودکان شرق تهران
تجربه های پزشکی و درمانی کابوس کودکان و یا حتی والدین آن ها است. قرار گرفتن در محیط آزمایشگاه برای یک کودک، خصوصاً اگر بیماری داشته باشد می تواند برای همیشه اثرات منفی بر روحیه وی بگذارد. آزمایش کودکان در منزل تهران می تواند بیشتر اضطراب های کودک و والدینش را خنثی کند. چرا که با بودن در محیط امن خانه و در آغوش پدر و مادر کودک احساس آرامش بیشتری خواهد داشت.
 

✔ آزمایش در منزل بیماران شرق تهران
بسیاری از خانواده ها از بیمار خود خارج از بیمارستان و در خانه نگه داری و مراقبت می کنند. اگر بیمار در بیمارستان بستری باشد، انجام آزمایش های وی به صورت اتوماتیک وار و توسط بیمارستان انجام می شود. اما اگر بیمار شما در خانه باشد، رفتن به آزمایشگاه گاهی برای وی غیر ممکن و یا بسیار سخت است. بنابراین آزمایش بیمار در خانه یک کمک بزرگ در جهت تسریع روند بهبودی این افراد است.

انجام آزمایشات به صورت منظم و با برنامه به شما این امکان را می‌دهد که سلامتی خود را زیر نظر داشته باشید و در صورت بروز مشکل هرچه سریع‌تر آن را برطرف کنید. یکی از انواع آزمایشات آزمایش خون کامل است که در آن انواع فاکتور‌های سلامتی بدن بررسی می‌شود و اهمیت بسیار بالایی دارد. در رابطه با اهمیت انجام این آزمایش سایت موسسه ملی قلب(NHLBI)، ریه و خون می‌گوید:

آزمایش خون عملکرد اندام های شمارا بررسی می‌کند و نشان می دهد که درمان‌ها به خوبی کار می کنند یا خیر. به طور خاص، آزمایش خون می‌تواند به پزشکان کمک کند:

  • عملکرد اندام ها - مانند کلیه ها ، کبد ، تیروئید و قلب - را ارزیابی کنند
  • بیماری‌هایی مانند سرطان، HIV / AIDS، دیابت، کم خونی و بیماری کرونر قلب را تشخیص دهند.
  • بررسی کند که آیا فاکتورهای خطر ابتلا به بیماری قلبی را دارید یا خیر
  • بررسی کند که آیا داروهای مصرفی موثر هستند یا خیر
  • میزان لخته شدن خون را ارزیابی کنند

ممکن است بگویید، همه ما می دانیم که آزمایش در خانه چه برتری هایی خواهد داشت اما پرداخت هزینه های گزاف این روند آزمایش برای ما غیر ممکن است. حق با شماست؛ آزمایش در منزل می تواند بیشتر از انجام آزمایش در محیط آزمایشگاه آب بخورد. اما می توان با انتخاب مجموعه درست جهت انجام آزمایش در خانه، هزینه های خود را تا حد بسیاری کنترل کرده و از مزیت های آزمایش در منزل بهره مند شوید. جهت ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست آزمایش در منزل شرق تهران بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

دکمه ثبت درخواست رایگان

 

هزینه آزمایش در منزل شرق تهران

همانطور که گفتیم، آزمایش در منزل می تواند کار پر هزینه، گران و تجمّلی تلقی شود. البته در دوره ای مثل امروز با همه گیری ویروس کرونا به هیچ عنوان این طور نیست. اما در کل دریافت خدمات پزشکی در منزل آن هم در شهری مانند تهران می تواند گران تمام شود. اما همیشه هم چنین نیست. مجموعه ای مانند مجموعه خدمات درمانی هومکا با تقسیم بندی پکیج های ارائه خدمت خود در دو طبقه استاندارد و اقتصادی شرایطی را فراهم می کند که بتوانید در هر شرایطی از خدمات آزمایش در منزل شرق تهران و دیگر مناطق این شهر بهره بگیرید.

اگر بخواهید به صورت دقیق بدانید آزمایش در منزل چقدر هزینه خواهد داشت، می توانید به صورت رایگان در مورد آزمایش و یا خدمت مورد نظرتان مشاوره رایگان بگیرید. هزینه آزمایش در منزل هومکا می تواند متفاوت باشد. این تفاوت قیمت، بستگی به نوع خدمت ارائه شده و آزمایش های درخواستی وجود دارد. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص آزمایش در منزل شرق تهران بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

اجازه دهید مثال خود را با همان آزمایش در منزل شرق تهران هومکا ادامه دهیم. اگر قصد انجام آزمایش به خصوصی دارید، می خواهید چک آپ سالانه انجام دهید و یا بر اساس نسخه پزشک نمونه گیری کنید می توانید به وبسایت هومکا مراجعه کنید، فرم درخواست مشاوره رایگان را پر کرده و با پشتیبان های مجموعه و متخصصین ارتباط برقرار نمایید. و یا اگر به اینترنت و سایت ها اعتقادی ندارید می توانید با برقراری تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ به صورت تلفنی پاسخ تمامی سوالات خود در زمینه آزمایش در منزل را دریافت نمایید. هومکا دارای یک تیم بسیار قدرتمند و دقیق جهت آزمایش در منزل شرق تهران است.

آزمایش در منزل شرق تهران

 

انواع آزمایش در منزل شرق تهران

آزمایش ها، نمونه گیری ها و خدمات پزشکی بسیاری هستند که می توان آن ها را بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه، درمانگاه و یا پزشک بر طرف کرد. هومکا به عنوان یک مجموعه معتبر در زمینه ارائه خدمات درمانی آنلاین خدمت های زیر را به صورت تخصصی و تیم مجرب انجام می دهد:

۱. چکاپ های ماهانه در خانه مانند آزمایش کامل ویژه سالمندان، آزمایش کامل آقایان، چکاپ کامل ویژه خانم ها، آزمایش بارداری و ...

۲. آزمایش های مخصوص به درخواست پزشک و با توجه به نسخه

۳. آزمایش ژنتیک در منزل

۴. آزمایش اعتیاد در منزل

۵. تست کرونا در منزل

۶. تزریقات در منزل

۷. پزشک در منزل

۸. فیزیوتراپی در منزل

۹. پرستار کودک و سالمند و...

مهم ترین ویژگی هومکا، انجام آزمایشات و کلیه خدمات درمانی با رعایت حداکثری بهداشت است. برتری دیگر هومکا در مقایسه رقابیش، تیم مجرب و متخصص آن است. سخت گیری های اولیه مجموعه جهت جذب نیروهای ارائه خدمت در کادر درمان سبب شده تا کادر ارائه خدمت درمانی در بهترین وضعیت خود انجام وظیفه کنند.

اگر در تهران زندگی می کنید، تفاوتی ندارد در شرق، غرب، شمال، جنوب و یا حومه این شهر بزرگ هستید و یا ساکن استان البرز هستید می توانید از کلیه خدمات درمان در خانه هومکا بهره بگیرید.

درنگ نکنید و با تماس با پشتیبان‌های مجموعه به شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱، کیفیت آزمایش در منزل را به خود و خانواده تان هدیه دهید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
گروه خدمت*
گروه خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

مزایای آزمایش در منزل شرق تهران کدام‌اند؟
اگر ساکن شرق تهران باشید حتما می دانید این منطقه روزانه با چه حجم از ترافیکی روبه رو می شود. پس شما می دانید آزمایش در منزل و محل کار شرق تهران چقدر می تواند اهمیت داشته باشد. چرا آزمایش در منزل بهتر است؟ ترافیک روزانه، مدت زمان طولانی برای پیدا کردن یک جای پارک، انتظار تمام نشدنی برای رسیدن نوبت جهت نمونه گیری، شلوغی، سر و صدا و جمعیت بسیار زیادی که با آن روبه رو می شوید؛ همه این ها تنها گوشه ای از معضلاتی است که هنگام مراجعه حضوری به آزمایشگاه با آن روبه رو می شوید. با فرض بر این مسئله که نیمی از جمعیت حاضر در آن آزمایشگاه تنها به دلیل چک آپ سالانه مراجعه کرده اند اما نیم دیگر دچار بیماری به خصوصی هستند، تصور کنید چند درصد از این بیماری ها می تواند به شما منتقل شود! احتمال ابتلا به ویروس کرونا را در آخر لیست ترسناکمان می آوریم. نمونه گیری در منزل شرق تهران، یا هر کجایی دیگر این شهر بزرگ می تواند شما را از تمامی این مسائل و معضلات احتمالی حفظ کند. اما آزمایش در خانه برای یک سری از خانواده ها جزو واجبات است.
چه خانواده هایی نیازمند انجام آزمایش در منزل شرق تهران هستند؟
آزمایش در منزل سالمندان شرق تهران /آزمایش در منزل معلولین (توان یابان) تهران / آزمایش در منزل کودکان شرق تهران /آزمایش در منزل بیماران شرق تهران
هزینه آزمایش در منزل شرق تهران چقدر است؟
همانطور که گفتیم، آزمایش در منزل می تواند کار پر هزینه، گران و تجمّلی تلقی شود. البته در دوره ای مثل امروز با همه گیری ویروس کرونا به هیچ عنوان این طور نیست. اما در کل دریافت خدمات پزشکی در منزل آن هم در شهری مانند تهران می تواند گران تمام شود. اما همیشه هم چنین نیست. مجموعه ای مانند مجموعه خدمات درمانی هومکا با تقسیم بندی پکیج های ارائه خدمت خود در دو طبقه استاندارد و اقتصادی شرایطی را فراهم می کند که بتوانید در هر شرایطی از خدمات آزمایش در منزل شرق تهران و دیگر مناطق این شهر بهره بگیرید.
انواع آزمایش در منزل شرق تهران کدام‌اند؟
چکاپ های ماهانه در خانه مانند آزمایش کامل ویژه سالمندان، آزمایش کامل آقایان، چکاپ کامل ویژه خانم ها، آزمایش بارداری و ... /آزمایش های مخصوص به درخواست پزشک و با توجه به نسخه /آزمایش ژنتیک در منزل / آزمایش اعتیاد در منزل / تست کرونا در منزل / تزریقات در منزل / پزشک در منزل /فیزیوتراپی در منزل / پرستار کودک و سالمند و...
آیا تست کرونا در منزل ایمن است؟
متخصصان هومکا کلیه پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه را رعایت می‌کنند. بنابراین با خیالی راحت می‌توانید آزمایش کرونا را در منزل انجام دهید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل