مشاوره روانشناسی در صادقیه
خانه
مقالات
مشاوره روانشناسی در صادقیه

مشاوره روانشناسی در صادقیه

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
روانشناسی در محیط راحت و آشنای منزل!
آیا رفتن به روانشناس و صحبت با او برایتان دشوار است؟ آیا قرارگرفتن در محیط مراکز روانشناسی برایتان دشوار و آزار دهنده است؟ راه حل مشکل شما نرفتن به مراکز روانشناسی و بی خیالی نسبت به آن نیست، بلکه آوردن روانشناس به محیط امن و راحت منزل خود است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این رابطه با ما همراه باشید.

 بنر عدم ارائه خدمت

تا به حال فکر کرده‌اید چرا بدون دلیل خشمگین می‌شوید؟ چرا با وجود آگاهی از ضرر غذاهای چرب و پر کالری باز هم از آن‌ها استفاده می‌کنید؟ چرا بدون دلیل در طول روز کسل هستید؟ چرا تنبل هستید؟ چرا هدف ندارید؟ هدف از زندگی چیست؟ برای دریافت پاسخ با ما همراه باشید.
روانشناسی علمی است که با زندگی ما پیوند عمیقی دارد و به مطالعه ذهن و رفتار انسان می‌پردازد. در علم روانشناسی برای تمام سوال‌هایی که در بالا گفتیم جوابی وجود دارد. امروزه پزشکان با استفاده از علم روانشناسی و روانپزشکی به معالجه اختلالات روان انسان و شناخت آن‌ها می‌پردازند. افراد با کمک روانشناس می‌توانند به درک عمیقی از خود و دیگران برسند.
همانطور که برای جسم خود بسیار ارزش قائل هستید و در هنگام بروز بیماری به پزشک مراجعه می‌کنید برای روان خود نیز باید ارزش قائل شوید و برای درمان به روانشناس مراجعه کنید.
مشاور روانشناسی نیز مانند سایر خدمات سیار دیگر امکان حضور در منزل را دارد و افرادی که به دلایل مختلف، توان حضور در مطب‌های مشاو روانشاسی را ندارند، می‌توانند از خدمات در منزل استفاده کنند. بنابراین اگر اولین بار است با این خدمت مواجه می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مشاوره روانشناسی در صادقیه

 

انواع خدمات مشاوره روانشناسی در صادقیه

روانشناسی دارای شاخه‌های گوناگونی است که در هر شاخه به درمان نوع خاصی از رفتار پرداخته می‌شود. در ادامه شما را با چند نوع از شاخه‌های روانشناسی آشنا می‌کنیم با ما همراه باشید.

♦ روانشناس زیستی
این روانشناسان به مطالعه در مورد رفتار و مغز می‌پردازند که عموما به آن‌ها روانشناس فیزیولوژیک یا روانشناس بیولوژیک می‌گویند. روانشناسان زیستی با مطالعه تاثیرات آسیب‌های مغزی بر رفتار، به درمان و کنترل آسیب‌ها می‌پردازند و از وقوع صدمات ناشی از آسیب جلوگیری می‌کنند.

♦ روانشناس شناختی
روانشناس شناختی به ارزیابی تفکر فرد ،حل مشکل و نحوه تصمیم‌گیری فرد می‌پردازد. این روانشناسان در محیط‌هایی مثل دانشگاه، بیمارستان، مطب خصوصی و غیره فعالیت می‌کنند.

♦ روانشناسی بالینی
این روانشناس افرادی که دچار بیماری‌های روحی و روانی هستند، درمان می‌کند. روانشناس بالینی در خانه، مطب، بیمارستان و غیره می‌تواند به درمان مراجعین خود بپردازد. از نمونه درمان‌های روانشناس بالینی می‌توان به درمان مصرف مواد، سلامت روان بزرگسالان و سلامت روان کودکان اشاره کرد.

♦ روانشناس مشاور
روانشناسان مشاور که شباهت زیادی به روانشناس بالینی دارند، افرادی که دچار مشکلات عاطفی، مشکلات رفتاری، استرس و اختلالات روانی هستند را درمان می‌کنند.

♦ روانشناس رشد
این روانشناسان متخصص، وظیفه معاینه و درمان کودکانی را به عهده دارند که دچار اختلال در رشد یا معلولیت هستند. در واقع کار این روانشناسان مطالعه و تحقیق درباره رشد انسان از کودکی تا پیری است.

♦ روانشناس شخصیت
روانشناس شخصیت به مطالعه شخصیت افراد و تاثیر آن بر زندگی و رفتار فرد می‌پردازد. این روانشناسان به شما می‌گویند که شخصیت‌ شما چگونه در گرفتن تصمیمات زندگی‌تان اثر می‌گذارد.

 

مشاوره روانشناسی در منزل

مشاور روانشناسی در منزل یکی از خدمات پر طرفدار مجموعه هومکا است. امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند که در خانه خود خدمات مشاوره روانشناسی را دریافت کنند زیرا در منزل احساس راحتی بیشتر و همچنین حس اعتماد‌به‌نفس بالاتری نسبت به مطب دارند. در ادامه به معرفی مزیت‌های مشاور روانشناسی در منزل می‌پردازیم.

 

مزیت های مشاوره روانشناسی در منزل

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مشاوره روانشناسی در منزل صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها است. امروزه به دلیل وجود مشغله‌های زیاد، بسیاری از افراد وقت رفتن به کلینیک‌های مشاوره روانشناسی را ندارند و ترجیح می‌دهند که این کار را در خانه انجام دهند. زیرا مدت زمانی که طول می‌کشد تا افراد به کلینیک برسند و همچنین وجود ترافیک سنگین باعث می‌شود بسیاری از افراد فرصت کافی برای انجام این کار نداشته باشند.
از طرفی هزینه رفت‌وآمد در کلان شهرها بسیار زیاد شده است بنابراین مجموعه هومکا خدمت مشاوره روانشناسی در صادقیه را برای کلان‌شهر تهران ارائه داده است که از لحاظ هزینه نیز به صرفه‌تر است.
خانه فضایی امن است که افراد در آن احساس آرامش بیشتری دارند و این موضوع باعث می‌شود، افرادی که تحت درمان مشاوره روانشناس قرار می‌گیرند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و بدون استرس و اضطراب تحت درمان قرار بگیرند.
روانشناس باید شناخت کاملی از فرد تحت درمان و خانواده او داشته باشد تا بتواند راحت‌تر فرد را درمان کند بنابراین حضور مشاور روانشناس در منزل باعث شناخت بیشتر از فرد و خانواده او می‌شود.
یکی از معایب ویزیت در مطب خصوصی و کلینیک‌ها، حضور زیادی از مراجعه کننده‌ها است که این موضوع باعث می‌شود مشاور روانشناس وقت کمتر برای هر مراجعه کننده صرف کند و نتواند تمرکز بیشتری بر یک بیمار داشته باشد. با مشاور روانشناس در منزل هومکا دیگر نگران وقت کم ویزیت روانشناس نیستید و تا هروقتی که بخواهید می‌توانید از خدمات مشاوره استفاده کنید و در نتیجه با تعداد جلسات کمتر، مشکل شما حل خواهد شد.
مشاوره روانشناسی در منزل مناسب چه افرادی است.
اگرچه مشاور روانشناسی برای همه افراد جامعه مناسب است و همه می‌توانند از این خدمات بهره ببرند ولی این خدمت برای گروه‌های خاصی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم بسیار حائز اهمیت است.

• افرادی که دچار اعتیاد شده‌اند.

• کسانی که مشکل زناشویی دارند.

• افرادی که دچار ترس، اضطراب و استرس هستند.

• افرادی که افسرده هستند و غم و اندوه زیادی دارند که نمی‌توانند آن را کنترل کنند.

• افرادی که از خشونت خانوادگی رنج می‌برند.

• افرادی که آموزش‌های لازم برای تربیت فرزندان را ندیده‌اند و در تربیت آن‌ها دچار مشکل شده‌اند.

مشاوره روانشناسی در صادقیه

 

خدمات مشاوره روانشناسی در صادقیه

در ادامه به خدمات مجموعه هومکا در مورد مشاوره روانشناسی در صادقیه می‌پردازیم با ما همراه باشید. خدمات مشاوره روانشناسی در منزل و در تمام مناطق تهران در دسترس تمام افراد نیازمند به این خدمات خواهد بود.

 

مشاوره روانشناسی در صادقیه برای سالمندان

امروزه با پیشرفت علم طول عمر انسان‌ها افزایش پیدا کرده است و تعداد بیشتری از انسان‌ها دوره سالمندی را تجربه می‌کنند. بدون شک این دوران نیز مانند تمامی مراحل زندگی، بحران‌های مخصوص به خود را دارد که حضور یک مشاور روانشناس در کنار افراد سالمند را توجیه می‌کند.
سالمندان در این دوره از زندگی‌شان نیازهای روانی و عاطفی زیادی دارند که باید به هر کدام از آن‌ها رسیدگی شود همچنین ممکن است افراد سالمند دچار اضطراب و افسردگی شوند که همین موضوع اهمیت حضور یک مشاور روانشناس در منزل را چند برابر می‌کند.
با بالا رفتن سن و از دست رفتن قوای جسمی، بسیاری از افراد شغل خود را از دست می‌دهند و ممکن است رابطه آن‌ها با سایر افراد نیز دچار مشکل شود. این حوادث ممکن است باعث اختلالات روانی در سالمند شود. برای حل این مشکلات باید از مشاوره روانشناسی در منزل کمک بگیرید.

 

مشاوره روانشناسی در صادقیه برای کودکان

بسیاری از افراد قبل از فرزندآوری آموزش‌های لازم را در این زمینه، نمی‌بینند و در نتیجه در تربیت کودک دچار اشتباهاتی می‌شوند که ممکن است به نحوی به کودک آسیب بزند که قابل جبران نباشد. همچنین برخی از افراد از همان تجربیات سابق برای تربیت فرزندان بعدی نیز استفاده می‌کنند. مشاور روانشناسی می‌تواند در این زمینه‌ها به کودک کمک و مشکلات او را حل کند.
برخی از کودکان دچار ترس و اضطراب می‌شوند و خانواده نمی‌تواند برای حل این مشکل به فرزندش کمکی بکند زیرا علم و تجربه کافی در این زمینه ندارد. در نتیجه حضور یک مشاور روانشناسی در منزل اهمیت پیدا می‌کند.

 

مشاوره روانشناسی در صادقیه برای کودکان اوتیسم

اوتیسم نوعی اختلال رشد در عملکرد مغز است که باعث بروز مشکلاتی از جمله مشکلات کلامی و غیر کلامی، روابط اجتماعی ضغیف و فعالیت‌های محدود می‌شود. از آن جای که خانواده‌ها درباره این اختلال اطلاعات کمی دارند و نحوه برخورد با این کودکان را بلد نیستند به یک مشاور روانشناسی نیاز دارند تا آموزش‌های لازم برای ارتباط با این کودکان را یاد بگیرند.
مشاور روانشناسی می‌تواند با بررسی دقیق وضعیت کودک راه حل‌هایی ارائه دهد تا از مشکلات احتمالی نیز جلوگیری کند.

مشاوره روانشناسی در صادقیه

 

خدمات مشاوره روانشناسی در صادقیه با مجموعه هومکا

هومکا یک مجموعه خدمات پزشکی در منزل است که سلامتی مخاطبانش به ویژه کودکان و سالمندان از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل سعی می‌کنیم بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات و نه صرفا ارزان‌ترین آن‌ها را ارائه دهیم.
در این مجموعه از افراد توانمند و با تجربه‌ای استفاده می‌شود تا بتوانیم بهترین خدمات را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

 

قیمت مشاوره روانشناسی در صادقیه

قیمت مشاور روانشناسی به تعداد جلسات، نوع درمانی که مشاور باید در پیش بگیرد و همچنین به آدرس منزل شما بستگی دارد.
هومکا خدمات خود را به نحوی ارائه کرده است تا تمامی اقشار جامعه از جمله قشر کم درآمد و متوسط بتوانند از خدمات مشاوره روانشناسی استفاده کنند.
شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها با مجموعه هومکا تماس بگیرید.

 

مناطق تحت پوشش مجموعه هومکا برای مشاوره روانشناسی در منزل

در حال حاضر تمامی خدمات مجموعه هومکا در شهرهای تهران و کرج قابل استفاده است و تمام همشهریان تهرانی و کرجی می‌توانند از این خدمات به طور کامل استفاده کنند و افراد ساکن در منطقه صادقیه نیز برای سهولت در رفت‌وآمد بهتر است خدمات مشاوره روانشناسی در صادقیه را انتخاب کنند. همچنین اگر در این زمینه سوالی برایتان به وجود آمد، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را بیشتر راهنمایی نمایند. اگر فکر می‌کنید که این مطلب برای دیگران نیز می‌تواند مفید باشد، ما را در نشر آن یاری کنید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

منظور از مشاوره روانشنانسی چیست؟
در مشاوره روانشناسی، با استفاده از راهکارهای علمی به بررسی رفتارهای فرد پرداخته می‌شود.
هدف از مشاوره روانشناسی چیست؟
در مشاوره روانشناسی سعی می‌شود به فاکتورهای توجه شود: توصیف رفتار چرایی رفتار پیش بینی رفتار تغییر رفتار
چند نوع مشاوره روانشناسی داریم؟
از جمله شاخه‌های روانشناسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:‌ روانشناسی خانواده. روانشناسی کودک. روانشناسی جنسیت. روانشناسی بالینی. روانشناسی شخصیت. روانشناسی زنان.
مشاوره روانشناسی به چه کسانی توصیه می‌شود؟
مشاوره روانشناسی برای همه افرادی که به نوعی با ناراحتی‌های روحی درگیر هستند، مناسب است.
هزینه مشاوره روانشناسی در منزل چقدر است؟
هزینه مشاوره روانشناسی به تعداد جلسات درمانی و به نوع مشاوره بستگی دارد. هریک از شاخه‌های آن دارای تعرفه‌‎ایی خاص است.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L