سرم در منزل فردیس
خانه
مقالات
سرم در منزل فردیس

سرم در منزل فردیس

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
با هومکا سلامتی بیشتر از همیشه به شما نزدیکتر است!
برای انجام تزریقات مانند سرم لازم نیست به مراکز درمانی مراجعه کنید. این خدمت درمانی به راحتی در منزل به شما ارائه خواهد شد. فقط باید به دنبال یک تیم حرفه‌ایی و البته متعهد باشید. چه جایی بهتر از خانه می‌تواند باعث آرامش روحی شما شود و چه تیمی بهتر از هومکا می‌تواند این خدمت را به شما ارائه دهد. مقاله زیر به معرفی خدمت وصل سرم در منزل پراخته است.

سرم درمانی به تزریق مایع سرم داخل رگ‌های بیمار برای درمان گفته می‌شود و تزریق سرم در برخی شرایط مثلا هنگامی که بدن در اثر خونریزی، سوختگی، اسهال و استفراغ مایعات و املاح را از دست می‌دهد برای جبران آب و الکترولیت‌ها رایج است، حدود دو سوم از وزن بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد این آب داخل اکثر یاخته‌ها بدن و فضای بین سلولی وجود دارد که کم شدن آب بدن یا دهیدراسیون در برخی از موارد می‌تواند خطرناک باشد و باعث بروز علائمی مثل: خستگی، سرگیجه، کند شدن نبض، سردرد و حتی در برخی از موارد باعث تب و لرز و تشنج شود. در این شرایط پزشکان برای جبران مایعات از دست رفته ممکن است سرم تجویز کنند و از طرفی بسیاری از بیمارانی که بستری می‌شوند به تزریق سرم نیاز دارند. در برخی اوقات برای اینکه روند بهبودی بیمار را تسریع بخشیم  لازم است شیوه مراقبت را نسبت به حالت معمول تغییر دهیم و سطح درمان را ارتقا دهیم.

استفاده از خدمات پزشکی و پرستار در خانه  یک روش موثر است، اگر شما در فردیس زندگی می‌کنید می‌توانید از خدمات سرم در منزل فردیس استفاده کنید. وصل سرم جزیی از خدمت تزریقات در منزل به‌شمار می‌رود. کارشناسان ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند. شما فقط کلیک کنید. 

دکمه تماس برای مشاوره رایگان

 

مزایای تزریق سرم در منزل فردیس

تزریق سرم در منزل فردیس مزایا زیادی نسبت به مراجعه حضوری به بیمارستان دارد که برخی از این مزایا، برای شما ذکر می‌کنیم:

صرفه جویی در وقت و هزینه: وقت برای انسان‌های امروزی که اکثر زمانشان صرف کار می‌شود، مسئله ای بسیار مهم است در برخی از اوقات مشکلاتی که برای فرد پیش می آید با تزریق سرم‌های قندی و نمکی قابل بهبود است اما شما  برای  تزریق سرم در  مراکز درمانی فردیس  باید وقت و هزینه زیادی را در مسیر رفت و آمد و ترافیک و پیدا کردن محل پارک خودرو صرف کنید  و سپس حتی پس از رسیدن به  بیمارستان یا درمانگاه باید زمان زیادی در انتظار نوبت بمانید و تزریق سرم که می تواند در مدت کوتاهی انجام شود ساعت ها وقت شما را بگیرد و از طرفی مدت زیادی در بیمارستان منتظر اتمام سرم باشید، اما با ثبت رایگان درخواست تزریق سرم در منزل فردیس هومکا شما می توانید به جای صرف ساعت ها زمان، تزریق سرم را در منزل را  و بدون هزینه رفت و آمد در منزل انجام دهید.

دوری از بیماری و آلودگی با تزریق در منزل: استان البزر تراکم جمعیت زیادی دارد و محیط بیمارستان و درمانگاه ها اغلب مملو از جمعیت بیماران است و برخی از بیماران دارای مبتلا به بیماری های واگیر دار از جمله کرونا و آنفولانزا هستند و برای اتمام سرم در بخش تزریقات یا اورژانس منتظر بمانید، که در همین زمان احتمال ابتلا به ویروس کووید ۱۹ وجود دارد، از طرفی شاخص آلودگی استان البزر در برخی از روزهای سال به وضع هشدار می‌رسد که این مساله برای بیماران خطرناک است. شما می‌توانید با خیال راحت و بدون استرس از ابتلا به بیماری و آلودگی هوا با استفاده از خدمات تزریق سرم در منزل فردیس هومکا مورد معالجه قرار بگیرید. علاوه‌براین، می‌توانید از خدمت تست کرونا در منزل نیز استفاده نمایید. 

مهارت بالای متخصصان هومکا در فردیس: تزریق سرم عملی حساس است، که هر فردی قادر به انجام آن نیست و در صورت عدم دانش و مهارت کافی شخص ممکن است به رگ‌های خونی صدمه وارد شود، اما تمامی پزشکان و پرستاران هومکا دارای تجربه و تخصص لازم در زمینه تزریق هستند و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در منزل شما حضور پیدا می‌کنند.

سرم در منزل فردیس

آسایش بیشتر تزریق سرم در منزل: اکثر افراد در منزل آسایش و آرامش بیشتری نسبت به محیط  بیمارستان دارند و در محیط مراکز درمانی دچار استرس می‌شوند و در مقابل آن محیط خانه حس دلگرمی را با خود به همراه دارد و فرد بدون استرس می تواند مراحل تزریق و اتمام سرم را با استفاده از خدمات تزریق سرم در منزل فردیس طی کند.

در نظر گرفتن کودکان و سالمندان و افرادی با شرایط خاص: برخی از افراد به دلیل بیماری‌های خاص به طور مرتب باید مورد تزریق سرم قرار بگیرند یا عده‌ای از بیماران به دلیل معلولیت یا سن بالا حرکت کردن برایشان دشوار یا در برخی از موارد مضر است این افراد می توانند با حداقل میزان جا به جایی تزریق سرم را در منزل با نظم بیشتر نسبت به مراجعه حضوری در مراکز درمانی انجام دهند، از طرفی دیگر کودکان از تزریق سوزن یا سرم واهمه دارند، و حضور در خانه و کنار اعضا خانواده می‌تواند حس ترس در کودک کاهش دهد و با استفاده از خدمات تزریق سرم در منزل فرزندتان کمتر دچار  بی‌تابی و اضطراب می‌شود.همچنین بانوان می‌توانند از خدمت تزریقات زنان در منزل نیز بهره ببرند. 

برای برخورداری از خدمت سرم در منزل هومکا فقط به یک کلیک ساده نیاز دارید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

انواع سرم در منزل فردیس

سرم‌ها از لحاظ ترکیبات شیمیایی شامل موارد زیر می‌شوند :

سرم نمکی: که شامل دو دسته قابل تزریق و  غیرقابل تزریق می‌شود، از سرم های قابل تزریق در جهت جبران آب بدن و در اشخاصی سابقه فشار  خون بالا ندارند  برای افزایش فشار خون و ضد عفونی و شست شو زخم ها در زمان پانسمان استفاده می‌شود.

سرم قندی: که غلظت‌های متفاوتی دارند و با هدف کاستن تب بالای بدن، تامین قند خون در هنگام کاهش بیش از حد آن، کمک به بازسازی زخم‌ها و آسیب‌های پوست، کمک به افزایش ادرار برای دفع مواد سمی و افرادی که مشکلات کلیوی دارند کمک می‌کند. 

سرم‌های قندی  - نمکی: این سرم‌ها به طور همزمان هم باعث تامین آب از دست رفته بدن و تامین انرژی می‌شوند.

سرم رینگر: به سرم‌های نمکی ای که در آن املاح دیگری وجود دارد می‌گویند، ازین املاح می‌توان از کلر، پتاسیم و کلیسم نام برد. این سرم برای املاحی که ذکر شد استفاده می‌شود. 

سرم رینگرلاکتات: از نظر ساختاری مشابه پلاسمای خون هستند و وقتی بدن مقداری از مایعاتش را از دست میدهد استفاده ازین سرم در اولویت است  و بیماران کبدی نباید از آن استفاده کنند.

سرم هماکسل: از ترکیبات موجود در استخوان گاو های نر ساخته می‌شود و باید درون هوای سرد نگهداری شود و با هدف بهبود شوک‌های شدید که در اثر سوختگی ایجاد شدند و اسهال و استفراغ مزمن استفاده می‌شود. 

سرم مانیتول: در افرادی که نارسایی شدید کلیوی دارند و دچار سوختگی شده‌اند و مایعات بدن آن‌ها از حالت تعادل خارج شده  استفاده می‌شود.

سرم در منزل فردیس

 

آیا تزریق سرم در منزل فردیس درد دارد ؟

طبعا ورود سوزن به پوست با درد همراه است، اما اگر توسط پرستاری با تجربه انجام شود با درد کمتری صورت می‌گردد. در سایت خط سلامتی(Health Line) در مورد عوارض احتمالی وصل سرم اینطور نوشته شده است: 

وصل سرم در بیشتر مواقع به راحتی انجام می‌شود، اما گاهی اوقات می‌تواند چالش برانگیز باشد،بخصوص اگر اصطلاحا بد رگ نیز باشید.  گاهی اوقات بیمار به تزریق مداوم سرم نیاز دارد. در این حالت نیز بروز برخی عوارض انتظار می‌رود:

پاره شدن رگ
بروز عفونت
فلبیت
آمبولی هوا
گاهی اوقات، این احتمال وجود دارد که  سوزن از جای خود خارج شود. در این صورت دارو به بافت‌های مجاور وارد خواهد شد. سایر عوارض به نوع داروهایی که برای شما تجویز شده است، بستگی دارد. هر دارویی می‌تواند زمینه را برای بروز  واکنش شدید بدن مهیا کند. 

 

آیا تزریق سرم در منزل فردیس برای کرونا مفید است  ؟ 

تزریق سرم یکی از عوامل کاهش علائم کرونا و افزایش سرعت بهبود است، شما با استفاده از خدمات تزریق سرم در منزل فردیس، هوم‌کا می‌توانید حتی در مواقعی که مبتلا به کرونا هستید استفاده کنید، و هر چه سریع‌تر به سلامتی دست یابید. با کلیک بر دکمه زیر از همین حالا سفارش خود را رایگان ثبت کنید.

دکمه تماس برای ثبت رایگان درخواست

 

فرایند درخواست تزریق سرم در منزل فردیس توسط هومکا چگونه است؟

رابط کاربری سایت هومکا، کاربرپسند و به آسانی قابل استفاده است، شما با فرآیند مشکلی درگیر نمی‌شوید و کافیست روی دکمه ثبت رایگان کلیک کنید تا به صفحه ی ثبت سفارش منتقل شوید و سپس سوالاتی ابتدایی مانند محدوده سنی و جنسیت شما پرسیده می‌شود، و در قسمت توضیحات اضافی در مورد شرایط و مشکلتان برای ما بنویسید، زمان را انتخاب کنید تا سفارشتان به صورت رایگان ثبت شود! و در صورتی که تمایلی به ثبت در خواست به صورت آنلاین ندارید باز هم جای نگرانی نیست، می‌توانید از  طریق تماس با شماره‌ی ۰۲۱۶۷۳۷۱ درخواستتان را ثبت نمایید، و سپس همکارانمان با شما تماس خواهند گرفت و مراحل بعدی را به اطلاع شما خواهند رساند.

 

تعرفه تزریق سرم در منزل فردیس

 تعرفه‌ها و هزینه ‌های دریافت این خدمات به نوع درخواست ، نوع سرم شما  و محل زندگی و سایر شرایط و مشکل شما بستگی دارد، به همین دلیل، برای اطلاع از این مسئله می‌توانید دکمه ثبت درخواست را فشار بدهید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند  یا میتوانید  از طریق  تماس با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ درخواست خود را مطرح کنید و همکاران ما در هومکا، متناسب با نیازتان، تعرفه‌ی دقیق را به شما ارائه خواهند داد.   هومکا در این روزهای سخت از شما غافل نبوده و قیمت های هومکا رقابتی است به گونه ای تعیین شده که  اکثر اقشار جامعه توان پرداخت هزینه های آن را داشته باشند و بتوانند به سلامتی و آسایش دست یابند.

سرم در منزل فردیس

 

مناطق تحت پوشش خدمات تزریق سرم در منزل هومکا 

در حال حاضر تمامی خدمات ما در تمامی نقاط تهران، کرج و حومه و مشهد ارائه می‌شوند. و اگر شما ساکن تهران و فردیس هستید می‌توانید درخواستتان را در هومکا ثبت کنید تا از خدمات تزریق سرم در منزل بهره ببرید در غیر اینصورت و در صورت گسترش خدمات به شهرها و استانهای دیگر، قطعا به شما  اطلاع داده خواهد شد.

برای استفاده از خدمت تزریقات و سرم در منزل کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تزریقات در منزل

 

سرم در منزل فردیس با هومکا

هومکا به عنوان برترین مرکز خدمات درمانی در منزل، در حال حاضر  برای شما  شرایطی را فراهم آورده است تا مسیر سلامتی و آسایش را طی کنید. همانطور که دریافتید استفاده از خدمات هومکا مزایا خاص خود را دارد و تلاش هومکا این جهت است که برای شما در طول مسیر سلامتی تجربه خوبی خلق شود و از خدمات رضایت کامل داشته باشید، و در صورتی که تجربه استفاده از خدمات هومکا از قبیل خدمات تزریق سرم در منزل فردیس را داشته‌اید، نظر خود  را برای ما کامنت کنید و تجربه خود را با سایر متقاضیان به اشتراک بگذارید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

خدمت سرم در منزل توسط چه کسانی ارائه می‌شود؟
این خدمت توسط پرستاران آموزش دیده و باتجربه ارائه می‌شود.
خدمت تزریقات در منزل هومکا در چه شهرهایی ارائه می‌شود؟
در حال حاضر این مجموعه خدمت خود را در سطح استان تهران، کرج و حومه و مشهد ارائه می‌دهد.
آیا خارج شدن سوزن سرم از رگ می‌تواند خطرناک باشد؟
در این حالت دارو به بافت‌های مجاور وارد می‌شود. ورود برخی داروها می‌تواند خطرناک باشد.
منظور از فلبیت در وصل سرم چیست؟
در این حالت ورید متورم و دردناک می‌شود. در این شرایط دریافت سرم متوقف خواهد شد.
هزینه وصل سرم و تزریقات در منزل چقدر است؟
قیمت وصل سرم و تزریقات د رمنزل با توجه به تعرفه آن انجام خواهد شد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل